fbpx
איפור וטיפוח

חדשות האיפור והטיפוח – יולי 2016

המוצרים החדשים מבית לאוקסיטן L'OCCITANE

את כל המוצרים ניתן להשיג ברשת חנויות L'OCCITANE  ברחבי הארץ ובאתר www.loccitane.co.il

קרם ידים חדש מסדרת השקד עם מקדם הגנה – 99 ש"ח

השקדים הקרויים גם אגוזי השנהב,  מגיעים מרמת Valensole  שבפרובאנס. הם גדלים בתוך קליפה קטיפתית יפה ורכה בצבע ירוק, השקדים ידועים בתכונותיהם הקוסמטיות. הם מעניקים לחות, מזינים, מרככים וממצקים את העור.  L'OCCITANE  מחוייבת לרכוש את חומר הגלם שקדים מיצרנים מדרום צרפת, כך שבזכות פעילותה והצלחת הסדרה ברחבי העולם – עץ השקד, שכבר מזמן נשכח באזור, שוב נהפך לאלמנט מוכר ומרכזי בנוף של פרובאנס.

קרם ידיים שקד קטיפתי בעל מקדם הגנה 15SPF :

  • מועשר בתאי בסיס של שקדים, חלבוני שקדים ומסנני קרינה.
  • הקרם בעל גימור משיי, קטיפתי ומציע את הסגולות המפיחות חיים ומחדשות של תאים אשר חולצו מעצי שקד בפרובאנס, ומסייע להגן על נעורי הידיין ובו בזמן מסייע למנוע את הופעת הכתמים שנגרמים עקב חשיפה לשמש.
  • 91% הידיים מרגישות חלקות יותר באופן מיידי*
  • 97% הידיים מרגישות נוחות יותר באופן מיידי*
  • 69% עור הידיים נראה אחיד יותר לאחר חודש אחד*
  • 72% הידיים שומרות על המראה הצעיר שלהן לאחר חודש אחד*

* בדיקת נסייניות- 33 נשים במשך 4 שבועוות

Precious Cream החדש מסדרת האימורטל – 329 ₪ (50 מ"ל)

פרשס קרם שואב את האנרגיה שלו מלב ליבו של פרח האימורטל, הידוע בשמן האתרי שלו בשל הסגולות שלו המשיבות לעור את נעוריו.

הקרם החדש "פרשס קרם 20SPF" מציע מרקם קל ונוח הנספג במהרהומגן על העור בכל עונה מעונות השנה ובכל סביבה, מהעיר ועד לחוף הים. פרשס קרם מרגיש קליל להפליא על העור ומכסה אותו בשכבת הגנה שקופה על מנת לסייע לו להתגונן מפני הנזקים היומיומיים. סגולות השמן האתרי של פרח האימורטל (דם המכבים) משפרות את מראה העור. העור נראה באופן ברור וגלוי לעין חזק יותר, רענן יותר, חלק יותר, קורן וזוהר.

פעולה משולשת עבור עור בעל מראה צעיר יותר: פרשס קרם 20SPF פועל לשמירת מראה עור חלק ורענן.

הפורמולה של הקרם, המועשרת בתמציות אימורטל המוגנות ע"י פטנט**, מסייעת להפחית את מראה הקמטים, משקמת את המיצוק ומגנה על העור מפני הנזקים הנגרמים מגורמים תוקפניים סביבתיים (קרניים אולטרה סגולות, זיהום, וכיו"ב). 91%* העידו כי העור מרגיש גמיש יותר, 78%* העידו כי העור מרגיש חזק יותר ומוגן מפני קרניים אולטרה סגולות וכי כבר מהשבוע הראשון לשימוש בקרם, העור מרגיש מהודק יותר ומוצק יותר*

* בדיקת נסייניות – 32 נשים במשך 4 שבועות | ** פטנט תלוי ועומד בצרפת

Divine Cream בתוספת מקדם הגנה – 479 ₪ (50 מ"ל)

ב-2001 L'OCCITANE גילתה את סגולות האנטי-אייג'ינג יוצאות הדופן של צמח אימורטל אורגני מקורסיקה- הזן אשר מכיל את הריכוז הגבוה ביותר של המרכיב הפעיל (הליקריסיום איטליקום) בצמח.
פרח האימורטל מקורסיקה, פרח בעל סגולות מופלאות לטיפול בסימני ההזדקנות של העור ועידוד ייצור קולגן עד פי 6 (נקרא גם הפרח שלעולם אינו נובל או באנגלית EVER LASTING), מגיע עם חיזוק משמעותי של 7 מרכיבים פעילים טבעיים נוספים הפועלים יחדיו בסינרגיה להעצמת האפקטיביות.

דרך חקר התכונות הספציפיות של הפרח שנמשך משנת 2001, המעבדות של L'OCCITANE בודדו תמציות שונות מהצמח, המתאפיינות בעמידות בפני הזמן ובפני גורמים תוקפניים חיצוניים. הזן שבחרה לאוקסיטן גדל בחורש הים- תיכוני בקורסיקה מניב שמן אתרי ומי פרחים אורגניים יוצאי דופן, והוא העומד מאחורי הגילויים המתקדמים ביותר של המותג בתחום של מחקר אנטי- אייג'ינג.

Divine Cream SPF20 הוא גרסה חדשה של ה-Divine Cream שהושק בשנת 2001, ומציע הן מרקם קליל והן הגנה מפני השמש. הקרם קליל ואידיאלי לכל סוגי העור. הקרם בעל 5 הפטנטים פועל על 7 סימני ההזדקנות: אלסטיות, מיצוק, צפיפות, קווי המתאר של הפנים, מרקם חלק, אחידות, זוהר והזנה.

