fbpx
הורות וילדים

המדריך המלא לחזרה ללימודים 2016/17

ההתרגשות לקראת ה-1 בספטמבר בשיאה. הרבה הורים שמחים שהחיים חוזרים למסלולם והילדים למסגרת, והילדים…חלקם שמחים לחזור ללימודים אבל בואו נודה בזה, רובם היו שמחים להמשיך את החופש לפחות בעוד חודש ולחבר אותו לחופשת החגים שתתחיל באוקטובר.
כמדי שנה, יש כ"כ הרבה דברים שצריך לארגן לקראת החזרה ללימודים והרבה אמהות הולכות לאיבוד. אז הנה כמה טיפים שיכולים להקל על פתיחת שנת הלימודים ובכלל על השנה כולה!

טיפים לעיצוב פינת הכתיבה/למידה לילדכן

הילד או הילדה עולים לכיתה א'? לרגל המאורע המרגש סיפקה לנו מעצבת הפנים, מירב בן ארי (בוגרת המכללה לעיצוב פנים של "בניין ודיור" ובעלת ניסיון בעיצוב בתים ועיצוב מסחרי), מספר טיפים חשובים, שינחו אתכן כיצד לעצב נכון את סביבת הלמידה הביתית של הילדים כך שיתאפשר להם לעשות שיעורי בית בנוחות ובסטייל:

  • נוחות – ראשית צריך לדאוג שלילדים יהיה נוח לשבת בפינת הכתיבה. בחרו בכיסא נוח שיעניק תמיכה טובה לגב, הוסיפו הדום נמוך לרגליים על מנת לאפשר לרגליים להסתדר בזווית הנוחה לגב, דאגו כי שטח השולחן יהיה גדול על מנת שמנח הידיים יהיה רחב לכתיבה ושיהיה מספיק מקום לפרוס את ספרי הלימוד הנחוצים למטלת שיעורי הבית.
  • סביבה מסודרת – בכדי לשמור על הסדר, לכל פריט צריך שיהיה מקום ידוע מראש. מקמו את כלי הכתיבה, הספרים והמחשבון, במקום נוח ונגיש. מקומות אחסון שונים יסייעו לילדים לשמור על הסדר של השולחן גם בסיום עבודת שיעורי הבית ובכך גם להשאיר משטח מסודר שיעשה חשק לעשות בו שיעורי בית גם בפעם הבאה. ניתן להתאים כוורת תלייה מעל השולחן וכך לייצר מקומות אחסון בהישג יד ועדיין ישמר המקום הפנוי על השולחן.
  • עיצוב – מאוד חשוב שיהיה נעים בפינת הכתבה, כלומר לבחור בפינת כתיבה בעיצוב שהילדים יאהבו ולאבזר אותה לפי אופיו של הילד. למשל כוורת עם מגירות צבעוניות או פינת כתיבה בעיצוב נסיכותי. תנו לילדים לעשות את הבחירה, אם לילדים יהיה חלק בבחירת פינת הכתיבה, זה יצור עבורם חיבור לפינת הכתיבה ויסייע לרצונם להשתמש בה.
  • מיקום השולחן – מקמו את השולחן כך שהילד יוכל ליצור קשר עין עם הכניסה לחדר, ולא באופן כזה שהילד ישב עם הגב לדלת- זה ישאיר אותו לא מרוכז, הן בגלל הרצון להציץ בכל פעם שמישהו חולף בפרט והן בגלל חוסר היכולת לראות את הכניסה לחדר בכלל (תחושת אי השליטה, במודע או לא במודע, שיכולה להפריע לריכוז). כמו כן, במידה והילד משתמש במחשב לצורך הכנת עבודות, דאגו כי השולחן לא ימוקם ממול החלון מפני שהשמש תסנוור אותו דרך מסך המחשב ותפגע ביכולת להתרכז.
  • תאורה – מאוד חשוב ששולחן הכתיבה יהיה מואר כמה שאפשר. מלבד התאורה הכללית של החדר, כדאי להוסיף מנורת שולחן שמסייעת להתרכז בשיעורי הבית.

