fbpx
איפור וטיפוח

חדשות האיפור והטיפוח – אוקטובר 2016

רזברטרול פרואקטיב קרם – ד"ר קליין

רזברטרול פרואקטיב דר קליין
יורם אשהיים

ד"ר דב קליין משיק סדרת מוצרים חדשה, ובניהם קרם יום עשיר באנטיאוקסידנטים חזקים ביותר למניעת הזדקנות מוקדמת של העור, מכיל רזברטרול- מיצוי ענבים, תשלובת מעצימות לחות וחומצה היאלרונית. הקרם מרווה את העור בלחות מיידית, מסייע בהפחתת מראה קמטים וקמטוטים, מסייע במניעת יובש, בשמירה על אלסטיות העור, עשיר בנוגדי חמצון לשמירת חוסן העור ולמניעת הזדקנות מוקדמת ומעניק לעור מרקם קטיפתי. **ללא פרבנים**

מרכיבים פעילים:

  • חומצה היאלרונית – מרכיב לחות רב עצמה- מולקולה רב סוכרית (פולימר) גליקוזאמינוגליקן-ספוגיות המים הטבעיות של  עור. סופחת מים פי 100 ושומרת על לחות מיטבית. מסייעת בחיזוק הרשת הבין-תאית לעיבוי האפידרמיס ולהעצמת חוזק וגמישות העור ולהפחתת מראה קמטים.
  • Optivegitol Wine – מיצוי עשיר של כל סוגי הענבים ונקרא גם "שיקוי הנעורים". מיצוי זה עשיר מאוד באנטיאוקסידנטים אשר מסייעים בהגנת העור מפני הזדקנות מוקדמת ועשירים בטאנינים. הטאנינים הינם פולימרים ממקור צמחי ומה שמיוחד בהם הוא שהם יכולים להיקשר לחלבונים בעור כמו למשל לחלבון הקולגן והאלסטין ולסייע בהגנתם.
  • Metabiotics Resveratrol – אנטיאוקסידנט חזק ביותר בעל תועלות אנטי אייג'ינג חזקות, אנטי דלקתי, מאיץ קולגן טבעי בעור, מסייע בהאחדת ובהבהרת גוון העור.
  • פנטביטין – תשלובת לחות טבעית המכילה סוכרים ולכן נקשרת היטב לעור וסופחת לחות רבה לאורך זמן.
  • סקוולן- רכיב טבעי המופק משמן זית. מעניק לעור לחות והגנה לאורך זמן, מסייע בהתחדשות תאים ומשמש כאנטיאוקדסידנט טבעי רב עצמה.
  • ויטמין E- אנטיאוקסידנט חזק המסייע בהאטת תהליך הזדקנות העור.

אופן שימוש: בבוקר על גבי עור נקי, להניח כמות קטנה על כל שטח הפנים והצוואר ולעסות בתנועות עיסוי עדינות עד לספיגה מוחלטת.
יש להימנע מאזור העיניים.

מחיר מומלץ לצרכן: 339 ₪ | כמות: 50ml | להשיג אצל הקוסמטיקאיות המטפלות בשיטת ד"ר קליין

מברשת הקבוקי החדשה של Flormar

מברשת קבוקי של FLORMAR
צילום: יח"צ

Flormar משיקה מברשת קבוקי המתאימה למגוון שימושים. המברשת מלאת שיער סיבי טקלון המיועדת לפידור הפנים, הנחת סומק ומייק אפ.

בעזרת המברשת תוכלו להסתיר פגמים וליצור מראה אחיד, שכן איפור נכון ושימוש בחומרים איכותיים מדגיש את היופי של הפנים ויוצר מראה מתוכנן ומעניין.

מחיר מומלץ לצרכן: 75 ₪ | להשיג בחנויות הרשת

מסכת זהב מועשרת בויטמין סי – Derma Solution

מסכת זהב דרמה סולושן
צילום: אלון גנון

מותג הקוסמטיקה המקצועי "דרמה סולושיין  – Derma Solution" השיק מסכת זהב ליצירת מראה עור קורן ומהודק.

המסכה מבוססת על מינרל מוזהב בשם "אפטיט", שזכה לכינוי "זהב השוטים" בשל דימיונו למתכת היקרה.  המינרל בעל יכולת לקשירת חמצן וספיחת רדיקלים חופשיים המצטברים באפידרמיס.  ביכולתו  אף לתקן קמטים ושקעים עמוקים בעור  ולהעניק אפקט הרמה לרקמה  (גם בעור עבה ובאזורים קשים לתיקון) .