  • 73% –  מגן על העור שלי מפני ההשפעות המזיקות של חשיפה לשמש ולקרני UV*
  • 91%  – הקרם נספג בקלות בתוך העור שלי*
  • 82%  – עם מריחתו, הקרם מותיר על העור שלי שכבה שקופה של הגנה*

* בדיקת נסייניות- 33 נשים במשך 8 שבועות

Sublime Soft – ג'ל קרם לניקוי העור – לוריאל פריז

סופט ג'ל לניקוי העור של לוריאל פריז
סופט ג'ל לניקוי מרענן (קרדיט: מוטי פישביין)

מותג הקוסמטיקה לוריאל פריז, מרחיב את סדרת הניקויים הורודה Sublime Soft ומשיק ג'ל קרם ניקוי המיועד לעור יבש ורגיש, מסיר בעדינות לכלוך ואיפור, למראה עור מושלם.

סובלים סופט ג'ל קרם ניקוי-בעלת מרקם עשיר, מתאים לפנים ולעיניים. ללא בישום וללא סבון. מותיר את העור בתחושת נוחות אופטימאלית.

התוצאה: מעבר לפעולת הניקוי, הג'ל מעניק לעור תחושת נינוחות גמישות ורכות כמשי. ללא תחושת יובש היוצרת אי נוחות. המוצר מתאים לעור רגיש ללא בישום וללא סבון.

אופן שימוש: יש לעסות מידי בוקר ו/או ערב על עור לח בתנועות סיבוביות ולשטוף היטב במים.

מחיר לצרכן: 60 ₪ (לפני הנחה ברשתות השונות) | תכולה: 150 מ"ל | את מוצרי הטיפוח של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות המובחרות.

 

3M משיקה מארז פלסטרים חדש וקומפקטי לנסיעות

אריזת נסיעות של פלסטרים של 3M
פלסטרים תמיד טוב שיש בתיק

לקראת הקיץ, 3M משיקה מארז פלסטרים נוח במיוחד לנשיאה מתאים לכל תיק. מארז הפלסטרים, travel kit של Nexcare מבית 3M הוא ערכה ייחודית בצורת מעטפה קומפקטית אשר בשונה ממארזי הפלסטרים הרגילים שתופסים מקום רב בתיק, נוחה לנשיאה כך שתמיד יש פלסטר בהישג יד לכל שימוש, כמו שפשוף, פצע או יבלת מנעל, מוצר חובה בכל תיק במיוחד לקראת החופש לטיולים ונסיעות.

הערכה מכילה פלסטרים מ- 3 סוגים שונים של Nexcare: פלסטרים מלבניים גדולים במיוחד מבד עמיד וחזק, פלסטרים לשימוש כללי ופלסטרים שקופים אטומים למים.

הפלסטרים השקופים והאטומים בפני חדירת מים מסדרת WATER PROOF של Nexcare, מונעים חדירה של מים לאזור הפלסטר, ויוצרים סביבה יבשה באיזור הפצע, דבר שימוש, כאשר צריך לשמור שפצע לא ירטב לפני כניסה לים, או יתלכלך מבוץ או חול. ילדים רבים נמנעים מרחצה בים עקב הרגשת צריבה שיש להם ממי המלח. עם פלסטר NEXCARE האטום למים, מי המלח לא יחדרו גם לפצעים קטנים, והפצע ישאר יבש.

"איך ומה לארוז זו תמיד דילמה לפני יציאה לחופש" אומרת גלי גולדשטיין ברעם מחברת 3M, "תמיד רוצים לארוז הרבה במעט מקום. ערכת הפלסטרים היא פתרון מעולה לכך, גם אריזה ייחודית וקטנה שנכנסת לכל תיק, וגם תכולה מגוונת של הפלסטרים הנותנים מענה למקרים רבים. התוצאה היא חיסכון במקום ומוכנות מקסימלית לפציעות שונות בין אם כאלו הנגרמות כתוצאה מנפילה, מכה או שפשוף."

 

מקדם הגנה 50 SPF לעור רגיש ומתחת לאיפור מבית מוניקה פכטר – המרכז לאסתטיקה רפואית

קרם ההגנה Timless Skin DNA Concept Sun Facial SPF50 מבוסס על פורמולה ייחודית, מועשרת בצמחי מרפא בטכנולוגיה מתקדמת, המשלבת יחד לחות קלה והגנה גבוהה ביותר 50 SPF .

הקרם תכשיר חסכוני ביותר ובעל עמידות גבוהה, נח לשימוש, מיועד לכל סוגי העור – גם לרגיש , היותו נטול פרבן וכימיקלים הידועים כמסרטנים (טיטניום דו-חמצני וHEMC) ומחוללי אלרגיה וגירויי עור. ניתן לשימוש בעור שמן מעורב, ישירות על העור גם כחלופה ללחות, או מעל לשגרת הטיפוח היומית, הקבועה. הוא מועשר בויטמין C המגן על העור במהלך החשיפה לשמש, בנוסף למגוון רכיבים חיוניים לטיפוחו והגנתו בחשיפה לשמש:

  • Ethylhexyl Methoxycinnamate: מסנני UV לכודים בתוך מיקרו-קפסולות. טכנולוגיה ייחודית זו מאפשרת הגנה ממושכת וגבוהה לעור, מפני נזקי השמש וכוויות
  • מיצוי תה ירוק:  ידוע כרכיב אנטיאוקסידנט ואנטי דלקתי המסייע בהגעת העור
  • מיצוי Soy bean: מיצוי חלבון סויה המסייע בהרגעה וליחוח העור
  • Hamamelis: תמצית צמחית משמעותית לייצוב סיבי הקולאגן והאלסטין  בעור. בנוסף מסייעת התמצית לגוף, ליצר נוגדי אלרגיה טבעיים אנטי דלקתיים ואנטי ויראליים המשמעותיים להגנה על העור ושיקומו במהלך החשיפה לשמש
  • תמציות צמחיות (קלנדולה, קמומיל,אלוורה): המסייעות בהרגעת העור והפחתת אדמומיות, נפיחות, תוך ייצור שכבת הגנה המסייעת בשיקום העור והחלמתו
  • חוחובה chinensis) Simmondsia):  רכיב צמחי הידוע כמזרז תהליכי שיקום בעור. מועשר ברכיבי לחות והזנה המגמישים את העור ומרככים
  • אובליפיחה: שמן בכבישה קרה המוכר כאנטי דלקתי,אנטיספטי, אנטי בקטריאלי, ומעודד התחדשות של רקמות

