fbpx
איפור וטיפוח

חדשות הטיפוח והאיפור – אפריל 2016

מסקרה Lash Sensational – מייבלין ניו-יורק

מסקרה Lash Sensational - מייבלין ניו יורקהיא נכנסת לחדר בביטחון. קלאסית, אלגנטית, הכל במקום הנכון. היא עוצמתית אך לא מוגזמת, כובשת ומהווה מודל לחיקוי. בגלל תשוקתה לאיפור יש לה מוצרים רבים על השידה, והיא יודעת להבחין בטוב ביותר. באנגלית, יכנו אותה סנסשיונאל.

בין אם באיפור קליל ובין אם באיפור ערב – מסקרה היא אחד הפריטים הכי חשובים במראה. היא "פוקחת" את העיניים, מעניקה להן מסגרת מחמיאה ומסייעת בהדגשתן. מייבלין ניו-יורק ידוע במגוון מרשים של מסקרות איכותיות, שנותן מענה לכל דורש: נפח יוצא דופן, מראה ריסים מלאכותי, הארכה, הפרדה והדגשה נקיה בין היתר. כעת, משיק המותג את מסקרת Lash Sensational – מסקרה חדשנית בעיצוב טרנדי, למראה אלגנטי של ריסים מופרדים וארוכים, בעלי נפח מרשים, הנפרשים מקצה לקצה לאפקט מניפה בגוון שחור עמוק.

מסקרה לאש סנסשיונאל – חדשנות טכנולוגית

מברשת חדשנית – ללאש סנסשיונאל של מייבלין ניו-יורק מברשת חדשנית יוצאת דופן. מדובר במברשת קמורה בעלת 10 שכבות סיבים, ב 6 גדלים שונים, המדורגים שורות-שורות. מברשת זו, הנראית כמניפה, חודרת לריסים ותופסת כל ריס וריס, גם את אלו הקטנים והנחבאים ביותר. צורתה הקמורה מעגלת את הריסים, מרימה אותם כלפי מעלה ופורשת אותם מקצה לקצה.
התוצאה: 100% מהריסים פרושים במלואם כמניפת ריסים מושלמת.

פורמולה אופטימאלית – לאש סנסשיונאל מתגאה בפורמולה יוצאת דופן בעלת רמה נמוכה מאוד של שעוות וכמות גבוהה של פולימרים לתוצאה איכותית: פורמולה חלקה במרקם קטיפתי העוטפת ביעילות כל ריס וריס ומותירה אותם מודגשים בגוון שחור עז ללא מריחות מיותרות וללא גושים. בעזרת לאש סנסשיונאל, קל לבנות את מראה עיניים מושלם, ממניפת ריסים מודגשת בטבעיות ועד למראה עוצמתי של ריסים מלאכותיים, באמצעות הנחת שכבה אחרי שכבה. גם לאחר הברשה שנייה, הריסים נשארים מוגדרים , בתחושה נעימה וללא גושים.

מסקרת לאש סנסשיונל החדשה מגיעה בגוון שחור.

מחיר מומלץ לצרכן: 116 ₪ (לפני הנחות מבצע הניתנות על ידי הקמעונאים מעת לעת על פי שיקול דעתם) | להשיג ברשתות הפארם, כל-בו מזון ובתמרוקיות

תיק איפור ZUCA

'אשר כהן – איפור עם ערך מוסף' במבצע מטורף לכבוד החגים על תיקי ZUCA:  קונים תיק של חברת ZUCA מזינים את קוד הקופון

100forzuca ומקבלים הנחה של 100 שקלים! קונים שני תיקים מקבלים הנחה של 200 שקלים! וכך הלאה!

מוגבל לרכישה אחת עבור כל לקוח | ההטבה בתוקף לתיקים המקצועיים בלבד, לרבות תיקי הגב | המבצע בתוקף עד 30.4.16 או עד גמר המלאי | https://proshop.co.il

תיק איפור ZUCA אשר כהן
מחיר: 880 ש"ח

הפינצטות החדשות של טוויזרמן

פינצטה טוייזרמןכל אישה שמורטת גבותיה בפינצטה תספר על הקושי הקיים במציאת פינצטה איכותית, כזו הטומנת בחובה את הפוטנציאל להפוך ל"ידידת אמת" של המשתמשת בה.