בנוסף המסכה מועשרת בויטמין C  התומך בסינטזה של ייצור קולגן. מדובר בנוגד חמצון, המדכא באופן מיידי פעילות של רדיקלים ריאקטיבים ובכך מגן על רקמות העור. כמו כן הוא מקטין את הפגיעה בייצור הקולגן כתוצאה מקרני UV ובכך נמנעים קמטוטים וגמישות העור נשמרת. המסכה מעניקה לעור מראה קורן ורווי לחות.

הוראות שימוש: מורחים על עור לח, ממתינים כ-5-10 דקות ומסירים בעזרת צמר גפן לח.. מתאים לכל סוגי העור למעט בעלי נטייה לאקנה.

מחיר מומלץ לצרכן: 159 ₪ | תכולה: 50ml | להשיג: ב"ברבור", דיזנגוף סנטר בתל אביב ואצל הקוסמטיקאיות מורשות המותג ברחבי הארץ.

לראשונה בישראל – פילינג מקצועי וחדשני מקל ועד עמוק מתוצרת SKINTECH

הפילינג הוא טיפול מוכר כבר מאות שנים, באין ספור דרגות שונות. כשמו כן הוא, הפילינג מקלף את שכבות העור הישנות, חושף את העור החדש ובכך מעניק מראה צעיר ורענן לעור הפנים. לרוב מבוצע הטיפול באזור הפנים, אך ניתן לבצעו בחלקי גוף שונים כידיים, מחשוף וכל איבר אשר ניבדק ואושר על ידי המטפל.

מסכת פילינג של SKINTECH
צילום: יח"צ

חברת פרומדיקס משיקה בימים אלה  ליין  פילינג מקצועי של חברת SKINTECH העולמית, באישור משרד הבריאות. ליין הפילינג המקצועי של חברת SKINTECH  העולמית, כולל מגוון סוגי פילינג, אשר מתאפיינים בשחרור מבוקר לתוך העור ובזכות זה מעניקים תוצאות חסרות תקדים.

ליין הפילינג של חברת SKINTECH  כולל שלושה סוגים:

  1. פילינג קל –שישה מוצרים שונים, בדרגות טיפול שונות, המיועדים לשמירה על איכות העור, ומיועדים לעור בעל פיגמנטציה קלה ושנראה קצת עייף. טיפול באמצעות פילינג קל ניתן לעשות גם בתקופת  הקיץ.
    החידושים בפילינג הקל ניכרים במספר פרמטרים: ערבוב של חומרים שונים המאפשרים פעולות רבות בתכשיר אחד (הבהרה, חידוש העור ושיפור המרקם), פורמולה חדשנית המאפשרת חדירה איטית לשכבות העור וכך בטיחות המוצר עולה. המוצר מגיע בג'ל המאפשר דיוק מרבי בטיפול והוא אינו נוזל אלא נמרח, נטרול תמיסת הפילינג נעשה עם קרם מיוחד המשנה את צבעו ברגע הנטרול וכך ניתן לדעת שפעולת החומר הפעיל בפילינג נעצרה. זהו נדבך נוסף לבטיחות המוצר.
  2. פילינג בינוני מסוג TCA – גורמים לקילוף ממשי של העור. לכן לא ניתן לבצע אותו בעונת הקיץ. פילינג זה מיועד לפיגמנטציה קלה עד כבדה, עור שנוטה לאקנה, סימני מתיחה וקמטים בעור.
    הטיפול בפילינג זה דורש החלמה של 1-2 ימים וניתן לחזור על הטיפול במידת הצורך שבוע לאחר הטיפול עד ארבעה פעמים.
    החידוש בפילינג בינוני מסוג TCA הוא בהכנסת חומר מאלחש (הפילינג היחיד בעולם עם חומר זה) שאינו גורם לכאבים ואי נעימות המופיעים בפילינגים אחרים.
  3. פילינג עמוק מסוג PHENOL – הפילינג העמוק ביותר הנמצא היום בשימוש ברפואה. פילינג מסוג זה מיועד אך ורק לשימושם של רופאי עור וכירורגים פלסטיים.
    נדרשת תקופת החלמה של 7-12 יום והתוצאות נראות כמו אחרי ניתוח. קמטים וקמטוטים כבדים יטושטשו מאוד, העור יהיה אחיד לחלוטין וללא כתמים.
    פילינג זה ניתן לעשייה ללא צורך בטשטוש/הרדמה ואפשר לעשותו במרפאת הרופא ללא חשש. אין צורך לעשות פילינג זה בחדר ניתוח כפי שנדרשים לעשות בפילינגים עמוקים הקיימים כיום בשוק.

