fbpx
איפור וטיפוח

חדשות האיפור והטיפוח – פברואר 2016

קרם לחידוש ושיפור גוון העור: קרם +A – ד"ר קליין

קרם +A של ד"ר קלייןגם אם השתדלנו לשמור על עור הפנים מפני השמש ובעיקר מי שחשפה עצמה לקרניה המזיקות ונהגה להשתזף במהלך הקיץ, גרמה לעצמה נזק מצטבר בעור הפנים.

ד"ר דב קליין מציע בימים אלה קרם לשיקום וחידוש רקמת העור קרם A+ המבוסס על שילוב חומצות אלפא ובטא הידרוקסיות בתוספת נגזרת ויטמין A פעילה ותמציות צמחים. ביניהן חומצות: גליקולית, לקטית, מנדלית, סליצלית, רטיניל פלמיטאט (נגזרת של רטין A), חומרים אנטי אוקסידנטים, חמאת שיאה, חומצה אלפא ליפואית ותמציות צמחים. קרם המחדש את העור, ממריץ ייצור קולגן, משקם ומטפל בקמטוטים.

התכשיר מיועד לשימוש בערב בלבד, הוא מעודד התחדשות בשכבת האפידרמיס, משפר את גוון העור, את טקסטורת העור, מפחית קמטוטים ומגרה את הדרמיס ליצירת קולגן מוגברת. כמו כן הוא יעיל בהכנת העור לפני פרוצדורת פילינג משמעותית ושמירה על התוצאות.

אופן השימוש: מידי ערב על עור פנים נקי להספיג בכמות קטנה ועל-פי הנחיות הקוסמטיקאית המקצועית.

מחיר לצרכן: 266 ₪ | תכולה: 50 מ"ל | ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות המטפלות על פי שיטת ד"ר דב קליין ברחבי הארץ

 

שפתני Chic Perfect – שיק (Chic)

שפתוני שיק בגווני חורף 2016שני גוונים חדשים בדרגת כהות בינונית עד כהה הצטרפו לסדרת השפתונים 'שיק פרפקט': האחד בגוון בראוניש' המשלב בין גוון אדום סמוק הדומה לשזיף אדום בשל לנגיעות חום דבש מלכות והשני בגוון אוכמניות עדין ובוסרי עם נוכחות סגלגלה.

גוון הבראוניש' יחמיא מאד לנשים בעלות תת-גוון עור בז' וצהבהב וייצור ניגודיות מרשימה בין גוון השפתון לגוון העור ואילו הגוון הסגלגל מומלץ במיוחד לבעלות עור בהיר עד בינוני בעלות תת גוון ורדרד או צהבהב למראה מודגש.

השפתונים מכילים מסנני קרינה ושמנים טבעיים, הם מועשרים בוויטמין E המונע יובש וסדקים בשפתיים ובקומפלקס לחויות ייחודי לצד תרכובת שעוות טבעיות המסייעות בהיצמדות הפיגמנטים לאורך זמן. המרקם קליל, מבריק ואינו דביק.

מחיר: 44 ₪ | ניתן להשיג ברשתות הפארם ובפרפומריות ברחבי הארץ

 

סט קישוטי ציפורניים לילדות של פרוזן – דיסני

סט לק של פרוזן לילדותהפנטזיה המוזיקלית המונפשת 'לשבור את הקרח' או בשמה המוכר 'פרוזן' הפכה להצלחה מסחררת שקטפה 54 פרסים בניהם הסרט המונפש הטוב ביותר וזו בדיוק הסיבה שילדות צעירות הפכו למעריצות נלהבות של אחיות האנימציה האהובות: אנה ואלזה.

סט הקישוטים מאגד 2 לקים בגוונים ילדותיים של סגול וורוד הטמונים בבקבוקונים דמויי פרחים המותאמים במיוחד גם למגע עם עורן הרגיש של הקטנטנות (הלקים נטולי מרכיבי ריח וחומרי פראבן והם באישור משרד הבריאות). על גבי בקבוקוני הלק מופיעות גיבורות הסרט האחיות אנה ואלזה.  בנוסף מצורפות לקיט 16 מדבקות מנצנצות בעיצוב לבבות קטנים ועליהם דמויות כוכבי הסרט הניתנות להדבקה על גבי הציפורניים. את הלק יש להסיר בעזרת מסיר לק (ללא אצטון) או לחלופין פשוט לקלפו.

