fbpx
איפור וטיפוח

הכירו את מינרז – קוסמטיקה טבעית.

בעולם שבו כמעט כל יום מתפרסמת עוד כתבה על עוד משהו שמתגלה כמסרטן, מזיק, מנפח, מגרד, מעקצץ וכו' – אנחנו נאחזים בטבעי, באורגני, במינרלי, בידידותי. גאה להציג בפניכן חברה נוספת להיאחז בה: מינרז.

יום שלישי שמח לכן! חצי שבוע כבר עבר ואנחנו מתקרבות בצעדי ענק לסוף-שבוע נוסף. כיף. זה הזמן לנוח, לחדש כוחות ולתכנן תוכניות. גם בזמן המנוחה, אנחנו דואגות לעצמינו. כמה היה כיף לדעת שגם בזמן שאנחנו מאופרות – אנחנו מטפחות את עור הפנים שלנו. ולכן רציתי להציג בפניכן את מינרז קוסמטיקס – חברת איפור קוסמטי העשוי כל-כולו ממינרלים.

שלל מוצרי מינרז. צבעוניים כמו הטבע.

החברה נוסדה בשנת 2003, אי שם במדינת מרילנד בארה"ב ע"י עדי גילון, מהנדסת ביוטכנולוגית בהכשרתה. עדי הייתה (ועודנה) מתאפרת על בסיס יום-יומי והתגבש אצלה הצורך למצוא מענה לעור פניה הרגיש ולמוצרי איפור שאינם מזיקים לעור. כיאה למהנדסת ביוטכנולגית, עדי לא הססה והחלה לחקור את נושא האיפור הטיפוח. התוצאה, כמובן, לא איחרה לבוא ועדי החלה בפיתוח של מוצרי איפור מינרליים שמרכיביהם טבעיים בלבד. ללא חומרי בישום, צבע, כימיקלים וחומרים משמרים או בקיצור: Mineraz.

אז למה איפור העשוי ממינרלים?

  • איפור מינרלי אינו פג תוקף.
  • אינו חודר לקמטים ולא סותם את נקבוביות העור.
  • מזין, מטפח עור גמיש ורענן ומשמר את לחות העור הטבעית.
  • מגן מנזקי שמש ומכיל מינרליים טבעיים החוסמים קרינה.
  • המוצרים 100% טבעיים.
  • מעניק כיסוי מלא ואחיד והכי חשוב כמעט ואינו מורגש על עור הפנים.
הברונזר של מינרז. מוצרים מהממים באריזות ידידותיות לסביבה.

 

סדרת מוצרי האיפור של מינרז פותחה במיוחד לאקלים הישראלי אז היו בטוחות שהאיפור עמיד בקיץ שלנו.

מדי חודש, אסקור את מגוון מוצרי הטיפוח של מינרז ובכל פעם, אספר לכן על מוצר אחר. מכיוון שזו הפעם הראשונה (והיא כמובן, הכי מיוחדת) רציתי לשתף אתכן במוצר קטן ומיוחד – מסקרת מינילאש של מינרז:

מדובר במיני מסקרה ייחודית להבלטת, הארכת, עיבוי וטיפוח הריסים. היא מגיעה במיכל קטן וחמוד עם שרשרת – כך שאת יכולה לחבר אותה לכל מקום. לארנק, לפלאפון, לצידי התיק ואיפה שלא תרצי. חכם האדם שאמר שהדברים הכי טובים מגיעים באריזות קטנות.

קטן וחמוד אבל עושה את העבודה. מסקרת מינילאש.

 

אבל למה המיכל קטן כל-כך? מהסיבה שהמסקרה תישאר טרייה ולא "תינטש" לתקופה ואז תתייבש במהלכה. המסקרה נועדה לשימוש תקופתי קצר ובלעדי ושלאורך כל התקופה לא תצטרכי לדלל אותה והיא תמיד תהיה טרייה. חוץ מזה, כשרואים אותה לראשונה אי אפשר שלא להתייחס לעובדה שהיא חמודה כל-כך!!!

אז מה הייתה התרשמותי מהמסקרה? היא מאוד קלילה ונעימה, לא מותירה גושים אחריה ולא נותנת הרגשה "כבדה". קלה מאוד למריחה ואכן נותנת דגש מהמם לריסים ואת ה"פיינל טאץ'" שאני כל-כך אוהבת. למי שמחפשת מסקרה שגם מעגלת את הריסים, המינילאש פחות מתאים אבל אין משהו שמעגל ריסים לא יכול לפתור. כרגע היא מגיעה אך ורק בגוון שחור. מקווה שאולי בעתיד תהיינה אפשרויות נוספות. בקיצור – אני התאהבתי. זה קטן ונועד רק לי, זה תמיד בתיק שלי וגם לא יכול לזוז כי הוא קשור 😉 ממליצה בחום.

 

רוצות להתרשם משאר מוצרי החברה? את כל פרטי הקשר, מידע על הסניפים וכמובן על המוצרים, ניתן למצוא באתר החברה.

 

נתראה בפינת הסקירה הבאה, ועד אז-

המשך שבוע מהמם.

אני.

Show More

ירדן שני

27. סטודנטית. שמנמנה פלוס (במגמת ירידה). בצעד נועז החלטתי לשתף בתהליך של שינוי אורח חיים. כותבת...כי מזמן לא כתבו כאן על משהו בריא.
Back to top button
X