fbpx
מסעדות

השווארמה הטבעונית עם תפריט שף חדש ומרענן

מסעדת המזון המהיר השווארמה הטבעונית, משיקה  תפריט Street Food חדש ומרענן לשנת 2016, ומנת הדגל – השווארמה עצמה – עברה מהפך הן מבחינת חומרי הגלם, העיבוד שלהם והשימוש בתבלינים מקומיים. בתפריט אפשר למצוא מגוון מנות חדשות: נקניקיות בלחמנייה, שניצל מסייטן, סלופי ג'ו ברוטב עגבניות, המבורגר פטריות וגם מנות בריאות ומזינות כמו סלט קינואה וצימוקים.

מסעדת השווארמה הטבעונית

ה"שווארמה הטבעונית" הוקמה בשנת 2012  מתוך אידאולוגיה שמטרתה לקדם צמחונות וטבעונות בישראל. בשנה האחרונה המסעדה עברה מהפך ושידרגה משמעותית את הניראות של המקום והתפריט. "אם בהתחלה עיקר הקהל שלנו היה טבעונים וצמחונים שהתקשו לוותר על מנות שהיו חסרות להם פעם, הרי שהיום הקהל שלנו הפך למגוון וכולל גם אוכלי בשר שמחפשים אלטרנטיבה טעימה, משביעה וזולה", אומרת בעלי המסעדה, אילאיל יהב. מחירי הארוחות במקום אינו יקר ורוב המנות יוצאות גם בגירסת Take Away. כמו כן, למסעדה שירות משלוחים רחב מאד במרכז.

המנות כולן טבעוניות ומיועדות למי שמחפש תחליפי בשר איכותיים, טריים ועשירים בחלבון ובסידן. המנות ב"שווארמה הטבעונית" אינן מכילות מזון מן החי, שומן רווי, לקטוז, או אנטיביוטיקה. המנות מהוות מקור נפלא לחלבון וסידן וכן דלות בנתרן, כולסטרול ושומן. רוב המנות לא עוברות טיגון כלל אלא צריבה קלה על הפלנצ'ה ולכן שומרות על ערכן התזונתי הגבוה שכולל ויטמינים מקבוצת B ו-C .

 

 

מה מיוחד בתפריט החדש?

האתגר שבבניית התפריט היה יצירת מנות חדשות שיעמדו בקו אחד עם עולם אוכל הרחוב תוך דגש ושמירה על איכות, גיוון בחומרי הגלם ויצירתיות. מאחורי שיתוף הפעולה הייחודי שבין השווארמה הטבעונית והיועץ הקולינרי הראל זכאים, השף של מסעדת הגורמה זכאים, עומד הרצון לשלב את שני העולמות ולייצר אלטרנטיבה לאוכל מהיר, שלא מתפשר על איכות וטעם.

 

שווארמה סייטן: השווארמה עשויה מנתחי סייטן שנחתכים טריים במקום, עוברים השרייה, ומתובלים בכורכום, כמון, ולימון. הסייטן נוצר בתהליך מיוחד של מיצוי חלבון חיטה וקמח מלא. הוא סופג את טעמי התיבול ומשמש תחליף בשר בהרבה מנות בשל טעמו והמרקם ה"בשרי" שלו. מדובר במנה שהיא לא רק טעימה אלא גם דלת קלוריות ושומן (פחות מ-2%) שיש בה יותר מ-70% חלבון. הסייטן גם עשיר בסידן ובשילוב הירקות שבמנה מקבלים מנה משביעה ומזינה.

מחיר השווארמה סייטן בפיתה – 28 ₪ ,  טורטיות\לאפה-32 ₪

שווארמה טבעונית בפיתה
שווארמה בפיתה – 28 ש"ח
שווארמה סייטן טבעונית
שווארמה סייטן

שניצל בורגר: נתח סייטן מובחר שעבר השרייה בתערובת תבליני הבית, מצופה  בפירורי לחם מוזהבים ושומשום. מוגשים בלחמניה טרייה מקמח לבן או מלא עם דגנים עם מיונז טבעוני, חסה, בצל סגול, עגבניה וחמוצים.

שניצל בורגר טבעוני - השווארמה הטבעיונית
שניצל וברגר – 32 ש"ח

נקניקיה בלחמניה: שתי נקניקיות עסיסיות עשויות מחלבון אפונה וסייטן, מוגשת בלחמניית באן טרייה בליווי כרוב וחרדל.

נקניקיות של השווארמה הטבעונית
נקניקיות טבעוניות – 28 ש"ח

סלופי ג'ו: נתחי סויה צרובים על הפלנצ'ה ברוטב עגבניות מתקתק. המנה מוגשת בלחמניית המבורגר מקמח לבן או קמח מלא עם דגנים עם מיונז טבעוני וירקות טריים: חסה, בצל סגול, עגבניה וחמוצים.

סלופי ג'ו טבעוני של השווארמה הטבעונית
סלופי ג'ו – 38 ש"ח

המבורגר עדשים קלאסי: המבורגר עסיסי ומתובל המכיל עדשים מונבטות, אורז מלא, פטרוזיליה וזרעי פשתן. ההמבורגר מוגש בלחמניית המבורגר מקמח לבן או קמח מלא עם דגנים עם מיונז טבעוני וירקות טריים: חסה, בצל סגול, עגבניה וחמוצים. מחיר המבורגר עדשים: 32 ₪

המבורגר פטריות: המבורגר פטריות פורטובלו ושמפיניון עם קמח מלא. ההמבורגר מוגש בלחמניית המבורגר מקמח לבן או קמח מלא עם דגנים בליווי רטבים וירקות טריים: חסה, בצל סגול, עגבניה וחמוצים.

 

המבורגר פטריות טבעוני של השווארמה הטבעונית
המבורגר פטריות – 38 ש"ח

 

ואי אפשר בלי הרבה מתוק בצד: הרבה טבעונים מתקשים למצוא קינוחים איכותיים וטעימים. בשווארמה הטבעונית ניתן לרכוש גם שוקולד ממגוון יצרנים, החל ממותגים גרמנים דוגמת ichoc ועד יצרנית מקומיים כמו וגנטינו.

צ'ורוס: סופגניות דרום אמריקאיות מלוות במטבל קרם נוגט וקרם חלווה.

צורוס טבעוניים - השווארמה הטבעונית
צורוס

כדורי שוקולד עם חמאת אגוזים ושבבי שקדים. מחיר: 6 ₪

סניקרס: פרלין שוקולד מריר עם חמאת בוטנים ושבבי בוטנים: 8 ₪

חטיף סניקרס טבעוני של השווארמה הטבעונית
חטיף סניקרס טבועני – 8 ש"ח ליחידה

 
המלך ג'ורג 81 תל אביב |טלפון: 03-5248821 | משלוחים לכל אזור ת"א-ר"ג-גבעתיים | http://www.vegshawarma.co.il

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X