fbpx
אקססוריז ותכשיטים

הכובע שישמור עליך בשמש

כידוע, הפנים והעורף נוטים להישרף יותר מכל איבר אחר בגוף. קולקציית כובעי SunWay 2016 כוללת גזרות ייחודיות המשלבות מצחיות ארוכות, שוליים רחבים ובד להגנת העורף, בשלל צבעים ואפשרויות, ובמידות לכל גיל.

חברת SunWay המתמחה בבגדי הגנה מהשמש העשויים מבדים החוסמים את קרניUVA ו-UVB, משיקה קולקציה חדשה לקיץ 2016, עם גזרות מתוחכמות, בדים אווריריים, מבחר עיצובים והכל כמובן מבדים חוסמי קרינה. כובע הוא חלק בלתי נפרד מהOutfit הקייצי. בטיול לגן השעשועים, בהליכה יומיומית מהרכב למקום מקורה, בטיולים, בעבודה בחוץ, בים, בברכה, בכל פעילות ספורטיבית המתבצעת בשעות בהן השמש קופחת. ובארצנו הקטנטונת…היא בהחלט קופחת.

כובע SUNWAY
הכובע במצב מקופל

השמש היא מקור האור, החום והחיים, אולם מחקרים מראים כי חשיפה בלתי מבוקרת אליה עשויה לסכן את חיינו וחיי ילדנו, ולגרום לנזקים בריאותיים כגון כוויות שמש, כתמים, הזקנות מוקדמת של העור ולגרוע מכל – לסרטן העור. אנשים רבים טועים לחשוב כי אם מרחו קרם ואינם רואים סימני שיזוף הם מוגנים מהשמש, אולם מאחר והקרמים אינם חוסמים ביעילות את קרני UVA, רופאי העור ממליצים על ביגוד להגנה מהשמש כקו הגנה עיקרי על העור כאשר שוהים בחוץ. דרגת ההגנה המרבית בביגוד מכונה UPF50+ ומבטיחה חסימת 98% מקרני UVA ו-UVB. SunWay מתמחה מזה 19 שנים בייצור בגדי הגנה מהשמש מסוגי בדים שונים, כך שבכל גיל וגודל ניתן לבחור בסוג הבד המותאם לסביבת הפעילות, וליהנות גם מההגנה הנדרשת לעור, גם מנוחות מרבית וגם ממראה אופנתי.

כובע רחב שוליים נגד השמש SUNWAY
הכובע במצב פתוח ומוכן לשימוש

כובע רחב שוליים חדש לנשים, מתגלגל לאחסנה נוחה בתיק, מיוצר בשלושה צבעים -99 ₪
✔ שוליים רחבים במיוחד המגנים על כל חלקי הפנים, הצוואר, מפתח החולצה והעורף!
✔ השוליים ניתנים לכוונון בהתאם לזווית השמש בעזרת חוט מתכת נסתר בשולי הכובע!
✔ פתח מיוחד לקוקו המאפשר להוציאו בנוחות מחוץ לכובע!
✔ ניתן להקטין ולהגדיל את היקף הכובע למידה הרצויה, בעזרת סרט פנימי ותופסן הידוק!
✔ מתגלגל לקונוס דק לאפסון קל בתיק!
✔ כביס בקלות (מומלצת שטיפה ידנית בשל חוט המתכת)
✔ סרט חיצוני וטבעת המשמשים כקישוט אופנתי וגם להידוק הכובע לראש כנגד רוח עזה!

ניתן לרכוש את המוצרים בחנויות SunWay בנמל תל אביב, בהוד השרון (המסגר 7), באילת ובאתר – http://uvsunway.com

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X