fbpx
הורות וילדים

המוצרים החדשים של ד"ר פישר שכל אמא צריכה להכיר

בחודש האחרון ד"ר פישר הוציאו מגוון מוצרים חדשים הבאים להקל עלינו, האמהות, בין אם זה באמבטיה או סתם כשיוצאים לרחוב ורוצים להמנע מחיידקים. נכון, שיש כאלה שיגידו שקצת חיידקים זה בריא וצריך לחשוף את הילדים, והאמת, אני בעד, אבל עדיין, אני שמחה לדעת שיש לי מוצרים שמגנים עלי ועל הילד בין אם זה בבית או מחוצה לו.

תשלובת ד"ר פישר משלבת למעלה מ-50 שנות ניסיון ומחקר, ידע רפואי ובינלאומי בפיתוח תכשירים מתקדמים לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי התרופות של ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, על פי תקני הייצור הבינ"ל המחמירים. תכשירי התשלובת הם בעלי המרכיבים המתקדמים והבטוחים ביותר, בעלי מוניטין בינ"ל וזוכים להצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.
את כל המוצרים בכתבה הבאה ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי מרקחת, בחנויות למוצרי תינוקות ובחנויות המובחרות.

אז מה חדש על המדף? שימו לב!

אלכו-ג'ל עם מוצרים חדשים שגם הילדים וגם האמהות יאהבו!

סדרת Alco-Gel (אלכו-ג'ל) – הסדרה מס' 1 בשמירה על היגיינת הידיים* לניקוי מהיר ויעיל במיוחד ללא צורך במים וסבון. אלכו-ג'ל הינו הפתרון הבדוק להפחתת הסיכון להידבקות במחלות ולסיוע בשמירה על הבריאות בבית ומחוצה לו. אלכו-ג'ל הינה הסדרה המקיפה והמתקדמתביותר מסוגה אשר פותחה במעבדות המחקר של ד"ר פישר על בסיס ידע מדעי ורפואי וניסיון מצטבר של למעלה מ- 50 שנה בתחום ההיגיינה. תכשירי הסדרה מבוססים על נוסחאות ייחודיות יעילות במיוחד המשלבות אלכוהול בריכוז גבוה (70%) לצד מרכיבים נוספים התורמיםלהגברת הפעילות והיעילות כנגד חיידקים ושמירה על לחות ורכות הידיים. תכשירי סדרת אלכו-ג'ל נבדקו במעבדה מוסמכת ונמצאו יעילים במיוחד לחיטוי: קוטלים 99.99% מהחיידקים שנבדקו.

ידוע כי ילדים נוטים להידבק במחלות בתדירות גבוהה יותר מאשר מבוגרים, גם מכיוון שהרגלי ההיגיינה שלהם אינם מפותחים. חינוך מתאים והקניית הרגלי היגיינה נכונים ובהם הקפדה על היגיינת הידיים יסייעו בהקטנת סיכוני התחלואה. ילדינו שוהים שעות רבות בגנים ובבתי הספר אך לרוב התנאים במוסדות החינוכיים מקשים על שמירה נאותה של היגיינת הידיים (חוסר בסבון, אמצעים לניגוב הידיים, שולחנות לימוד לא נקיים וכו'). כמו כן רמת המודעות בקרב הסגל החינוכי טעונה שיפור שכן התלמידים אינם מונחים בעקביות להרגלי היגיינה נכונים.

סדרת אלכו-ג'ל של ד"ר פישר מהווה פתרון יעיל, נוח וידידותי לשמירה מרבית על היגיינת הידיים וקטילת החיידקים בכל זמן ומקום; במקומות ציבוריים, בעבודה, בנסיעות ובטיולים, בגן ובבית ספר ואפילו בבית. הסדרה מתאימה לאמהות לפני ואחרי החלפת חיתול, לילדים, לחיילים, למטפלים בחולים ולכל מי שמעוניין לשמור על הבריאות והיגיינת הידיים. בנוסף משמשת הסדרה גם את הסגל הרפואי, רופאים ואחיות במרפאות ובבתי חולים.

מומחי בריאות קובעים – ניתן להפחית משמעותית הידבקות במחלות על ידי שמירה על היגיינת הסביבה והידיים. בבדיקות מעבדה חיצונית ומוסמכת נמצא כי התכשירים קוטלים 99.99% מהחיידקים הבאים:

 

  • Escherichia coli – גורם נפוץ לדלקת בדרכי השתן, עלול לגרום להרעלת דם, דלקת ריאות ולדלקת קרום המוח
  • Staphylococcus aureus – גורם לדלקת ריאות, דלקת בקרום הלב, נגעים מורסתיים בעור, עלול לגרום להרעלת דם והרעלות מזון
  • Pseudomonas aeruginosa – גורם לדלקת ריאות ועלול לגרום להרעלת דם. גורם עיקרי למחלות בבתי חולים
  • Streptococcus faecalis – גורם לדלקות בלב, במערכת השתן וכיס המרה
  • Entrobacter aerogenes – גורם לזיהומים בדרכי השתן ומהווה גורם לזיהומים שניוניים בבתי חולים

אלכו- ג'ל Magic – ג'ל בצבע קסום ובניחוח מסטיק שילדים אוהבים

מעבדות המחקר של ד"ר פישר מרחיבה את סדרת Alco-Gel (אלכו-ג'ל) ומשיקה את אלכו-ג'ל Magic ג'ל בצבע קסום לילדים לשמירה על היגיינת הידיים.

