fbpx
הורות וילדים

חוזרים ללימודים בסטייל

אני תמיד אהבתי את פתיחת שנת הלימודים. אני זוכרת את ההתרגשות של קניית הציוד (במיוחד הציוד המשרדי), איך קישטתי את היומן במדבקות, את המלחמות כל שנה עם אמא על איזה תיק לקנות (אני רציתי תיק זרוק יותר, ולה היה חשוב כמה תמיכה יש לו לגב ולכתפיים). במיוחד אני זוכרת את ההתלבטות חודש מראש – מה אלבש ביום הראשון ללימודים. האמת, שעד כיתה יא' הייתה התלבטות. בכיתה יא' הכניסו אצלנו את חולצת ביה"ס וההתלבטות תמה :/

אז לרגל פתיחת שנת הלימודים תשע"ז 2016-2017, אני שמחה להציג את כל מה שחדש ונכון !

חוזרים לביה"ס עם תיקי מודן ו-Explore

כאמור, בתור נערה ממש אהבתי את התיקים זרוקים יותר. אבל עכשיו, כשאני אמא, ומתחילה להסתכל על דברים שמתאימים לגיל הצעיר יותר, אני מעדיפה את התיקים עם התמיכה בגב ובכתפיים וגם את תיקי הטרולי שהילד יכול להסיע בקלות יותר, מבלי לסחוב את כל משקל הספרים והחוברות על הגב.

מעבר להיותי נלהבת תמידית של מוצרי כחול-לבן, יש לי חיבה מיוחדת למודן ולתיקים שלהם, כי אלו התיקים שתמיד סבא וסבתא שלי היו קונים לנו לביה"ס. סבא לי עבד מספר שנים בחנות תיקים והיה מתעסק עם תיקי עור, ותמיד לפני תחילת שנת הלימודים (עד התיכון) היינו מגיעים אליו לחנות, ושם היה אומר לנו לבחור איזה תיק שאנחנו רוצים אבל רק מהקולקציה של מודן.

לכן, שמחתי שהגיע אלי תיק של מודן מהקולקציה החדשה, ולא סתם תיק…תיק מסדרת ה-SMART TROLLY. תיק צבעוני ובריא במיוחד. עוד דבר ששמחתי לגלות על מודן, זה שיש להם תיקים לגן ככה שגם הקטנטנים נהנים מתיקים איכותיים (ובואו נודה, גם אנחנו, כי אנחנו בסופו של דבר סוחבות להם אותו).

תיק טרולי ללימודים של מודן

למי שלא שמעה על מודן (למרות שאני בטוחה שכמעט ואין כאלו בקהל) – מודן, יצרנית תיקי האיכות הידועה והותיקה בישראל, מייצרת מגוון רחב של תיקי בית-ספר, שהידוע מהם הוא התיק האורטופדי של מודן, עליו נרשמו מספר רב של פטנטים ייחודיים.

מודן היא החברה היחידה שמציעה את ה-  Triple Spring System- התיק האורטופדי הקל בישראל היחיד עם מערכת גב אורטופדית ייחודית משולבת קפיצים השומרת של בריאות גב הילד. מערכת הקפיצים המיוחדת פותחה במשך מספר שנים על ידי חברת מודן מסייעת לבלום ולספוג חלק ניכר מהמכה הנוצרת במהלך הליכה או ריצה בין גב התיק וגב הילד. המערכת חשובה במיוחד ונחוצה בעיקר כאשר התיק מלא וגב הילד רך וצעיר. התיק האורטופדי של מודן עשוי מחומרים חזקים וחדישים, הוא התיק האורטופדי הקל ביותר המיועד לתלמידי בתי הספר היסודיים ומשקלו 920 גרם בלבד.