מחיר מומלץ לצרכן: טיפול פילנג קל – 1,000 ₪ – 1,500 ₪, טיפול פילנג בינוני – 1,500 ₪ עד 2,000 ₪, טיפול פילנג עמוק – 8,000 ₪ עד 20,000 ₪ | את טיפולי הפילינג המקצועי ניתן לערוך בקליניקות ורופאים נבחרים ברחבי הארץ

פלטת קונטורינג Master Sculp של מייבלין ניו-יורק

מייבלין ניו-יורק פלטת קונטורינג
צילום: יח"צ חו"ל

בישראל, כמו בכל העולם השתלת טרנד הפיסול טווי פנים או "קונטורינג". שיטת פיסול הפנים, או "קונטורינג", מאפשרת לנו לחטב את הפנים ולהדגיש את עצמות הלחיים בעזרת אפקטים של אור וצל. לשם כך אנו זקוקים לשני גוונים: כהה, להצללות (גימור מאט יעניק הצללה טבעית ונכונה יותר!) ובהיר, להארה. נשתמש במברשת שטוחה כדי לקבל את המראה הרצוי.

עכשיו, עם השקת פלטת מאסטר קונטור מ-מיילבין ניו-יורק, כל אישה צעירה יכולה לשלוט בטרנד הלוהט של פיסול וחיטוב הפנים. פלטת קונטורינג Master Sculpt – פורמולה מדוייקת לפיסול מקצועי: * פלטת master sculpt מורכבת מפודרה במרקם אבקה דחוסה, המתמזגת היטב. * הפלטה מכילה גוון כהה, בגימור מאט מושלם להצללות, וגוון בהיר זוהר ומחמיא להארות.

טיפים מאת נאור אפל, מאפר ראשי של מייבלין ניו-יורק

עקבי אחר השלבים על מנת לקבל את המראה המפוסל המושלם!

  1. התחילי את פיסול הפנים לאחר שסיימת להניח את המייק אפ האהוב עלייך על כל שטח הפנים.
  2. השתמשי בגוון הכהה והניחי אותו בעזרת המברשת תחת עצמות הלחיים (ממרכז האוזן לכיוון קצה השפתיים. עצרי בקו המקביל למרכז העין). טשטשי כלפי מטה, לכיוון הלסת.
  3. אם ברצונך להיראות שזופה מעט, הברישי בעדינות את הגוון המיועד להצללה לאורך המצח, במקום בו הוא מתחבר לקו השיער. טשטשי.
  4. את הגוון הבהיר, המיועד להארה, הניחי בעזרת אותה המברשת על עצמות הלחיים, בחלק הבולט.

מבצע היכרות בחודשי ספטמבר-אוקטובר ברשת סופר פארם: 35 ₪ | בחודשי ספטמבר-אוקטובר 2016: מייק-אפ סופרסטיי + פלטת פיסול ב 75 ₪ בלבד

מחיר ממומלץ לצרכן: 114 ₪ | להשיג ברשת סופר-פארם, המשביר החדש לצרכן, H&O, ניו-פארם, מגה, שופרסל ובפרפומריות נבחרות.

קולקציית Comfort Zone של Flormar

Flormar משיקה את קולקציית Comfort Zone, למראה טבעי ומלא ביטחון. המוצרים שניתן למצוא בסדרה:

  • Smooth Touch Compact Powder – פודרה המשמשת גם לקיבוע מייקאפ וגם לטאצ' אפ לאורך כל היום. בעלת גימור סמי מאט וכיסוי בינוני עד גבוה.
    העור נראה חלק ואחיד באמצעות טכנולוגיה מיקרונית חדשנית הנותנת מראה עור חלק ומאפשרת רמת כיסוי הניתנת לבניה ועמידות לאורך זמן.
    לפודרה תרכובת של שמנים וסיליקונים הנותנים טקסטורה קרמית והומוגנית ועמידות ללא תחושת "מסכה" כמו כן היא בעלת תכונת מילוי – filler effect.
    הפודרה אינה מכילה שמנים מינרלים, פראבנים או D5 ומגיעה ב-6 גוונים.
    מחיר: 55 ₪
  • Smooth Touch  Powder Blush – סומק משיי המקבע את המייקאפ. בעל פיניש מושלם למראה עצמות לחיים מושלם. הסומק נותן מראה עור חלק, קורן, זוהר ועמידות לאורך זמן על ידי טכנולוגיה מיקרונית חדשנית.
    הוא נח לשימוש, פגמנטי, בעל מרקם קרמי סילקי נעים למגע ומעניק תחושה קלה על העור. הסומק מגיע ב-4 גוונים: Golden Sunset, Coral Peach, Pearly Peach ו Candy Pink
    מחיר:  49.90 ₪
  • Cozy Quartet Eyeshadow – רביעיית צלליות בעלת פיגמנט אינטנסיבי ועמוק. הפיגמנט ניתן לבנייה ונותן פיניש מושלם למראה עיניים.
    הצלליות נוחות לשימוש, בעלות מרקם קרמי בגימור סמי מאט קלות לטשטוש ומתאימות לכל סוגי העור. טכנולוגיה מיקרונית חדשנית נותנת מראה עור חלק ועמידות לאורך זמן.
    מגיעות ב-4 גוונים: Smokey Dream, Nude Plums, Golden Greens  ו-Nude Peaches.
    מחיר: 55 ₪
  • Oversize Pencil Lipstick – שפתון "ג'מבו" בעל פיגמנט חזק הנמרח בקלות. מועשר בויטמין E ובחמאת שיאה המאפשרים מראה חי, אחיד, ומריחה קלה על השפתיים.
    מגיעים ב6 גוונים: Quite Bordeaux , Comfy Red, Simply Cherry, Light Coffee, Silent Pink  ו- Pure Nude.
    מחיר: 45 ₪

