fbpx
איפור וטיפוח

חדשות האיפור והטיפוח – דצמבר 2015

אנחנו רחוקות שבועיים מסוף השנה ואם יש משהו נחמד בתקופה הזאת, מעבר לאווירה החורפית (למי שאוהבת), זה מוצרי האיפור והטיפוח החדשים שיוצאים ממש לפני הסילבסטר ומספקים לנו שפע של הנאה, נצנוץ ושופינג בתקופת מבצעים ❣

מייבשי הלק המהירים והייחודיים של ORLY

לקים ואני זאת אהבה שהולכת אחורה לפחות 20 שנה. מאז שאני זוכרת את עצמי אני הולכת וקונה לקים, צבעים חדשים, עם/בלי נצנצים, מאט או מבריקים. לא משנה איזה סוג לק קיים, באיזשהו שלב הוא נכנס למגירה שלי. כמובן, שכמו שיש לקים, יש להם עזרים ואחד מהעזרים החשובים הוא ללא ספק מייבש הלק. יש לי עשרות מייבשי לק בבית ולא משנה כמה מהר הם אמורים לייבש, בפועל את חייבת לא לזוז עם האצבעות לפחות 5דק עד שהן באמת יבשות.

לפני כחודש קיבלתי להתנסות מייבש הלק המהיר של ORLY. אני מאוד אוהבת את הלקים שלהם ולכן שמחתי מאוד להתנסות גם במייבשי הלק שלהם. למעשה החברת האמריקאית השיקה 2 סוגים של מייבשי לק מהירים וייחודיים: Quick Dry Drops, שהן למעשה טיפות מהירות בהזלפה לייבוש מהיר של הלק ו-Quick Drying for Color Protection שהוא מייבש לק מהיר דו תכליתי המסייע בשימור פיגמנט הצבע שזה עתה מרחת.

מה כ"כ נחמד ומיוחד במוצרים החדשים? בואו נתחיל מהטיפות: אם אתן מעוניינות לחסוך שכבה נוספת של מריחת מייבש לק על הגוון שזה עתה סיימתן למרוח, תוכלו להיעזר בטיפות המהירות – אותן יש להזליף על מנת לייבש במהרה את הלק. בתוך כדקה תיווצר הקשחה מיידית וייבוש ראשוני ומהיר של שכבת הלק העליונה בהזלפת 2 טיפות בלבד על כל שטח הציפורן.

הטיפות מותירות את הציפורן עם ברק גבוה במיוחד ונוכחותם של תמציות טבעיות של שמני תירס וחוחובה מסייעות להזין את העור שמסביב לציפורן (קטיקולה) לשמור על גמישותו תוך מניעת יובש, סדקים וחתכים. לייבוש מלא (של כל שכבות הלק) מומלץ להזליף טיפה נוספת על כל הציפורן וזאת בכדי להעמיק את הייבוש ולאפשר לנוזל לחלחל גם לשכבת הצבע התחתונה ביותר.

ומה לגבי מייבש הלק? אז כאמור, מדובר במייבש לק מהיר למריחה בעל ערך מוסף של שימור הפיגמנט המוצע למשתמשת בבקבוק עם מכחול. שכבה מהמייבש על לק לח תעניק שכבת חיץ שתעטוף את פיגמנט הלק ובנוסף תעניק ברק קריסטלי תמנע שריטות ופגמים בלק. כמובן שניתן לרענן את הברק כעבור 3 ימים במריחת שכבה נוספת. מה שאהבתי בו זה שהלק באמת מתייבש במהירות ולא סתם נראה יבש, משמע, כשתגיעי בציפורן אח"כ לא ישארו כפלים כאלה על הלק ברגע שנוגעים בו.

המוצרים  אינם מכילים פורמלדהיד DBP וטולואן, חומרים העשויים להזיק לציפורן וניתן להשיג אותם במכוני הציפורניים המקצועיים, אצל המניקורסטיות ובפארמים. כל בקבוק מכיל : 18 מ"ל

מחיר – 68 ₪

מייבשי לק של ORLY

דאודורנט בניחוח הדרים של "הגן הנעלם"

אנחנו בחורף ויש אנשים שחושבים שבגלל שיש פחות שמש או לחות בחוץ, זאת סיבה לא לשים דאודורנט. האמת, אני לא מבינה אנשים כאלה – לא נשים ולא גברים. אני יכולה להבין כאלה שלא רוצים להשתמש בתכשירים מסוימים כי הם מסרטנים או לא בריאים, אבל מזמן נכנסו לעידן שבה קיימת מודעות יתר לשימוש במוצרי טיפוח המזיקים לבריאות.

