fbpx
הורות וילדים

רעיון לחטיף לתינוקות – חטיף בייבי ביס

מילה בת 7.5 חודשים וסוף סוף היא נותנת למוצקים הזדמנות. התחלתי איתה טעימות בסביבות גיל 5 חודשים כשראיתי שהיא מראה סימני התעניינות באוכל, אבל כנראה שהיא עבדה עלי כי היא לא באמת רצתה לשתף פעולה 🙂
עברו חודשיים וחצי והיא סוף סוף מוכנה לפתוח את הפה. אתמול היא אפילו אכלה 2 מנות מוצקים וויתרנו על בקבוקים בהתאם. בקיצור – אמא מאוהבת ובעיקר גאה!

ועכשיו שהיא קצת זורמת יותר, החלטתי להכיר לה גם עולמות חדשים באוכל (עד כמה שניתן בגילה) ואני נותנת לה דברים שהיא יכולה להחזיק ביד ולאכול, מבלי שאני אחשוש כל שניה שהיא עלול להיחנק. וכך היא למדה להכיר 2 "נשנושים" חדשים: במבה ובייבי ביס !

את הבייבי ביס אני מכירה עוד מימי הגדול. הייתי קונה לו בייבי ביס בטעם בננה וזה למעשה הייתה העוגיה הראשונה שהוא טעם. אין אמא שלא מכירה את בייבי ביס, אבל במידה ועדיין לא שמעת על זה, הנה כמה דברים שאת חייבת לדעת על המוצר הזה:

  • מדובר בחטיף אורז אפוי המתאים לתינוקות ופעוטות מגיל 6 חודשים ומעלה. יש לו צורה אובלית והיא מאוד מתאימה ונוחה לאחיזה עבורם. החטיף גם מספיק ארוך וזה באמת מקל על תינוקות שזה עתה לומדים להחזיק אוכל ולכוון אותו לפה (קצת בניגוד לבמבה שהיא הרבה יותר קטנה ואולי חלק מהתינוקות מתקשים לאכול בצורה שהבמבה לא נמרחת להם ביד במגע עם הרוק).
  • מדובר בוחטיף, אז כמובן שאין לראות בו תחליף לארוחה. זה יותר כנשנוש בן הארוחות.
  • אל תלחצי אם הוא נראה לך קשה. ברגע שהרוק של התינוק נוגע בו, הוא נמס ולכן הקטנטנים יכולים להנות ממנו בקלות.
  • אין בו גלוטן, הוא דל בשומן ואינו מכיל חומרים משמרים. כמו כן, אין בו כולסטרול ושומן טרנס.
חטיך בייבי ביס
כסא האוכל של מילה מדגמן את מגוון חטיפי הבייבי ביס שיש לנו בבית

אני מודה שעם הגדול הייתי קונה את החטיף הזה באופן דיי קבוע החל מגיל חצי שנה ועד גיל שנה בערך. לקטנה גם קניתי בגיל חצי שנה, אבל מכיוון שהיא לא זרמה עם שום דבר מלבד תמ"ל, זה פשוט נשמר במגירה (מזל שזה ארוז באריזות אישיות – בכל אריזה 2 חטיפים, ככה שלא חששתי שזה יתייבש וילך לפח).
בסופ"ש האחרון החלטתי לפנק אותה והוצאתי חטיף בייבי ביס בטעם בננה. היא טרפה את זה. הייתי בהלם שבכלל נתתי לה את החטיף השני, כי לא האמנתי שהיא בכלל תסיים את הראשון. מה שעוד יותר הפתיע אותי זה שהגדול ראה שהיא מקבלת חטיף וכמובן גם הוא ביקש. מכיוון שהוא בכל זאת כבר "מנוסה" בחטיפים כמו דובונים, במבה, עוגיות – לא חשבתי שהוא בכלל יאהב את זה. בואו נאמר שבזמן שהיא אכלה זוג… הוא טרף 3 חבילות (6 עוגיות). אז מסתבר שזה באמת חטיף לינוקות ופעוטות ?

אני קניתי את הבייבי ביס בסופר פארם מתחת לעבודה, אבל ניתן להשיג את זה ברשתות המובחרות. אצלנו מאוד אוהבים את טעם הבננה ואת טעם התפוח החדש, אבל זה מגיע גם בטעם טבעי, גזר וירקות. ככה שאם את אמא לבייבי שמתחיל להתנסות באוכל אצבעות ובכלל במוצקים, זה אחלה פתרון "לנשנוש" בריא בין ארוחות ובכלל להתאמן על החזקת והבאת אוכל מהיד לפה.

למתעניינות: יש לחטיף כשרות פרווה בהשגת בד"ץ חתם סופר פתח תקווה ובד"ץ בית יוסף ואף באישור הרבנות הראשית לישראל.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X