fbpx
טכנולוגיה

העמוד – המקום שלכן לקניה ומכירה של כרטיסי יד2 לאירועים והופעות

"העמוד" הינו סטארט אפ ישראלי חדש שפיתח זירה למכירה וקניה של כרטיסים להופעות, משחקים ועוד האתר משנה את כללי המשחק בעולם הכרטיסים, מאפשר לאנשים למכור ולקנות כרטיסים בדרך בטוחה ויעילה.

כמה פעמים נתקעתן עם כרטיס לאירוע? כמה פעמים הבנתן, ברגע האחרון, שלא תוכלו להגיע להופעה שכבר רכשתן אליה כרטיס? אם זה בגלל שהבייביסיטר הבריזה, עומס בלתי צפוי בעבודה, מחלה, נסיעה ובעצם כמעט כל סיבה שהיא שמנעה מכם ללכת לאירוע ולא ידעתן איך ולמי למכור את הכרטיס? בטח ניסיתן למכור לחברים או דרך רשתות החברתיות ניסיתן להציל את הכסף בעזרת חברים של חברים. אבל זה לא תמיד עובד שכן הרשתות החברתיות מציעות חשיפה לא גבוהה ולא יעילה מספיק. כך שיוצא שבסוף נשארים בבית וגם נשארים עם הכרטיס.

"העמוד" הינו פלטפורמת On-line חדשנית, המחברת בין אנשים הרוצים לקנות ו/או למכור כרטיסי יד 2 לאירועים השונים בארץ ובעולם, בצורה יעילה, פשוטה ובטוחה תוך שמירה על הוגנות וללא סיכון.

הפלטפורמה החדשה מרכזת את כל הפעילות במקום אחד. באתר קיים מאגר של כרטיסי יד 2, המאובטחים במערכות מתקדמות, ובאמצעות כלים חדשניים מביאים לבדיקת טיב ותקינות הכרטיס, לאבטחה מרבית להעברת התשלום ובכך למיצוב האמון בין הקונה למוכר. כפועל יוצא האתר יוצר שקיפות ובכך מקטין את תופעת הספסרות וייקור הכרטיסים.

הפלטפורמה החדשה מפשטת את הליך מכירת כרטיסי יד השנייה ל-3 פעולות פשוטות: מעלים את הכרטיס לאתר האינטרנט,המוכר קובע את המחיר המבוקש, המערכת מאשרת את המכירה, במידה והכרטיס נמכר הכרטיס מועבר לקונה באמצעות מייל או שליח וכעבור 24 שעות מסיום ההופעה התשלום מועבר ישירות לחשבון הבנק.

לרוכשים הפעולות קלות אף יותר. הרוכשים בוחרים את האירוע המבוקש, מהמאגר הקיים באתר, ובכלל זה את הכרטיס המבוקש, מבצעים את הרכישה, מעבירים אמצעי תשלום והכרטיס מגיע עד אליכם לדואר האלקטרוני או הביתה.

אנשי האתר בודקים את מקוריות הכרטיסים והתוקף שלו, ולמעשה מהווים כסוכן, המתווך בין הקונה והמוכר, במטרה לשמור על טוהר העסקה.

עמלת הטיפול ודמי המשלוח ידועים מראש ונמוכים מהמקובל בשוק. עם "העמוד", הכרטיס לא אבוד!

http://www.haamood.co.il

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X