fbpx
בילויים

חוגגים את פתיחת הקיץ עם כוכבי הילדים

למעלה מ – 2,000 איש, נהרו ביום שישי האחרון (8.5) לפארק נחשונית, לאירוע חגיגי שנערך לרגל פתיחת עונת הרחצה למוזמנים בלבד. לאירוע הסגור שנערך בשיתוף "חברים הפקות" הוזמנו  בעלי חברות  לצד כוכבי ילדים, מובילי דעת קהל ומפורסמים

האורחים נהנו מהפנינג חוויתי שכלל בין היתר: פעילויות מיוחדות  ואטרקציות להורים ולילדים, בשלושת מתחמי הפארקים: פארק המים, הפארק המוטורי ופארק השעשועים.

לצד הפעילות האתגרית, נהנו הילדים מהופעות של מיטב  כוכבי הילדים, בניהם:  סבא טוביה, טל מוסרי, יובל המבולבל, מיקי, נוי והדר, כוכבי הסדרה גאליס, רוני נדלר, אורנה דץ ועוד רבים אחרים.

ירון הדר מנכ"ל פארק נחשונית פתח את הארוע ואמר: "החלטנו לסגור את הפארק לפעילות מיוחדת עבור השותפים שלנו לדרך, כדי להמחיש את הכוח והייחודיות של הפארק, אשר בשונה מפארקים אחרים, מציע במחיר כרטיס אחד, שלושה פארקים אטרקטיביים".

בסיום האירוע הופרחו לאוויר בו זמנית 2000 בלוני ענק, בצבעים שונים,  על ידי הילדים.

התאומות נוי והדר בפארק נחשונית
התאומות נוי והדר
אסתי זקהיים עם הבן וירון הדר מנכל נחשונית
אסתי זקהיים עם הבן וירון הדר
ירון הדר מנכל פארק נחשונית עם אורנה דץ
ירון הדר עם אורנה דץ
קובי אריאלי וירון הדר מנכל פארק נחשונית
קובי אריאלי וירון הדר
ירון הדר מנכל פארק נחשונית עם  ורדי תמיר
ירון הדר עם תמיר ורדי
יובל המבולבל עם טל מוסרי וירון הדר מנכל פארק נחשונית
יובל המבולבל עם טל מוסרי וירון הדר
טל מן מבלה את פתיחת הקיץ בפארק נחשונית
טל מן מבלה
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X