fbpx
ספרות

הרעיון – מחלום למציאות | יובל אברמוביץ

רעיונות טובים לא חסרים – מה כן חסר? תבונה לזהות הזדמנויות, אומץ להגשים אותם, ודרייב לשעוט בעקבות החלום ולא להרפות עד שהוא יהפוך למציאות. זה בדיוק ההבדל בין מי שחולמים לבין מי שמגשימים – היכולת לאחוז בכנף הרעיון ולהפוך אותו למטוס שיעיף אתכם לשמים. בעזרת הספר "הרעיון – מחלום למציאות" תלמדו איך להפוך מבעלי רשימות ורעיונות ליזמים אמיתיים, אפילו עם תקציב מוגבל, ותלמדו – צעד אחר צעד –  איך לנעוץ את חץ ההגשמה בלב המטרה.

במסגרת מסע משנה החיים – “הרשימה” – אליו יצא יובל אברמוביץ' לפני כחמש שנים, הוא נחשף על בסיס יומיומי, באמצעות הרצאות שהוא מעביר, סדנאות שהוא מקיים ומיילים שהוא מקבל, לעשרות אלפי רשימות. ברובן חוזרים על עצמם החלומות בניסוחים כאלו ואחרים, כאשר שלושת החלומות הנפוצים ביותר, בכל העולם ובכל הגילים, הם: “להיות רזים יותר”, “למצוא זוגיות אוהבת ותומכת” ו”להקים עסק”.

"הרעיון – מחלום למציאות" נולד עבור מתן מענה לאותו חלום נפוץ – על מנת לעזור וללוות את כל אלו שחלומם הוא להקים עסק, עבור אלו שרוצים להפוך את הרעיון העסקי  למציאות.

הדבר החשוב ביותר שאברמוביץ' מבקש לשנות עם ספרו החדש הוא את הדעה הרווחת – המפחידה והמשתקת – שצריך הרבה מאוד כסף להשקעה בהקמת עסק. ב"הרעיון – מחלום למציאות" מראה אברמוביץ' שלב אחרי שלב, כי בעזרת יצירתיות, תעוזה, יסודיות, למידה, קשרים, עצות מבעלי ניסיון והרבה אמונה – אפשר להפוך רעיון עסקי למציאות גם בלי כיסים מלאים במזומנים. באמצעות כלי פשוט של רשימות הוא מנגיש את עולם היזמות והעסקים ששייך, לכאורה, רק למביני עניין. "סכומי כסף ריאליים אפשר לגייס מהבנק, מחברים, מקרובי משפחה או באמצעות פרויקטים של “מימון המון” המקובלים כיום באינטרנט. בדיוק כפי שהספר הזה קרם עור וגידים הודות למאות קוראים, שרכשו אותו ברכישה מוקדמת." אומר אברמוביץ'.

יובל אברמוביץ מרעיון למציאות"הרעיון – מחלום למציאות" מספק תשובות לכל החולמים להפוך לעצמאים ובכך להגדיל את הכנסותיהם, לאלו הרוצים להפיח חיים ברעיון לצד עבודתם כשכירים, לאלו שהקימו עסק, אבל החלום הוורוד מאיים להפוך לסיוט, לאלו המחפשים מקורות מימון, ולרבים אחרים שאין להם מושג מה הצעד הראשון בדרך לעצמאות כלכלית.

בעזרת "הרעיון – מחלום למציאות" ניתן ללמוד איך מדייקים את הרעיון, איך מגבשים קונספט מנצח, מדוע התשוקה חשובה לא פחות מהכישרון, איך לא מוותרים לפחד ומגייסים אומץ, כיצד יוצרים קהילה שוקקת ברשתות החברתיות וקמפיינים מקוריים בעלות של מאות שקלים, ושוב – והכי חשוב – איך ניתן להקים עסק ללא צורך בהון משמעותי.

"הרעיון – מחלום למציאות" הוא מדריך אקטיבי אשר מניע לפעולה, הכתוב במקצועיות רבה, בכנות כובשת ובלא מעט הומור, ומספק לקוראיו עשרות נקודות מרעננות למחשבה, טיפים ותרגילים. הספר מלא בדוגמאות של יזמים עם כנפיים ואש בעיניים שחלמו והגשימו והפכו את הרעיון שלהם להכנסה נוספת, לאביזר שנמכר בלי סוף, למוצר ששינה את העולם. בעצם, למשהו ששינה את העולם שלהם וגרם להם לקום עם חיוך בכל בוקר (וגם התפיח את חשבון הבנק שלהם..).

"הרעיון – מחלום למציאות" הוא הספר הראשון של יובל אברמוביץ' הרואה אור בהוצאה לאור שהקים – הוצאת "הרשימה", בה צפויים לראות אור ספרי מוטיבציה ומדריכים. ספרו הקודם (המתכתב עם ספרו החדש), הרשימה – חלומות צריך לצעוק, ראה אור ביולי 2014 ומאז נמכרו כ-20,000 עותקים בישראל, לפני כחודש הודפסה מהדורה רביעית בת 4,000 עותקים. הספר תורגם לאנגלית לפני כשנה, והגיע ביום השקתו למקום 12 ברשימת הספרים המבוקשים ביותר באמאזון ולמקום הראשון בקטגוריית ספרי מוטיבציה. ב-2016 "הרשימה – חלומות צריך לצעוק" יראה אור ברחבי העולם, בין השאר בהולנד, סין, ספרד, צרפת, שוויץ, בלגיה, יוון ודרום אמריקה.

יובל אברמוביץ', 39, איש תקשורת, שחקן ("השיר שלנו", "השמיניה" ותיאטרון), סופר (כתב חמישה ספרים), יזם (בעל מספר עסקים), מרצה מבוקש ליזמות, להגשמה ולכתיבה, ויועץ לארגונים בנושאי יצירתיות ותעוזה. בימים אלו הוא מעביר עשרות הרצאות בחודש, בארץ ובעולם. יובל כבר עובד על ספר חדש: "לחלום בקול רם – הרשימה לילדים" ומגיש את תכנית "הרשימה" ברדיו ללא הפסקה.

מחיר – 79 ₪ | 279 עמודים

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X