בקולקציה ניתן למצוא גם מחדד המתאים לעפרונות שפתיים ג'מבו- 19.90 ₪ , מברשת טשטוש  39.90 ₪ ולקים 29.90 ₪.

להשיג בכל סניפי הרשת

CRAFT CULTURE COLLECTION – של CND

מותג הלק האמריקאי CND מחבק את אותנטיות של אמנות ה"קראפט" ומציג סדרת לק סתיוית המשדרת מחד חום ומאידך קשיחות.

פעולת הקראפט היא יצירת כפיים עיצובית אנושית ועצם הבחירה בה, כמו גם תוצריה –משקפים מחשבה, חקירה וערכים תרבותיים וחברתיים המשליכים על התקופה בה אנו חיים. התוצרים אינם מלוטשים ומוקפדים בשלמותם, אך פונקציונאליים. המסר העיקרי בקולקציית הלק היר\א כי היעדר אחידות קונספטואלית בפלטת הגוונים אינה פוגמת ביופייה.

CRAFT CULTURE COLLECTION של CND מותג הלקים
צילום: רון ריגל

הקולקציה מציעה גווני אדמה בטקסטורות שונות לצד גווני תפוזים בגווני אדום וכתום מעושנים בדומה לתרמילים העשויים מעורות בעבודת יד וכולם מתכתבים עם צלילי הכפר.

שחומים, כתומים ואדומים כהים לצד צבעים הזכורים מהעונה החולפת בדמות ירוק ותכלת בדרגת כהות ביניים הם שמרכיבים את קולקציית הקראפט. זהב בוהק שהמצטרף לסדרה נועד למנוע אפלוליות.

הטקסטורות המשולבות בקולקציה מוגשים במרקמי נצנצים זעירים המוסיפים בכל תנועה של קצות האצבעות הבלחות קטנות של נצנוץ מעודן וגלאם אמיתי.

שמות הלקים בסדרה: Oxblood, Leather Satchel, Denim Patch, Brick Knit, Fern Flannel, Patina Buckle, Hand Fired, Brass Button,

מחיר מומלץ לצרכן: 55 ₪ | להשיג במכוני הציפורניים ובמרכזי היופי

קולקציית מהלולנד דרייב של ORLY

בסתיו 2016, יצרנית הלק האמריקאית אורלי החליטה לקחת השראה מהדרך המפורסמת ביותר בלוס אנגלס, זו הנמתחת לאורך של כ- 30 ק"מ מהצד המזרחי ההררי של סנטה מוניקה דרך הגבעות של הוליווד (עם השלט המפורסם). אין מי שאינו מכיר גם את סרטו המטריד של דיוויד לינץ' – "מלהולנד דרייב" המציג את עולמו הויזואלי הייחודי והמכושף של לינץ' ובו צילומים מרהיבים של הרחובות המקאבריים שטופי השמש של לוס אנג'לס.

כמתבקש, קולקציית מלהולנד דרייב לסתיו 2016 מתכתת עם הנוף הכובש את מלהולנד דרייב. גווני אפור בדרגות כהות שונות בהשראת מסלולי האספלט המפותלים, גוונים שונים של שימרים מוזהבים המייצגים את גבעות החול של הוליווד לצד גוון אדום לוהט לצד בורדו מעושן וסולידי הקורצים לזוהר הבלתי מעורער של עיר הסרטים הבינלאומית.

הקולקציה מציעה 3 גימורים לק: מבריק וקריסטלי, טקסטורת גליטרים עדינים  וגימור שימר בוהק. העונה הושמה תשומת לב רבה בהיבט הטקסטורות בניגוד לעונות קרות קודמות שבהן הדגש ההושם בעיקר בצבעוניות הולמת.