קרם ההגנה Timless Skin DNA Concept Sun Facial SPF50 אינו  מכיל: Formalin , Formaldehyde, Parabens, Phthalates, Petro-chemicals, , GMO, Triclosan ולא נוסה על בעלי חיים – ברישיון משרד הבריאות.

מחיר: 190 ₪ ל-50 מ"ל | להשיג במרכז לאסתטיקה רפואית מוניקה פכטר ברח' לוי אשכול 2  רעננה (ניתן להזמין שליח עד הבית) או ברכישה ישירה באתר החברה – www.monicapachter-shop.com

מקדם הגנה 50 מבית מוניקה פכטר
Timless Skin DNA Concept Sun Facial SPF50 (קרדיט: דני שביט)

 

סדרת הטיפוח Nature Nut לגוף ולשיער – טלפארמה

הקיץ מהווה מבחן הישרדות לשיער שלנו: הוא חשוף לשמש הקופחת, למלח בים, לכלור בבריכה, לחפיפות שיער תכופות בשמפו, שהוא בעצם דטרגנט (חומר ניקוי,(‬ וכמובן לאורח החיים העצבני שלנו, אליו מתווספות חרדות קיומיות. את הנזקים הנגרמים לו אפשר למזער בעזרת הרגלים טובים וטיפוח נכון. חדש ב"טלפארמה" סדרת הטיפוח NATURE NUT על בסיס אגוזים!

מוצרי NATURE NUT מבוססים על פורמולות מקצועיות וידידותיות לגוף, לשיער ולסביבה ומכילים תערובת ייחודית של חמאות ושמני אגוזים מחמישה סוגי אגוזים – אגוז שיאה, אגוז ארגן, אגוז מקדמיה, אגוז קוקוס ואגוז ברזיל. שמנים אלה, העשירים בנוגדי חימצון, בויטמינים ובחומצות שומן חיוניות, מהווים מקור טבעי לויטמינים A ו E, וכך מסייעים בעיכוב תהליכי חמצון, מיטיבים עם העור והשיער ומטפחים אותם.

סדרת הטיפוח לגוף ולשיער NATURE NUT בטלפארמה
סדרת הטיפוח NATURE NUT

הסדרה כוללת שמפו לשיער רגיל, שמפו לשיער יבש ופגום, מרכך לשיער יבש ופגום, מסכת טיפוח לשיער יבש ופגום, סרום לשיער, קרם לחות לשיער יבש ופגום, תחליב לחות לגוף וג'ל רחצה.

מחירי הסדרה נעים בין: 21.90- 36.90 ₪ | למידע נוסף באתר טלפארמה: www.telepharma.co.il או במוקד הטלפוני: 1-800-61-62-63

המוצרים החדשים מבית דרמולוג'יק

את כל המוצרים ניתן להשיג בכל נקודות המכירה המורשות של דרמלוג'יקה בפריסה ארצית, במכוני הקוסמטיקה, מרכזי בריאות וספא ומלונות יוקרה בישראל. לבירור נקודת מכירה הקרובה למקום מגורייך: 0732-10-20-30 או באתר: www.dermalogica.co.il

Overnight Retinol Repair – מחיר: 588 ₪ (30 מ"ל+באפר קרים)

אוברנייט רטינול ריפייר מיוצר בטכנולוגיה מתקדמת של מיקרו-אנקפסולציה המבטיחה מקסימום פעילות של הרטינול הפעיל בתכשיר. טכנולוגיה מתקדמת זו מגנה על המולקולה של הרטינול הפעיל מפני הרס המתרחש לעיתים קרובות בתכשירים המכילים רטינול. כשמורחים את התכשיר על העור, הרטינול הפעיל, הנמצא בתוך קפסולה מיקרוסקופית רב שכבתית, משתחרר לאורך זמן בעומק העור ומאפשר תוצאות טיפוליות דרמטיות. התכשיר גם יוצר מעטה הגנה מיוחד ובלתי נראה על העור המונע איבוד לחות

הפורמולה העוצמתית של אוברנייט רטינול ריפייר מכילה קומפלקס מיוחד של מרכיבים פעילים הפועלים יחד לצימצום התהליכים הביוכימיים הגורמים להופעתם של סימני הזדקנות מוקדמת בעור. %0.5 רטינול פעיל מאוד במיקרו-קפסוצליה מסייע בייצור מוגבר של סיבי קולאגן בעור למיצוק נראה לעין והחלקה של העור. סודיום אסקורביל פוספאט )ויטמין C( מאיץ סינטזה של קולאגן ומצמצם פיגמנטציה וגוון לא אחיד בעור. פלמיטול טריפפטייד 5 ופפטייד TAUT אחראי לייצור מוגבר של סיבי קולאגן, מיצוק והענקת גוון אחיד לעור. קומפלקס פעיל של תרכובת נחושת וחומצות אמינו הוכח מדעית להפחתה של קמטוטים ושיפור מיצוק העור. סרמידים וסוכרים שונים ליחוח העור והגנה על העור מפני איבוד פנימי של לחות, מסייעים בריכוך קמטוטים. לבנדר ומרכיבים אנטיאוקסידנטיים מסייעים בהרגעה של עור רגיש ומגורה

