fbpx
מסעדות

המרקים החורפיים של מסעדת קיוטו

מסעדת היוקרה קיוטו, אשר הביאה את בשורת המטבח היפני לארץ, היא אחת המסעדות היפניות הידועות והוותיקות. קיוטו יוצרת מזיגה ייחודית בין מאפייניו של המטבח היפני, לבין הטעם המיוחד של המטבח הים תיכוני.

השילוב הנהדר ויוצא הדופן של תרבויות, טעמים וצבעים ממצב אותה בין המסעדות המובילות בארץ, וכעת, מציגה תפריט עשיר ומגוון מנות ייחודיות וביניהן מרקים יפניים מסורתיים לחורף:

מרק מנרוי – מרק על ציר דגים על בסיס שיטאקה וכרישה מוגש עם אטריות אודון ומוגש לפי בחירת הלקוח עם טופו טמפורה/שרימפס/ שרימפס טמפורה

מרק מנרוי עם שרימפס בטמפורה קיוטו
מרק מנרוי עם שרימפס בטמפורה – 58 ש"ח
מרק מנרוי וטופו קיוטו
מרק מנרוי וטופו – 28/58 ש"ח
מרק מנרוי ואטריות אודון קיוטו
מרק מנרוי ואטריות אודון – 28 ש"ח

מרק ראמן – מרק על בסיס ציר עוף יפני מוגש עם אטריות ביצים וביצה קשה, ומוגש לפי בחירת הלקוח עם מיסו ראמן ירקות/ עוף/ בקר/ פירות ים/ או ראמן גיוזה (כיסוני בצק יפני ממולאים בעוף וירקות)

מרק מיסו ראמן קיוטו
מרק מיסו ראמן – 28/43 ש"ח
מרק ראמן ועוף קיוטו
מרק ראמן ועוף – 55 ש"ח
מרק ראמן עם בקר קיוטו
מרק ראמן עם בקר – 58 ש"ח

טווח מחירים- 28-58 ₪ | אריה שנקר 7 הרצליה | טלפון להזמנות – 09-9587770 | http://kyoto.co.i

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X