כל התיקים האורטופדיים מסדרת " Triple Spring System" עברו בדיקות קפדניות ומחמירות של מכון התקנים הישראלי לפי התקן החדש. לתיקים בסדרה, "גב אורטופדי חכם", המותאם למבנה הגב של הילד,  ובנוי בצורה אנטומית תלת מימדית בעלת כרית תמיכה לגב התחתון. הגב החכם מבטיח חלוקה שווה של עומס על כל שטח הגב, שכבות ספוג לנוחות ובלימת זעזועים, מעטפת חיצונית למניעת הזעה וכתפיות אורתופדיות רחבות ומרופדות במיוחד. חשיבה רבה השקיעה מודן גם בעיצוב עדכני של התיקים החדשים על ידי קבוצת מעצבים מובילה. סדרת התיקים "Spring System" עשויה מבדים איכותיים וחדישים, אטומים ודוחים מים.

מחיר מומלץ לצרכן לתיק אורטופדי מסדרת Triple Spring System   : 199 ₪

אחד הטרנדים הבולטים בתחום תיקי ביה"ס בשנים האחרונות, הוא תיק הטרולי, תיק בעל ידית נשיאה וגלגלים מובנים, המאפשראת נשיאת התיק ע"י הגלגלים או נשיאה על הגב הילד. אחד הפרמטרים החשובים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת תיק מהסוג הוא משקל התיק. הבעיה נוצרת שהילד רוצה לשאת את התיק על גבו וגלגלי הטרולי מוסיפים משקל משמעותי ועומד על גב הילד.

מודן הצליחה למצוא פיתרון לבעיה זו ופיתחה 2 חידושים: טרולי 2 ב- 1 ו-  Smart Trolley. טרולי 2  ב- 1:  תיק טרולי חדש שבו מערכת הטרולי מחוברת לתא האחורי וניתן לנתק אותה יחד עם התא. במילים אחרות, 2 תיקים במחיר של 1 ובמשקל קל ביותר. התיק בעל 2 מערכות אורטופדיות.

Smart Trolley: תיק טרולי חכם בעל פטנט רשום, המאפשר הפרדה מלאה בין מערכת הגלגלים לבין התיק עצמו. התיק מאפשר נשיאה נוחה ב- 3 מצבים שונים: 1.שימוש על ידי מערכת הטרולי הגלגלים,2.נשיאת התיק על הגב יחד עם הטרולי, 3.הפרדה קלה ומוחלטת בין הטרולי ובין התיק. כך שניתן לשאת את התיק על הגב גם ללא הטרולי. שמשקל התיק הכולל ללא הטרול הוא  940 גרם בלבד! הוא הטרולי היחידי עם ידית נשיאה כפולה העוזרת לילדים צעירים לגרור את התיק.

Smart Trolley מחיר מומלץ לצרכן: 279 ₪ | טרולי 2 ב- 1 מחיר מומלץ לצרכן: 369 ₪.

לבנים, מודן משיקה שלל מותגים מובילים לילדים ןאת הדמויות של להיטי הקיץ לשנת 2015- סרטי האנימציה אהובים שכבשו את הילדים: צבי הנינג'ה, פאואר רנג'רס, בוב ספוג ועוד. בנוסף, ברוח אהבת הבנים לספורט השיקה מודן תיקי כדורגל וכדורסל ייחודים וחדשים. לבנות, מציעה מודן שלל עיצובים שמחים וצבעוניים בצורת ללבות, פרחים ועוד ומתגי בנות מובילים כמו הלו קיטי WINX ועוד.

אם הילדים שלכן קצת יותר גדולים, אז עדיך לכן להציע להם לבחור תיקים מסדרת Explore של מודן.

התיקים של Explore מתאפיינים בקווי עיצוב צבעוניים מיוחדים וצעירים, במגוון רחב של כ- 100 דגמים חדשים, 20% יותר משנה שעברה. התיקים מתאימים לטווח גילאים רחב, החל מביה"ס היסודי, ועד לתיכון ולסטודנטים.