שמות הגוונים: Mansion Lane – steel gray, Hillside Hideout – muted pink, Cahuenga Pass – red and orange, Million Dollar Views – bronze, Meet Me at Mulloland – dark brown, Party in the Hills – greenish gray,

מחיר מומלץ לצרכן: 35 ₪, בפארמים ובמכוני הטיפוח והמניקוריות ברחבי הארץ

קולקציית מלהולנד דרייב של מותג הלקים ORLY
צילום: ג'ון וייט

Perfect Long Lasting & Waterproof – סדרת תוחמי שפתיים עמידים של CHIC

תוחמי שפתיים עמידים CHIC
צילום: אלון גנון

מותג התמרוקים  שיק מצרף לקטגוריית תוחמי השפתיים סדרת חדשה של עפרונות עמידים לאורך זמן. הסדרה החדשה מאגדת 6 גוונים של תוחמים בגוונים של יין, ורוד מטאלי, ורוד מעושן, אדום לוהט, ורוד פוקסיה וגוון ניוד כהה.

"ידוע כי תוחמי השפתיים כבר מזמן אינם משמשים רק לשם תיחום קווי המתאר של השפתיים אלא מסייעים גם ככלי לתיקון שפתיים א-סימטריות, להגדלה או הקטנה במידת הצורך. משום זאת, חשיבותם של העפרונות בתהליך האיפור רבה היא ולכן מומלץ להעדיף תוחם עמיד אשר ישרוד את כל משימות היום ( אכילה, שתיה, דיבור ותנועות הבעה של האזור), תוחם שיראה מוקפד ואחיד לאורך זמן", מבארת מרינה רוזנפלד המדריכה המקצועית של החברה.

הפורמולה של העפרונות מועשרות בחומרים מלחלחים ובשעוות דבורים טבעית המעצימה את עמידותם ומתקבעת היטב על השפתיים. העפרונות בעלי ריכוז גבוה של פיגמנטים מה שמסייע בקבלת קו אחיד, מודגש וורווי צבע.

מחיר מומלץ לצרכן: 18 ₪ | תכולה: 12 גרם | להשיג ברשתות הפארם ובפרפומריות ברחבי הארץ

סדרת Golden Jewel של בועז שטיין מציגה צלליות בגוונים חדשים

צלליות מסדרת גולדן ג'ול של בועז שטיין
צילום: ניסים פרץ

צלליות אבקתיות בתפזורת,  מבוססות מינרל טבעי מקבוצת המינרלים הנציצים "מיקה" בעלי ברק ונצנוץ קסום וטבעי. שלושת הצלליות החדשות בסדרה מוצעות בגווני מתכות יוקרה בוהקות בדרגת כהות בהירה עד בינונית.

זהב בוהק לצד גוון חום אדמדם הקרוב ביותר לזה המזכיר את צבעה של הנחושת לצד נגיעות מושלמות של טקסטורת ברונזה, המיועדות להבלחות של אור בעפעפיים, וליצירת נקודות בוהקות.

"על אף הטקסטורה המבריקה גווני הצלליות המתכתיות ניתנים לשימוש גם בשעות היום כחלק מאיפור טבעי" אומר שטיין. "חשוב לציין כי הצלליות אינן אטומות לגמרי, כך שגוון העור הטבעי מתמזג הרמונית עם מרקם הצללית ויוצר מראה נעים. לחפצות במראה מחוזק ודומיננטי יותר מומלץ להניח את האבקות על גוון צללית דומה במרקם מאט. אלה יעצימו את עומק הצבע והמראה הסופי שיתקבל יהיה דומיננטי במיוחד".

מחיר מומלץ לצרכן: 90 ₪ | תכולה: 10ml | להשיג במרכז בועז שטיין, דרך השלום 7, תל אביב, אצל הקוסמטיקאיות ובמרכזי היופי והטיפוח ברחבי הארץ

סרום משקם להזנה אינטנסיבית והפחתת קמטוטים מסדרת Pomegranate של תפוח

סרום רימונים לפנים של חברת תפוח
צילום: אלון גנון

תפוח טכנולוגיות טבעיות הרחיבה את סדרת "רימונים" והשיקה סרום משקם לעור הפנים, על בסיס תמצית זרעי רימונים המכילה למעלה מ- 60% חומצת שומן לינולאית המגבירה את גמישות העור, מחזקת את קרומי התאים וידועה כנוגד חמצון רב עוצמתי.

הסרום מציע סינרגיה של שמנים צמחיים ותמציות בוטניות בפאזה שומנית במרקם רך, נעים, סמיך ועשיר בחומרים פעילים. הסרום נועד לסייע בהחלקת קמטים ובחיזוק וייצוב העור. כמו כן מבקש התכשיר לתרום בבניית סיבי קולגן ואלסטין, בהזנת העור ובשמירה על הסבום הטבעי. הסרום מגן מפני נזקים סביבתיים ומעודד את מנגנון השיקום הטבעי של העור.

