fbpx
איפור וטיפוח

דשלי קוסמטיקה מפנקת אתכן בט"ו באב

חברת הקוסמטיקה הבינלאומית דשלי מציעה לגברים שרוצים לפנק את הנשים שלהם מבצע מיוחד לט"ו באב – חג האהבה ולמשך 3 ימים: בימים שלישי רביעי וחמישי 28.08-30.08.2015, מציעה החברה במכוני היופי שלה, טיפול שיקומי לשיער המכיל תאי גזע, אבחון טריקולוגי מתקדם, פן, וגם שמפו ומסיכה מסדרת ה-Brilliant hair או טיפול אנטי אייג'ינג יוקרתי ובקרם עיניים איכותי ב-199 ש"ח בלבד.

מספר המקומות מוגבל כל הקודם זוכה. לפרטים:  073-7696010

טיפוח השיער דשלי

דשלי קוסמטיקה טיפוח העור

דשלי קוסמטיקה

מוצרי ענקית הקוסמטיקה והלייף סטייל  Desheli , מבוססים על פטנט ייחודי FYTOTIGH ומורכבים מלמעלה מ- 250 צמחי מרפא, המזינים באופן ייחודי ויעיל את העור, פועלים כנוגדי חמצון ומחזירים לעור את גמישותו וזוהרו הטבעי.

כל מוצרי הקוסמטיקה של  Desheli הם פרא רפואיים המיוצרים על בסיס ידע ייחודי שמקורו בננו טכנולוגיות ותגליות מדעיות. הפטנט ממנו מיוצרים התכשירים הינו פטנט עולמי . מקורם של מוצרי החברה הוא מקור טבעי ללא כימיקלים וחומרים משמרים, התכשירים מיוצרים מתאי גזע הנלחמים באופן יעיל ומוכח בדרמיס, באפידרמיס ובמכלול תופעות הזדקנות העור.

מוצרי Desheli משפרים חילוף חומרים, מגנים מפני השפעה מזיקה של קרני השמש,  מעניקים לחות לתאים, מונעים חספוס של העור, מפנים רעלים מהתאים ומעניקים לעור לחות והזנה טבעית.  כל המוצרים נמצאים תחת פיקוחו של משרד הבריאות של ישראל ובהתאם לתקנים בינלאומיים.

דשלי קוסמטיקה לוגו

Desheli – משה לוי 11, בית UMI , ראשל"צ | חניה במקום | טל. 0737696010 | https://www.facebook.com/deshelir

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X