fbpx
איפור וטיפוח

חדשות האיפור והטיפוח – אוגוסט 2016

ציפורניים בהשראת האולימפיאדה – CND

מותג הלק האמריקאי CND מציג עיצובי ציפורניים שנוצרו בהשראת סמל האולימפיאדה המודרנית, המורכב מחמש טבעות המסמלות את היבשות בעולם. כידוע, חמש הטבעות צבועות בצבעים הנפוצים ביותר שדגלי מדינות צבועות בהן כך שלפחות צבע אחד מכל דגלי מדינות העולם מצוי בהן.

סמל האולימפיאדה אוייר על גבי שטח הציפורן בצבעי הלק העמיד מסדרת VINYLUX וכן מוצע ללקוחות החפצות לעטר ציפורניהן ברוח האולימפידה גם בטכניקת ג'לק מסדרת Shellac במכוני הטיפוח ובמניקוריות ברחבי הארץ.

מחיר לק: 55 שקל ליחידה, במכוני הטיפוח והמניקוריות ברחבי הארץ. מחיר טיפול ג'לק: משתנה ותלוי במכון

לק CND בהשראת האולימפיאדה
צילום: ג'ון ווייט

אייליינר בגימור סאטן – מייבלין ניו-יורק

מייבלין ניו-יורק אייליינר MASTER INKלאייליינר Master Ink הוא הגשמת חלום עבור כל אמן איפור ונערת זוהר, בשל היצירתיות האינסופית שהוא מאפשר. בין אם חשקתם בעיניי חתול, או באייליינר גרפי ומשורטט, Master Ink עונה על כל צורך. קצה האפליקטור המחודד, הגמיש והמדויק הופך את יצירת האייליינר לקלה יותר, כך שניתן לחקות כמעט כל מראה שנצפה על מסלולי תצוגות האופנה הנחשבות. הפורמולה העמידה לארוך זמן מעניקה תוצאה אינטנסיבית וגוון שחור ועמוק. גימור הסאטן הקלאסי, בין מאט למבריק, מתאים לכל שעות היום והלילה.

Master Ink- פורמולה ייחודית

  • איילנר נוזלי בעל פורמולה המכילה ריכוז גבוה של פיגמנטים, לצבע רווי ואינטנסיבי
  • אפליקטור מחודד, נוח וגמיש, המאפשר מעבר קל ופשוט בין קו דק וסולידי לעבה ודרמטי

התוצאה: קו אחיד, מודגש ומפתה היוצר מראה עיניים נועז במשיכה אחת!

איך האייליינר שלנו ייראה בסתיו- חורף 2016?

לאחרונה, ראינו על מסלולי התצוגות של המעצבים הנחשבים משחקי אייליינר מסקרנים וחדשים, נועזים ואפילו משונים יותר מעין החתולית והרגילה. קווים קטועים סביב מעגל העין, קו חתולי שצויר במעלה העפעף העליון- רחוק מאוד מקו הריסים, ואפילו זוית שחורה ומחודדת המאוירת כמסגרת המקיפה את הזווית החיצונית של העין, במרחק של כסנטימטר שלם מהעין עצמה.

מינימליזם שכזה ייראה נפלא כאשר הוא יבוצע בצורה מדויקת, ואם נאמץ נכון, ניתן יהיה גם "להוריד אותו ממסלולי התצוגה אל הרחוב". יש לזכור כי בסגנון איפור זה, כל טעות תהיה גלויה לעין ולכן חשוב להצטייד באפליקטור מחודד ומדויק, באייליינר בעל פיגמנט חזק וביד יציבה (אימון הוא שם המשחק!). על מנת להשיג את הלוק, יש לנער היטב את מאסטר אינק, לבחור תמונה מועדפת משבוע האופנה האחרון, ולהתחיל לשרטט!

הוראות שימוש: יש לנער היטב לפני השימוש; יש לסגור היטב את המכסה כאשר המוצר אינו בשימוש.

מחיר מומלץ לצרכן: 74.40 ₪ | להשיג ברשתות הפארם, כל-בו מזון ובתמרוקיות

סקין פרפקשן קרם לילה – LOREAL PARIS

לוריאל פריז קרם לילה מסדרת סקין פרפקשיין
צילום: מוטי פישביין

במהלך שנות העשרים והשלושים, אורח החיים מאופיין בקצב אינטנסיבי: העייפות גוברת, מתחים רבים מצטברים. ידוע כי שינה טובה משפרת ומשמרת את איכות העור, כך שאורח חיים אינטנסיבי זה עלול לפגום באיכות העור. בגילאים אלה נראה את השינויים הראשונים, המהווים את תחילת הזדקנות העור: מרקם מחוספס וחסר לחות, גוון עור לא אחיד הכולל אדמומיות וכתמים כהים, ואף קמטוטים.