לתיקי Explore  המגוון הגדול ביותר בתחום של דגמי תיקים, כשלכל דגם הייחודיות שלו, וההתאמה לצורך, לגיל ולסגנון האישי, בשלל רמות מחירים, עיצובים וצבעים. בין הדגמים הבולטים השנה ניתן למצוא את תיקים בדגמי רטרו, פסים, כיתובים, צבעי ניאון מדליקים, נקודות, גרפיטי, לבבות, צורות גיאומטריות ועוד.

Explore ממשיך להוביל את קטגורית התיקים לבית הספר ומציג מגוון פטנטים בדגמים החדשים, לדוגמא: פיתוח ייחודי לתיקי Explore השנה הוא קלמר נשלף – תא מיוחד בגוף התיק שמיועד להנחה של הקלמר ולשליפה נוחה ומהירה בעת הצורך, מבלי שיתפוס מקום בתאים המרכזיים.

Explore – 1  in 2המוצר המוביל בשנים האחרונות, מאפשר פירוק והרכבה של שני החלקי התיק לפי צורך המשתמש ולפי עומס הציוד; Explore טרולי בעל מערכת טרול טלסקופית עשויה מאלומיניום תעופתי חזק וקל במיוחד, גלגלי סיליקון בעלי רמת שחיקה נמוכה ומערכת סיבים מתכתית, המיועדים למזוודות, הנושאות משקלים גבוהים.

תיקי Explore קלים ונוחים במיוחד וידועים בזכות עיצובים מודרניים, איכות וסטנדרטים גבוהים במיוחד. כל התיקים, עשויים ממבחר בדים חדישים, עמידים מפני שחיקה, דוחי כתמים וניתנים לכיבוס (ידני במים קרים), מצופים בחומר דוחה מים, ומגיעים עם רוכסנים איכותיים,. בדי  Explore  עוברים שלושה תהליכי ציפוי לדחיות מים ולמניעת חדירת נוזלים  (כשנשפך נוזל על התיק הוא מחליק ולא נספג בבד, בדומה למעילים איכותיים).

לכל התיקים קלמרים תואמים במבחר דגמים, גדלים וצורות: קלמרי שלושה תאים, שני תאים, קלמר עגול, קלמר אליפטי ועוד.

מחירים מומלצים לצרכן:

Explore קומפורט – 129 ₪ , Explore 2 ב 1- 199 ₪, Explore טרול – 279 ₪ | ניתן להשיג את תיקי Explore ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות, ברחבי הארץ.

שומרים על הגיינה לאורך כל השנה עם ד"ר פישר

כשהילד שלי נכנס לגן בגיל 11 חודשים הפחידו אותי מהמחלות. לצערי הם צדקו והילד בכלל לא הגיע לגן בחודש הראשון. אין ספק שמחלות וילדים זה דבר שהולך יחד וזה לא נגמר כשהם עוברים מהגן לביה"ס. גם בביה"ס הם ממישכים לשבת רוב היום בכיתות סגורות ואמנם הם לא מכיניסים צעצועים לפה, אבל מספיק שהם הלוו לחבר עיפרון ואז הכניסו אותו לפה או שיורד גשם והכיתה סגורה…והנה, החגיגה מתחילה.

ילדינו שוהים שעות רבות בגנים ובבתי הספר אך לרוב התנאים במוסדות החינוכיים מקשים על שמירה נאותה של היגיינת הידיים (חוסר בסבון, אמצעים לניגוב הידיים, שולחנות לימוד לא נקיים). כמו כן רמת המודעות בקרב הסגל החינוכי טעונה שיפור שכן התלמידים אינם מונחים בעקביות להרגלי היגיינה נכונים.

השנה, אנחנו חייבות לעבוד עם הילדים על היגיינה אישית ולהסביר להם עד כמה חשוב לשמור על ידיים נקיות לאורך היום. החברים בד"ר פישר באים לקראתנו, האמהות, ונותנת לנו טיפים למה כדאי לכלול בתיק הלימודים…ערכת ההישרדות המושלמת לשנת הלימודים!