לאחרונה הצטרפו לארסנל מוצרי טוויזרמן – "הרולס רויס" של תעשיית הפינצטות, המשווקות בישראל, שתי פינצטות נוספות. אלה ידועות בצבתיותן הדקיקות ומושחזות בלייזר המבטיח דיוק מירבי של נעילת קצות הצבתות כך שאפילו שיערות דקות במיוחד תִּתְפֹּסְנָה ו-תִּתְלֹשְׁנָה מהשורש.

הפינצטה ה"וורודה" ((Geranium Fashion Color מתהדרת כבר למעלה מעשור בתואר "הפיצנטה האיכותית" ומשום זאת זוכה ברציפות, שנה אחר שנה,  במקום הראשון בפרס מגזין 'אלור' בקטגוריית "בסט אוף בייוטי" . יתרונה של ה"וורודה" טמון הן בגודלה המדוייק המסייע באחיזה נוחה ומאפשר יכולת מריטה אבסולטית –  והן בצבתית שנועדה להקל בתפיסה חזקה ומדויקת של השערה, ובכך להבטיח שזאת נמרטת מהשורש, כך שאין צורך לחזור על הפעולה שוב ותהליך הופך פשוט וקל.

פינצטה נוספת, המצטרפת לארסנל המוצרים המשווק בארץ זכתה לכינוי ה"מלוכסנת", הודות לבשל מבנה הצבתית שלה, החתוך באופן אלכסוני. חיתוך זה מאפשר לאחוז בשיערות, גם הקצרות מאד והמריטה נעשית בטוחה מבלי לקרוע או  'לשבור' אותן. יתרון נוסף ל"מלוכסנת", הוא גודלה הקומפקטי. כמה קטנה, ככה גדולה – ומעבר ליכולתה המופלאה בגזרת המריטה, ניתן כמובן לשאת אותה בתיק האיפור האישי.

הפינצטות של 'טוויזרמן' עשויות מתכת אל-חלד והן ניתנות לשטיפה במים ואלכוהול לחיטוי (יש כמובן להקפיד ליבש אותן היטב).

מחירים: הורודה – 150 ₪, המלוכסנת 60 ₪ | להשיג במרכזים המקצועים, מכוני הטיפוח והיופי ואצל קוסמטיקאיות מורשות המותג | לבירור נקודת מכירה קרובה לביתך: 04-8491111

Flirtation Collection – סדרת הלקים הקיצית של CND

המותג האמריקאי CND  למוצרי ציפורניים ולטיפוח כפות הידיים והרגליים, השיק פלטת גוונים מתוקה, פסטלית ורכה לקיץ 2016. אוסף הגוונים החדש נושא עימו משב רוח קייצי וקל, אוורירי, וניחן במראה מתוק ומזמין.

קולקציית FLIRTATION מאגדת 8 גווני לק מסדרת  Vinylux: ניודים ענוגים ומזמינים, ורדרדים רכים מלאי תום, כחולים וירוקים בהשראת מים מרעננים וצוננים. נועלים את הפלטה  צהוב וקורל הדומים לצבעי אלמוגים מרהיבים ולוהטים.

קולקציית הלקים לקיץ 2016 של CND

 

מנעד הגוונים והצבעים הרחב מאפשר לכל אחת למצוא את הגוון המועדף עליה. האישה הסולידית, הפאשניסטה המעזה המתכתבת עם הטרנדים העכשוויים  וכל אישה המאמינה כי לק הוא חלק בלתי נפרד מפריט הלבוש שלה.

ג'אן ארנולד הטרנדולוגית הבינלאומית של המותג:  "הקיץ, מבנה הציפורן הופך צר ומעוגל. הטקסטורות מבריקות עם גוונים רכים של אלמוגים וצבעי לילך סמוקים עם ניצוץ מפתה . סוד קסמה של הפלטה הקיצית יאפשר לכל אישה להיות אטרקטיבית ובעלת נוכחות".