מאחר ובלילה העור מתפנה לחידוש ושיקום, יש לנצל את הזמן הזה ביממה על מנת להזין ולטפח אותו. בשעות הלילה, יכולת הספיגה של העור מתגברת פי 2, ולכן חשוב ביותר להשתמש בקרם לילה איכותי המתאים לצרכי העור.

לוריאל פריז משיק קרם לילה מסדרת סקין פרפקשן – קרם הלילה הראשון של לוריאל פריז בעל אפקט מתקן, המשפר את איכות העור בצורה הנראית לעין ומסייע לשיקום סימני עייפות העור. הנוסחה משפרת את מראה העור ומשאירה על עור הפנים אפקט של שנת לילה טובה יותר.

סקיו פרפקשן לילה פורמולה ייחודית

הפורמולה של סקין פרפקשן קרם לילה מכילה רכיב פעיל הרשום כפטנט של לוריאל, המסייע בשיפור מראה איכות העור, בהפחתת מראה הקמטוטים הראשונים ובהשבת הזוהר מידי יום לעור הפנים. בנוסף:

  • אדנוזין – רכיב פעיל עוצמתי המסייע בהחלקת מראה קמטים
  • ויטמין CG +E נוגדי חמצון עוצמתיים המסייעים בהענקת זוהר לגוון העור
  • LR 2412,  מולקולה עוצמתית בעלת אפקט תיקון העור
  • Perline-P: קומפלקס רכיבים פעילים המסייעים בהענקת מרקם עור אחיד יותר

סקיו פרפקשן לילה – תוצאות הנראות לעין

יום אחרי, העור נראה יפה יותר, מועשר בלחות ומרגיש רך ונעים כמשי ומראה רענן כאילו ישנת שעתיים ויותר*. לאחר 7 לילות, מראה מרקם העור נראה מלא יותר, רענן ותחושת עור נינוחה יותר. סימני העייפות מופחתים בצורה הנראית לעין והקמטוטים נראים חלקים יותר**.

*הערכה עצמית בקרב 60 נשים
**הערכה עצמית בקרב 80 נשים

הוראות שימוש: לאחר ניקוי הפנים, יש להשתמש מידי ערב על הפנים והצוואר לספיגה מלאה

קרם לילה סקין פרפקשן יצטרף למוצרי הסדרה: קרם יום, קרם עיניים, סרום, CC CREAM, BB CREAM – מוצרי הסדרה מסייעים לשפר את מראה איכות העור ולהעניק מראה עור זוהר ואחיד יותר לנשים צעירות בגילאי 25-35.

מדוע חשוב לישון בלילה?

במהלך הלילה העור "משחרר" את מחסומי ההגנה שעמלו במהלך היום ונפנה להתחדשות נמרצת. חדירת חומרי ההזנה יעילה יותר, חילוף החומרים מהיר וייצור סיבי הקולגן והאלסטין מוגבר. שינה טובה בשילוב עם הרכיבים הפעילים מעניקה לעור רעננות וזוהר ויוצרת מראה צעיר ובריא.

שנת היופי! על העור ניכרים סימני העייפות, הסטרס והתזונה הלקויה. שינה טובה במהלך הלילה מאפשרת לעור לווסת את רמת הלחץ ולהסדיר את המטבוליזם. זרימת דם תקינה, המושגת על ידי שינה טובה, מזרימה חמצן ומזון לתאים ותורמת לפעולתם האופטימלית, לשיקום ולחידוש.

מחיר מיוחד לחודש אוגוסט 2016 70 ₪ בלבד. מחיר מומלץ לצרכן: 125.90 ₪ | תכולה: 50 מ"ל | את מוצרי סדרת סקין פרפקשן של לוריאל פריז ניתן להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, בפרפומריות נבחרות ואונליין

Pure Active Toner – גרנייה

מי פנים פיור אקטיב גרנייהמי פנים של סדרת PURE ACTIVE ממותג גרנייה מסייעים בכיווץ מראה נקבוביות ובהפחתת פצעונים ופגמי עור. מי פנים מכילים תמצית אוכמניות + 2% חומצה סליצילית, ומיועדות לבעלי עור שמן ומבריק, הנוטה לפצעונים.