עיצוב חדרי ילדים – הכירי את YOYO

ואם כבר בעיצוב פינת הכתיבה עסקינן, אז בואו נדבר במימדים גדולים יותר – החדר של הילד. אין ספק שהחדר של הילד הוא מקום המפלט שלו, המקום שבו הוא מתחיל ומסיים את היום. חדר הילדים נעשה בשנים האחרונות לאחד החדרים החשובים בבית, בו מתעצבת דמותם של הילדים ובו הם שוהים זמן רב במשחק שינה וחלום. ככל שנקדיש יותר תשומת לב לחדר הילדים, כך חשיבותו בעיני הילדים והרצון שלהם לבלות בו יתעצמו, ויהפכו את החדר לאהוב יותר, שימושי יותר ולזיכרון מתוק בחייהם.

"יו-יו ילדים" היא חברת בוטיק יצירתית לרהיטי ילדים, המתאימה את החדר לצרכי הילד ולצרכי המשפחה. המחשבה של החברה על חדרי ילדים היא כוללת ומבוססת על התאמתו של החדר לפעילות הילדים לאורך כל היום ולהפיכתו למוקד-חיים עבור הילדים. החדרים מתוכננים באופן המאפשר להם לצמוח עם הילדים ולהעניק להם אווירה מעוצבת ונעימה, מדויקת ושמחה.

לעיתים קרובות מדי, משקיעים המון אנרגיה וממון בעיצוב המטבח והסלון ומזניחים את חדר הילדים, שנותר מחוץ לתקציב ונעשה כלאחר יד. כך במקום לפרגן לנו ולילדים שלנו אנו מחמיצים את התרומה החשובה שחדר אהוב ומתוכנן היטב יכול להעניק לילדינו, ומפספסים את ההשפעות המטיבות שיש לחדר כזה בו הילד חש בבית. לכן ב"יו-יו ילדים" מציעים מחשבה עיצובית ייחודית והתאמה ופונקציונלית מירבית של חדרי הילדים לסגנון החיים שלכם, תוך יצירת שילוב מוצלח בין תחכום לתמימות ובין הידור לפשטות. יו-יו ילדים מפגיש בין המגע המקומי, לבין ניחוח של עיצוב בינלאומי ומראה חו"לי הנכנס לתוך ביתכם ומתייחס לחדר הילדים ולחלומות שלכם ההורים ברצינות הראויה.

בחנות הבוטיק  של "יו-יו ילדים" בכפר מל"ל, בונים יחד את החדר הנכון לילדכם ולכם, תוך מחשבה על כל פרט בחלל הכולל לא רק ריהוט אלא גם פריטים משלימים, עד הפיכתם  לכזה היוצר תחושה שהרהיטים קדמו לקירות. הליווי האישי והצמוד של החברה לאורך כל התהליך מבטיח דקדקנות בעיצוב ושלמות בביצוע, ויצירתם של חדרי ילדים מעוצבים אך אישיים, ייחודים אך לא מצועצעים.

"יו-יו ילדים" היא תוצר של חזונה של יפעה רותם- השימשוני , מעצבת רהיטים, בוגרת בצלאל במחלקה לתקשורת חזותית ועיצוב רהיטים באוניברסיטת "גילדהול (Guildhall) בלונדון, אנגליה. כבר במהלך לימודיה בלונדון, ידעה יפעה שהיא רוצה להעביר את חדר הילדים בבית הישראלי מהפכה וגיבשה קו יצירתי וייחודי המשלב תפיסה עיצובית מינימלסטית עם שמחת החיים של ילדות, בעשור האחרון היא הצליחה להפוך את חזונה למציאות והטמיעה אותו בהצלחה מרובה בבתיהם של מאות ישראלים וילדים מאושרים. יפעה נשואה ואימא לשלושה ילדים, וכל עיצובי החדרים לילדים, נוסו על ילדיה האישיים בהצלחה מרובה מעל למשוער.

http://www.yo-yo.co.il

בריאות

מולטי-ויטמין בסוכריות ג'לי בטעם תות לילדים של הדס

מולטי ויטמין גל סוכריות בטעם תות של הדס לילדים
(צילום: יח"צ)