ערכת ההישרדות של ד"ר פישר
ערכת ההישרדות של ד"ר פישר

אז חוץ מקופסאת אוכל מדליקה שתשמור על איכות וטריות הכריך, הפירות והירקות…מה עוד כדאי להכניס להם לתיק?

סדרת תכשירי אלכו-ג'ל של ד"ר פישר מהווה פתרון יעיל, נוח וידידותי לשמירה מרבית על היגיינת הידיים וקטילת החיידקים. אלכו-ג'ל נבדק במעבדה מוסמכת ונמצא יעיל במיוחד לחיטוי: קוטל 99.99% מהחיידקים שנבדקו. תכשירי הסדרה מבוססים על נוסחה ייחודית המשלבת אלכוהול לניקוי יסודי, ופרו ויטמין B5 וגליצרין לשמירה על לחות ורכות העור. בנוסף משמשת הסדרה גם את הסגל הרפואי, רופאים ואחיות במרפאות ובבתי חולים.

סדרת תכשירי אלכו-ג'ל של ד"ר פישר מציעה מגוון פתרונות נוחים שישמשו את ילדיכם בבית הספר לפני כל מגע או פעילות שדורשת חיטוי הידיים או הסביבה שלהם, ודרך אגב – אני דואגת גם להכניס את המוצרים הבאים לתיק ההחתלה של הילד, לאותם רגעים שיוצאים מהבית ולא יודעים באילו חיידקים נתקל.

  • אלכו-ג'ל – ג'ל יעיל במיוחד לניקוי מהיר ויעיל ללא צורך במים וסבון. מותיר תחושה נעימה ורעננה בכפות הידיים. עומד בתקן הישראלי לחיטוי. מכיל 70% אלכוהול. סנסטיב,  ללא פארבנים. מומלץ להשתמש לפני כל מגע עם האוכל ולאחר יציאה משירותים .
    ניתן להשיג במגוון ריחות וגדלים: 60 מ"ל- 9.90 ₪ , 100 מ"ל –  12.90 ש"ח, 500 מ"ל הינה בעלת משאבה לשימוש קל ונוח -34.90 ₪.
  • אלכו-ג'ל Wipes – מגבונים לשמירה על היגיינת הידיים. מגבונים ייחודים באריזות אישיות, הרמטיות  לניקוי מהיר ויעיל מאוד. המגבונים מבד רך, מכילים  70% אלכוהול לניקוי יסודי. למגבון פעילות כפולה גם מנקה את הידיים וגם מחטא בפעולה אחת קלה ומהירה. מומלץ לצרף זוג מגבוני אלכוג'ל  לשקית הכריך של הילדים ולהזכיר להם לעשות בו שימוש לפני המגע עם האוכל.
    20 מגבונים באריזות אישיות. מחיר לצרכן- 14.90 ₪.
  • אלכו-ג'ל Wipes לניקוי משטחים ואביזרים – מגבונים אנטי-בקטריאליים לניקוי וחיטוי משטחים ואביזרים. לשמירה מרבית על היגיינה בכל זמן ובכל מצב. ניגוב אחד וזה נקי! עומדים בתקן הישראלי לחיטוי משטחים. מגבונים גדולים ועבים במיוחד. המגבונים מומלצים לשמירה על ניקיון שולחן הלימודים  מחיידקים  לפני כל מגע עם האוכל ,מגע עם מושב אסלה ועוד.
    20 מגבונים באריזה. מחיר לצרכן- 12.90 ₪.
סדרת אלכו-ג'ל של ד"ר פישר
סדרת אלכו-ג'ל של ד"ר פישר

מדבקות אישיות למחברות עם סלוגנים חמודים, תמונת הילד או סתם בעיצוב מדליק של דפוס פרגו

אתר וומן זון משתף פעולה עם דפוס פרגו שמעניק לילדכן מדבקות מדליקות למחברות. עד כמה מדליקות? אתן והילדים תוכלו לבחור בין מדבקות עם תמונת הילד, סלוגן מיוחד או סתם בעיצוב מדליק ולקבל את המדבקות עד הבית.