מחיר : 20 ₪ | ניתן להשיג בטוייס אר אס, הפנינג, סופר פארם, H&O, הפירט האדום ורשת עידן 2000

 

Art Vandal – CND

התופעה הנצפית במקומות ציבוריים בכל רחבי העולם, בכל השפות וכל הלאומים – ה"גרפיטי",  אפיינה תמיד את החברה  האנושית. החל מימי רומא ופומפיי או אף אחורה יותר בזמן לציורי המערות או מצריים העתיקה. כתובות וציורים שנחרטו על קירות ציבוריים, בתים ומונומנטים משקפים עבורנו את שפת היומיום החל בהצהרות פוליטיות וחברתיות, הצהרות אהבה, עלבונות, אבל בראש וראשונה ביטוי עצמי, חיפוש הכרה וייחודיות, פרסום והפצת מסר לכמה שיותר אנשים אשר ייחשפו לכתוב או למצוייר. לרוב, מדובר בציורים/ כתובות מעוטרות שנעשים ללא הסכמת בעלי הרכוש – ועל כן מדובר בעבירה על החוק ובוונדליזם.

CND מותג הלקים האמריקאי מפרש מחדש את פלטת הגוונים הנחשבים לקלאסיים ומסורתיים ליצירת מופת חדשה הקשורה בביטוי עצמי ומשיק קולקציה קייצית (2016) בגוונים תוססים תחת השם 'ארט וונדל' – המתייחסת לגראפיטי – תחום האמנות היצירתי.

"הגרפיטי המסורתי נעשה מתוך הצורך להשאיר חותם אישי ומקורי, לעיתים מלווה בבוטות מחאתית ובעיקר אמירה אישית", מציינת ג'אן ארנולד הטרנדולוגית של CND.  "בעזרת צבעוניות יוצאת דופן, מתפרצת, המעוררת ביטוי עיצובי לעיתים באופן מופשט אך בהחלט מאורגן נוצר שיח  הממגנט אליו את תשומת לב אל קצות האצבעות, ובהתאמה הצבעים הם עוצמתיים, תוססים ובעלי צבעוניות מרשימה".

הקולקציה כוללת  8 גוונים אשר זכו לכינויים מפלטת הצבעים התוססת ומהעולם האמנותי של  אמנות הגרפיטי: "טורקיז דיגיטאלי", "ורוד מג'נטה לץ", "ורוד חסר כבוד", "ברונזה נטול כותרות", "זהוב לשרבוט" וכדומה. הלקים אינם מכילים פורמלדהיד, טולואן, DBP, שרף פורמלדהיד, קמפור וקסילן.

מחיר:  55 ₪ | מכיל:  15 מ"ל | ניתן להשיג במכוני הציפורניים, מניקורסטיות ובמרכזי יופי.

Art Vanal  של חברת CND

 

Nailtrition – מחזק ומשקם ציפורניים – ORLY

ניילטריטשיין  של ORLY מותג הציפורניים האמריקאי ORLY לטיפוח הציפורניים, מציע מוצר לחיזוק ציפורניים חלשות ושבירות ולשיקום ציפורניים לאחר בנייה באקריל ובג'ל.

המוצר ייעודי לציפורניים מתפצלות, דקות במיוחד ופריכות המתקשות לצמוח. בבסיס המוצר פורמולה ייחודית המכילה חומרי הזנה (ויטמינים ומינראלים) המיועדים לציפורן ול 'מיטת הציפורן', זאת בנוסף לחלבון חיטה, קרטין, ותמצית שמן במבוק שתכליתם לסייע בצמיחת ציפורניים חזקות ומשוקמות יותר.

"מחזק ציפורניים – אותו תכשיר פלאים שיכול לאפשר לציפורניים שלך להיות יפות וחזקות בטבעיות הוא זה שיכול להעניק לכפות ידייך מראה מטופח ונשי. בשל שפע המחזקים המוצעים בשוק היכולת של כל משתמשת לבחון כי בחרה בתכשיר הנכון טמונה בשיפור הניכר במצב הציפורניים לאחר שימוש של כשלושה שבועות עד חודש. במידה ואינך מבחינה כי חל שינוי ביציבותה של הציפורן שלך- היפטרי מהמוצר וחפשי אחר!" מדגישה  קטיה שו, המדריכה הראשית של המותג.

גוון המחזק ורוד פסטלי בהיר במרקם שימר מעודן,  וזה יעניק לציפורן מראה חיוני.  יש להקפיד על הוראות השימוש של היצרן.

שבוע ראשון: למרוח כל יום שכבה אחת או שתיים על גבי הציפורן אחת על גבי השניה. רק בסופ"ש להסיר.  שבוע שני: יש לחזור שוב על אופן השימוש של השבוע הראשון. הטיפול מיועד לשבועיים ימים, במידת הצורך ישלחזור על הפעולה שבוע נוסף – שלישי. את הטיפול יש לבצע על ציפורן נקייה נטולת לק!

