fbpx
בילויים

ט"ו באב 2016 – הטיפים, המסעדות וההטבות לאוהבים

ט"ו באב נופל השנה על סופ"ש ואין דבר מושלם יותר לאוהבים שבינינו. אפשר למתוח את חגיגות האהבה מיום אחד לסופ"ש שלם, להנות ממבצעים והטבות במסעדות ובבתי העסק השונים אך בעיקר – לאהוב. אז שניה לפני שהיום הכי דביק של השנה מגיע, ריכזנו עבורכן טיפים, רעיונות למתנות (שאותם תוכלו להעביר ישר לבני/בנות הזוג) וכמובן – רשימת המסעדות הכי שוות עם התפריטים המיוחדים לכבוד האהבה!
אבל לפני שנצא לבלות במסעדות, נתחיל דווקא מארגון הבית וסידורו בצורה שתשרה כמה שיותר אהבה.

טיפים לעיצוב חדר השינה באווירה רומנטית

מירן מלכה, מנכ"ל רשת הרמוניה לבית: "זוגות רבים שוכחים שחדר השינה הוא "המקדש" הפרטי והאינטימי שלהם והקסם ללא ספק נעשה גם באמצעות עיצוב רומנטי, נעים  ורך של חדר השינה. דבר שיגרום לזוגות לבלות שעות אינטימיות משותפות".אך עיצוב רומנטי לא אומר בהכרח הוצאות כספיות גבוהות. ולכאן נכנס מירן מלכה, שמנדב טיפים ועצות, לעיצוב חדר השינה, שללא ספק יגרום לכם לרצות ולהישאר בחדר המיטות הפרטי שלכם.

  • צבע בחדר השינה – חדר השינה צריך להיות רגוע ושקט ולא עמוס מידי כך שניתן יהיה לבלות בו ולישון באווירה רגועה. מומלץ לצבוע את קירות החדר בצבעים רכים ומרגיעים כמו: פסטליים או  ניטרליים קרם, לבן, אפור בהיר וכו'.
  • תאורה בחדר השינה – נרות ריחניים בפינות השונות של החדר ייצרו אווירה שלווה ורומנטית מבלי להשקיע הרבה כסף. מנורות שולחן עם תאורה חמימה עדיפה על תאורת תקרה חזקה. שלבו וילונות בהירים, רכים אווריריים מעט שקופים, שיכניסו מעט תאורה טבעית לחדר.
  • בדים רומנטיים – ניתן לרכוש מצעים מסאטן/תחרה/ כותנה בגוון רך ומלטף. ולשלב כריות פרחוניות בגוונים רכים, שיעניקו לחדר אוירה מפנקת. חשוב – לא לשלב צבעים צעקניים. מומלץ מאוד ווילונות רכים ורומנטיים בכל פתח חלון.
  • תמונות – ניתן לקחת תמונות המנציחות רגעים רומנטיים יחד. למסגר במסגור במראה ישן וינטג' שעולות מעט מאוד. ולתלות על קיר החדר.
  • רהיטים – מומלץ לסדר את הרהיטים בחדר השינה בצורה מזמינה ולא עמוסה. מה שיגרום לנוחות בחדר. הכניסו פינת ישיבה קטנה עם שולחן עגול וכורסא מפנקת פרחונית. את המיטה מומלץ להציב מול חלון בכדי שתוכלו להנות מאויר ואור. השתדלו לא להציב ארון בולט לעין בחדר השינה או שיתפוס מקום גדול בחדר השינה.

בנוסף, ניתן לפזר בבית נרות בצבעים שונים, או לבחור צבע אחד או שניים, ליצירת הרמוניה. כמו כן בערב טו באב  פזרו בחדר השינה פרחים, או עלי כותרת אדומים, נרות לבנים גבוהים בהחלט משלימים את האווירה ומשרה אוירה רומנטית.

  • טיפ 1: ניתן לכתוב בעזרת נרות מוארים הקדשה, כשכל הבית חשוך בכניסה לבית: "ברוכה הבאה", "אוהבת אותך" "התנשאי לי" ועוד.
  • טיפ 2: קחו קערה יפה ומלאו אותה במים, הציבו אותה במרכז שולחן האוכל והדליקו את הנרות – ניתן להוסיף צבע מאכל/פטל לתוך קערת המים עם הנרות לצורך יצירת גוון אדום או אחר…

התוצאה, מדהימה והאווירה חמימה!