איך זה עובד?

נכנסים ללינק הבא, מכניסים את הפרטים הדרושים, בוחרים את העיצוב שבו אתם מעוניינים ותקבלו עד הבית סט של 30 מדבקות ב-25 ש"ח בלבד. האמת, זה אחלה דיל, כי 30 מדבקות יספיקו להם עד סוף שנת הלימודים וזה ללא ספק חוסך כסף בהמשך.

שימו לב כי המבצע עד ל-31.08.2016

מדבקות אישיות לתלמיד דפוס פרגו
מדבקות אישיות לתלמיד

סולוג עם קולקציה מדליקה במיוחד לקראת החזרה ללימודים

רשת אופנת הילדים סולוג, משיקה בימים אלו קולקציה חדשה המיועדת לחזרה לגן וחזרה ללימודים, בבית הספר. הקולקציה המיועדת לגילאי 3 עד 12 ומתאפיינת  בפריטים  שימושיים,  נוחים,  איכותיים, נעימים ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.

לדברי גילי דבוש מעצבת קולקציית הבנים של רשת סולוג: "לאחר שההורים סיימו את רכישת התיקים והקלמרים מגיע הדבר החשוב ביותר – מה ילדנו ילבשו לשנת הלימודים הקרובה? כל הורה יודע שכאן ישנם כמה לבטים:
1. איכות הבגד, לא נרצה למצוא את עצמנו במהלך השנה קונים שוב ושוב את אותה חולצה שהתכווצה בכביסה.
2. פריטים מתאימים למיקס אנד מאצ – כי מה לעשות הילדים שלנו הם סטייליסטים קטנטנים שכבר יודעים מה הם רוצים אבל עדיין אנחנו רוצים שזה יהיה שימושי.
3. הכי חשוב! המחיר!"

אז איך נרענן את ארון הבגדים של הקטנטנים?

רשת סולוג משיקה  קולקציה אשר עונה  על כל הדרישות ומבטיחה הנאה לקטנטנים ולכיס ההורים. הקולקציה איכותית, אופנתית ונוחה הכוללת מגוון רחב של פריטים בדגמים שונים. הקולקציה עשויה מבדים איכותיים, נעימים, עשירים ומובחרים המבטיחה נוחות לילדנו ואריכות חיי הבגד.

בקולקציה ניתן למצוא: שמלות, טייצים, חצאיות, ג'ינסים, אוברולים, חולצות בגזרת טי בשילובי הדפסים וציורים, חולצות אריג מבדים אווריריים, מגוון מכנסי ברמודה,  קצרים ואורכים, חליפות גן במבחר רחב של צבעים ודגמים ועוד.

 

ועכשיו מבצע חזרה לביה"ס: כל קולקציית הקיץ ב  19.90 ₪ עד 69.90 ₪ עד ה-31.08.2016 או עד גמר המלאי

קולקציית חזרה ללימודים סולוג
צילום: עידו לביא

מתנות לשנת הלימודים ברשת BBB

אנחנו עדיין בחופש הגדול וזה אומר שאנחנו בעיקר מחפשות איך להעסיק את הילדים ובחלק מהמקרים, ההתעסקות גם סובבת סביב אוכל. אז אם אתן מחפשות לאן לצאת לאכול, שהילדים יהנו מהאוכל ועל הדרך לקבל מתנות לשנת הלימודים – הגיעו איתם לסניף הקרוב של ה-BBB.