מאז ומעולם אני משתמשת בדאודורנטים ואני מודה שלא תמיד בדקתי מה הם מכילים. תחילה הייתי בוחרת אותם על בסיס הריח שלהם, אח"כ אם הם מלכלכים את הבגדים וכמובן שתוך כדי – עד כמה הם שומרים עלי מלהזיע. לכן, שמחתי מאוד להכיר את דאודורט ההדרים של החברה הישראלית – הגן הנעלם.

הדאודורנט מגיע בצורת קרם ככה שהוא מאוד שונה מהדאודורנטים הסטנדרטים שאנחנו מכירים – בספריי או בג'ל. אין ברירה אלא להשתמש בידיים. בהתחלה זה קצת הרתיע אותי כי פחדתי שהשימוש בו לא יהיה הגייני אבל אז, כשהתחלתי להשתמש בו בקביעות, שמתי לב שברוב המקרים שאני שמה דאודורנט, אני תמיד אחרי מקלחת או אחרי שטיפת הפנים בבוקר, ככה שהידיים תמיד נקיות. וגם במקרים הבודדים ששמתי דאודורנט ככה סתם באמצע היום, הידיים היו נקיות.

כאמור, מדובר בתכשיר הדרים לתחושת רעננות ומניעת ריח הזיעה מבלי לפגוע בפעולת ההפרשה הטבעית של הגוף. המקרם הקרמי שלו הופך אותו לנוח ונעים לשימוש ואין בו אלומיניום, פרבנים, SLS, אנטיפרספירנט ואינו גורם להכתמת הבגדים, ואלו ללא ספק כל הדברים שאני מחפשת בדאודורנט. הוא מכיל חמאת שיאה (שאני אישית מאוהבת באגוז הזה) ושמנים ארומתיים. השימוש בו הפתיע אותי לטובה והוא באמת גרם לי להשאר רעננה ולהריח נפלא. הוא לא הכתים אף בגד שלבשתי, בין אם שחור או צבעוני ולא גרם לכתמים צהובים כשלבשתי לבן. מבחינת הכמות שיש להשתמש בה (שכן בדאודורנט ספריי או ג'ל אנחנו מורחים או מרססים כמה שרוצים ) – פשוט שכבה דקה בבית השחי על עור נקי ויבש ולכן אני ממליצה להשתמש במוצר כשיוצאים מהמקלחת.

שמחתי לגלות שחברת "הגן הנעלם" הינה חברה ישראלית שמאחורי מוצריה עומד סיפור קסום ומוצריה מאושרים ע"י משרד הבריאות. הכל התחיל בגינה קטנה בחצר ביתם, שם הפיקו מוצרי קוסמטיקה טבעית בתהליך ביתי, תוך השקעה ביצירת נוסחאות ייחודיות המשלבות צמחי מרפא שגדלים בגליל, סביבה אשר נודעה כבעלת יכולות מרפאות כבר בימי קדם. סוד הגן הנעלם טמון בכוחות הריפוי של השמנים הארומתיים המופקים מצמחי מרפא. כיום, ממשיכה החברה להפיק את מוצרי הקוסמטיקה ומקפידה על הפרטים הקטנים תוך שימוש ברכיבים טבעיים.

התכשירים בחברה נרקחים אחד-אחד, באהבה והקפדה על הפרטים הקטנים ביותר על מנת להביא את כל סודותיו של הטבע. התכשירים הינם בעלי מרקם נעים למגע וריח נפלא המופק משמנים המורכבים ומופקים מחומרים טבעיים וצמחיים (פירות, פרחים ועשבים) ואינם מכילים פרבנים, SLS וחומרי ריח שאינם טבעיים.