מחיר:  55 ₪ | מכיל:  15 מ"ל | להשיג: במרכזי הציפורניים המקצועיים, אצל המניקוריסטיות והמניקוריות ברחבי הארץ

Color riche La Vie En Rose – סדרת השפתונים הורודה של לוריאל פריז

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז, משיק את Color riche La Vie En Rose – קולקציה אקסקלוסיבית של 5 שפתונים ורודים, יוקרתיים וייחודיים, בגימור מאט עדין. השפתונים עוצבו בהשראת שגרירות לוריאל פריז, שחקניות, דוגמניות וזמרות בעלות גוון עור, סטייל וגיל שונים, כדי להציע לכל אישה את הגוון הוורוד המושלם עבורה.

התוצאה: מראה שפתיים ייחודי צבע עשיר, המדגיש את תוויה האישיים של כל אחת ומשדר נשיות אלגנטית. 5 הגוונים מעניקים תחושה נוחה ונעימה לשפתיים

Color riche La Vie En Rose גוונים בהשראת ה-5 הדוברות המובילות בעולם

  • הורוד של הדוגמנית והשחקנית בלייק לייבלי: ורוד נועז, בעל תת גוון חם, שנוצר בהשראת האופי הבולט ומלא הסטייל של בלייק. מתאים לפאשניסטה שאוהבת להתבלט ולהציג את הטרנדים החמים לפני כולם.
  • הורוד  של הזמרת ושחקנית ג'ניפר לופז: ורוד מג'נטה כהה הנושק לסגול, עם תת גוון קר, הגוון המושלם לתאר את ג'ניפר הנשית ועוצרת הנשימה. מתאים לאישה שרוצה להעניק טוויסט סקסי ללוק ביום או בלילה.
  • הורוד של השחקנית ההוליוודית אווה לונגוריה: אווה היתה ההשראה לגוון המזכיר את פרח הורד העמוק והקלאסי, עם נגיעות MAUVE. מתאים לאישה האלגנטית והעל- זמנית.
  • הורוד של השחקנית ודוגמנית ליה קבאדה: גוון פוקסיה קר עם אפקט פנינה מרומז, במראה סמי מאט, להבלטת החיוך הזוהר של ליה. מתאים לאישה בעלת ביטחון עצמי, שלא מפחדת מצבע.
  • הורוד של הדוגמנית נטשה פולי: ורוד צעיר שמתאים לכל הופעה, בהשראת השיק המהודק של נטשה. מתאים לאישה שמאוהבת בפרטים הקטנים.
סדרת קולור ריש וורוד של לוריאל פריז
צילום: מוטי פישביין

השפתונים החדשים מושקים באריזה יוקרתית בשחור וזהב, עם חתימת הדוברת שהעניקה השראה לגוון השפתון.

טיפים לשימוש Color riche La Vie En Rose

לתוצאת מריחה מדויקת במיוחד של הצבעים העזים, מומלץ לשרטט את קו השפתיים עם עפרון שפתיים אוניברסלי מסדרת Color Riche. העיפרון השקוף מתאים לכל גוון ללא צורך בהתאמה ספציפית, תוך הענקת תוספת עמידות לשפתונים.

מחיר מיוחד להשקה בחודש אפריל: 45 ₪ בלבד (במקום 108 ₪) | את מוצרי האיפור של לוריאל פריז ניתן להשיג ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות המובחרות

תרסיס תחליבי להגנה עור רחבת טווח – CHIC

ספריי הגנה לעור מהשמש של חברת CHIC
מחיר: 55 ש"ח

הקיץ מתקרב בצעדי ענק וכבר בימים אלה ניתן לחוש בהשפעת קרני השמש ההרסניות אפילו בשעות הבוקר המוקדמות. סדרת תכשירי ההגנה – "פרנדלי סאן" של יצרנית התמרוקים שיק, שהושקה לפני כשנתיים, מתרחבת ועתה מצטרף לסדרה מוצר חדש: תחליב להגנה רחבת טווח מהשמש בתרסיס – SPF  30.

כמו כל מוצרי הסדרה גם התחליב בתרסיס מספק "הגנה משולשת". למעט היותו תכשיר ייעודי להגנה (אידיאלי לבעלי עור בהיר מאד), המגן מקרני UVB פי 30 מההגנה הטבעית של העור וחוסם מעל 90%  מקרינת UVA (תקן אוסטרלי) הוא פועל גם לצמצום נזקי העור והזדקנותו.