Charcoal Rescue Masque – מחיר: 292 ₪ (75 מ"ל)

המומחים לבריאות העור בדרמלוג׳יקה בשיתוף עם מדעני מכון המחקר הבינלאומי לבריאות העור The Intrernational Dermal Institute, חוקרים כל העת תרכובות של מרכיבים פעילים חדשניים ואת השפעתם על בריאות העור. אחד מהמרכיבים המעניינים ביותר כיום בענף הקוסמטיקה הוא הפחם. הפחם המעניין ביותר הוא הפחם הפעיל מיפןActivated Binchotan .Charcoal לפחם איכותי זה יש יכולת פיסית מיוחדת לספוח אליו פי 1000 רעלים מעור הפנים ממשקלו של הפחם עצמו, דבר שהופך אותו למעניין במיוחד כמסיכה מטהרת.

מסיכת הפחם החדשה מבית דרמלוג׳יקה הינה מסיכה פעילה רב תכליתית המיועדת לכל מצבי העור. היא משלבת פחם פעיל עם מגוון של מרכיבים פעילים כגון סולפור וחומצות פירות. בנוסף מכילה המסיכה מרכיבים אקזוטיים כגון אפר וולקני, בוץ מן הים ועלי מנטה סיציליאנית הפועלים על העור באופן כימי ופיזי להסרה של תאים מתים וטיפול בסימני הזדקנות, פצעונים ורגישות בעור.

מסיכה זו מתאימה מאוד כמסיכת הצלה ״רסקיו״ כשהעור נראה עייף וחסר ברק. מסיכת צ׳רקאול רסקיו החדשה מטהרת מאוד, מבהירה, מחייה, מעדנת ומרגיעה את העור ומעניקה לו מראה בריא וזוהר מתאימה לכל סוגי ומצבי העור. שינוי דרמטי בעור מובטח כבר מהמריחה הראשונה!

Pure Active Matte Control מבית גרנייה

פיור אקטיב מאט קונטרול גרנייה
פיור אקטיב מאט קונטרול (קרדיט: יח"צ חו"ל)

עור מבריק, נקבוביות פעורות וגוון עור בלתי-אחיד הם רק חלק מהתסמינים של עור מעורב עד שמן. לעיתים קרובות, הברק השומני והפגמים נשארים איתנו לעיתים גם אחרי גיל ההתבגרות. איך התסמינים הללו גורמים לנו להרגיש? מבוכה על עור הפנים מבריק, דביק וחסר האחידות. זה הזמן לקחת שליטה על הברק וליהנות מעור מאט, נקי ורענן לאורך היום.

גרנייה משיק אתPure Active Matte Control – קרם לחות חדשני, למראה מאט ולטיפול בפגמי עור, המעניק עד 8 שעות של מראה מאט*. המהפכה הטכנולוגית החדשה מביאה בשורה לעור מעורב עד שמן, בזכות רכיב ה- AIRLICUMTM , הידוע ביכולת ספיחת השומן שלו, בשילוב עם חומצה סליצילית, הידועה כרכיב מאזן ומטהר. שניהם יחד מסייעים בנטרול הברק ובטיפול במראה הפגמים.

כיצד קרם הלחות פועל?

AIRLICIUMTM הינו רכיב עוצמתי היעיל פי 4*** מחומרים אחרים, הידועים ביכולתם להעניק מראה מאט לעור הפנים. הוא סופח את הסבום (השומן העודף) באופן מתמשך באזורים המבריקים בעור, תוך שהוא מאפשר לעור לנשום. העור מקבל מראה מאט עד למשך 8 שעות.

  • קרם לחות פיור אקטיב MAT CONTROL מועשר בחומצה סליצילית לטיהור עור הפנים, מסייע בצמצום פגמי העור באופן הנראה לעין ובעידון המרקם שלו.
  • מרקם הג'ל של קרם הלחות נספג במהירות מבלי להשאיר שכבה שמנונית, כך שהעור מקבל לחות תוך שהוא נותר רענן למשך כל היום.
  • ה-AIRLICUMTM מבוסס על טכנולוגיה המוגנת בפטנטים – מולקולה קלה ביותר המבוססת  על טכנולוגיית חדשנית עם יתרונות ייחודיים: יעילות ספיחה עד פי 4***  של הסבום הגורם לברק. כמו כן, הרכיב מסייע לסלק את
  • הזיעה מפני העור ובזכות יכולת ה"שבירה" ופיזור האור שלו, הוא תורם לטשטוש מראה הפגמים.
  • הענקת לחות מותאמת לעור מעורב עד שמן- מרקם הג'ל מועשר בגליצרין ונספג בעור במהירות, מבלי להשאיר עליו שכבה שמנונית. העור עשיר בלחות תוך תחושה נקייה ורעננה במשך היום.
  • הניחוח של  PURE ACTIVE MATTE CONTROL-  מורכב מ-תה, מנטה ומלפפון, והוא נקי, טהור ומרענן.

קרם לחות למראה מאט, המקיים את הבטחותיו באופן הנראה לעין:

  • העור מופחת ברק: 86%**
  • העור נקי יותר: 82%**
  • הנקבוביות גלויות פחות לעין: 68%**
  • התחושה נוחה ורעננה: 84%**

אופן השימוש – יש למרוח מדי בוקר וערב על עור פנים נקי. יש להימנע ממריחה באזור העיניים.