הנוסחה הייחודית מספקת פעולה כפולה נגד פצעונים ונגדי פגמי עור:

  • מועשרת ב2% חומצה סליצילית: רכיב הידוע ביעילותו ולהפחתת פצעונים.
  • מכילה תמצית אוכמניות: רכיב המופק מאוכמניות שחורות הידוע כמסייע בטשטוש סימנים שנוצרו מפגמי עור.

יעליות מוכחת

לאחר השימוש, העור מרגיש רענן, טהור יותר, נראה חלק יותר ומראה הפגמים מופחת. לאחר שבוע:

הנקבוביות נראות מכווצות עבור 88%**
הפחתה במראה פגמי העור עבור 79%**
הפחתה במראה הסימנים עבוד 75%**
הפחתה ממושכת במראה פגמי העור***

אופן השימוש: יש להשתמש במי הפנים על עור נקי פעמיים ביום, בבוקר ובערב, להספיג בצמר גפן ולנקות את הפנים, בעיקר באזורים הנוטים לשמנוניות ולברק. יש להימנע מאזור העיניים.

מחיר מיוחד לרגל ההשקה באוגוסט 2016: 30 ₪ בלבד (מחיר מלא מומלץ לצרכן: 55 ₪) | להשיג ברשתות הפארם, כל-בו מזון ובתמרוקיות

קולקציית הלקים לקיץ של אסתי ויינגרטן – ESSIE

עונת הקיץ היא תקופה מלאת צבע ואור. אנחנו אוהבות את הצבעוניות שבה ואוהבות להתחדש במוצרים ופריטים צבעוניים ושמחים. גם ללק יש תפקיד מנצח בלוק הכללי שלנו, והכי כיף- שאפשר לשנותו בכל יום מחדש. "טלפארמה" מציגה את נבחרת הלקים המנצחת של המותג  ESSIE לקיץ מושלם.

מוצרי ESSIE- קולקציית הלקים לקיץ של אסתי ויינגרטן

המותג essie נוסד בשנת 1981 בניו יורק על ידי אססי ויינגרטן: יזמית נלהבת, חובבת מושבעת של אופנה, צבע וציפורניים. מאז ועד היום, הצטרפו מיליוני נשים למהפכת הלקים לציפורניים של "אססי" Essie. המותג הפך לבחירה המועדפת של עורכות מגזינים נחשבים, של מובילות אופנה ושל מיליוני נשים ברחבי העולם, כשהוא מציב את הסטנדרט לצבעים הנכונים ולמניקור באיכות גבוהה ובלתי מתפשרת, לכל גוון מעניקה אססי שם המייצג את אישיותו ועולם התוכן שלו.

מחירי ללק: 32.90 ש"ח | למידע נוסף באתר טלפארמה: www.telepharma.co.il או במוקד הטלפוני: 1-800-61-62-63

Age Renewal Complex – מוניקה פכטר, קוסמטיקה רפואית

פורמולה לחידוש העור, מבית מוניקה פכטר
צילום: צביקה גודשטיין

Age Renewal Complex הינו מוצר חדש וייחודי, בסדרת Timeless Skin DNA Concept-  קונספט אבחון וטיפול אנטי איג'ינג, המאפשר התאמה אישית של הטיפול לפי צורכי הלקוח/ה.

Age Renewal Complex  – פותח כפורמולה ייחודית לחידוש העור המיועדת לכל סוגי העור הבוגר – לטיפול וטיפוח במהלך היום!

להבדיל מתכשירים דומים אחרים, המומלצים לשימוש דווקא בלילה, מומלץ השימוש ב Age Renewal Complex במהלך שעות היום ובכך ניתן להרחיב את שעות חידוש העור ושיקומו לכ 24/7 שעות – ביום ובלילה!

ייחודיות קרם Age Renewal Complex  בשילוב של חומצות עם רכיבים צמחיים פעילים, המשולבים יחד בפורמולה אפקטיבית, המאפשרת שימוש בתכשיר האנטי איג'ינג גם בשעות היום.
בין רכיביו האקזוטיים של Age Renewal Complex  ניתן למצוא תמצית אגוז צמח ה"קולה" שמקורו ביערות הגשם הטרופיים של מערב אפריקה, העשיר בקופאין ורכיבים ממריצים, ממנו היה מקובל בעבר להכין את אותו משקה אהוב ומוכר "הקוקה קולה". תמצית הקולה ידועה בקוסמטיקה כרכיב טבעי, פעי,ל המסייע בשיקום רקמות, איחוי דלקות וסיוע לעור לאחר אקנה. תמצית צמח היסמין מוכרת כבעלת סגולות שיקום העור וצמח הארניקה מסייע בהפחתת נפיחות ומשפר את מחזור הדם.