 

מסעדות

פאסטל – בראסרי ובר, ת"א

מסעדת פאסטל שוכנת בליבו של האגף החדש של מוזיאון תל אביב, אל מול גן הפסלים וברצף אורבני טבעי לרחבת האופרה והקאמרי. הדגש על הפרטים הקטנים בפאסטל נוכח בכל אלמנט עיצובי החל מהמנות המוגשות על שולחנות המסעדה כאשר במבט ראשון נראה כאילו כל מנת נלקחה בעצמה מקירות המוזיאון. שף המסעדה, הלל תווקולי יצר מנות ים תיכוניות עם פרשנות מודרנית ועם תפריט מדויק שלוקח את הסועד למסע קולינרי מיוחד במינו, המשלים את חווית הבילוי במתחם התרבות התל אביבי הייחודי.
מסעדת פאסטל זכתה בפרס "המסעדה המעוצבת ביותר" בתחרות העולמית – Space Design Award Idea-Tops 2014 – ולאחרונה אף הוכתרה על ידי מגזין "A far" כאחת משמונה מסעדות המוזיאון הטובות בעולם.

לרגל ט"ו באב מסעדת פאסטל מעניקה הטבה מיוחדת לאוהבים: 2 כוסות קיר רויאל וקינוח זוגי מפנק בהזמנת מנה ראשונה ועיקרית לסועד.

בין המנות הראשונות המוצעות במסעדה:

  • סלט אנדיב קשיו מקורמל, פרמז׳ן ווינגרט קלאסי (48 ₪)
  • סלמון נא ויניגרט צ'ילי, מלפפונים פריכים, ויניגרט יוזו, שומשום שחור ולבן (56 ₪)
  • שרימפס אספרגוס איולי שרי, צנונית, נענע, זיתי קלמטה וגבינה בולגרית (64 ₪)

בין המנות העיקריות המוצעות במסעדה:

  • מפלדיני אפונה פטה, ברוקולי, נענע, שום ויין לבן (86 ₪)
  • ניוקי פטריות יער אפונה, חמאה חומה, יין לבן, פרמז'ן ועירית קצוצה (89 ₪)
  • לינגוויני מולים יין לבן, פטרוזיליה, שום, צ'ילי וגרמולטה (98 ₪)
  • פילה בקר בגריל מח עצם, רוטב שמנת וברנדי של פעם, פירה, תרד מוקפץ ופטריית פורטבלו (156 ₪)

בנוסף, יוגשו שתי מנות ספיישל לרגל ט"ו באב:

  • שרימפס קריסטל פפריקה מעושנת בצ'אודר תירס, פירות ים ורביולי לבנה (132 ₪)
  • קינוח לזניה מנגו ואננס סורבה קוקוס, רוטב פירות יער ולמון גראס (54 ₪) – *לא נכלל בקינוח שיינתן כחלק מהטבת ט"ו באב

כתובת: שד’ שאול המלך 27, תל אביב | טלפון: 03-6447441/ 03-7294493 | שעות פתיחה: ראשון עד שבת 12:00-24:00

לזניה מנגו ואננס במסעדת פאסטל
קינוח ספיישל – לזניה מנגו ואננס (צילום: נעם נכון)

רוברטה וינצ'י, כרכור

רוברטה וינצ'י, בניצוחו של השף אבי לוי, היא מסעדה איטלקית שמעמידה את הטאבון במרכז. המסעדה מביאה בשורה מרעננת לכרכור, ונותנת מענה ראשון באזור לקולינריה איכותית מארץ המגף, תפריט יין מושקע, עיצוב מעודכן ואירועי קיץ בחצר בין עצי הפקאן.

בתפריט אוכל טוב במחירים הוגנים ומבחר מנות שף מהטאבון, בהן פיצות, פסטות אפויות ודגים שלמים בטאבון, לצד מנות ראשונות, פסטות וקינוחים מהקונדיטוריה של המסעדה. בערב ט"ו באב יוצע (החל מ-17:00 בערב ולצד התפריט הרגיל) תפריט מיוחד לחג האהבה. מנות הספיישל יכללו: פוקאצ'ה סרדינים; ריזוטו אדום של סלקים, גבינת מסקרפונה ופסטו ; לזניה טבעונית של דלעת צלויה, תרד, זוקיני ועשבי תיבול; פיצה ביאנקה ; מוסר ים צרוב בטאבון; ומבצע מיוחד לחברים של רוברטה: 1+1 על כוס פלטר רוזה.