בתחליב שולבו ליפוזומים של חומצה אמינית (Prophyra Umbilicalis Extract)  לצד ריכוזיות גבוהה של בטא קרוטן וויטמין A ש"נקצר" משדות הגידול של אצת הדונליאלה (אצה ירוקית המסוגלת להתקיים בתנאים קיצוניים של חום ומליחות) הפולטת כידוע כמויות גדולות של בטא-קרוטן טבעי (כמות הבטא קרוטן יכולה להגיע ל-10% ממשקלה היבש של האצה(. רכיב זה נחשב לבעל סגולות ייחודיות במזעור הקרינה על העור וכן כנוגד חמצון חזק במיוחד. מחקרים שונים הוכיחו את יעילות החומר המופק מהדונליאלה כמקור לרטינואיד, שהנגזרת שלו משמשת כטיפול אנטי אייג`ינג רב עוצמה, וככזה הוא מסייע משמעותית לשיפור מיצוק העור ובמניעת הופעת קמטוטים, קמטים וכתמי שמש. התוצאה הסופית: הגנה מקסימלית מקרני השמש המזיקות ושיפור ניכר במיצוק וברכות העור.

בחברת שיק בחרו להרחיב את הסדרה ולהשיק תחליב המוצע בתרסיס משום שמבדיקות שערכו עלה כי אנשים רבים אינם מורחים כמות מספקת מתכשיר ההגנה המוצע בתרסיס, וזאת בעיקר משום שחלק מהתכשירים המוצעים בתרסיס שקופים הם, בניסיונם למנוע את "השכבה הלבנ"ה הנותרת בבירור מעל גבי העור. כך למעשה אין אפשרות ממשית להבטיח משיחה אחידה ומספקת של החומר על גבי העור וקשה אפילו עוד יותר לדעת אילו מבין שטחי העור שהותז עליהם החומר כוסו בהגנת התכשיר. התחליב בתרסיס מבית שיק אינו שקוף ולכן הוא מאפשר לראות את החומר ההגנה המותז ומסייע לוודא כי גם התזה קלילה ממנו מבטיחה הגנה מלאה.

התחליב ניחן בפורמולה ייחודית בטכנולוגיית PUEX המעניקה "הגנה משולשת" המשלבת לצד הגנה מקרני השמש גם פעילות אנטי-איג'ינג שתכליתה לסייע מפני הזדקנות מוקדמת ומואצת של העור בעיקר בשל חשיפה לשמש. התכשיר מבטיח הגנה מקסימאלית מקרני השמש המזיקות ושיפור ניכר במיצוק וברכות העור.

  • הגנה מקרני UVB – המשזפות וגורמות לכוויות מדרגות שונות ועלולות לגרום לסרטן העור. התחליב נבדקו לפי התקינה האירופאית המחמירה ביותר בעולם
  • הגנה מקרני UVA – אשר אינן משזפות, אך גורמות לנזקים ארוכי טווח ועלולות לגרום לסרטן העור. המוצר חוסם את קרני ה- UVA למעלה מ- 90% ועומד גם בתקן האוסטרלי
  • הגנה מפני הזדקנות מוקדמת ומואצת של העור
  • התחליב עמיד במים
  • התחליב היפו אלרגני ונבדק דרמטולוגית

מחיר: 55 שקלים | ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת והפרפומריות ברחבי הארץ

Waterproof Lipliner – עפרונות לשפתיים של חברת FLORMAR

FLORMAR משיקה עפרונות תוחמי שפתיים Waterproof Lipliner, בשלל צבעים למראה שפתיים מושלמות.

תוחם שפתיים, Waterproof Lipliner, יוצר שפתיים בעלות מראה מלא ומרשים, מגן על השפתיים בעזרת נוסחה אנטי-אוקסידנטית חזקה  ונשאר לאורך זמן.