מחיר: 68 ₪ | תכולה: 15 מ"ל | ניתן להישג במכוני הציפורניים, בפארמים ואצל מניקוריסטיות ברחבי הארץ

 

L'HOMME LA NUIT L'INTENSE – בושם לגבר מבית איב סאן לורן

מותג המעצבים הבינלאומי, איב סן לורן משיק בימים אלה בושם חדש לגבר במשפחת ל'הום – ל'הום אינטנס. ל'הום – שושלת איקונית של ניחוח, המדגישה את ההתפתחות התרבותית של הגבר המודרני, יוצאת לאוויר העולם. האפקט החושני והמסתורי של תווים עציים הוא שעובר כחוט השני בניחוחות של ל'הום.

ל'הום אינטנס – אלגנטי. ממגנט. הדוניסטי. שלישיית הבַּשָּׂמים, שהתאחדה פעם נוספת עבור הפרק השני הזה, יצרה מיזוג עשיר של תווים עציים, העולים ומתגברים עם החמימות המרחפת של ענבר על מנת ליצור אגדה של שני חצאים ההופכים לאחד.

פלפל לבן וברגמוט בשפע מתפרצים לתוך הפיתוי של אבסולוט פריחת התפוז, בשעה שעלי סיגלית ואקורדים של קוניאק נעים לליבו של התמהיל, ומותירים אחריהם שובל ניחוח גברי ומתוחכם. בנזואין לצד אקורדים של זמש והחמימות הפועמת של עץ ארז מפלסים בעדינות את דרכם מעלה. אין זו תוספת ריחנית, אלא גבריות מרתקת, עמוקה, אינסופית בצורתה הטהורה ביותר. בקבוק איקוני, נולד מחדש

מורשת של ניחוח דינמי ועוצמתי דורשת בקבוקון דינמי ועוצמתי. עם שפע קווים נקיים, הבקבוק המזוהה מיידית, של ל'הום חוזר בפעם השלישית.

הבקבוק המקורי של ל'הום הכיל בתוכו את הניחוח המקורי, בגוון זהוב ורך, בעוד הבקבוק של ל'הום אינטנס מכיל נוזל בגוון חום-אדמדם עשיר. עבור הפרק השלישי בסדרה האיקונית הזו, הבקבוק נותר זהה, אבל הנוזל בתוכו הוא כחול אפור כדי להעביר את הרעננות הנפלאה של ניחוח מודרני, החוגג את הגבריות והחופש של זמננו. בקבוק איקוני שקוף ממנו פורץ אור קורן. הבקבוק עם המשקל הנוח שלו, ועם הפקק המשושה הכסוף המאפיין את כל הסדרה, מתאים ארגונומית לכף היד.

מחיר מומלץ לצרכן: 600 ₪ (לפני הנחות מבצע הניתנות ע"י רשתות השיווק) | תכולה: 100 מ"ל | ניתן להשיג ברשתות הסופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם ואפריל

L'HOMME LA NUIT L'INTENSE בושם לגבר

 

Casting Creme Gloss צבע לשיער – לוריאל פריז

נשים צריכות למצוא את צבע השיער שבאמת מחמיא להן, המאיר את גוון העור וצבע העיניים, שאיתו הן מרגישות הכי נוח. גווני השוקולד מושלמים לימי החורף הקרירים, ולנשים הרוצות להדגיש את הגוונים החמים בשיערן ולהבליט את הגוונים הטבעיים, ללא שינוי גדול מידי מצבע הבסיס.

חורף 2016  מביא עמו חמימות ורכות, שאף אישה לא יכולה לסרב להם.  לוריאל פריז מרחיב את סדרת צבעי השיער – קסטינג קרם גלוס לצביעה ביתית ומשיק 2 גוונים חדשים: חום זהוב שוקולד וחום שוקולד- "גלוסי שוקולד", המעניקים לשיער רכות וברק.

ערכת קסטינג קרם גלוס- גווני השוקולד – ערכה לצביעה ביתית קסטינג קרם גלוס פותחה בטכנולוגיה חדשנית, המשלבת יתרונות של מוצר לצביעת גוון על גוון וצבע קבוע, ללא אמוניה. הגוונים בקולקציית "גלוסי שוקולד": שוקולד גוון 532, ושוקולד גוון635, מעוררי תשוקה ומלאי חושניות ורכות, המבליטים את הגוונים הטבעיים של השיער ומתמזגים באופן מושלם עם צבע השיער הטבעי.