שמן זרעי הרימונים מסייע לחיזוק האפידרמיס. הוא משקם את רקמת הקולגן הטבעי של העור, מאט הופעת קמטים ומונע ירידה בברק ובחיוניות הטבעית שלו.  נוכחותו של מרכיב ייחודי Punicic Acid עוצמתי מאד, הידוע כאחד מנוגדי החמצון החזקים בטבע, יגן על עור הפנים מנזקי אקלים קוטביים (קור/חום) וימנע קמטוטים והזדקנות מוקדמות של העור או כפי שנקרא המינוח המקצועי Age-Delay.

אופן השימוש: על עור נקי ויבש הייטב יש להספיג בתנועות עיסוי מספר טיפות.

מחיר מומלץ לצרכן: 214 ₪ | תכולה: 30ml | להשיג: אצל קוסמטיקאיות ובמכוני הטיפוח והיופי. לבירור נקודת מכירה:  1-700-707478

פיטו 7 – קרם לחות יומי של פיטו פריז

פיטו 7 קרם לשיער של פיטו פריז
צילום: אלון גנון

הסובלות משיער יבש, פגום וחסר חיים  יודעות היטב ששמפו ייעודי ומרכך לרוב  אינם מספיקים לטיפול בתופעה.  קיים הצורך בתגבור נוסף של לחות לשיער על מנת למנוע את היובש, הקצוות המפוצלים ובעיקר את חוסר התנועה הטבעית של השיער והעדר גמישותו.

פיטו פריז המתמחה בפיתוח מוצרי שיער יוקרתיים מצמחי מרפא, משיקה קרם לחות יומי "פיטו 7" ללא שטיפה המשלב 7 תמציות  צמחים:  קלנדולה, ארקטיום לפה, מרווה רפואית, רוזמרין, ערבה, וסויה.  אלה מבטיחים לסייע במראה שיער מבריק, זוהר וגמיש ללא מעורבות סיליקונים.

"פיטו 7" מטפל בבעיית השיער היבש והצבוע באמצעות חומרים פעילים המטפלים "בחילוף החומרים" של השיער, משקמים ומאזנים את השיער הפגום.  מיצוי של שורש 'ארקטיום לפה' המוגדר כצמח מרפא התורם לאיזון הקרקפת ומונע יובש, קשקשת וידוע כחומר אנטי דלקתי, כמו כן תמצית שמן קלנדולה בכבישה קרה שתסייע לגמישות ולרכות השערה.  בתכשיר שולבו גם רוזמרין ומרווה רפואית הידועים כצמחים מנקים, מרככים, עשירים במינרלים ובחומצות אמיניות המכילות גופרית, מסייעים לשמירה על בריאות השיער וחיוניותו. ברפואות מסורתיות שונות, מוזכרים צמחים אלה, כממריצים צמיחת שיער וצמחים המעכבים נשירת שיער.

אופן הטיפול: יש למרוח את הקרם על שיער נקי, מנוגב או יבש. יש להשתמש בכמות קטנה בלבד, ולהחדיר את החומר לתוך השיער בתנועת עיסוי בעיקר בקצוות השיער ולא לשטוף.

מחיר מומלץ לצרכן: 85 ₪ | תכולה: 50ml | להשיג ברשתות הפארם בתי המרקחת והטבע ברחבי הארץ

Black Opium – הבושם החדש לנשים מבית איב סאן לורן

בושם לנשים בלאק אופיום איב סאן לורן
צילום: יח"צ חו"ל

מותג המעצבים הבינלאומי איב סן לורן משיק בושם חדש לנשים בסדרת הבלאק אופיום- BLACK OPIUM NUIT BLANCHE. חוויה ריחנית חדשה. עם סימני ההיכר של הבושם הקודם לו, BLACK OPIUM EAU DE PARFUM, בגרסה מפתיעה ובלתי צפויה. המבטיחה לילה מסעיר וייחודי בו הכול יכול לקרות.

BLACK OPIUM NUIT BLANCHE  יוצר מערבולת משכרת, ומפיץ אנרגיה מהפנטת בחשיכה של לילה אינסופי. ריגוש נשי מענג ומלהיב. קסם שופע ספונטניות, מחשמל, מסתורי, חי את החיים.