הוראות שימוש: יש לשטוף היטב את הפנים בעזרת סבון פנים. כל בוקר יש למרוח ולהספיג על עור הפנים. חובה להשתמש בבוקר במסנן קרינה 30SPF ומעלה בעת השימוש בקרם ולהימנע מחשיפה ישירה וממושכת לקרינת השמש.

Age Renewal Complex  אינו  מכיל: Formalin , Formaldehyde, Parabens, Phthalates, Petro-chemicals, , GMO, Triclosan ולא נוסה על בעלי חיים – ברישיון משרד הבריאות.

Age Renewal Complex  מוצע במחיר של 420 ₪ ל 50 מ"ל. להשיג במרכז לאסתטיקה רפואית מוניקה פכטר (רח' לוי אשכול 2  רעננה. ניתן להזמין שליח עד הבית ) או ברכישה ישירה באתר החברה – www.monicapachter-shop.com | לפרטים: 09-7450172,  052-8028136

קולקציית הכלות של Essie Professional

החתונה המושלמת! כל אחת חולמת עליה ומקפידה על כל הפרטים הכי קטנים בשביל להגיע אל המטרה. קולקציית הכלות של אססי פרופסיונל לשנת 2016 שמחה להציג ששה גוונים של חתונה מושלמת. גוונים שיתנו לך את הטאץ הסופי ללוק של יום חלומותייך וגם להמשך החגיגות.

היום הראשון של שארית חייכם אשר סופסוף הגיע! כולם "מתאספים" coming together כדי לראות אותך "גונבת את השם שלו" steal his name. פלטת הצבעים של הקולקציה הזו שמחה ומהווה "דרכון לאושר" passport to happiness והיא תיקח את הכלות לחופשה של פעם בחיים כל כולה – אהבה. הסגול-לילך-אפור הרומנטי של "בין הכסאות" between the seats מוסיף אלמנט של הפתעה לטיסה. אך בניגוד אליו, תוכלי לבחור בגוון עמוק יותר של סגול עשיר ומענג או בגוון של ורד טרקוטה לוהט. בכל גוון בו תצבעי את ירח הדבש שלך, קולקציית הכלות של אססי פרופסיונל לשנת 2016 מתחייבת להגשים את החלומות האופנתיים הפרועים ביותר שלך וכל מה שנותר לאחל זה שתהני בטיול של פעם בחיים עם הרבה "שירות חתנים" groom service ואל תשכחי! את "גב' תמיד צודקת!" Mrs. always right !

קולקציית הכלות של אססי פרופסיונל לשנת 2016 מציגה ששה גוונים:

  • steal his name – אפרסק שקוף וחצוף – הוא, והשם שלו שלך לנצח נצחים כשאת הופכת את האירוע לרשמי עם האפרסק השקוף והחצוף הזה.
  • between the seats – סגול-לילך אפור רומנטי – זוהי נסיעה פרועה! החזיקי חזק עם הסגול-לילך-אפור המפתה הזה. מה שיקרה מעכשיו – לא אספר לעולם!
  • passport to happiness – ירוק אביבי מלחשש – תמסרי את המזוודה שלך בשער, העתיד הוורוד שלך מוכן להמריא בירוק האביבי והמלחשש הזה.
  • groom service – סגול עמוק מענג – דינג-דונג! משלוח מיוחד עבורך, הסגול העמוק והמענג הזה מגשים את כל החלומות שלך.
  • coming together – זר ורוד עשיר ושופע – אני אוהבת אותך. ואתה אוהב אותי. וואוו! איתך ועם הזר הוורוד העשיר והשופע הזה, החיים באמת סוגים בשושנים.
  • mrs always right – ורד טרקוטה לוהט – אין כמו הורד טרקוטה הלוהט כדי להזכיר לו מי עוד לובש את המכנסיים בבית. כן, גבירתי.

מחיר מומלץ לצרכן: 56 ₪ | תכולה: 13.5 מ"ל | ניתן להשיג במכוני יופי מקצועיים ונבחרים בישראל | www.essiepro.co.il

קולקציית הכלות של אססי פרופסיונל

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X