מחיר מומלץ לצרכן: 80 ₪ (לפני הנחות הניתנות ברשתות השיווק) | להשיג ברשתות הפארם, כל-בו מזון ובתמרוקיות

סדרת Genesis – Age Control מבית ד"ר פישר

ד"ר פישר משיקה את סדרת Genesis – Age Control, סדרה חדשנית פרי פיתוח מעבדות המחקר והפיתוח של ד"ר פישר, המשלבת טכנולוגיית אנטי-אייג'ינג מתקדמת, הגנה גבוהה, רחבה ומוגברת במיוחד מקרני UVB  (SPF 30) ומקרני UVA יחד עם קומפלקס חדשני וייחודי המסייע בטיפול בעשרת סימני הזמן הפוגעים בעור.

בסדרת  Genesis – Age Control ארבעה מוצרים: קרם יום משקם ומגן, קרם לילה משקם, סרום שמנים משקם מרוכז וקרם עיניים למראה מואר. הסדרה פותחה כך ששימוש משולב במוצרים השונים יביא לתוצאות מרביות. מוצרי הסדרה הינם בעלי מרקם קליל ואוורירי, נמרחים ונספגים בקלות ובמהירות.

הסדרה משלבת טכנולוגיה דרמו-קוסמטית וידע מדעי ורפואי, ומציעה פתרונות מתקדמים וחדשניים ביותר להאטת הזדקנות העור, תוך שימוש בפורמולות ייחודיות ובמרכיבים מהמתקדמים והבטוחים ביותר:

  •  Renovage – רכיב חדשני המוגן בפטנט, המאריך את חיי התא ומשפר את המטבוליזם התאי. מתמקד במרכיבי התא המבטיחים תוחלת חיים ארוכה יותר למראה עור בריא וצעיר יותר, ויוצר סביבת תנאים האופטימאליים בדרמיס ובאפידרמיס המייצרים אפקטים נראים לעין על פני העור. בכך הוא מסייע בטיפול ולחימה ב- 10 סימני הזמן הפוגעים בעור והבאים לידי ביטוי בקרב נשים בגילאי 50+: קמטים וקמטוטים, רפיון עור, יובש עור, חספוס, חוסר גמישות, כתמים, מראה עייף וחסר זוהר, נקבוביות מוגדלות, גוון לא אחיד ואדמומיות. רכיב ה- Renovage נבדק מדעית במעבדות מחקר בצרפת ונמצא כי כעבור חודש בלבד של שימוש במוצר חל שיפור משמעותי ונראה לעין: העור מוצק וגמיש יותר, חלה הפחתה בכתמי העור, העור חלק ואחיד יותר ומועשר בלחות.
  • Aquaxyl: רכיב המעניק לחות אידיאלית ומסייע בשיפור יכולתו הטבעית של העור לספוג ולאגור לחות ולשמור על מאזן הלחות הטבעי בעור.

קרם היום של סדרת Genesis – Age Control מכיל הגנה גבוהה ורחבה מקרינת השמש (UVA ו- UVB), עם SPF30, וקומפלקס נוגדי חמצון רבי עוצמה לטיפול והאטת הזדקנות העור. כמו כן, מכילים קרם היום וקרם העיניים אבקה מחזירת אור המסייעת בטשטוש אופטי מיידי של קמטים וקמטוטים ומעניקה לעור מראה בריא וזוהר; ויטמין A ופרו-ויטמין B5 להזנה ושמירה על גמישות וחוזק העור. הסדרה מכילה קומפלקס אנטי-אוקסידנטים לנטרול רדיקלים חופשיים ומניעת נזקי סביבה ואקלים.

חדש מד"ר פישר: סדרת Genesis - Age Control

הסדרה כוללת ארבע תכשירים:

  1. קרם יום משקם הלוחם בזמן להגנה גבוה ורחבה מקרינת UVB( (SPF30ומקרינת UVA ,למיצוק, טשטוש ומניעת קמטים. תכולה: 50 מ"ל
  2. קרם לילה משקם המכיל את הרכיב Aquaxyl המעניק לחות אידיאלית ומסייע בשיפור יכולתו הטבעית של העור לספוג ולאגור לחות. שילוב עשיר של 4 מרכיבי הזנה ולחות: חמאת שיאה, שמן כותנה, שמן שקדים ושמן זית לריכוך והזנת העור. תכולה 50 מ"ל
  3. סרום שמנים משקם מרוכז ועוצמתי להזנה אינטנסיבית, מיצוק עור הפנים וטשטוש קמטים. הסרום מכיל שילוב של 4 שמנים טהורים: שמן רוז היפ, שמן שקדים, שמן כותנה ושמן זית לריכוך הזנה לשמירה על חיוניות העור; וכן מכיל גם ויטמין E ושמן זרעי ענבים לנטרול רדיקלים חופשיים וסיוע במניעת נזקי סביבה ואקלים וויטמין A  להזנה ושמירה על גמישות וחוזק העור. תכולה: 25 מ"ל
  4. קרם עיניים למראה מואר המסייע בטשטוש כהויות, צמצום נפיחויות (שקיות) סביב העיניים,  צמצום מראה הקמטים ומיצוק אזור העיניים והעפעפיים, למניעת קמטים וכתמים עתידיים סביב העיניים,  למראה עיניים מואר וחלק. קרם העיניים מכיל רכיב מתקדם וייעודי לאיזור העיניים הרגיש: BeautifeyeTM. רכיב זה מסייע במיצוק העור באיזור העיניים ובעפעפיים, בטשטוש קמטים האופייניים לאזור זה ובצמצום עיגולים כהים סביב העיניים.  תכולה: 15 מ"ל

סדרת Genesis – Age Control פותחה מתוך תפיסת האנטי אייג'ינג של ד"ר פישר: הקפדה על אורח חיים נכון, תזונה נכונה, נטילת תוספי תזונה מתאימים לפי הצורך, פעילות גופנית, סגנון חיים רגוע ושימוש יומיומי בתכשירים להגנה משמש – כל אלה יחד מאפשרים לשמור על מראה בריא וצעיר יותר לאורך זמן. הסדרה עומדת בתקנים המחמירים ביותר של התקינה האירופאית, נבדקה דרמטולוגית ועברה בהצלחה את מבחן סנסטיב המחמיר לעור רגיש.