המסעדה ממוקמת בבית אבן מרווח באווירה מזמינה, ובה כ-80 מקומות ישיבה, מרפסת טובלת בירוק, חצר רחבה וקומת גג שמשקיפה לאופק הפתוח של אזור פרדס חנה-כרכור. עיצובה הנינוח ומלא האור מבטיח בילוי אינטימי ונעים.
בין מנות הדגל במסעדה: קרפצ'יו זוקיני עם גבינת סטרקינו, שרי תמר ובזיליקום; סלק צלוי עם ריקוטה אפויה, אגוזי לוז ורוטב חזרת; פיצה עם תפוח אדמה מדורה, פקורינו וביצת עין; פיצה ארטישוק, רוטב עגבניות, ארוגולה ופרמזן; קצ'ו אי פפה – לינגוויני עם פקורינו ופלפל שחור; קנלוני תרד וריקוטה; דג שלם שנאפה בטאבון עם ירקות ויין. בקינוחים – פיצה נוטלה; קרם לימון; גנאש שוקולד לבן; עוגת נמסיס עשירה.

מידי מספר שבועות מארחת החצר המוצלת ורחבת הידיים שבפאתי המסעדה ירידי אמנים עם דוכני טעימות, בירות בוטיק ביתיות, בגדים, תכשיטים ופריטי אמנות, לצד תפריט המסעדה ותפריט הבראנצ' העשיר והייחודי של סוף השבוע.

ערב טו באב, יום ה' 17.08.2016, 12:00-24:00 – רצוי להזמין מקום מראש

כתובת: אחוזה 43, כרכור | טלפון: 04-6037377 | http://www.robertavinci.co.il

מסעדת רוברטה וינצי
ריזוטו סלק (צילום: נתי אוחיון)

הרברט סמואל, ת"א

השף קובי אוחיון בהרברט סמואל תל אביב חוגג את חומרי הגלם של הקיץ עם מנות חושניות.

המנות שמדגיה המסעדה לכבוד חג האהבה בעלות אופי סקסי, מפתיע, מענג וקלות יחסית. חומרי הגלם העשירים של הקיץ נעטפים בבצק עדין, או בעלי קלח התירס, בעלות טעם מתקתק עם נגיעה חריפה, עונג אמיתי .

  • פולנטה של קיץ – פולנטה מתירס גילי מתוק, צלוי בעלי הקלח, חמאת סריראצ'ה – 52 ₪
  • רביולי פילה רסקס – בצק חלמונים עדין, ציר דגים וירקות, חמאת עגבניות, מולים – 76 ₪
  • נמסיס שוקולד וקרמל מלוח – מנה קלאסית של הרברט סמואל, שוקולד וולרונה עשיר , מנה לזוג –  48 ₪

מספר המקומות מוגבל, מומלץ להזמין מקום מראש

כתובת: קויפמן 6, ת"א | טלפון: 03-5166516 | http://www.herbertsamuel.co.il/telaviv

מסעדת הרברט סמואל בת"א
נמסיס שוקולד וקרמל מלוח

טמפל בר, ברחבי הארץ

רשת הברים האיריים Temple Bar Irish Pub חוגגת את החג לאוהבים- ט"ו באב עם הרבה בירה, אלכוהול משובח ואוכל טוב !

צמד קוקטיילים הבית ב- 69 ₪ בלבד ביום חמישי ה- 18 באוגוסט 2016 !

כתובת: סינמה סיטי, גלילות, רמת השרון | מתחם G, ויצמן 207, כפר סבא | סינמה סיטי ראשון לציון | מתחם Cinemall, צומת לב המפרץ, חיפה

טמפל בר

גרג קיטשן, חיפה

מסעדת גרג קיטשן הממוקמת בכיכר ספר מוריה חיפה. מציעה ב-טו באב – מנת שף ספיישל עסיסית – חזה מולארד בקארמל. מנת השף מוצעת על כלי הגשה ייחודי, שנאסף מגלריות מובילות בעולם.