מחיר – 59 ₪ ל-50 מ"ל | ניתן להשיג בחנויות טבע ברחבי הארץ ובאתר האינטרנט: http://www.secret-garden.co.il

דאודורנט הדרים של חברת הגן הנעלם

קרם הגנה לספורטאים שגם שומר על איכות הסביבה ושימור האלמוגים

אני יודעת שבטח חלק מכן מרימות גבה ולא מבינות למה אני מדברת על קרם הגנה באמצע החורף אבל בתור ישראליות אנחנו יודעות כמה חשוב למרוח קרם הגנה לאורך כל השנה, במיוחד במדינת שטופת שמש כמו שלנו.

מה שאתן בטח לא יודעות זה שמחקר חדש שפורסם לאחרונה, מוכיח כי קרם ההגנה שרובנו מורחות נגד החשיפה לשמש, גורם לנזק רב לשוניות ולאלמוגים בכל העולם.

מתוך אהבתו הגדולה של ד"ר קליין לים, תכשיר ההגנה המתקדם לגולשים ולענפי הספורט השונים אותו פיתח, אינו מכיל חומר זה מתוך מחשבה לשמור ולהגן על הסביבה ועל כן נעשה שימוש ברכיבי מינרלים בלבד. התכשיר שומר גם על העור וגם על הים ועל איכות הסביבה. קרם הגנה לספורטאים Sunsport SPF 50 של דר קליין, בעל מקדם הגנה גבוה SPF 50, עמיד במים, בעל פורמולה ייחודית ופעילה המותאמת במיוחד לעוסקים בענפי הספורט השונים כגון: גלישה, סקי, שחיה וכדומה.

המטרות הטיפוליות של קרם ההגנה הן: הענקת הגנה מיטבית לעור מפני קרני השמש המזיקות, עמידות במים, סיוע במניעת הזדקנות מוקדמת של העור ומניעת היווצרות כתמי שמש והיפר פיגמנטציה. מרכיביו העיקריים של הקרם: מסנני קרינה מינרלים בלבד, מינרלים מים המלח וויטמין B5.

מחיר – 69 ₪ ל-50 מ"ל |  ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות שעובדות על פי שיטת ד"ר דב קליין

קרם הגנה לספורטאים של דר קליין

סרום פנים אינטנסיבי של Mogador

בחורף העור שלנו נוטה להתייבש. כן, גם אלה מאיתנו שכל השנה סובלות מעור שומני ומעצבן, בחורף אנחנו רואות איך לאט לאט הוא מתקלף ופתאום התכשירים הרגילים שהיינו משתמשות בהן הופכים ללא יעילים בעליל.

את המותג מוגדור (Mogador) כבר יצא לי להכיר בעבר והוא מבוסס על קומפלקס אורגני ייחודי בשם JAS organic complex™ המורכב משמן ארגן אורגני –  (שמן מרוקאי), חמאת שיאה אורגנית ושמן חוחובה אורגני. אל סדרת הקוסמטיקה של המותג מצטרף החורף סרום פנים אינטנסיבי לטיפול בסימני הגיל. זהו למעשה סרום מרוכז במיוחד שנועד לעכב סימני הזדקנות, לשמור על איזון הלחות בעור, להזין, ולהגן ולמצק את העור.

אז נכון שיש כאלה שיגידו לי "את עוד לא בת 34, מה את מדברת על סרום אינטנסיבי לטיפול בסימני הגיל?", אבל נשים יקרות, באיזשהו גיל אנחנו חייבות להבין שאנחנו מתבגרות והעור שלנו לעולם לא יהיה כפי שהיה בגיל 16 או אפילו בגיל 25. ככל שאנחנו עולות/יורדות במשקל, יולדות או מבלות בחוץ/בשמש – אנחנו גורמות לעור שלנו להזדקן ומישהו/משהו חייב לעזור לנו לשמור ולהגן עליו. במיוחד כשכל מה שאנחנו צריכות לעשות זה למרוח מספר טיפות מהסרום על עור נקי ולח עד לספיגה מושלמת.

שמן ארגן מרוקאי ידוע בסגולותיו הקוסמטיות בשל נוכחות וויטמין E וחומצות שומן חיוניות (אומגה 3, 6 ו-9). הוא מסייע בהפחתת קמטים, מרכך את העור ותורם לגמישותו ואף מגן על העור מפני הזדקנות מוקדמת.