הטכנולוגיה –  צבע שיער סמי-קבוע, המכיל מרכיב אלקאלי חדש, נטול ריח. למרות זאת, בדומה לאמוניה, הוא מאפשר ספיגה טובה יותר של הצבע והבהרה בגוון אחד. בהשוואה לצבע הקבוע, קסטינג קרם גלוס אינו מכיל אמוניה, מציע יותר כיסוי וטשטוש של שיער לבן, ברק וזוהר לשיער ועמידות לאורך זמן ארוך יותר. ערכת הצביעה הביתית קסטינג קרם גלוס, מציגה טכנולוגיה חדישה, במרקם אוורירי בניחוח פירות, צבע בקרם וללא אמוניה. מטשטשת עד 70% שיער לבן. ומעניקה ברק לשיער.

קסטינג קרם גלוס- אריזת "Hands Free Kit" (בלי ידיים…) – הערכה מגיעה עם שפופרת למריחה בבקבוק גמיש, מתאים ומדויק למינון התערובת הקרמית של המרקם. בנוסף, מכילה האריזה זוג כפפות גומי ומסכה להשלמת הצביעה.

הוראות שימוש

  • יש להחזיק את מיכל הקרם המפתח עם הפתח למעלה ולדחוף את המיכל אל החלון המנוקב שנמצא בחלקה האחורי של האריזה.
  • להבריג את שפופרת קרם הצבע אל מיכל הקרם המפתח.
  • לרוקן בלחיצה את תכולת שפופרת קרם הצבע אל שפופרת קרם המפתח.
  • למרוח את תערובת הצבע על שיער רטוב, ולהמתין 20 דקות ולשטוף במים פושרים.
  • להשלים את תהליך הצביעה, על-ידי השימוש במסכה NUTRI-SHINE (נוטרי שיין) המצויה בערכה, המכילה אלוורה ותה ירוק, מחליקה ומזינה את השיער.

קולקציית "גלוסי שוקולד"- 2 גוונים מפתים במיוחד: 532 חום שוקולד זהוב | 635 חום שוקולד. בסדרת צבעי השיער קסטינג קרם גלוס כוללת כ- 25 גוונים מבריקים במיוחד ללא אמוניה.

לרגל השקת "גלוסי שוקולד" של קסטינג קרם גלוס, מעניק ארז אלון מומחה השיער בלוריאל פריז, טיפים ועצות לצביעה ביתית מושלמת:

  • טרנד מראה השיער היום, הוא להבליט את צבעו ויופיו של השיער הטבעי ולא להפוך אותו למשהו אחר. קסטינג קרם גלוס עם קולקציית "גלוסי שוקולד" הוא צבע המאפשר לנו להגשים את הטרנד בחורף הזה.
  • כאשר צובעים את השיער, יש להבטיח שהשיער בריא. ככל שהשיער מבריק יותר ובריא יותר, כך תוצאת הצביעה טובה יותר והצבע יישמר לזמן ארוך יותר.
  • כאשר מורחים את הצבע בפעם הראשונה, יש למרוח את המוצר קודם על השורשים ואז מיד על הקצוות. במריחה השנייה, מאידך, יש למרוח את הצבע על השורשים ואז, במשך הדקות האחרונות של זמן השהיה, יש לפזר את הצבע על כל השיער ועל הקצוות.

כיצד לשמור על ברק לאורך זמן?

  • שיער מבריק הוא שיער מטופח, שיער שלא הכבידו עליו עם צבע, לכן חשוב להתחיל בצביעה ביתית מהשורשים, ורק בסוף זמן ההמתנה לצבוע את הקצוות.
  • בזמן החפיפה מומלץ לשטוף  במים קרים, גם זה יעזור לשיער להיות מבריק.
  • שיער דורש טיפול לפחות פעם בשבוע, טיפול על פני שטח השיער אינו מספיק.
  • לפני הצביעה – מומלץ להעניק לשיער אמבט שמן.
  • בזמן הצביעה עדיף להשתמש במוצר המכיל חומרים טבעיים או סרום להגנה על השיער.
  • לאחר הצביעה השתמשי במוצרי טיפוח המיוחדים לשיער צבוע, מוצרים  אלו עוזרים לסנן  את הפיגמנטים המלאכותיים של הצבע.
  • את צבעי השיער הביתיים של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות המובחרות.

מחיר: 52 ₪ | ניתן להשיג בכל רשתות השיווק

צבעי שיער לוריאל פריז

 

Colossal Kajal Liner עפרון עיניים למראה מודגש – מייבילין ניו-יורק

עיפרון עיניים שחור הוא פריט MUST בכל תיק איפור, מוצר הכרחי לכל מראה וקובע איך מראה עיניים יראה.