מנת הספיישל מורכבת מ: חזה מולארד בקארמל תפוזים צרפתי, ציר עוף וחמאה בתנור אבן שרוף עם ענפי זית ומחטי אורן על מצע בריוש – 89 ₪

מסעדת גרג קטישן מעניקה חוויה המשלבת קולינריה ובילוי. המקום עוצב במראה חמים, אקלקטי. למסעדה מרפסת מעוצבת, המכילה כ 120 סועדים הנהנים בשעות הערב גם מחוויית DJ המלווה את הארוחה עם מוסיקה עכשווית, פינות ישיבה מעוצבות בשלל סגנונות ועוד.

כתובת: שד' מוריה 110, חיפה | טלפון: 048330803

מסעדת גרג קיטשן
צילום: אסף לוי

חגיגות ט"ו באב ברשת בלאק, ברחבי הארץ

רשת Black, רשת ההמבורגרים המובילה בישראל חוגגת את טו באב באווירה רומנטית במיוחד!

בכל סניפי הרשת בתאריך 18 באוגוסט 2015, כל מי שיזמין ארוחת Two To Eat, ארוחה במחיר של 185 ₪ לזוג הכוללת: מנה ראשונה אחת לבחירה ממגוון המנות, 2 מנות עיקריות לבחירה מתפריט ההמבורגרים ותפריט העיקריות לבחירה מתפריט To Eat Two ומנת קינוח אחת לבחירה – יקבל צמד קוקטיילים של הבית מתנה!

*מנות ההמבורגר, הכריכים וכנפיים מוגשות עם תוספת לבחירה | לבירור הסניף הקרוב: http://blackbarburger.co.il

פינוקים

אתרים מדברים אהבה – אירועי ט"ו באב בעיר הגדולה – ת"א

ערב האהבה העברי השנתי ייחגג כמיטב המורשת בשלל אירועי תרבות רומנטיים, בהם שירה ושירה בציבור, סיורים והרצאות, תיאטרון ומוזיקה, במגוון אתרי מורשת קסומים בתל אביב וסביבתה וביוזמת המועצה לשימור אתרי מורשת בישראל.

המועצה לשימור אתרי מורשת בישראל, בשיתוף עם עיריית תל־אביב-יפו, תקיים זו השנה השישית את אירועי "אהבה בעיר הגדולה" לרגל ט"ו באב, במסגרתם יתקיימו במיטב המוזיאונים ואתרי המורשת באזור תל אביב יפו חגיגות תרבות ייחודיות בטעם של פעם.  הצגות, הרצאות, סיורים, תערוכות, אירועי שירה, ומופעים מוזיקליים הם נחלתם של ערב זה, שייתן הצצה לסיפורי האהבה הגדולים השזורים במורשת הארץ-ישראלית. האירועים יתקיימו כולם בערב ט"ו באב, יום חמישי ה-18 באוגוסט, במחירי כניסה סמליים הכוללים ביקור תיירותי באתר והשתתפות באירוע המיוחד.