תוחם שפתיים מכיל:

  • שמן דקלים המרכך את העור, מספק מריחה קלה ומגן על עוצמת הצבע
  • ויטמין E המספק אפקט אנטי- אוקסידנטי, מעניק לחות לעור, מספק רכות ותחושה חלקה ומגן על העור מפני קרניה המזיקות של השמש
  • ויטמין C הגורם לעור להיראות צעיר יותר על ידי הפעלת ייצור קולוגן
  • ופולימרים מיוחדים המספקים עמידות כנגד זיעה ולחות

צבעים: אדום מספר 233, ורוד פוקסיה מספר 228 ורוד מספר 219 ורוד בהיר מספר 229 וניוד מספר 201

מחיר: 27 ₪ | להשיג בחנויות הרשת בקניון עזריאלי תל אביב, קניון הזהב בראשון לציון ובקריון בקרית ביאליק

עפרנות לשפתיים של FLORMAR
מחיר: 27 ש"ח

קרם BB Pure Active – גרנייה

גרנייה קרם ביבי פיור
מחיר: 120 ש"ח

להסתיר או לטפל? מהיום, פתרון: נשים בעלות עור מעורב עד שמן, הנוטה לפגמי עור, יכולות גם לכסות את הפגמים וגם לטפל בהם !

ידוע כי 2/3 מהנשים בעלות פגמי עור משתמשות באופן קבוע במייק אפ על מנת להסתיר את פגמי העור. מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה, נותן מענה לסוגיה זו ומשיק BB PURE ACTIVE – קרם לחות בתוספת גוון המסייע בטיפול בפגמי עור ומציע 5 פעולות במוצר 1: לחות, גוון עור אחיד, מראה מאט, צמצום מראה נקבוביות, טיפול בראשים שחורים ובכתמים. לקבלת מראה עור מושלם במריחה אחת, גרנייה משלב פיגמנטים מינרלים עם חומצה סילצילית לקבלת מראה עור אחיד תוך סיוע בטיפול פגמי עור.

למי BB PURE ACTIVE  מיועד?

בעלות עור מעורב עד שמן הנוטה לפצעונים, ראשים שחורים ונקבוביות מורחבות המחפשות לכסות את פגמי העור תוך כדי טיפול בהם. מוצר מותאם במיוחד לבני נוער בגילאי 15-20 המאופיינים בדרך כלל בסוג עור זה.

טכנולוגיה ייחודית מותאמת לעור שמן הנוטה לפגמי עור

הטכנולוגיה של קרם לחות BB משלבת את כל שלבי שגרת הטיפוח ומסייעת בטיפול וטשטוש מראה הפגמים – והכל בפעולה אחת.

פורמולה ייחודית

  • חומצה סליצילית בריכוז של 2%- מעניקה יכולת טיהור וטיפול בפגמי עור
  • פיגמנטים – מינרלים מתמזגים עם העור ומעניקים לו מראה אחיד וטבעי באופן מידי
  • מרקם עדין – נמרח באופן מושלם ונספג במהירות בעור הפנים מבלי להשאיר שכבה שמנונית
  • בעל מקדם הגנה 15SPF- מסייע בהגנה על העור מפני נזקי UV
  • נבדק דרמטולוגית ונון-קומודוגני

יעליות מוכחת: באופן מידי, מראה העור משתפר בצורה ניכרת ובעל לחות והגנה, גוון העור חלק וזוהר.

אופן השימוש: יש למרוח את BB PURE ACTIVE  מדי יום באופן שווה על עור הפנים נקי. על מנת להגביר כיסוי, ניתן למרוח שכבה נוספת.

מחיר:  120 ₪ | להשיג ברשתות הפארם, כל-בו מזון ובתמרוקיות

סדרת הגולסים החדשה – GLOSS COLOR RICHE L'EXTRAORDINAIRE – לוריאל פריז

"להיות פריזאית" זה לבנות לוק שלם, תוך שימת לב לכל הפרטים הקטנים. השפתיים, הצבע, הבעת הפנים, הרמת קו העפעפיים.  להיות פריזאית פירושו להשתמש בצבע ולהציגו בפומבי. שפתים נועזות בגוונים יוצאי דופן, חושניות, מודגשות, דרמטיות, כסמל לנשיות אמיתית. לוריאל פריז משיק גלוס לצבע אינטנסיבי יותר משל גלוס רגיל, נוחות ותחושה נעימה יותר על השפתיים ומראה חושני ומתוחכם יותר.