מייבלין ניו יורק משיק את עיפרון העיניים קולוסאל קז'אל ליינר – מסדרת קולוסאל, בעל פורמולה המכילה פיגמנטים אינטנסיביים לקבלת מראה מודגש ועוצמתי, בעל מריחה קלה ללא צורך בחידוד.

מייבלין ניו יורק קולוסאל קאזל ליינר

קולוסאל קז'אל יוצא מהקופסא ומציע מגוון שימושים בעיפרון אחד! מהיום מסתכלים על ה"עיפרון השחור" אחרת, מלבד ה"פס" בעין – מציג מייבלין ניו יורק כיצד אפשר להשתמש בעיפרון במגוון רחב של רעיונות יצירתיים:

  • עיפרון כאיילינר –  דווקא לבנות שקשה להן לשרטט פס נקי וישר וידן אינה יציבה דיה, העיפרון נחלץ לעזרתן, הוא רך ונוח יותר לשימוש, וגם אם במקרה סטית מהקו המראה הסופי ייראה טוב.
  • עיפרון במראה מטושטש – תחמי את גבולות העין שלך בעיפרון, ולאחר מכן בעזרת מברשת ספוג טשטשי את השרטוט למראה קל ורך ויותר. הוסיפי מסקרה להשלמת המראה.
  • עיפרון כצללית – הדרך הבטוחה להנחת צללית היא בעצם לטשטש עיפרון על העפעף : הניחי מעט מייק אפ על העפעף על מנת שיהיה לח. הוסיפי "כתם" של עפרון מעל הריסים וטשטשי כלפי מעלה. תחמי מסביב לעין ושוב טשטשי. על מנת לשמר את העיפרון שלא ייזל  טפחי בקלות עם פודרה אבקה. המראה שיווצר "מעושן קל ורך" ובעיקר יחזיק מעמד לאורך היום.

אריזת עיפרון העיניים קולוסאל קז'אל היא בצבע צהוב חזק ודומיננטי – כך מוציאים  במהירות את הפריט הכי חשוב בתיק איפור.

מחיר: 40 ₪ | ניתן להשיג ברשתות הפארם, כל-בו מזון ובתמרוקיות

 

מכשיר בייתי להסרת שיער – בייביליס

לקראת הקיץ, צעירות ונשים רבות מכינות עצמן לעונה בה נחשף הגוף ומסירות שיער גוף, ממקומות שאינן רצויים. הטרנד לקיץ הקרוב הוא הסרת שיער באמצעות מכשירים ביתיים באמצעותם ניתן להפחית באופן משמעותי את כמות השיער.

מנתוני חברת ברימאג – יבואנית המותג BABYLISS (בייביליס)  עולה כי לקראת הקיץ חלה עלייה משמעותית  ברכישת מכשירי שיער ביתיים בישראל. עיקר הרכישות נערכות על ידי נשים, אך בשנים האחרונות החלו גם גברים להשתמש במכשירים להסרת שיער.

עוד עולה מנתוני ברימאג כי עיקר השימוש במכשירים הנו להסרת שיער ברגליים, בידיים, קו מפשעה ובית השחי ולשיער פנים אצל נשים.

חשוב להדגיש כי דווקא עונת החורף היא העונה המתאימה ביותר לשימוש במכשיר IPL להסרת שיער גוף מיותר, משום שאז חשיפת הגוף לאור השמש הינה מינימלית וכך נגרמים פחות כתמי פיגמנטציה.

המותג BABYLISS  משיק בימים אלה מכשיר הומלייט (HOME LIGHTׂׂ) – דגם  חדש להסרת שיער מהגוף  G-945 בטכנולוגיית ה- IPL – Intense pulsed light (אי.פי.אל), בעל מנגנון הפחתת כאבים בעת השימוש על כל אזורי הגוף, בדומה למכשירים בהם משתמשים במכונים המובילים להסרת השיער.

בבדיקות מעבדה נמצא כי השימוש במכשיר ה- HOME LIGHT של בייביליס מפחית את כמות השיער ב- 90%!!!

תכונות המכשיר

בעל התאמה מושלמת להסרת שיער מכל 5 סוגי העור הקיימים, בעל סנן UV המונע קרינת UV מסוכנת על העור, 5 עוצמות שונות להתאמה מושלמת לכל גווני העור וצבעי השיער, טכנולוגיית קוורץ – משך חיים של 200,000 פולסים = טיפול מלא למעל 250 טיפולי גוף, קומפקטי וקל משקל עם ידית ארגונומית לאחיזה נוחה, המכשיר עובד במהירות של 36 פלשים בדקה ובכך מגיע לתוצאות מהירות ואיכותיות במיוחד, המכשיר מגיע עם הגנה מובנת לעיניים, המייתרת את הצורך במשקפי הגנה.