כל האירועים יתקיימו בערב ט"ו באב | יום ה', 18 באוגוסט

  • בית בן-גוריון – "הנערה במרפסת ממול", מופע בשילוב שירים אודות מסעה של הסופרת נאוה מקמל עתיר אל ספרה "הנערה במרפסת ממול". סאגה משפחתית מרגשת על רקע תל אביב של תחילת המאה הקודמת. סיפור על אהבה שאיחרה את המועד, סודות שהוצפנו בתל אביב הקטנה ואנשים שלא ידעו לסלוח. קלידים: עופר כץ, שירה: ורדה גולדברגר. בשעה 20:00. סיורים מודרכים יתקיימו בהרשמה מראש, בשעה 19:00, 19:30. מחיר כרטיס: 70 ₪. למחזיקי דיגיתל וכרטיס מורשת: 55 ₪. בהרשמה מראש. שדרות בן-גוריון 17, תל אביב. 03-5221010
  • מוזיאון האצ"ל בתש"ח – "מר בגין", הצגה בשילוב מולטימדיה בכיכובו של דני שטג, ובה מנחם בגין מספר באינטימיות לאשתו ואהבת נעוריו עליזה על מסע חייו; מתקופת נערותו כמנהיג בית"ר, הפיקוד על האצ"ל, יו"ר האופוזיציה ועד כהונתו כראש הממשלה של מדינת ישראל. בשעה 18:30. מחיר כרטיס: 30 ₪. בהרשמה מראש. 03-5177180, 03-5172044. רחוב נחום גולדמן 2, טיילת תל אביב-יפו.
  • מרכז מבקרים שרונה – הקריה – "מַיִם רַבִּים, לֹא יוּכְלוּ לְכַבּוֹת אֶת-הָאַהֲבָה…", סיור חווייתי בין בתי כורכר וגגות רעפים אדומים בעקבות אהבות אפופות מסתורין. הסיור כולל כניסה למוזיאון ולמנהרה הטמפלרית ומתקיים בשיתוף שחקני "עסקי במה״ – סיורים תיאטרליים. בשעה 19:00. מחיר כרטיס: 70 ₪.  לאזרח ותיק ולמחזיקי כרטיס דיגיתל 60 ₪. בהרשמה מראש. מרכז המבקרים שרונה-הקריה 03-6049634 / 03-6048434
  • מוזיאון חוסמסה יד ל"הגנה"  – "ערב חברים אצל זליג ופרידה" עם אורחים מהסביבה כמו הגנן, אדריכל המבנה, מלווה שיירות ועוד. בערב יוגש כיבוד קל מעשי ידיה של פרידה. בשעה 19:00. מחיר כרטיס: 20 ₪. בהרשמה מראש. רחוב דוד אלעזר 53 חולון. 03-5050425.
  • בית העצמאות – "להרוג את מר פוגל – ערב של מסתורין ואהבה בתל אביב הקטנה". משפחות המייסדים של תל אביב מתכנסות למופע של הזמרת האגדית ברכה צפירה בביתו של מאיר דיזנגוף, בגלריה הראשית של מוזיאון האמנות. עם תחילת המופע נרצח מר פוגל, כל הנוכחים עצורים וכולם חשודים. דרך סיפורי האהבה של מייסדי העיר ננסה לפענח את הרצח. בשיתוף תיאטרון ליר. בשעה 19:30. מחיר כרטיס: 50 ₪. לחברי דיגיתל 1+1. בהרשמה מראש. שדרות רוטשילד 16, תל אביב. 03-5106426.
  • מוזיאון לח"י – "אהבה בין השורות", בין שורות המילים המסודרות במכתב זו אחר זו כשרשרת פנינים, חבויים- כינויי אהבה, סודות, לבטים, תקוות וחלומות, סיפורים מרגשים בין גבר לאישה, בין לוחם לחברו ואהבה עצומה לארץ, לאדמה, תקווה וחלום על מדינה חופשית. חוויה תיאטרלית ייחודית ובה שחקני תיאטרון הכרכרה ינערו מאבק את דפי המכתבים ויאירו באור חדש את הדמויות שחשבנו שהכרנו. הצגה ראשונה בשעה 19:00, הצגה שנייה בשעה 21:00. מחיר כרטיס: 30 ₪. בהרשמה מראש. רחוב שטרן 8, שכונת פלורנטין. 03-6820288 / 03-6837582.
  • מרכז מבקרים מקוה ישראל – ערב "סיפורים ומנגינות" עם איש הסיפורים שוקה דינור, המוכר לנו מפינתו "זיקוקין דינור" בתכניתו של שמעון פרנס בגלי צה"ל, ואנה גברילוב אמנית חליל צד. בערב ישולבו סיפורים ומנגינות שמכולם עולה האנושיות שבנו ואהבת האדם, אישה ואיש. ערב שישאיר אתכם עם חומר למחשבה. הערב מתחיל בסיור באתרים הנפלאים של מקוה ישראל בהדרכתה של אביבה שוורץ. בשעה 19:00. מחיר כרטיס: 80 ₪. בהרשמה מראש. בית הספר החקלאי מקוה ישראל. 03-5030489
  • בית יוסף באו – "אהבה עברית", משוררים קוראים שירים בהשראת ספור חייהם הסודי של זוג האוהבים רבקה ויוסף באו. את הערב יפתח ח"כ אכרם חסון בדברים על האהבה כערך אנושי. בהשתתפות צלילה והדסה באו, הרצל ובלפור חקק. נגינה ושירה: צלילה והדסה באו, שושיה בארי דותן. בשעה 19:00. מחיר כרטיס: 40 ₪. בהרשמה מראש. רחוב ברדיצ'בסקי 9 (פינת "הבימה") תל אביב. 054-4212730/ 054-4301499
  • מוזיאון נחום גוטמן – בבית הסופרים ההיסטורי בשכונת נווה צדק עבדו, חיו ואהבו הסופרת והעורכת דבורה בארון ובעלה העורך יוסף אהרונוביץ'. יחד עם הסופר י"ח ברנר הפעילו את מערכת "הפועל הצעיר". במקום מוצגות עבודותיו של נחום גוטמן ותערוכת איורים של המאייר הבינלאומי המחונן יזהר כהן המקשר בין הרגש למחשבה, ובין השגרה לאהבה. בין השעות 10:00-16:00. מחיר כרטיס: 24 ₪ לגמלאים ולסטודנטים 12 ₪. למחזיקי דיגיתל 18 ₪. רחוב שמעון רוקח 21 נווה צדק, תל אביב.
  • מוזיאון ז'בוטינסקי – "אשירה לך, תל-אביב", ערב של קריאה, זמר, יין וכיף עם שירי אהבה של משורר בית"ר שלמה סקולסקי לעיר העברית הראשונה. בהשתתפות הזמרת נגה אשד, הקריין דן כנר, ובהנחיית יוסי אחימאייר. בשעה 19.00. מחיר כרטיס: 30 ₪. בהרשמה מראש. רחוב המלך ג'ורג' 38, קומה א', תל אביב. 03-5287320, שלוחה 4.
  • בית הפלמ"ח – "הפלמ"ח והקיבוץ – סיפור אהבה", הערב יכלול הרצאה של פרופסור אלון קדיש על "הפרה והעגל" – הפלמ"ח והקיבוץ, ומופע של להקת פינה בעמק בניהולו המוזיקלי של אורי קריב בשירי ארץ ישראל. בתאריך 17.08.2016 יום רביעי, שעה 19:00. מחיר כרטיס: 40 ₪. חיים לבנון 10, רמת-אביב.