אני זוכרת שכשהילד שלי נכנס לגן, הדבר היחיד שחששתי ממנו זה המחלות. כולם הפחידו אותי שבחודש הראשון הוא בכלל לא יכיר את הגן כי יבלה יותר זמן חולה בבית והאמת…הם צדקו. אין ספק שכשאנחנו שולחות את הילדים שלנו לסביבה עם עוד ילדים – הסיכוי שלהם להידבק הולך וגדל, ולכן אם יש לכן את האפשרות לתת לילדים ויטמינים ולחזק את הגוף, אני בעד. אמנם המוצר הבא לא מתאים לילד שלי כי הוא קטן מיד לאכול סוכריות גומי, אבל אם יש לכן ילדים בגיל גן עירייה ומעלה, אין ספק שזה פתרון מעולה.

הדס מוצרים טבעיים מציעה כהשלמה תזונתית, מולטי-ויטמין בסוכריות ג'לי בטעם תות, פורמולה צמחית חדשה, המהווה מענה אידאלי להעדפותיהם וטעמם של הילדים – במרקם, צבע, ניחוח ובטעם הנפלא! מולטי-ויטמין ג'לי בטעם תות של הדס, הינו מוצר טבעי וייחודי שפותח במעבדות החברה, במטרה להקל על ההורים להעניק לילדיהם תוסף בדרך נוחה יותר וטעימה – בסוכריות ג'לי בטעם האהוב והמוכר "תות" שאינן נוזלות ומכתימות.

בפיתוח סוכריות מולטי-ויטמין ג'לי בטעם תות, הושקע מאמץ רב ושולבו טכנולוגיות ייצור ייחודיות המאפשרות את שילוב הרכיבים הפעילים שבתוסף התזונה יחד, בקפסולה מיוחדת השומרת על איכות הויטמינים בתוסף, תוך שמירה על הטעם האהוב. מולוטי-ויטמין ג'לי של הדס בטעם תות, נטולות חומרים משמרים וצבעי מאכל מלאכותיים ומועשרות ברכיבים טבעיים, ללא ציפויי סוכר או תוספות מיותרות.

מולטי-ויטמין ג'לי בטעם תות מיועד לבני שנתיים ומעלה- בנטילה בפיקוח ההורים! | הוראות שימוש:  2-4 שנים צריכת 2-3 סוכריות ליום. ילדים בני 4 ומעלה 4-3 סוכריות ליום

 

"פרוביוטיקה FOS " – הדס

פרוביוטיקה FOS של הדס
(צילום: יח"צ)

"פרוביוטיקה FOS "  הינה פורמולה חדשה ו"מתוחכמת" המשלבת יחד פרוביוטיקה – חיידקים החיוניים לאיזון פעילות מעי, הקלה בגזים, כאבי בטן, שלשולים ממושכים, יחד עם "פרה ביוטיקה" – סיבים תזונתיים המהווים קרקע פורייה, לשגשוג החיידקים הטובים. שילוב "מנצח" זה מאפשר שיקום ושגשוג חיידקי הפרוביוטיקה המצויים במעי באופן טבעי, במהלך טיפול משולב עם אנטיביוטיקה, לאחר מחלה, תזונה לא מאוזנת או כל הפרעה באיזון המעי הטבעי.

"פרוביוטיקה FOS "  מכיל שילוב אפקטיבי של חיידקים עמידים במינון מוגבר, שמקורם במעבדת כריסטופר הנסון הקנדית – מהמובילות בעולם בגידול חיידקי מעי. חיידקים אילה, מסייעים במניעת התפתחות טפילי מעי, פטרת ושגשוג שמרים. הימצאותם של חיידקים פרוביוטיים במעי, חיונית לספיגה אופטימאלית של מינרלים וויטמינים מהמזון, נוכחותם מסייעת בייצור רכיבים נוגדי חמצון ובעיכול מוצרי חלב. סיבי ה -FOS   מסייעים גם בהגדלת  נפח הצואה ומקלים על עצירות ובמחלות מעי כמעי דלקתי, מעי רגיש וסרטן המעי הגס.