חמאת השיאה ממיצוי אורגני משמשת כרכיב אנטי איג'ינג ואילו שמן החוחובה אורגני אף הוא דומה בהרכבו לסבום האנושי וככזה מתמזג בעור ויוצר מעטה הגנה מפני נזקי הסביבה. בנוסף עשיר הסרום בבטא-קרוטן המשמש כקטליזטור להתחדשות התאים וכזרז להחייאת עור עייף ויבש. ולמקרה שתהיתן, הסרום אינו מכיל פרבנים ו- SLS.

מחיר – 75 ₪ ל-30 מ"ל | ניתן להשיג ברשתות הפארם ובפרפומריות ברחבי הארץ.

מוגדור - סרום אינטנסיבי

 

שמן הזנה לפנים של רשת Sacara

אמנם עברנו את חג החנוכה וכמות השמן שצרכנו בו הייתה מטורפת, אבל ישנם שמנים שעושים לעור שלנו טוב וגם רשת Sacara הבינה זאת.השמן מכיל תערובת שמנים ממקור צמחי כגון: שמן ארגן, שמן זית, שמן חוחובה ושמן שקדים אשר מזינים את העור בלחות חיונית ומחזירים לו את הברק הטבעי.

שמן הארגן הידוע ביתרונותיו הרבים מכיל כמות גבוהה של ויטמין E, המשמש כנוגד חמצון ומאט את תהליך הזדקנות העור. בנוסף מכיל שמן ההזנה, חומצות שומן כגון אומגה 3 ו- 9 החיוניות לבריאות העור. העור נותר חלק, גמיש, חיוני ובעל מראה צעיר יותר.

היתרון בשימוש בשמן פנים, מתבטא בעיקר במהירות ובמקסימאליות החדרת החומרים לעור. שמן ההזנה עוזר בהסרת התאים הישנים, מסייע בהגמשת העור, בעל יכולת ריפוי גבוהה, בשל הריכוז הגבוה של הצמח המהווה מרכיב מרכזי, מחדש ומשקם את תאי העור ומסייע בבניית קולגן.

הוראות שימוש: לאחר ניקוי הפנים, יש לטפטף מספר טיפות על כפות הידיים ולעסות את עור הפנים.

מחיר – 49.90 ₪ ל-50 מ"ל | ניתן להשיג ברשת חנויות SACARA

שמן הזנה לפנים SACARA

 

שמן טיפולי מזין של ד"ר קליין

ואם כבר באווירת שמנים עסקינן, אז תכירו את השמן הטיפולי החדש של ד"ר קליין, המשלב חומרים מזינים המשקמים את העור ותורמים לתפקודו התקין.

בתקופה זו שהעור נוטה להתייבש, שומר  שמן הגוף על גמישותו ומיצוקו של העור, בזכות הנוסחה הייחודית המשלבת רכיבים המזינים ומשקמים את העור, בניהם: אומגה 3, שמן שקדים, שמן אבוקדו ועוד. השמן נספג במהירות, לא משאיר תחושה שמנונית והתוצאה הינה עור בעל מראה בריא, רך וקטיפתי ותחושת רגיעה מידית. אופן השימוש: למרוח על הגוף ולהספיג היטב. מיועד לכל סוגי העור.

מחיר – 168 ₪ ל-250 מ"ל | ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות שעובדות על פי שיטת ד"ר דב קליין

שמן גוף טיפולי של ד"ר קליין

 

סרום הזנה לגוף של Velvet Skin

הסרום מכיל 7 תמציות ארומטיות ביניהם, נרולי ו-ורד – המחדש את תאי העור וידוע כ "תמצית הנעורים" מסייע להגמשת העור, ומסייע בהפחתת סימני מתיחה בעור,  קלנדולה – הידועה כחומר אנטיספטי, המאיצה את תהליך חידוש התאים ומטפלת בגירויים.   שמן זרעי ענבים – אשר  יסייע בפילינג עדין של העור ויקנה לו ברק הזוהר, ויטמין E – המאט את תהליך ההזדקנות ובונה את העור, מרווה מרושתת – המהווה את המקור האיכותי ביותר של חומצת שומן אלפא לינולנית, שהיא  מקור צמחי מעולה לאומגה 3.

