fbpx
איפור וטיפוחבית והום סטיילנג

בשמים TO GO ובשמים לבית של SPRING – האהבה החדשה שלי

מאז ומעולם אהבתי מפיצי ריח. כשהייתי רווקה הייתה לי תקופה שהייתי חולה על נרות רייחנים. אני אישית הייתי מכורה לנרות של איקאה או לנרות שקונים ב-PRIMARK בחו"ל. ואז הגיעה התקופה שהכרתי את בעלי. בהתחלה הוא היה סובל את הנרות ונראה לי שעדיין יש לנו איזה נר למזכרת על השידה, אבל כשהחלטנו להכניס כלב לחיינו, עברנו לשילוב של מפיצי ריח עם מקלות (דיפיוזרים) ומפיצי ריח חשמליים. אבל לצערי, לא נתקלתי בדיפיוזר שבאמת עשה את העבודה כמו שצריך והפיץ את הריח לאורך זמן (נכון, מדי פעם הופכים את המקלות ואז שוב יש ריח אבל הוא לא היה נמשך לאורך זמן), וכך נשארנו רק עם החשמליים.

ואז נולד הילד. הוא מתוק, מדהים, באמת אהבת חיי…אבל אהבת חיי למד ללכת ובגיל שנה ו-7 הוא בעיקר אוהב להוציא דברים מהשקעים, כמו את המפיץ ריח. אני תמיד מפחדת שהוא בטעות ישמיט את המפיץ מהיד או יזרוק אותו חזק מדי ואז יתנפץ והוא יפצע מהזכוכיות.

מפיץ הריח Desire Lips של SPRING

מפיצי הריח של SPRING בניחוח DESIRE LIPS
באדיבות: myspring.co.il

ראש השנה ! תקופה נהדרת של התחדשות. אכן כך היה – הבית התחדש. חזרנו לדיפיוזרים, אבל הפעם לא סתם – לדיפיוזר של ספרינג (SPRING). למי שעוקבת אחרי האתר בטוח יצא לקרוא על המארזים ומוצרי הטיפוח השונים שלהם, אבל SPRING הם למעשה בית בישום שנוסד בשנת 1999 מתוך תשוקה לרקיחת בשמים, מוצרי בישום לבית ויצירת חוויה ייחודית ללקוח, תוך הבנה שהניחוחות משפיעים על מצב הרוח שלנו. הדיפיוזר החדש שלהם, בניחוח Desire Lips ללא ספק יצר לנו חוויה ייחודית בבית.

מכיוון שהשם של המפיץ לא ממש אומר משהו (וגם לי הוא לא אמר כלום בהתחלה), אז דעו לכן שהוא בעל ניחוח אלגנטי ומתוחכם. הוא בעל תווי לב פרחוניים של ורד ויסמין המתמזגים עם תו פירותי עשיר ומפתה המונח על מצע חושני של פטצ'ולי מתוק.

אני באמת לא זוכרת מתי התלהבתי ככה מדיפיוזר. בסה"כ כלי עם מקלות שמפיץ ריח בבית. אבל הפעם, זה לא סתם. הנחתי אותו על האי במטבח שאותו אני מחשיבה למקום יחסית מרכזי בבית. ככה הוא יכול להפיץ את ריחו גם למטבח, גם לסלון, גם לאזור פינת האוכל ואפילו לאחד החדרים שקרוב למטבח. להגיד לכן שציפיתי שהריח יגיע עד החדר שינה, החדר של הילד והממד? ממש לא. כל פעם שאנחנו נכנסים הביתה אנחנו מופתעים לטובה מהריח שיש. מה שהכי הדהים אותי היה שביום ששי האחרון בישלתי המון כי אירחנו את המשפחה לחנוכת בית. הבית היה מלא בריחות שונים, ועדיין, כשאנשים נכנסו הם לא הבינו מה זה הריח הטוב הזה שהיה ברקע.
אין ספק שמפיץ הריח מעניק לבית ניחוח שלא ניתן להתעלם ממנו, אך עם זאת לא משתלט ומציק.

מחיר: 39 ₪ | תכולה: 100 מ"ל | ניתן לרכוש דרך האתר http://www.myspring.co.il או להתקשר ל- 09-8999981 ולברר את נקודת המכירה הקרובה לביתכן.

אזהרה: הריח ממכר אז אם אתן כמוני, בטח תמצאו את עצמכן מול האתר שלהם מזמינות עוד 🙂

ואם כבר מפיצי ריח לבית, אז מה דעתכן על בשמים TO GO כדי להפיץ ריח טוב לאורך כל היום ובכל מקום?

או דה פרפום TO GO

אין ספק שמדובר בהמצאה מדליקה וחדשנית שכן הבושם מגיע באריזה שאיננה שבירה, הוא קל משקל וניתן לנשיאה בתיק. מדובר בבושם כ"כ קומפקטי שניתן לשים אותו אפילו בכיס כשיוצאים בערב או אפילו סתם כשיוצאים לטייל ועולה החשש שהריח שאיתו התחלנו את היום נעלם.

הבושם מגיע בשלל ריחות כדוגמת: Purple Lace, Desired Lips. Peony Touch, Seychelles Fresh, Mystic Amber, Cashmeer Wood.

אם אתן רוצות להפתיע את הגברים שלכן, אז להם יש את הניחוחות: Green Essence, Wild Night ו-Spark Fresh.

לי יש אחד בתיק ואחד במגירה בעבודה כי כבר קרה מקרה שמרוב שהייתי הפוכה בבוקר שכחתי לשים בושם וזה הציל אותי.

מחיר: 49 ₪ | להשיג דרך האתר (כתובת למעלה)

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X