fbpx
חתונות ואירועים

הכירו את White Dress ותחסכו את השאר.

האם התופעה הבאה מוכרת לכן? – שמלת ערב – 250 ש"ח, שמלת כלה – 2500 ש"ח. דיג'יי לאירוע – 3000 ש"ח, דיג'יי לחתונה – 30000 ש"ח, פיוז טי – 7 ש"ח, פיוז טי לכלה – 7000 ש"ח…וכיוצא בזה. אם זה נראה לכן מוכר, תמשיכו לקרוא. הכירו את המותג White Dress, בו המילה "כלה" לא תוסיף לכן עוד אפס.

שבוע נפלא לכן, נשים יקרות! לפני שבועיים הוזמנתי להכיר מותג מטריף העונה לשם: "White Dress". במה מדובר?. White Dress הוא אתר אינטרנט ומיזם ישראלי שמאגד תחתיו מאות שמלות לבנות שעוצבו במיוחד עבור המותג על ידי מגוון של מעצבות ישראליות ומוכר אותן במחירים שווים לכל כיס.

White Dress הוקם מתוך אג'נדה לפיה אין צורך להוציא סכומי עתק על שמלת כלה או לבלות שעות באתרי קניות בסין במטרה לאתר שמלה זולה. כן, נשים יקרות. לואו-קוסט זו לא צירוף מילים גס ואין שום דבר רע בלתכנן חתונה מבלי לקרוע את הכיס, לשבור חסכונות ולהתחיל את החיים החדשים במינוס. למה את מתכוונת ב"לואו-קוסט"? 300-3000 ש"ח. ועם המבחר השופע, בטוח תמצאי משהו שתאהבי.

מבחר שופע ובמחיר שפוי. White Dress. צילום: יח"צ
מבחר שופע ובמחיר שפוי. White Dress. צילום: יח"צ

 

בכל מידה, בכל צורה. White Dress. צילום: יח"צ
בכל מידה, בכל צורה. White Dress. צילום: יח"צ

באתר ניתן למצוא כל מה שכלה צריכה והכל במחיר שפוי ובמקום אחד – שמלה, נעליים, אקססוריז וגם הלבשה תחתונה מתאימה. באתר ניתן למצוא מגוון שמלות לבנות: שמלות כלה קלאסיות, כאלה שמתאימות לצילומי "Trash the dress", שמלות לאירוע החינה, שמלות לשבת-חתן, שמלה שניה לחתונה ושמלות שיתאימו למסיבת הרווקות. והמידות? שפויות! החל מהקטנות ועד לגדולות. חוששות לקנות חתול בשק? אין שום בעיה. יש גם סטודיו פיזי, ברמת החייל (תל-אביב). ההגעה, כמובן, בתיאום מראש. חוץ מהכתובת הקבועה, מדי פעם המותג מציץ ועושה "פופ-אפים" במקומות אחרים. כמו האירוע שהיה במתחם התחנה. אז רצוי להישאר עם היד על הדופק, אולי תפגשו אותן קרוב אליכן.

שווה לעקוב. צילום: יח"צ
שווה לעקוב. צילום: יח"צ

כשפגשתי אני את הבנות במקום, גיליתי יחס אישי וחם, הרבה פירגון, מקצועיות עד לאין-שיעור וזה, כבר על חשבון הבית 😉 נכון שאני עוד לא כלה, אבל בתור מישהי שחיה ונושמת את עולם האירועים והחתונות בפרט, טוב לדעת שיש פתרונות שפויים ולא כל מה שקשור בחתונה צריך לכלול עוד אפס במחיר.

יחס אישי ומקצועי. צילום: יח"צ
יחס אישי ומקצועי. צילום: יח"צ
8
צוות מקסים. צילום: יח"צ

 

את הקולקציות המהממות, הכתובת, האקססוריז וכמובן הדרך לשמור על קשר – ניתן למצוא באתר האינטרנט.

 

יש עוד הרבה דברים חדשים לספר לכן! אז צפו לשבוע מוצף בעידכונים.

המשך שבוע מהמם.

אני.

 

Show More

ירדן שני

27. סטודנטית. שמנמנה פלוס (במגמת ירידה). בצעד נועז החלטתי לשתף בתהליך של שינוי אורח חיים. כותבת...כי מזמן לא כתבו כאן על משהו בריא.
Back to top button
X