לכל אלה מתווסף  אחד הזנים הייחודיים של ה- Witch Hazel – "הקסם הלבן" הגדל בערבות המושלגות של אמריקה הצפונית וידוע בשל סגולותיו לטיפול בזיהומים שטחיים ובגירויים בעור.  צמח זה מספק מגוון רחב של אפשרויות טיפול, שיקום, ריפוי וטיפוח ומוצע בריכוזיות גבוהה בסרום. הוא משמש ככלי משמעותי בכל מה שקשור לעולם של צמחי מרפא ושל קוסמטיקה טבעית.  לצרכי השימוש בו משתמשים בקליפת הגזע שלו, בעלים ובקצות הענפים של הצמח והם אלו שהופכים, בעזרת תהליכי מיצוי, התססה וטחינה, לרכיב המסייע בהשגת מרקם עור גמיש ומטופח.

"ניתן למצוא בקליפת הגזע של ה"קסם הלבן" מולקולות המחזקות את המערכת החיסונית של העור ופועלות כנגד בקטריות מזיקות לצד אחרות האחראיות על שמירת הלחות ובעלות מאפיינים אנטי-דלקתיים" מספרת חדוה שחף, מפתחת המוצר ומומחית לארומתרפיה והומוטקסולוגיה  "האינדיאנים משתמשים בחליטת העלים כחומר נוגד גירויים, אדמומיות וזיהומים לעור".

ניחוח המוצר עדין ודומה ליסמין ופרחים לבנים. יצויין כי בשל היות הסרום מורכב ממיצוי ארומטי של פרחים, צמחים ופקעות הארומה העוצמתית מתנדפת לאחר מספר דק' והניחוח הופך נעים מאד. ולווט סקין מתאים לכל סוגי העור ולכל הגילים וניתן לשימוש גם לנשים הרות ללא חשש.

מחיר – 150 ₪ ל-100 מ"ל | ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי מרקחת ובתי הטבע ברחבי הארץ.

סרום לגוף של וולווט סקין

המייקאפ החדש מבית לוריאל פריז – Infallible 24H-Matte

תכירו את המייקאפ החדש שלי. מאז שיצא לי להתנסות בו לפני כחודש, מצאתי את עצמי הולכת וקונה אותו בעצמי באחת מרשתות הפארם. אני שמה מייקאפ מדי יום ולא יוצאת מהבית ללא מייקאפ ופודרה. כמישהי שברוב ימות השנה (מלבד כמה ימים בחורף) סובלת מעור שומני, המייקאפים שאני שמה על עצמי תמיד יהיו בעל גימור מאט כי אני מבריקה מעצמי ולא צריכה שהמייקאפ יוסיף לזה.

אחת הדרישות הנפוצות בקרב נשים, היא היכולת להיראות רעננה מבוקר ועד ערב מבלי לתקן את האיפור. במהלך היום, לוח הזמנים של הנשים עמוס, סדר היום קצבי עם מעט מאוד זמן פנוי, והן רוצות להיראות במיטבן לאורך היום. ככל ששעות היום עוברות, האיפור אשר הונח בבוקר דוהה ומתעמעם,  וכתוצאה מכך תווי הפנים פחות אחידים , מופיעות כהויות, פגמים מתגלים, והעור הופך לחיוור יותר.

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז משיק את מייקאפ אינפליבל מאט, המגדיר מחדש את המונח "מאט". המייקאפים הקונבנציונליים בגימור מאט יוצרים מראה "עשוי" מאוד, היוצר אפקט של שכבה עבה על עור הפנים. לעומת זאת, אינפליבל מאט, במרקם נוזלי קליל (מים מהווים כשליש מהפורמולה)נמרח בקלות ועוטף את העור.

