fbpx
אקססוריז ותכשיטים

וינס קמוטו – קולקציית ט"ו באב 2015

ערב ט"ו באב, הוא הערב הכי רומנטי בשנה. בין אם את יוצאת לדייט או למסיבה נוצצת – נעלי עקב הן MUST להשלמת הלוק הרומנטי והנחשק.

רשת מותגי ההנעלה הבינלאומית וינס קמוטו, המשווקת את מותגי העל וינס קמוטו, BCBG, וג'סיקה סימפסון, משיקה בימים אלה קולקציה רומנטית ונחשקת, של נעלי עקב המשדרות אופנה נצחית ובלתי מתפשרת.

הקולקציה כוללת מגוון רחב של דגמים במגוון צבעים, עורות וטקסטורות. סנדלי עקב דק אלגנטיים וכן סנדלי עקב CHUNKY בגימור מתכת בהשראת הטרנד האורבני מחד ומוטיב הנוחות מאידך, נעלי ערב PUMP קלאסיים במגוון טקסטורות ליצירת עניין, מעור PATENT מבריק בצבע אדום ועד עור דמוי נחש שחור וניוד.

בין פריטי קולקציית ט"ו באב ניתן למצוא: נעלי עקב אדומות המוצעות בשני דגמים, דגם קלאסי PUMP שמגיע באדום PATENT ודגם קלאסי עם רצועות אלסטיות שמגיע בעור זמש. הדגמים משלבים מראה  אצילי  עם טאץ' אופנתי.

טווח מחירים: 199 ₪ עד 299 ₪ | ניתן להשיג בחנות וינס קמוטו בקניון הגדול פ"ת ובחנויות אמפוריום המובחרות.

נעליים וינס קמוטו
449 ש"ח
רשת נעליים וינס קמוטו
449 ש"ח
קולקציית ט"ו באב וינס קמוטו
249 ש"ח
נעלי עקב וינס קמוטו
299 ש"ח
וינס קמוטו
299 ש"ח
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X