"פרוביוטיקה FOS" מוצע בפורמולה ייחודית לילדים ופעוטות המונגשת באבקה ובכמוסות לבליעה למבוגרים

  • "פרוביוטיקה FOS"  – לתינוקות פעוטות וילדים באבקה: מוצע במארז של 60 גרם בחלוקה ל-30 מנות עם כפית מדידה מונגשת לילדים. התוסף מכיל סיבים תזונתיים מסוג FOS  בשילוב 2 זנים פרוביוטים, ייחודיים לילדים, שנבדקו קלינית על פעוטות ונמצאו אפקטיביים ביותר בכל הקשור באיזון מערכת העיכול. כשר בדץ בעל"ז | מחיר- 84 ₪
  • "פרוביוטיקה FOS"  – המארז מותאם במיוחד לצורכי מעי בוגר ומכיל 4 סוגי חידקים עמידים שונים בשילוב FOS. מוצע בשני גדלים: 60 כמוסות – באריזת חיסכון, מחיר – 95 ₪ , 24 כמוסות – לשימוש קצר טווח- 45 ₪

 

אוכל

"קואלה קריספ" – דגני בוקר ללא גלוטן אורגניים בטעם שוקולד

דגני בוקר קוואלה קריספ אורגניים
(צילום: יח"צ)

אני גדלתי בארה"ב, ושם עובדים חזק על עניין ארוחות הבוקר. מאז שאני זוכרת את עצמי, אני אוכלת ארוחת בוקר כי בסופו של יום – Breakfast is the most important meal of the day. עד היום, אם אני לא פותחת את היום עם משהו…קשה לי לתפקד. וכיאה לילדה שגדלה בארה"ב – אני אוהבת דגני בוקר. האמת, שאני לא יכולה להגיד שאני לא אוהבת סוג מסוים של דגני בוקר כי אני באמת אוהבת הכל ובבית תוכלו למצוא אצלנו לפחות 2-3 אריזות שונות על השיש. אבל, עם השנים למדתי שאם אני אוכלת דגני בוקר, עדיף שהם יהיו בריאים ככל הניתן ומאז שהילד נולד, אני עוד יותר משתדלת להכניס דגני בוקר בריאים יחסית הביתה (גם אם הוא עדיין לא אוכל אותם).

ולא רק בבית יש לי דגני בוקר, גם בעבודה על השולחן שלי ניתן למצוא דגני בוקר. היתרון, שיש לי סופר מתחת לעבודה ובו מחלקת טבע ובריאות ואני בד"כ קונה שם את דגני הבוקר הבריאים יותר, כמו את דגני הבוקר של "קואלה קריספ".

עם תחילת שנת הלימודים, מציע המותג האורגני Natural's Path" Food " מארה"ב, את "קוואלה קריספ" פצפוצי אורז חום מלא אורגני, נטול גלוטן, בטעם שוקולד עשיר. דגני "קוואלה קריספ" עם תמונת דב הקוואלה, מהווה מענה אידאלי לנמעים מצריכת גלוטן –  מילדים ומבוגרים. הדגנים עשירים בטעם, בסיבים תזונתיים המסיעים לתחושת השובע, ללא שומן טרנס וכולסטרול, נטולי תוספים מלאכותיים, צבעי מאכל וחומרי טעם וחומרים משמרים.

"קוואלה קריספ" ממותקים במיץ קנה סוכר מאודה אורגני, מולסה אורגנית בשילוב מיצוי סובין אורז אורגני, מלח ים וקקאו. כל דגני החברה, מיוצרים ע"פ התקן האורגני האמריקאי (USDA ) ללא הנדסה גנטית, חומרי דישון סינטטיים ונקיים משאריות חומרי הדברה רעילים, העלולים להצטבר בגוף.

 

מחיר: 24-25 ₪ ל-325 גרם | להשיג ברשתות ובתי הטבע, ברשת שופרסל עם מחלקות GREEN וסופרים נבחרים | http://ecogreen.co.il

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X