הפורמולה החדשנית של המייקאפ מורכבת למעשה משילוב  2 טכנולוגיות מתקדמות:

  1. פורמולה המכילה תרכובת המונעת זיעה בתוך המייקאפ – הטכנולוגיה הזאת עונה לשם Color Protect TM Techno והיא למעשה שומרת על גוון המייקאפ וכוללת Acryl Backbone שהם פולימרים אמפיפיליים בצורת כוכב המרחיקים מים ושמן, ושומרים על שלמות הגוון. חלקיקים אלו, המסודרים כמו מטריות, מאפשרים לעור לנשום מאחר ואינם מונחים באופן שטוח על העור, בניגוד לפולימרים עמידים או סיליקון, חומרים בהם נהוג בדרך כלל להשתמש במייקאפים נטולי מים. ארגון החלקיקים, בצורה המזכירה מטריה, מעניק שכבה דקיקה וגמישה של מייק אפ היכולה לספוג את עודף הסבום המיוצר ע"י העור במשך היום, ובו זמנית לספוג חומרי מילוי מסוימים ולשמור עליהם בתוך העור.
  2. טכנולוגיה של מינרל אולטרה-סופג פרלייט Perlite- פרלייט הוא מינרל תופח שנוצר מסלע וולקני (סיליקט). בעל יכולת ספיגה גבוהה של מים ושמן, ומנגד לא מונע את התאדות הזיעה. מרכיב חיוני במייקאפ עמיד, הפרלייט פועל כמו ספוגיות זעירות.

מעבר לטכנולוגיה שהושקעה במייקאפ, הוא מציג עמידות בתנאים קשים ביותר כדוגמת:

 

  • עמיד בפני מים – עומד בפני השרייה במים במשך 10 דקות
  • עמיד בפני זיעה – עמיד גם לאחר 30 דקות של אימון כושר
  • עמיד בפני אדים – עמיד גם אחרי שהייה בת 30 דקות בחמאם
  • עמיד בפני טמפרטורה של עד 37 מעלות צלזיוס
  • עמיד בפני לחות של עד 60%

ואם אתן שואלות איך בדקו את זה – אז נתנו ל-100 נשים להשתמש במייקאפ וביקשו מהן לעשות פעולות שונות כפי שצויין לעיל. לאחר הפעילות הן נבדקו באמצעות מכשירים שונים והתוצאות היו ברורות – המייקאפ שרד ונשאר על העור.

מייק אפ אינפליבל מאט מוצע באריזת שפורפרת, נוחה לשימוש, לנסיעה בתיק האיפור ולחידוש On the go, ואף מוצע ב-7 גוונים שונים שמתאימים לכל גווני העור. אופן השימוש: יש לנער היטב את שופרפרת לפני השימוש. עבור כיסוי מושלם, יש למרוח את המייקאפ על העור בתנועות מעגליות, בעזרת ספוגית או בעזרת האצבעות.

יש הרבה מייקאפים שמתיימרים להיות בעל גימור מאט הנשאר לאורך זמן אבל זה לא תמיד נכון, לפחות מבחינתי. לכן, ממש שמחתי שנתנו לי להתנסות במוצר הזה ובזכות ההתנסות גיליתי מוצר חדש שנכנס לתיק האיפור שלי ולא עובר יום שאני לא משתמש בו. כשמו כן הוא – והוא ללא ספק משאיר את הפנים שלכן נטול שומן, בעל גימור מאט ולאורך זמן.

מחיר – 180 ₪ (לפני הנחות מבצע הניתנות על ידי הקמעונאים מעת לעת על פי שיקול דעתם) ל-35 מ"ל | ניתן להשיג ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות המובחרות.

מייקאפ אינפליבל של לוריאל פריז

סדרת הטיפוח החדשה – Skin – לעור הפנים לנשים ולגרים מבית הרבלייף 

עור הפנים הוא אחד האיברים הראשונים, בו ניכרים סימני הגיל, המושפע מגורמים שונים, כמו: זיהום אוויר, עישון, תזונה, שתייה ואורח החיים. על מנת לשמור על עור צעיר וזוהר לאורך זמן, חשוב לספק לו הזנה מרבית, הן מבפנים והן מבחוץ.

חברת התזונה הבינלאומית הרבלייף, משיקה בימים אלה  את סדרת ה- SKIN, אשר מהווה המשך טבעי לפילוסופיה של המותג,   הדוגל באורח חיים בריא ומאוזן.