ריח הבושם מבשר קרן-אור לבנה ואוורירית. בלב ליבו של הבושם נמצא זיכרון מסעיר של פריחת תפוז. סימן ההיכר של הבושם: אקורד קפה המבשיל במשך 40 יום, הוא נשמר בתוך חבית אטומה עד שמתקבלת רמת האיכות הרצויה. וניל אבסולוט טהור הוא הכרית המפנקת אותו. נקטף באיים מהאוקיינוס ההודי, הוא מעובד בגראס לתו אצילי, מסתורי, חייתי המעניק את האפלה המרדנית שלו ותמצית אלגום התומכת בו.

BLACK OPIUM NUIT BLANCHE  עולה להופעתו הראשונה בעיצוב האייקוני של הבקבוק של "בלאק אופיום". אבל מלבד הבקבוק הכל שונה. שחור מלוטש עד כדי גוון שחור-אדום; ציפוי לק שקוף עטוף באלפי כוכבים כסופים.

מלב הבקבוק מנצנץ הנוזל יקר הערך ומביט על העולם הצבוע בורוד. בראשו פקק זהוב-ורדרד המבטיח לילה קסום מייד עם פתיחתו.

מחיר מומלץ לצרכן: 50 מ"ל – 511 ₪, 90 מ"ל – 651 ₪ | להשיג ברשתות הסופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם ואפריל

EXCELLENCE CREME LEGENDS – צבעי השיער של לוריאל פריז

צבעי שיער לג'נט של לוריאל פריז
צילום: מוטי פישביין

תארו לעצמכן את סופיה לורן ואליזבת טיילור ללא השיער החום כהה שלהן.

סימון סיניורה ב"קסדת הזהב", מרילין מונרו ב"גברים מעדיפים בלונדיניות. רשימה קצרה של אייקוניות הקולנוע האגדיות שלא ניתן להפריד בינן לבין צבעי השיער שלהן, שהפך לחלק בלתי נפרד מהווייתן. מעבר לשיער בלונדיני קונבנציונאלי או שיער חום כהה קלאסי… קיימים גוונים מושלמים, המגלמים בעצמם שיק נצחי.

לוריאל פריז מרחיב את סדרת צבעי השיער הביתי אקסלנס ומשיק את אקסלנס לג'נד – 6 גוונים עוצמתיים ואלמותיים – בהשראת הגוונים האייקוניים של הכוכבות האגדתיות מהקולנוע ההוליוודי- ממרלין מונרו, סופיה לורן, גרייס קלי, בריזיט ברדו, אליזבט טיילור ועוד.

ערכת צבע השיער הביתי אקסלנס, מבית לוריאל פריז, היא הערכה הנמכרת ביותר בישראל*. הערכה מעניקה טיפוח משולש: סרום מגן לפני הצביעה, ומסכה מטפחת לאחר הצביעה.

אקסלנס לג'נד- ערכת צביעת שיער ביתית הכוללת טיפוח משולש המציג שילוב עוצמתי לחיזוק, הגנה והזנה של השיער:

  • פרו קרטין- מסייע להחיות את סיב השערה ולחזק אותה.
  • סרמיד- מעניק שחזור של המלט הבין תאי הטבעי הקיים בשיער
  • קולגן- ידוע ביכולות עיבוי, מסייע להעניק לשיער מראה שופע

אקסלנס לג'נד – תכולת הערכה:

  • סרום מגן לשימוש לפני הצביעה 12 מ"ל
  • מיכל פיזור המכיל קרם מפתח 72 מ"ל (6% או 9% בהתאם לגוון)
  • שפורפרת צבע בקרם המגן על השיער 48 מ"ל
  • מסכה המגנה על השיער לאחר הצביעה 44 מ"ל
  • הוראות שימוש מפורטות בשפות: עברית, אנגלית
  • זוג כפפות מקצועיות
  • מסרק ייחודי המורכב על מיכל הפיזור של הקרם המפתח: שימוש נוח וידידותי למשתמש. פיזור קל יותר של הצבע. הצבע מגיע לכל שערה ושערה בדיוק מושלם. הצביעה אחידה מהשורש ועד הקצוות.

באופן כזה מובטח כיסוי אופטימאלי (עד 100%) של השיער הלבן  וטיפוח משולש לשיער. התוצאה : צבע עשיר, עוצמתי ושיקי כמו האייקוניות הגדולות של הוליווד.

מחיר מומלץ לצרכן: 51.3 ₪ | להשיג בכל רשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות נבחרות

HYDRA MASK מבית מוניקה פכטר

מסכת לחות של מוניקה פכטרהקליניקה לקוסמטיקה רפואית של מוניקה פכטר, משיקה את HYDRA MASK מסיכת לחות חדשה, לעור הפנים צוואר ומחשוף – מועשרת ברכיבי לחות והרגעה. לאחר כ 15 דקות מתחילת השימוש ניכר עור בעל מראה זוהר, גמיש ורענן יותר, רגוע ועשיר בלחות.