במכשיר החדש אין צורך בהחלפת הנורה, עובדה החוסכת כסף וטרחה מיותרת. זמני עבודה לדוגמא עם המכשיר: הסרת שיער מכל הרגל כ- 10 דקות, הסרת שיער בקו ביקיני 2 דקות, הסרת שיער מבית השחי 1 דקה.

מחיר: 1490 ₪ (ללא צורך בהחלפת נורה לכל החיים) | ניתן להשיג בחנויות המובחרות וברשתות הנבחרות

מכשיר להסרת שיער - BABYLISS - G945E

 

False Lash Superstar מסקרה – לוריאל פריז

"אנו בלוריאל פריז ובעזרתם של אמני איפור מובילים, פיתחנו גישה חדשה לאיפור – גישה שהיא כל כולה קסם ופיתוי, ששואבת השראה מההבנה שלנו שעולם שלם של אפשרויות ויופי עומד לרשות האישה. "תעוזה בהשקות, עמידה באתגרים של פיתוח חדשניות, ידע מקצועי ומומחיות-כולם באים לידי ביטוי במסקרה סופר סטאר."  דברי סיריל שאפוי Cyril Chapuy נשיא לוריאל פריז העולמי.

לוריאל פריז משיקה את מסקרה פולס לאשס סופרסטאר  False Lash Superstar – מסקרה מהפכנית הפועלת בטכנולוגיה של ריסים מלאכותיים- בעלת פורמולה העשירה בסיבים ומברשת מעגלת הנותנת אורך מקסימלי לריסים.

מסקרה סופר סטאר – חדשנות טכנולוגית. פורמולה בחוד החנית: פורמולה בלעדית בעלת סיבים שחורים להארכה מקסימלית של הריסים, למראה של סופר סטאר אמיתית.

מרקם אולטרה-מאט חדש בהשראת שנות ה-80 – neo-80s ultra-matte black, המצפה את הריסים בגוון שחור אינטנסיבי ומעניק להם נפח מרשים. התוצאה: אפקט מרהיב של ריסים כמו מלאכותיים- ריסים עם סופר-נפח, יותר ארוכים ויותר עגולים

מברשת חדשנית:

הסיבים המאריכים של מברשת Top-Coat Lash Lifting (מברשת המרימה ומעגלת את הריסים ומצפה אותם בשכבה עליונה) פורסים את הריסים כמניפה, והפיגמנטים האולטרה-שחורים מצפים אותם בשחור אינטנסיבי. מסקרה סופר סטאר- מסקרה ב2 שלבים לתוצאה מושלמת:

שלב 1: פריימר (שכבת בסיס) המעבה כל ריס וריס על מנת לבנות נפח נועז ומכין את הריסים לשלב השני.

שלב 2: המברשת מרימה ומעגלת כלפי מעלה את הריסים, עשירה בסיבים אשר מצפה את הפריימר באופן מושלם, במסקרה שחורה.

מחיר:  136 ₪ | ניתן להשיג בכל רשתות השיווק

מסקרה סופר סטאר לוריאל פריז
סדרת צבעי השיער הביתיים Color Naturals – גרנייה

מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה, משיק סדרת מוצרי צביעה לשיער, המיועדת לשימוש ביתי: Color Naturals (קולור נטורלס) .

מוצרי סדרת קולור נטורל מבוססים על שמן זית, שמן אבוקדו וחמאת שיאה, המזינים את השיער ומגנים עליו, מעניקים צבע קבוע לשיער ומכסים שיער לבן. מרקם הצבע – קרם, נעים למריחה, אינו מטפטף ופשוט לשימוש. סדרת קולור נטורלס נמכרת בערכה המכילה שפופרת צבע, חמצן, מסכה, כפפות חד פעמיות ודף מידע מפורט של הוראות שימוש. הצבעים מכילים מרכיבים טבעיים ובראשם שמן זית טבעי. מכסה שיער לבן עד 100%, מעניק גוון עמוק, מבריק ומלא חיוניות.

לסדרת קולור נטורלס שילוב יחיד מסוגו של יכולת להעניק גוון טבעי, יחד עם  הזנה והגנה לשיער, הודות לשמנים והמרכיבים הטבעיים המגנים על השיער, מזינים אותו ומעניקים לו מגע של משי. הנוסחה של קולור נטורלס שומרת על סיב השערה באמצעות פולימרים קטיוניים ושעוות מרככות, המגנים על השיער ומחליקים את קשקשי השערה.  שמן הזית ידוע עוד ברפואה העממית כמרחיק קשקשים, מחזק את שורשי השיער, מזין ומעניק ברק וחיוניות לשיער.