סדרת SKIN מכילה 10 מוצרי טיפוח אשר נבדקו דרמטולוגית וקלינית והוכחו כמצמצמים באופן בולט את סימני ההזדקנות הנראים לעין. במהלך מחקרים שערכה החברה, הוכח כי תוך 7 ימים בלבד, נרשם שיפור משמעותי במצב העור שנראה חלק, רך וזוהר יותר, וגם הגילויים החיצוניים של קמטים הצטמצמו. מוצרי סדרת ה- SKIN מיועדים לניקוי העור, מיצוקו, טיפול והענקת לחות, באמצעות מרקמים עשירים, שמנים אתריים זוהרים, תמציות צמחים פעילות ובשמים רעננים, המחדשים את העור וגורמים לו להראות צעיר.

בהרכב של המוצרים קיימים למעלה מ- 15 ויטמינים, נוגדני חמצון ומרכיבים צמחיים ביניהם: תערובת אופטימאלית של ויטמין B3, ויטמין C, ויטמין E ואלוורה. מרכיבים אלו מהווים הזנה מאוזנת לעור. כל המוצרים הינם ללא תוספת פראבנים וללא גופרית.

סדרת ה- SKIN כוללת: חלב פנים הדרים, מי פנים מרעננים על בסיס צמחים, ג'ל עיניים ממצק, קרם עיניים מלחלח, תרחיץ גרגרי יער לחידוש מיידי של העור, מסיכת חימר מטהרת עם נענע, קרם לחות יומי לברק הטבעי של העור, קרם לחות מגן SPF30, סרום ממזער קמטוטים וקרם מחדש ללילה.

המוצרים ומרכיביהם לא נבדקו על בעלי חיים וכל אריזות המוצרים נושאות את סמל הארנב – סימן בינלאומי המציין שהמוצרים לא נוסו על בעלי חיים. המוצרים הוכחו קלינית ומדעית ומבטיחים תוצאות מידיות ושיפור משמעותי.

קרולין קלוסמן – דוקטור למדעי הרפואה (MD, PhD) ומומחית המועצה לייעוץ מדעי של חברת Herbalife מציינת: "תכשירי סדרת SKIN מיוצרים ממרכיבים טבעיים, מנקים את העור בעדינות, תורמים לצמצום סימני ההזדקנות הנראים לעין, מספקים ליחוח עמוק ומגנים על העור מפני נזקי הסביבה. התכשירים אפקטיביים ועדינים ומשתלבים אלו עם אלו בצורה מושלמת ומגבירים את האפקט החיובי ההדדי לפעולת אנטי-אייג'ינג משולבת".

ד"ר להבית אקרמן העוסקת במגוון רחב של טיפולי אנטי-אייג'ינג חדשניים בתחום רפואת עור ואסתטיקה כגון: הצערת עור הפנים ומניעת הזדקנות העור, מקדמת את סדרת הסקין של חברת הרבלייף מסבירה: "בדיוק כפי שהגוף זקוק לתזונה נכונה ומתאימה לבריאות ארוכת טווח, כך העור זקוק להזנה הנכונה בכדי שיראה במיטבו. מוצרי הטיפוח והקוסמטיקה של הרבלייף עונים על צרכים אלה".

מחירים 

  • חלב פנים הדרים –  111 ₪
  • מי פנים בסיס צמחים –  84 ₪
  • ג'ל עיניים ממצק – 175 ₪
  • קרם עיניים – 175 ₪
  • תרחיץ גרגרי יער – 87 ₪
  • מסיכת חימר מטהרת עם נענע – 94 ₪
  • קרם לחות יומי – 217 ₪
  • קרם לחות מגן  SPF30 – 217 ₪
  • סרום ממזער קמטוטים – 288 ₪
  • קרם מחדש ללילה – 217 ₪

ניתן להשיג בטלפון: 03-9431155 | בדוא"ל: [email protected] | באתר החברה: http://herbalife.co.il

סדרת הרבלייף סקין

סדרת טיפוח היהלומים של Sacara

התלבטתי אם לעדכן את הכתבה שהעלתי בנושא המראה המושלם לסילבסטר או להכניס את סדרת הטיפוח הזאת לכן והחלטתי שהיא מתאימה יותר לכאן. אז נכון שהיא הושקה ממש עכשיו, בסמוך מאוד לערב הנוצץ ביותר בשנה, אבל בסופו של יום, אם מישהי משתמשת בה, היא תשתמש בה לאורך כל השנה ולא עבור לילה אחד.