רשת המסעדות BBB יוצאת במבצע לקראת חזרה לבית הספר ומעניקה בקבוקול מעוצב מתנה  –  בכל ארוחת ילדים.

את הבקבוק המעוצב שהוא מעין שרוול שמכניסים למים חמים מתכווץ ונצמד לבקבוק חצי ליטר וניתן לשימוש חוזר. כל תלמיד יכול לרשום את שמו. בנוסף, כל מי שרוכש ארוחת ילדים יוכל לרכוש קופסת אוכל אטומה, הכוללת מזלג וסכין רב פעמי, המגיע בתוך צידנית השומרת על חום הארוחה. קופסת האוכל במחיר מיוחד – 20 ₪ בלבד.

ניתן להשיג את הבקבוקול וקופסת האוכל בכל סניפי רשת BBB  עד ה-30.09.2016.

תיקי גן ותיקי אוכל מעוצבים מדליקים במיוחד של מקופלת

את כל התיקים ניתן להשיג ב'מקופלת' – רחוב האשל 5 מושב ניר צבי 0526643352,  או באתר:  www.mekupelet.co.il

תיקי אוכל

תיקי אוכל לגן עם הדפסים מרהיבים שיהפכו את חווית האכילה לקטנטנים למעניינת במיוחד: תיק תרמי מבודד קור וחום הכולל רוכסן כפול לסגירה הרמטית ולבידוד מלא. התיק שומר על טריות האוכל ומכיל כיס רשת פנימי ורצועת סקוץ' לאחיזת בקבוק השתייה במקום.
התיק מעוצב כך שהוא נפתח במלואו ויכול לשמש כמשטח נקי עליו אוכלים. כולל כיס חיוני הנסגר עם רוכסן, מושלם עבור חטיף נוסף, מפית או ממחטות אף.
ניתן לנשיאה ביד באמצעות ידית אחיזה נוחה. עמיד ונוח לניקוי.

הדפסים: כריש, קאפקייק, ינשוף, כלבים, פרפרים, קוף, תמנון ואווירון

מחיר מומלץ לצרכן: 59 ₪  במקום 89 ₪ בהנחה עד לסוף אוגוסט

תיקי גן

עשוי מקנבס מיוחד השומר על תכולת התיק יבשה, עמיד בפני מים, קל לניקוי ולנשיאה. בעל כתפיות נוחות הניתנות להתאמה. מתאים לגן, צהרון, חוגים ולכל מקום אחר. התיק כולל תא מרכזי הנסגר בקלות עם רוכסן.
ניתן לשטיפה במכונת הכביסה. עשוי מחומרים נטולי עופרת, והדפסות מצבעים לא רעילים.

הדפסים: בובות, רובוטים, חרקים ינשוף, פרפרים, קאפקייקס, פרחים, כלי רכב וחיות.

מחיר מומלץ לצרכן: 89.90 ₪  במקום 120 ₪ בהנחה עד לסוף אוגוסט

תיק גן דמוי חיות

תיק הגב מרווח עשוי מבד עמיד, קל ונוח לנשיאה לקטנטנים. התיק כולל תא מרכזי גדול הנקשר באמצעות שרוך ומעליו סגירה עם לשון רחבה בצורת ראש התנין באמצעות מגנט תיק-תק. את תיק הספארי ניתן לשאת ביד באמצעות ידית אחיזה או על הגב באמצעות כתפיות מרופדות הניתנות להתאמה.
מתאים לגן, לצהרון, לחוג, לביקור משפחתי, או כתיק לבגדי החלפה וחטיפים כשיוצאים לגן השעשועים.