ייחודה של סדרת ג'נסיס מבית ד"ר פישר היא בשילוב שבין טיפול בפגעי הזמן ובמקביל מניעתם. כל קרמי היום בסדרת ג'נסיס כוללים מערכת מסנני קרינה מתקדמת להגנה מקרינת ה- UVA ומקרינת ה- UVB (30 SPF לפחות). קו ייחודי זה, הוא העומד מאחורי סדרת ג'נסיס כולה, הוא גם הקו שהוביל את פיתוח סדרת ג'נסיס Age Control החדשה, הכוללת הגנה רב ממדית מפני קרינת השמש.

מחיר: קרם יום 249 ₪ | קרם לילה 249 ₪ | סרום שמנים 269.9 ₪ | קרם עיניים 229.9 ש"ח

FOREVER YOUTH LIBERATOR WATER-IN-OIL – איב סאן לורן

FOREVER YOUTH LIBERATOR water-in-oil איב סאן לורן
קרדיט: יח"צ חו"ל

מותג המעצבים הבינלאומי איב סאן לורן מרחיב את סדרת הטיפוח המצליחה FOREVER ומשיק בימים אלו סרום במרקם שמן לפנים, קליל כמים: FOREVER YOUTH LIBERATOR WATER-IN-OIL – פוראבר יות' ליברייטור מים-בשמן.

מדובר בסרום במרקם שמן המסמן עידן חדש בטיפוח עור הפנים, המספק תוצאות מקסימאליות עם יעילות גבוהה. סרום במרקם שמן הפנים נושא עימו בשורה של תחושה חדשה המתקבלת מתרכובת Glycanactif, הוא מעניק עור זוהר יותר, מוזן וגמיש שהולך ומשתפר עם חלוף הזמן.

לשחרר את מראה הנעורים של העור. נשק חדש, רב-שימושי לעור, לשימוש לפני או אחרי מייק-אפ, המעניק ורסטיליות מקסימאלית לאישה הנועזת של איב סאן לורן.

השמנים במוצר החדש נבחרו בקפידה והם שמנים סנסוריאליים, המענגים את כל החושים, בשילוב שני שמנים מזינים שנבחרו בשל ההרכב הייחודי של חומצות שומן חיוניות: שמן זרעי חוחובה ושמן רוז היפ. הודות למרקם הקליל שלו, הסרום נמס לתוך העור ולא מותיר אחריו את המראה הלא-רצוי של עור מבריק. העור מוזן והקמטוטים מוחלקים.

הוראות שימוש:

  • ניתן להשתמש בשמן בלבד ללא קרם לחות
  • אם רוצים לקבל הזנה אינטנסיבית יותר, ניתן להשתמש בשמן ומייד לאחר מכן בקרם הלחות
  • טיפה אחת או שתיים של השמן יחד עם מייק-אפ וסרום, יעניק למייקאפ מרקם קליל יותר מלא בזוהר
  • ניתן למרוח טיפה אחת מהשמן על המצח ועצמות הלחיים למראה עור קורן וזוהר במיוחד לפני האיפור

מחיר מומלץ לצרכן: 570 ₪ ל-30 מ"ל | ניתן להשיג ברשת אפריל ובנקודות מכירה מובחרות

קולקציית אירועים 2016 – Essie Proffesional

כל אחת חולמת להיכנס לחדר ולזכות במבטים… ליבם של הנוכחים מתחיל לפעום בחוזקה והיופי הופך לקסם של ממש. עם קולקציית הגוונים החדשה של אססי פרופסיונל, אומנם לא תגנבי לכלה את ההצגה, אבל, בהחלט תשאירי כמה פיות פעורים שתהפכי את הלוק שלך ליותר ממושלם עם אחד מגווני הקולקציה החדשה.

קולקציית האירועים לקיץ 2016 של אססי פרופסיונל מציעה 6 גוונים, המשחקים עם צבעי המעבר, הגלאם של האירועים והקלאסיקה של הגוונים שתמיד באופנה:

  • Haute tub – שחור פחם עם אש סגלגלה – "תחממי את האווירה האופנתית וקחי את הסיכון עם שחור פחם מפנק אשר בוער באש סגלגלה".
  • Apres-chic – לבן כסוף אייקוני – "תשתעשעי עם לבן-כסוף איקוניי ותהפכי למסמר הערב.
  • Virgin snow – סגול לבנדדר קפוא כקרח – גוון טהור, זך ובתולי. הסגול לבנדר הקפוא כקרח מחכה שיגלו אותו.
  • Peak show – ורוד אבקתי מרהיב המדגיש את ההדר והפאר של האאוטפיט שלך.
  • Altitude attitude – אדום בוהק – "יחד איתו תשלטי ברחבה ותטפסי לשיאים אופנתיים מבלי להניד עפעף".
  • Shall we chalet – אדום רובי עמוק ומפתה "מעמיד אותך במרכז, בעוד כולם עוצרים את נשימתם בהתפעלות".

מחיר מומלץ לצרכן: 56 ₪ ל-13.5 מ"ל | להשיג במכוני יופי מקצועיים ונבחרים בישראל

אססי פרופסיונל קולקציית אירועים
קרדיט: יח""צ חו"ל

המוצרים החדשים לקיץ של DR. OR

דוקטור עור, מותג הדרמו קוסמטיקה המומלץ ביותר על ידי רופאי עור מציג את  Soft & Sun Cover – לחות ומייקאפ SPF30 במרקם קליל נטול שומן בגוון טבעי המתאים לשימוש לכל סוגי העור.