אז כאמור, מדובר בסדרת טיפוח לפנים המכילה תמצית יהלומים, אשר דואגת להשיג לך מראה בוהק ומנצנץ כיהלום. הסדרה כוללת קרם לילה וקרם לחות ליום, המכיל מקדם הגנה SPF15.

סדרת הטיפוח DIAMOND, מכילה תמצית יהלומים הידועה בסגולותיה כמחדשת וממריצה את עור הפנים, מה שמעניק לפנים מגע קטיפתי בעת המריחה. בנוסף, הקרמים מועשרים בקומפלקס וויטמינים למיצוק ושיקום העור, המכילים רכיבי לחות רבים המקנים לעור מראה זוהר.

הקרמים מגיעים במארז של קופסא לבנה עם מכסה כסוף, כשבכל אריזה ממתינה הפתעה מנצנצת – שקיק קטיפה שחור ויוקרתי אשר בתוכו מגיעים חמש אבני חן בצורת יהלום.

הקרמים שבסדרה

קרם לחות ליום עם SPF 15: קרם לחות עשיר במרקם קטיפתי, בעל פורמולה ייחודית המכילה, תמצית יהלומים. מכיל VITAMIN A  לשמירה על לחות מרבית וויטמן E המסייע בהגנה מפני נזקי הסביבה ומפני רדיקלים חופשיים, הגורמים העיקריים להזדקנות מוקדמת של העור. כמו כן, מכיל Matrixyl התורם למיצוק העור ומסנני קרינה להגנה מפני ההשפעות המזיקות של קרינת השמש. בזכות רכיבי הלחות הרבים עור הפנים נותר גמיש, חלק ובעל מראה בריא וזוהר. הקרם מתאים לכל סוגי העור ולשימוש יום יומי.

קרם לילה: קרם לילה עשיר למיצוק והזנת העור, בעל פורמולה ייחודית המכילה, תמצית יהלומים. הקרם מועשר בקומפלקס ויטמינים, התורמים למיצוק ושיקום העור. כמו כן, מכיל Matrixyl & Sepilift , התורם למיצוק העור ושמירה על לחות מרבית. מתאים במיוחד לשימוש בשעות הלילה והמנוחה. בזכות רכיבי הלחות והמינרלים הרבים, מעניק לעור הזנה ומקנה לו מראה רענן, זוהר ונעים למגע.

מחיר – 39.90 ₪ ליחידה ל-50 מ"ל | ניתן להשיג בסניפי רשת SACARA ברחבי הארץ

סדרת הטיפוח DIAMONDS של רשת סאקרה

סבון גליקולי טיפולי של ד"ר קליין

ד"ר דב קליין מציע  לחורף הקרוב סבון גליקולי  המבוסס על חומצות AHA, המתאים לכל סוגי העור ומיועד להבהרה. הסבון  בעל כושר ניקוי וחיטוי גבוהים, בעל PH3.

המטרות הטיפוליות של הסבון הם לשם הבהרה, ניקוי יסודי של העור, חידוש ושיפור ספיגת החומרים הפעילים. הסבון מכיל מספר מרכיבים פעילים:

  • חומצה גליקולית- הנשלה עדינה
  • חומצה לקטית- לחות
  • חומצה מנדלית- הנשלה עדינה
  • מינרל ים המלח- חיטוי וספיחה
  • אסטר C- אנטיאוקסידנט
  • טריכלוזן- חיטוי
  • ספונריה- מקציף צמחי ואנטיאוקסידנט

אופן השימוש: יש להשתמש בכמות קטנה על גבי עור יבש לעסות, להוסיף מים להקציף ולשטוף היטב. ניתן לשלב פילינג גרגירי להגברת אפקט הניקוי.

מחיר: 229 ₪ | ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות שעובדות בשיטת ד"ר קליין ברחבי הארץ.

סבון גליקולי טיפולי דר קליין

 

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X