fbpx
הורות וילדיםצרכנות

חנות ראשונה משולבת של המותגים הבינלאומיים: מדרהוד מטרניטי, קרטרס ואושקוש

אחרי שהחדירה בהצלחה לשוק בגדי הילדים בארץ, את המותגים  האמריקאים קרטר'ס ואושקוש ואת מותג בגדי ההריון מדרהוד מטרניטי מתכננת רשתH&O  להקים חנות המשלבת את שלושת המותגים ותציע בגדי הריון והנקה ביחד עם בגדי תינוקות וילדים.

הסניף הראשון בקונספט החדש יפתח: Motherhood Maternity- OSHKOSH Carter's" נפתח בימים אלו במרכז וייצמן בתל אביב בהשקעה של 1 מיליון שח ומתפרס על כ 70 מ"ר. עד סוף שנת 2016 מתכננת הנהלת H&O  לפתוח עוד כ-5 סניפים ברחבי הארץ.

עמיר משה מנכ"ל רשת H&O: "אין בישראל חנות המלווה את האישה מרגע ההיריון דרך הפיכתה לאם ועד הגיע הילדים לגיל גן וביה"ס ומשלבת תחת קורת גג אחת בגדי הריון יחד עם בגדי תינוקות וילדים עלה מהשטח." לדבריו: "האם הטריה שהיתה במהלך כל תקופת ההריון לקוחה של מדרהוד מטרניטי והמשיכה להגיע ולרכוש פריטים לתקופת ההנקה וחופשת הלידה, חיפשה עכשיו באותה נשימה גם פריטים לרך הנולד. יצאנו לניתוח שוק מעמיק, בו גילינו שאין בישראל רשת משולבת לבגדי הריון ותינוקות ומינפנו את כוחנו על מנת ליצור שילוב מנצח שילווה את האישה בכל השלבים ויעניק היצע רחב, מגוון, איכות ומחיר אטרקטיבי".

בגדי קרטרס ואושקוש

החנות החדשה מציעה חידושים בתחום בגדי ההיריון ותכלול קולקציה עשירה ואיכותית המתמחה בבגדים לשלב ההנקה:  חולצות סריג מעטפת, היכולות עם פתיחת כפתור בכתף לשמש גם כקרדיגנים, סריגי מעטפת שניתן ללבוש במהלך ההריון ומותאמים גם להנקה, גופיות בסיס, חזיות seamless (ללא תפר) מבד מיקרופייבר התומך בחזה שלאחר הלידה, חזיות הנקה עם ריפוד קל מבדים המשולבים תחרה המתאימים לאירועים ולהרגשה נשית. כמו כן,  פיג'מות הכוללות גופיית הנקה ומכנס, כותנות, מארזים הכוללים הלבשת בית: מכנס ארוך, גופיית הנקה ועליונית. כל הפריטים בקולקציה מצוידים בסוגר מותאם לפתיחה בשעת ההנקה, נפתח בקלות ומאפשר מעבר קל ונוח להנקה.

בנוסף, בגדי הריון מכל הקטגוריות: חליפות מכנסיים וחצאיות מחויטות. מגוון גדול של הלבשה תחתונה, כולל תחתונים עם חגורות בטן מובנות, ג'ינסים עם חגורות פטנטיות מובנות, ללא תפרים ושמלות עם גומי להרחבה, שמאפשר לשנות את מידותיהן ואף להשתמש בהן אחרי הלידה.

חנות קרטרס ומדהרהוד מטרניטי
הפריטים לתינוקות וילדים בחנות מסודרים לפי מחלקות גילאים: פריטים לתינוקות בגילאי NB עד 24 חודשים ופריטים המיועדים לילדים בטווח מידות וגילאי 2- 7.

חנות מדהרהוד מטרניטי משולבת

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X