קרם ייחודי זה נספג במהירות ללא תחושת שמנוניות, מעניק לחות אופטימלית לעור וכיסוי מושלם לשעות ארוכות, ואידיאלי לשימוש כבסיס לאיפור. נבדק לעור רגיש ומועשר ברכיבים פעילים רבי עוצמה.

SOFT & SUN COVER של דוקטור עור מהווה פתרון מצויין לימי הקיץ לנשים המעוניינות לעשות שימוש במוצר אחד בעל שלוש פונקציות חשובות: מעניק לחות, מספק הגנה גבוהה מפני השמש ומייקאפ קליל ולא מכביד מידי.

הרכיבים הפעילים המרכזיים:

  • ויטמין E – נוגד חמצון רב עוצמה המסייע להאטת תהליך הזדקנות העור ולהגנה מפני נזקי הרדיקלים החופשיים והחשיפה לשמש.
  • מסנן קרינה מינרלי – מעניק הגנה רחבת טווח UVA/UVB.

הוראות שימוש: לשימוש מידי בוקר על עור נקי.

מחיר מומלץ לצרכן:101 ₪ ל-75 מ"ל | את מוצרי ד"ר עור ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת הפרטיים ובקופות חולים ברחבי הארץ

Soft&Sun של דר עור
קרדיט: יח"צ

קולקציית Future flash של Flormar

Flormar משיקה את קולקציית Future Flash  קולקציה עם מוצרים חדשים ומהפכנים

  • FLASH VELVET POWDER – פודרה מהפכנית נטולת משקל היוצרת גימור מושלם. בעזרת טכנולוגיית מיקרוניזציה מתקדמת הפודרה מרגישה קטיפתית וחלקה על העור. יוצרת גימור אחיד וטבעי לעור ובעלת כיסוי בינוני עד גבוה. מונעת ברק ובעלת עמידות לשעות ארוכות.
    מכיל פיגמנטים ופודרות בטכנולוגיית מיקרוניזציה מתקדמת לגימור מושלם ונטול משקל. פודרת נייליון המעניקה טקסטורה חלקה ומעשירה לעור וסיליקון המעניק עמידות לזיעה ולחות ותחושה משיית לעור. הפודרה מגיעה בשלושה גוונים בדרגות כהות שונות, פודרה משזפת המתאימה גם להצללות ופודרה שימר בגוון מוזהב. נבדק דרמטולוגית.
    מחיר: 85 ₪
  • FLASH BAKED EYESHADOW – שש גוונים במרקם משיי ובגימור מטאלי קטיפתי המתאפשרים בזכות ריכוז גבוה של אבקת פנינים וויטמין E התורם לרכות. אינם מכילים פאראבנים, נבדק דרמטולוגית
    מחיר: 55 ₪
  • DUO MASCARA & PRIMER – פריימר ומסקרה לריסים במוצר אחד!
    הפריימר מעניק לריסים מקסימום נפח לאקסטרה דרמה ומעצים את אפקט המסקרה.
    המסקרה מכילה שעוות ממקור צמחי לטקסטורה מעשירה של ריסים ארוכים ועבים, פיגמנטים לצבע אינטנסיבי, תמצית גזע הבמבוק לעיבוי והארכת הריסים ושמן שקדים לטיפוח הריסים.
    הפריימר מכיל פנתנול לחיזוק והגנה, קרטין לבניית השערה ופרוקפיל העוזר למנוע איבוד ריסים.
    מחיר: 69.90 ₪
  • DUO MASCARA & EYEBROW – מסקרה לריסים ומסקרה לגבות במוצר אחד!
    המוצר מגיע בארבעה גוונים לצביעת הגבות ובמסקרה שחורה לריסים.
    המסקרה לריסים מגיעה עם מברשת מותאמת לדיוק ונוחות מירביים ולמראה טבעי. המסקרה מכילה שעוות ממקור צמחי לטקסטורה מעשירה של ריסים ארוכים ועבים, פיגמנטים לצבע אינטנסיבי, תמצית גזע הבמבוק לעיבוי והארכת הריסים ושמן שקדים לטיפוח הריסים.
    מחיר: 69.90 ₪
  • FLASH BAKED BLUSH – הסמקים מגיעים בארבעה גוונים והם בעלי גימור קטיפתי וחלק עם אפקט מואר וצבע מרומז.
    עשויים בטכנולוגיית מיקרוניזציה מתקדמת לטקסטורה קטיפתית וחלקה, פולימרים הסופחים שומן ותורמים לעמידות, פיגמנטים בטכנולוגיית מיקרוניזציה מתקדמת למראה טבעי ומראה חלק, פנתנול להענקת לחות, פילטרים נגד UV וויטמין E בעל תכונה אנטיאוקסידנטית ומעניקה לחות לעור.
    מחיר: 59 ₪
  • FLASH LIP GLOSS – הגלוסים מגיעים ב-6 גוונים טרנדיים באריזה מתקדמת ונוחה לאפליקציה. הגלוסים בעלי טקסטורה קרמית ונעימה, בעלי כיסוי בינוני ובגימור מבריק ומואר.
    הגלוסים מכילים שמן קוקוס המזינים את השפתיים ומעניקים תחושה נעימה ולא דביקה וויטמין E להזנה ורכות ומשמש גם כאנטי אוקסידנט.
    מחיר: 35 ₪
  • KABUKI BRUSH – מברשת מלאת שיער סיבי טקלון המעניקה כיסוי מלא לפנים ומיועדת להנחת מייק אפ נוזלי, מוצק ומינרלי.
    מחיר: 75 ₪
  • FLASH VELVET BRONZING POWDER – פודרה המעניקה לפנים מראה בריא ורענן
    מחיר: 85 ₪

להשיג בקניון עזריאלי תל אביב , קניון הגדול בפתח תקווה, קניון הזהב בראשון לציון, בגרנד קניון בבאר שבע, בקריון בקרית ביאליק ובשפרעם

Action Control Thermic 72 דיאודורנט – גרנייה

דיאודורנט אקשן קונטרול של גרנייה
קרדיט: יח"צ חו"ל

דאודורנט מהווה חלק בלתי נפרד מהיום יום של כל אישה, אך נראה כי בימים החמים או בפיקים של חום, עולות חששות בכל הנוגע ליעילותו. הקיץ הישראלי מלווה בטמפרטורות גבוהות ולחות תמידית, והאישה הישראלית ידועה כפעילה מאוד ועוברת ממקום למקום, ולשינויים דרסטיים בטמפרטורת שונות (ממקום ממוזג לחום הלוהט) לאורך היום. כתוצאה מכך יש צורך בהגנה מוגברת!

מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה משיק סדרת דאודורנטים חדשנית Action Control 72H   בעלת יעילות מוכחת תחת תנאי חום קשים: יעילות בתנאים קיצוניים של עד 45 מעלות צלסיוס והגנה עד 72 שעות**.

סדרת דאודורנט אקשן קונטרול 72 שעות עם פורמולה חדשנית. הפורמולה בסדרת הדאודורנטים החדשה מכילה נוסחה המעניקה הגנה משופרת מפני חום קיצוני ו/או פיקים של חום ומעברים בין חום לקור:

בכדי להעניק הגנה מרבית מפני חום קיצוני ומעברים בין חום לקור, מעבדות Garnier פיתחו פורמולה משופרת והוסיפו רכיבים המגנים מפני חום קיצוני להגנה מקסימאלית, אפילו בתנאי חום של עד 45 מעלות.
הפורמולה מועשרת ב- Mineralite, מינרל מסלע וולקני, בעל יכולת ספיגה מוגברת (עד פי 4 ממשקלו במים) ליעילות אקטיבית, המשאיר את העור נושם ורך למגע.
הדאודורנט מתייבש במהירות ומשאיר את העור רך ועדין למגע ללא אלכוהול*** וללא פראבן. בנוסף, הסדרה מגנה על העור מהזעה הנוצרת בעקבות הטמפרטורות הגבוהות.
דאו אקשן קונטרול 72 שעות מגיע באריזת רול און וספריי בניחוח מרענן ומרגיע המעניק הגנה מקסימאלית.

התוצאה- עד 72 שעות של הגנה, העור נושם והתחושה יבשה לאורך כל היום .

ספריי – מחיר מומלץ לצרכן: 26.7 ₪ ל-150 מ"ל | רול און – מחיר מומלץ לצרכן: 26.7 ₪  ל-50 מ"ל | להשיג ברשתות הפארם, כל-בו מזון ובתמרוקיות

סרום אנטי-אוקסידנט משקם על בסיס ESTER C החדש של תפוח

סרום אנטי אוקסידנט של תפוחחברת הקוסמטיקה "תפוח טכנולוגיות טבעיות" השיקה סרום אנטי אוקסידנט משקם המבוסס על נגזרת ויטמין ESTER C ויטמין נטול חומצה, בעל יכולת ספיגה והטמעה יעילה במיוחד של פי 4 מכל נגזרת אחרת.  הסרום עדין במרקם קטיפתי עשיר, קל ונספג בקלות.

ויטמין  ESTER C ידוע בשל היותו מסיס בשומן ובעל יכולת חדירה טובה לתא ותורם לחיזוק  המעטפת – ממברנת התא. סרום C  ESTERנועד לתמוך בתאים הפיברובלסטים יוצרי הקולגן והאלסטין ובכך משפר את יציבותו של העור ומרקמו. הסרום פועל לניטרול הרדיקלים החופשיים ולמניעת נזקי חמצון. הוא מעודד את חידוש רקמות העור ומשפר נזקי מזג אוויר הניכרים על העור. נוכחותה של חומצה האילרונית תיצור אפקט מילוי קל לקמטוטים ותשפר את מראהו הכללי של העור.

התכשיר מיועד לכל סוגי העור ומומלץ גם לאחר טיפולים פרא-רפואיים בעור הפנים (פילינגים בדרגות עומק שונות).

הוראות השימוש:  לאחר ניקוי הפנים בוקר/ערב יש למרוח על כל שטח הפנים והצוואר כולל מסביב לעיניים בתנועות סיבוביות.

מחיר: 210 שקל ל-30 מ"ל | להשיג: במכוני הקוסמטיקה ואצל הקוסמטיקאיות

שמן הזנה לקוטיקולה בבקבוק To go של CND

שמן הזנה לקטיקולה ולציפורן CND
קרדיט: יח"צ חו"ל

כשחופשת הקיץ בעיצומה, CND – מותג הפרימיום האמריקאי מציע את שמן ההזנה לציפורניים ולקוטיקולה, הנחשב למוצר הדגל שלו בבקבוק  to go (4 ס"מ) לנשיאה בנרתיק הטיפוח האישי.

שמן ההזנה מכיל תרכובת של שמנים טבעיים ונוגדי חמצון הפועלים על הקקוטיקולה, מרככים אותה ושומרים על גמישותה ובכך מונעים סדקים וחתכים. שמן חוחובה ושמן שקדים מתוקים בתוספת ריכוז גבוה במיוחד של ויטמין E נועדו לספק הזנה עמוקה לעור שמסביב לציפורן תוך תכלית לחלחל אל מיטת הציפורן ולתרום לחיזוקה.

על אף תכולת הבקבוק (3.7 מ"ל) השמן יספיק לשימוש ממושך ולנוחות השימוש מצורפת מברשת המסייעת למריחת השמן סביב הקוטיקולה (בדיוק כמו במוצר בגודלו הרגיל).

מחיר:  15 ₪ | להשיג אצל המניקורסטיות ובמכוני הציפורניים ברחבי הארץ

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X