סדרת קולור נטורלס של גרניה מציעה 28 גוונים שונים. כל אישה יכולה לבחור לעצמה את הגוון המתאים לעורה ולמצב הרוח שלה: מבלונד, אדום עז, נחושת בוהקת, אדמוני זוהר, חום מרגיע, ועד שחור מפתה ומסתורי ועוד. ניתן כמובן לערבב גוונים ולהגיע לגוונים נוספים: מקוריים, עשירים וייחודיים.

גרנייה קולור נטורל

תהליך הצביעה עם קולור נטורלס, הוא פשוט ונוח לשימוש. לובשים את הכפפות המצויות בערכה, מוציאים מן השפופרת את כמות הצבע הרצויה ומערבבים עם כמות קרם החמצן הדרושה. את התערובת ניתן לערבב בכל קערת פלסטיק. מורחים על השיער באמצעות מברשת צבע. הצבע נשאר על השיער ואינו מטפטף עד לתום הפעולה – שטיפת הצבע מן השיער.

הנוסחה של קולור נטורלס ומינון החומר בשפופרת נעשה באופן שיאפשר 2 עד 3 שימושים חוזרים של המוצר בצביעת השורשים. כאשר המטרה לצבוע את כל השיער והשיער הוא טבעי – משתמשים בכל תכולת המוצר. לתיקון שורשים ומריחה נקודתית- מערבבים מנת צבע לפי אורך השורשים, עובי השיער ואורכו.

גרנייה רותם את הטבע לעולם היופי ומוצריו מבוססים על מרכיבים טבעיים, הזוכים להצלחה מסחררת ברחבי העולם. המותג דוגל ביופי בריא המחבר בין אנשים.  גרנייה מותג הקוסמטיקה הבינלאומי שייך לקונצרן לוריאל, תאגיד הקוסמטיקה מספר 1 בעולם ובישראל.

את הקמפיין הישראלי של צבעי השיער הביתיים – COLOR NATURALS, תוביל השחקנית מגי אזרזר, שנבחרה על ידי המותג הבינלאומי להיות שגרירת יופי מקומית, בתום תהליך מיון קפדני ובאמצעות סקרי שוק מעמיקים אשר העידו כי בחירתה עולה בקנה אחד עם רוח המותג וערכיו.

מחיר: 30.20 ₪ | ניתן להשיג ברשתות הפארם, כל-בו מזון ובתמרוקיות

 

3 גווני אדמה חדשים בסדרת צלליות האבקה – בועז שטיין

צלליות אבקה מבריקות בועז שטייןבועז שטיין, מאפר בכיר ובעל קו מוצרי איפור הנושא את שמו, מצרף שלושה גווני אדמה לסדרת הצלליות האבקתיות המבריקות. הצלליות מבוססות מינרל טבעי מקבוצת המינרלים הנציצים "מיקה" בעלי ברק ונצנוץ קסום וטבעי. הגוונים המוצעים הם גווני חול ואדמה בדרגת כהות בהירה עד בינונית.

חול ים זהוב, אדמת חרסית ואדמת חמרה. הצלליות כולן יכולות לשמש גם כנקודות הארה באזורים המצריכים אשליה של מקום מואר ונרחב כגון  זווית פנימית של העין, מרכז העפעף וכד' הבוהקות בהתאם לנפילת קרן האור עליהן.

על אף הטקסטורה המבריקה גווני האדמה בהחלט ניתנים לשימוש גם בשעות היום כחלק מאיפור טבעי.  "חשוב לציין כי הצלליות אינן אטומות לגמרי, כך שגוון העור הטבעי מתמזג מלמטה עם מרקם הצללית ויוצר מראה הרמוני" מבהר שטיין "למעוניינות  במראה מחוזק יותר לערב, ניתן להניח את האבקות על גוון צללית דומה במרקם מאט. אלה יעצימו את הברק והמראה שיתקבל יהיה דומיננטי במיוחד".

מחיר 90 ₪ | מכיל:  10 מ"ל | ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות ומרכזי היופי השונים

 

שמפו ייעודי לגברים – פיטו פריז פיטוליאום

שמפו לגבר לשיער דליל של פיטופריזדלילות שיער אצל גברים תופעה שכיחה מאד.  80% במגדר הזכרי מדווחים על רמת דלילות של שיער במהלך שנות חייהם עד גיל 70. תופעה זו נובעת בשל שתי סיבות עיקריות, גנטיקה וסיבות הורמונאליות.