גודל: אורך: 26 ס"מ / רוחב: 30 ס"מ / גובה: 9 ס"מ

מחיר מומלץ לצרכן 79.90 ₪ במקום 119.90 ₪ בהנחה עד לסוף אוגוסט

תיק גן מאוייר

תיק לגן הכולל תא מרכזי גדול, תא קדמי קטן ושני תאי רשת בצדדים. התיק בגודל המתאים לבגדי החלפה, צעצועים אהובים, חטיפים וכל מה שהילדים רוצים לידם תמיד. תיק גב מרווח, קל ונוח לנשיאה לקטנטנים הרוצים להיות כבר גדולים ועצמאיים. את התיק ניתן לשאת ביד באמצעות ידית אחיזה או על הגב באמצעות כתפיות מרופדות הניתנות להתאמה.

מחיר מומלץ לצרכן: 130 ₪

תיק פיראט מקופלת
תיק פיראט

תיק שרוכים בעיצובים מקסימים

תיק שרוכים עם הדפסי חיות- נהדר לגן, לחוג או לטיול קצר. הכתפיות הנוחות מתאימות לנשיאה על ידי הפעוט

אורך: 37 ס"מ/ רוחב: 39 ס"מ/ גובה 31 ס"מ

מחיר מומלץ לצרכן 69 ₪

צועדים כל הדרך לכיתה בסטייל עם נעלי סניקרס עם אורות של רשת SCOOP

רגע לפני שחוזרים ללימודים והחיפוש אחר נעל מתאימה מתחיל,  רשת ההנעלה SCOOP משיקה את קולקציית נעלי הסניקרס לבנים ולבנות בשילוב אורות מהבהבים.

רשת  SCOOP  מצטרפת לטרנד ה"חם" ומשיקה קולקציית נעליים אופנתית וספורטיבית עם אורות. הקולקציה מציעה מגוון של צבעים כאשר האורות בסוליה מהבהבים בצבע אחר, על מנת להדגיש את נראות האור. הצבעים הקיימים בקולקציה הינם:ורוד, אפור, כחול ושחור.  הנעל מגיעה עם  מטען חבוי שמטעינים אותו לפני כל הליכה באמצעות מטען גלקסי, בדומה להטענת מכשיר סלולארי. בתום ההטענה הנעל מהבהבת בהתאם לכל צעדי הילד.

בנוסף, הנעל יכולה להוות כאמצעי זהירות עבור הילד בשעות הלילה כאשר הוא צועד ברחוב או רוכב על אופניים.

מחיר:129.90 ₪ | מידות 24-31 | ניתן להשיג בסניפי SCOOP ברחבי הארץ

כותבים בסטייל עם מחברות וקלמרים של מקופלת

את כל המוצרים ניתן להשיג ב'מקופלת' – רחוב האשל 5 מושב ניר צבי 0526643352,  או באתר:  www.mekupelet.co.il

מחברת עם גומי

מחברת מעוצבת עבה עם גומי השומר עליה. במגוון רחב של עיצובים וצבעים. בשני צדי המחברת ישנם תמונות שונות.

קיימים 4 דגמים ו-4 צבעים שונים ומדהימים ביופים.

גודל 13.5* 19.5 ס"מ – מחיר: 59 ₪ | גודל 14.5* 21 ס"מ – מחיר: 39 ₪

ארנק גדול

ארנק לכסף מעוצב, נח ושימושי. בשני צדי הארנק ישנם תמונות שונות. ישנו רוכסן לסגירת הארנק ושני תאים גדולים.

גודל הארנק 10* 15 ס"מ – מחיר: 135 ₪

ארנק

ארנק מעוצב במגוון רחב של עיצובים וצבעים. בשני צדי הארנק ישנם תמונות שונות וישנו רוכסן לסגירת הארנק. קיימים 3 דגמים ו-3 צבעים ומדהימים ביופים.
מחיר: 66 ₪

קלמר גדול

גודל 11*21.5 ס"מ – מחיר: 49 ₪

פנקס עם עט

בשני צדי הפנקס ישנם תמונות שונות. ישנו גומי המחזיק את העט.

גודל 9.5* 17.5 ס"מ – מחיר: 49 ₪

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X