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז, משיק את סדרת גלוס קולור ריש – סימפוניה נהדרת של נשיות עם 7 גוונים של גלוסים באריזה יוקרתית  – שפתיים בצבעים עוצמתיים, אינטנסיביים, יצירתיים, מלאי חיים וקורנים,  לשפתיים זוהרות ומרשימות.

סדרת הגלוסים החדשה קולור ריש של לוריאל פריז
מחיר: 102 ש"ח | צילום: מוטי פישביין

סדרת גלוס קולור ריש – פורמולה ייחודית

לאחר שנים של מחקר, שילב מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז את אומנות האיפור, עם הטכנולוגיה  העדכנית ביותר והשיג את השילוב המאתגר של שמנים ופיגמנטים אינטנסיביים, בנוסחה חדשנית המשלבת 3 סוגי שמנים.

התוצאה: דור חדש של גלוסים עם צבעים עשירים וכיסוי מדויק. .

הפורמולה מועשרת בשמנים יוקרתיים ומזינים- ארגן, לוטוס וקמליה, המעניקים לחות, רכות וברק, ויוצרים תחושת נוחות ייחודית.

  • שמן ארגן: נקטר נדיר ויוקרתי המגיע במקור ממרוקו, ממוצה מגרעיני זרעי השמן של עץ הארגן. משמש באופן מסורתי את מוצרי טיפוח העור והשיער. השמן עשיר בחומצות שומן חיוניות ובאומגה-6 ובטוקופרולים (ויטמין E), נוגדי חמצון.
  • שמן פרח הלוטוס: זרע הלוטוס העתיק, שבוית בסין לפני יותר מ-3,000 שנה, הינו סמל לטוהר. פרח הלוטוס הינו אחד מצמחי המים המעטים שפרחם פורח מעל לפני המים. לפרח זה יש קשר לסימבוליזם הבודהיסטי כתוצאה מקשרו ליופי ולטוהר (נולד בבוץ אך מייצר פרח יפהפה).
  • שמן זרע קמליה: שמן ה-Camellia olefera עשיר בחומצה אולאית (חומצת שומן אומגה-9), וויטמין E, פוליפנולים, חלבון מן הצומח וקולגן מן הצומח.
  • שמן פרי Rosa Canina: שמן עשיר באומגה 6 וידוע ביכולות ההגנה שלו על העור.
  • צבע ושמן צלול: בעוד ששעוות מסורתיות דוהות וממסכות את הפיגמנטים, השמנים מאפשרים לפיגמנטים לחשוף את מלוא עושרם.

המיקרו-פיגמנטים, המחוזקים באמצעות השמנים, צובעים את השפתיים תוך כדי שמירה על צבע השפתון המקורי והדומיננטי.

השמנים מסייעים לגוון להיות מואר יותר. לשמנים יש תכונות כימיות, אלקטרוניות ופיזיקליות היוצרות אפקט שביכולתו לשוות לשפתיים מראה מלא יותר. המיקרו-טיפות של השמן מטשטשות את הפגמים ולוכדות את האור להדגשה אלגנטית של הצבע.

בעת המריחה, הנוסחה פועלת בשני שלבים:

  1. השמנים המטפחים עוטפים את השפתיים, מעניקים תחושת רוגע  ומוסיפיםצבע לעור.
  2. תרכובת השמנים מוסיפה אפקט חושני, עשיר ומשופע באור.

7 הגוונים המוצעים:

  • 101 ROSE MELODY
  • 204 TANGERINE SONATE
  • 301 ROUGE SOPRANO
  • 304 RUBY OPERA
  • 401 FUSCHIA DRAMA
  • 500 MOLTO MAUVE
  • 600 NUDE VIBRATO

גלוס קולור ריש – מארז בעל נשיות זוהרת – מעצים את תחושת הנשיות הסוחפת והחושנית ביותר: אריזה אלגנטית ומתוחכמת בזהב, עם חלון המציג את גוון הגלוס, למראה יוקרתי במיוחד.

מחיר לצרכן: 102 ₪ (לפני הנחות מבצע הניתנות על ידי הקמעונאים מעת לעת על פי שיקול דעתם) | תכולה: 4.2 גר' | ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות המובחרות.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X