  • מכיל 70% אלכוהול לניקוי מהיר ויעיל במיוחד
  • מכיל פרו-ויטמין B5, אלוורה וקמומילה לשמירה על לחות העור
  • בניחוח מסטיק נעים שילדים אוהבים
  • בצבע קסום במיוחד
  • מתייבש במהירות ומותיר תחושה נעימה ורעננה בכפות הידיים
  • ללא פראבנים

אלכו- ג'ל Magic מגיע באריזת 100 מ"ל ואלכו-ג'ל Magic 30 מ"ל + מתלה מעוצב לתיק במהדורה מיוחדת ומוגבלת. המתלה מיועד לתלייה על התיק, עגלה, חגורה או בכל מקום אחר, לשימוש נוח מחוץ לבית, בטיול ובבילוי. למילוי חוזר של הבקבוקון ניתן להשתמש באלכוג'ל Magic100 מ"ל.

מחיר מומלץ לצרכן:

  • אלכו-ג'ל Magic 100 מ"ל- 19.90 ₪, במבצע השקה בחודש ינואר 14.90 ש"ח
  • אלכו-ג'ל Magic 30 מ"ל במארז סיליקון מעוצב- 14.90 ₪, במבצע השקה בחודש ינואר 9.90 ₪

אלכו-ג'ל GOLD – מועשר בכדוריות מוזהבות המכילות ויטמין E

  • מכיל 70% אלכוהול לניקוי מהיר ויעיל במיוחד
  • Sensitive – מותאם לעור רגיש
  • מכיל פרו-ויטמין B5, אלוורה, וקמומילה לשמירה על לחות העור
  • מכיל ויטמין  E הידוע כחיוני ביותר לעור בריא
  • בניחוח עדין ונעים במיוחד שנמשך לאורך זמן
  • מתייבש במהירות ומותיר תחושה נעימה ורעננה בכפות הידיים

אלכו- ג'ל GOLD באריזת 100 מ"ל ואלכו-ג'ל GOLD 30 מ"ל + מתלה מעוצב לתיק במהדורה מיוחדת ומוגבלת. המתלה מיועד לתלייה על התיק, עגלה, חגורה או בכל מקום אחר, לשימוש נוח מחוץ לבית, בטיול ובבילוי. למילוי חוזר של הבקבוקון ניתן להשתמש באלכוג'ל GOLD 100 מ"ל.

מחיר מומלץ לצרכן:

  • אלכו-ג'ל GOLD 100 מ"ל- 19.90 ₪ במבצע השקה בחודש ינואר 14.90 ₪
  • אלכו-ג'ל GOLD 30 מ"ל במארז סיליקון מעוצב- 14.90 ₪ מבצע השקה בחודש ינואר  9.90 ₪

אלכו-ג'ל מגבונים לילדים לשמירה על היגיינת הידיים ללא אלכוהול

  • פורמולה ייחודית וידידותית לשמירה על היגיינת הידיים ללא אלכוהול – בטוח במיוחד לשימוש ילדים
  • לניקוי מהיר ויעיל , לשמירה על היגיינת הידיים ללא  צורך במים וסבון
  • פעילות כפולה גם מנקה את הידיים וגם מחטא בפעולה אחת קלה ומהירה
  • מכיל גליצרין לשמירה על רכות ולחות העור
  • מועשר בתמצית אלוורה להרגעת העור
  • היפואלרגני
  • ללא פראבנים
  • 20 מגבונים באריזות אישיות הרמטיות ,לשמירה על איכות המוצר ולנוחות מירבית
  • בשני ניחוחות שילדים אוהבים: 10 מגבונים בריח ענבים ו-10 מגבונים בריח קיווי מלון
  • לתחושה נעימה ורעננה בכפות הידיים

מחיר מומלץ לצרכן: חבילה של 20 מגבונים באריזות אישיות הרמטיות  – 14.90 ₪

אמול נטורל שמן רחצה טיפולי לתינוק

אמול נטורל ד"ר פישר
צילום: יעל האן

אנחנו משתמשים בשמן אמול קבוע מאז שהילד נולד. גם כיום, כשהוא בן שנה ו-10, ובמיוחד במזג האוויר היבש של החורף, אנחנו משפריצים כמה טיפות למי האמבטיה מדי ערב כדי לשמור על עורו לח וגמיש.

