fbpx
אקססוריז ותכשיטים

גולברי משיקה את Casual Diamonds

כבר אין צורך להשקיע אלפי שקלים בתכשיטים משובצים יהלומים, במיוחד שבכל עונה מתחלף הסגנון וישנם צורך ורצון מתמידים, להתחדש ולגוון.

רשת האופנה GOLBARY, משיקה בימים אלו קולקציית תכשיטים משובצים זירקונים דמויי יהלומים, הנקראת CASUAL DAIMONDS. הקולקציה כוללת תכשיטים במראה יוקרתי במיוחד ובמחיר המתאים לכל כיס.

התכשיטים עשויים נחושת איכותית – בראס ופליז מצופים ברודיום – זהב לבן ומשובצים באבני זרקונים דמוי יהלומים. האבנים הינם באיכות גבוהה – טריפל A אשר בתנאי מעבדה מיוחדים מגיעים למראה יהלומים על ידי חיתוך זהה.

תכשיטים גולברי
טבעת – 129 ש"ח
גולברי - קולקציית יהלומים
טבעת – 129 ש"ח
תכשיטים רשת גולברי
טבעת – 129 ש"ח
קולקציית תכשיטים קיץ 2015 גולברי
שרשרת – 139 ש"ח

בקולקציה ניתן למצוא: שרשראות וטבעות במראה נשי עדין ומרהיב ותליונים משובצים אבנים כגון: חמסה, פרפר ואבן ספיר סגולה. בכדי לשמור על התכשיטים לאורך זמן, יש להימנע ממגע עם מים, מי בריכה וים.
טווח מחירים:

  • טבעות החל מ – 79.90 ₪ עד  129.90 ₪
  • שרשראות החל מ – 79.90 ₪ עד  139.90 ₪

מעצב ראשי: יעקב גולברי | להשיג ברשת חנויות GOLBARY ברחבי הארץ.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X