מותג מוצרי השיער 'פיטו פריז' מציע את "פיטוליאום" –  שמפו ייעודי עבור גברים המיועד לטיפול בתופעה של שיער דליל.  השמפו משלב מגוון רחב של מרכיבים חיוניים פעילים מהטבע בריכוז גבוה של תמציות תה אדום אפריקאי, מרווה רפואית , ג'ינסנג וצ'ינקונה בארק המיועדים להמרצת הקרקפת ופקעת השערה ומעניקים אנרגיה והזנה השיער.

עוד מכיל השמפו ריכוז גבוה של ויטמין 3B ,אבץ, ג'ינסנג קוריאני ומרווה המזינים ומספקים חיות לשיער הדליל ומעניקים רכות והגנה לשיער.

הוראות שימוש: להוסיף כמות קטנה של שמפו על שיער רטוב, לעסות בעדינות, לחכות 2 דקות, לחפוף ולשטוף.

מחיר: 75 ₪ |  מכיל 125 מ"ל | ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת ובתי הטבע

 

תמציות הצמחים JING לחיזוק מערכת החיסון – אומגל

JING התוספת לחורףהצטננות או כפי שהיא קרויה בשמה הלועזי  Common Cold היא המחלה האנושית הנפוצה ביותר. היא נעמדת בין 2-4 הידבקויות בשנה. אנו מרבים לפגוש בה בחודשים הקרים יותר ותסמיניה מוכרים לכולנו,  התעטשויות, נזלת, גודש באף, שיעול, גרון צורב, חולשה, כאבי שרירים ושלד ולעיתים גם חום.

'אומגל' מצרפת לסדרת שתי תמציות הצמחים JING אשר פותחה כל כולה על פי תורת חמשת האלמנטים: עץ, אש, אדמה מתכת ומים. האדם הוא חלק מהוויה זו ומכיל בתוכו את כל האלמנטים: השילוב הנכון והמאוזן שלהם יקנה בריאות בעוד חסר או השתלטות של אלמנט אחד על האחרים – עלול להביא לדיסהרמוניה ומחלה.

"זינג גארד" – JING GUARD – הינו תמצית הממקדת את פעילותה נגד נזלת אלרגית וכרונית, זיהומים בדרכי הנשימה והצטננויות חוזרות. התמצית מאגדת מיצוי צמחי מרפא:

  • 'אסטרוגולוס' הנחשב לאחד מהצמחים המוכרים והחשובים ביותר ברפואת הצמחים המודרנית, כל שכן ברפואה הסינית המסורתית אשר עיקר שימושו במצבים של חולשה, בפרט חולשה חיסונית.
  • 'אטרקטילודס' –אחד הצמחים  המשמעותיים והנפוצים בקליניקה הטיפולית ברפואה הסינית  מחזק מצבי עייפות כרונית וחולשה.
  • 'ספושניקוביה' – הצמח נמצא בעל יכולת אנטי חמצונית רבת עוצמה וכן יכולת נוגדת דלקתיות וכבעל פעילות מגוננת תאים.

" זינג קולד" – JING COLD  – תצית הממקדת את פעילותה נגד, כאב גרון, נזלת, צינון, כאב אוזניים וכאבי שרירים. התמצית מאגדת מיצוי צמחי מרפא:

  • 'איסטיס' – משתמשים בו לטיפול במחלות זיהומיות עם חום וכן לטיפול בנפיחות ודלקת גרון. לצדוף
  • (Lentinula Edodes) המכונה גם פטריית היער השחור, היא הפטרייה הנחקרת ביותר. החומר הפעיל, מעורר פעולה נמרצת של מערכת החיסון ושל כל תאי הדם הלבנים. יש בה כמות מכובדת של ויטמיני B ויטמין D ומינרלים כגון: סלניום, נחושת, מגנזיום, מנגן, אשלגן וברזל וגם יופי של סיבים תזונתיים. גם תמצית 'ויטקס טריפוליה' המוכר בארצות רבות באסיה ואירופה לטיפול במצבים של התקררות וחום, שיעול וכאבי ראש. כמו כן תמצית "יערה יפנית" הידועה ברפואה המסורתית כמטפל עוצמתי בתופעות שפעת, הצטננות וכאב גרון.

הוראות שימוש: בחצי כוס מים 15-30 טיפות (בהתאם לצורך) ולשתות.

מחיר: 100 ₪ | ניתן להשיג בבתי טבע ובבתי מרקחת

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X