יובש עור הינה תופעה הנפוצה בקרב תינוקות בעיקר במהלך שנת חייהם הראשונה, לעיתים כתוצאה מהלידה ולעיתים כתוצאה משינויי אקלים ומזג האוויר. בתקופת החורף מואצת תופעת היובש בשל מזג האוויר הקר שבחוץ וכן אמצעי החימום שבבית המורידים את רמת הלחות באוויר ומגבירים את היובש. תופעת יובש העור היא גם נחלתם של המבוגרים מסיבות שונות כגון – נטייה תורשתית ו/או שימוש בסוגי סבון הפוגעים בשכבת השומן הטבעית שעל פני העור.

חדש ובלעדי! ד"ר פישר משיקה את אמול נטורל – שמן רחצה טיפולי בעל פורמולה חדשנית ומתקדמת מסוגה, המכילה הרכב ייחודי של שמנים טבעיים לטיפול אפקטיבי והקלה מידית של תופעות יובש העור. שמן הרחצה נמהל באופן אופטימלי במי האמבט, עוטף את עור התינוק בזמן הרחצה, מנקה בעדינות ומותיר או העור רך ונעים למגע יותר מתמיד.
שמני הרחצה מסדרת אמול של ד"ר פישר מהווים פתרון אפקטיבי, מהיר ובדוק לטיפול ולמניעת יובש עור התינוק. שמני אמול מנקים, מרככים ומזינים את העור ובכך מגנים על שכבת הלחות הטבעית של העור, למראה עור בריא, רך, קטיפתי ונעים למגע.

אמול נטורל מכיל קומפלקס שמנים טבעי וייחודי, לריכוך, הזנה והרגעת העור – שמן זית התורם להזנת והרגעת העור הידוע כבעל תכונות אנטי דלקתיות, שמן שקדים ושמן כותנה התורמים לריכוך ושמירה על לחות העור, וכן וויטמין E המסייע להגנה מפני רדיקלים חופשיים.
אמול נטורל הינו היפואלרגני ועבר בהצלחה את מבדק סנסיטיב המחמיר המעיד על התאמתו לעור עדין ורגיש. אמול נטורל מכיל שמנים טבעיים בלבד, ללא שמן בוטנים או שמן סויה, אינו מכיל חומרים משמרים ובהם פראבנים, ללא SLS, ללא SLES, ללא בושם סינטטי וללא צבע. הנוסחה הייחודית של אמול נטורל מעניקה את הטיפול הטוב ביותר לשמירה על בריאות עורו העדין של התינוק, היום וגם בעתיד.

מחיר מומלץ לצרכן:

  • אמול נטורל 200 מ"ל –34.90-39.90  ₪
  • אמול נטורל 500 מ"ל –59.9-74.90 ₪

קרם גוף לתינוק – Baby Lotion

גילוי נאות: אני משתמשת בקרם הזה גם על עצמי. הריח שלו מהמם והוא נותן תחושה נעימה והופך את העור לרך וגמיש יותר.

בימים אלה משיקה ד"ר פישר מוצר חדש בסדרה קמיל בלו קרם גוף לתינוק – Baby Lotion – קרם גוף ייחודי המכיל פורמולה טיפולית מתקדמת, עשירה ומפנקת במיוחד לילדים וגם להורים. קרם הגוף מסייע בשמירה על לחות העור, ריכוך, הרגעה והגנה על העור הרך מפני יובש וגירויים. בעל הניחוח המוכר והאהוב של קמיל בלו המעורר זכרונות ילדות והמלווה הורים וילדים בישראל כבר למעלה מ-40 שנה. הקרם נוח למריחה, נספג בקלות ומותיר את העור רך ונעים למגע. מעניק פתרון בדוק לטיפול בעור התינוק וההורה, לשימוש יומיומי בתקופת החורף בפרט ובכל עונות השנה בכלל.

קמיל בלו קרם גוף לתינוק מועשר בתמציות קמומילה וקלנדולה המסייעות בהרגעת העור והוספת לחות, ומכיל ויטמין E ופרו-ויטמין B5 לשמירה על לחות העור, גמישותו וכמובן לעור בריא ומראה קטיפתי. קרם הגוף היפראלרגני ועבר בהצלחה את מבחן סנסטיב המחמיר המעיד על התאמה לעור עדין ורגיש במיוחד כעור התינוק. המוצר אינו מכיל פראבנים, SLS ו-SLES, שמן מינרלי וצבע.

מחיר מומלץ לצרכן: 29.90 ₪ (מחיר היכרות/השקה החל מה-19.01.2017 ועד ה-01.02.2017 בסופר פארם: 19.90 ₪)

קרם גוף לתינוק קמיל בלו דר פישר

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X