בזכות רכיביה האיכותיים מסייעת HYDRA MASK להפיג סימני מתח ועייפות להקנות מראה אחיד ובריא.

HYDRA MASK מבוססת על תמצית צמח הממליס – המעודדת יצירת  נוגדי אלרגיה טבעיים אנטי דלקתיים ואנטי ויראליים  המשמעותיים להגנה על העור ושיקומו לאחר חשיפה למחוללי רגישות, אלרגיה ושחיקה. בנוסף מועשרת המסיכה בשמן שקדים מתוקים – היפואלרגני עשיר בוויטמין E ונוגדי חמצון אנטי דלקתיים, המסייעים בשיקום העור לאחר מצבי סטרס כחשיפה לשמש.

הוראות שימוש: להניח שכבה נדיבה על כל עור הפנים והצוואר למעט אזור העיניים, כעבור 10-15 דקות להסיר בצמר גפן טבול במים.

מחיר מומלץ לצרכן: 290 ₪ | תכולה: 50ml | להשיג במרכז לאסתטיקה רפואית מוניקה פכטר (רח' לוי אשכול 2  רעננה. ניתן להזמין שליח עד הבית) או ברכישה ישירה באתר החברה – www.monicapachter-shop.com

FULL METAL SHADOW – צללית מאט נוזלית של איב סאן לורן

צללית מטאלית נוזלית של איב סאן לורן
צילום: יח"צ חו"ל

חטיבת היופי באיב סאן לורן משיקה  את צלליות FULL METAL SHADOW, קולקציה של 10 צלליות עיניים במרקם נוזלי ומבריק, המתפרצות בהשתקפויות מטאליות מלאות חיים. הצלליות יוצרות ניגוד עם שפתיים שקופות והן עמידות למשך היום. הקולקציה מציעה 10 הגוונים.הקולקציה מעוצבת בפקק זהוב יוקרתי המעוטר בלוגו YSL, החושף את הצבע המרהיב שלו.

מעבדות חטיבת היופי באיב סאן לורן פיתחו טכנולוגיה ייחודית המשלבת פיגמנטים ופנינים בריכוז של יותר מ-30% בתוך תמיסה על בסיס של 40% מים טהורים. התוצאה: פורמולה במרקם נוזלי עם ברק מטאלי מדהים, מבריק וחלק ביותר.

FULL METAL SHADOW צללית המקשטת את העיניים בצבע זוהר ועוצמתי, הנשאר למשך זמן, מבלי לזוז או להימרח. הצלליות מעניקות תחושת רעננות ואווריריות – בתנועת יד אחת, המרקם מחליק בעדינות על מנת ליצור לוק מטאלי אחיד ומדויק עם אפקט מרענן ייחודי. שילוב מרשים של צבע מחוזק וברק מוגבר.

הוראות שימוש: השתמשי במשטח הגדול והשטוח לכיסוי מטאלי מלא על העפעף. למראה של קו גראפי זהה יותר למשיחת אייליינר, יש לעקוב אחר קו הריסים עם הקצה המחודד, או עם החלק הצדדי של האפליקטור ואז למשוח קו קליל כלפי מעלה.

מחיר מומלץ לצרכן:  150 ₪ | להשיג ברשת אפריל ובנקודות מכירה מובחרות

תיקי איפור ורחצה אופנתיים של PIP STUDIO

תיקי רחצה הם מוצר חובה בכל בית ושימושיים הן לנסיעות והן באופן יום-יומי. ככאלה, כדאי שמעבר להיבט הפונקציונאלי, הם יהיו איכותיים ומעוצבים בצורה מזמינה ואופנתית. המותג ההולנדי PIP STUDIO משיק את NATURE – תיקי איפור ורחצה אופנתיים המעוטרים באיורים מן הטבע.

Nature white – תיק הרחצה בגוונים סולידיים ומעוטר בציפורים, פרפרים ומוטיבים נוספים מן הטבע. העיצוב הייחודי של התיק משלב בין איורים עדינים, רקע מנוקד ומסגרת יציבה המעניקה לתיק עמידות ונוחות. גודל התיק הוא: 26*20.
מחיר: 206 ₪

Nature colorful – התיק מעוטר בפרחי פנטזיה יפיפיים וצבעוניים ומשדר "חיות" ואנרגיה. תחתית התיק יציבה, מעניקה לו עמידות ומאפשרת אחסון נוח של מוצרים. גודל התיק הוא: 33*23.
מחיר: 232 ₪

להשיג ברשתות  וחנויות כלי הבית המובחרות ברחבי הארץ.  לאתר פלדינוקס (היבואנית הבלעדית של מותג PIP  בישראל):  http://www.paldinox.co.il/

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X