 ט"ו באב שכולו מרידיאנים בספא בליסימה בת"א

מתחם היופי בליסימה הממוקם בלב תל אביב מזמין אתכן בט"ו באב, ליהנות מהמרצה של מחזור הדם, עיסוי שוודי ורפלקסולוגי, שנוגע בכל המרידיאנים החשובים ופילינג פנים איכותי. הזדמנות מפנקת לחגוג את חג האוהבים ברוגע ופינוקים. בתוספת זוג קאוות תוססות.

  • חבילה לו – חבילת פינוקים מיוחדת של עיסוי שוודי ורפלקסולוגיה במחיר 150 ₪ (50 דקות)
  • חבילה לה – חבילת עיסוי שוודי ורפלקסולוגי (50 דקות)  וטיפול פילינג לניקוי הפנים (15 דקות) במחיר 180 ₪ בלבד. המבצע כולל גם זוג כוסות קאווה איכותיות וילווה אותנו מחג האוהבים

כל הטיפולים במתחם בליסימה מוענקים על ידי מטפלים מקצועיים, ממיטב המומחים בארץ, אשר נבחרו בקפידה על מנת לשרת את הלקוחות נאמנה ולהעניק את השירות הטוב ביותר והמבצעים עד לסוף אוגוסט 2016.

ט"ו באב רומנטי בתיירות צובה

חג האהבה בדרך וזו ההזדמנות המושלמת ליהנות מביקור רומנטי קסום באתרי התיירות של קיבוץ צובה שמזמינים את האוהבים ליום חווייתי מסוג אחר.

פותחים את היום (10:00) בסיור רגלי מרתק בהדרכתו של ראובן קליפון היוצא מלובי המלון, ולוקח את המבקרים לשוטט בכרמי הקיבוץ בו גדלים ענבי היקב מהם נעשה היין האיכותי של יקב צובה, לראות מקרוב את הגיתות העתיקות ולקבל הסבר על ייצור היין בעת העתיקה באזור. במרכז המבקרים המשופץ והמשודרג של יקב צובה שם יפגשו המטיילים את יינן היקב, פול דאב שייתן סקירה על ייצור היין כיום.

לאחר טעימות היין יוכלו המבקרים להמשיך ללובי מלון צובה וליהנות מארוחת בראנץ' מסורתית המתקיימת בלובי המלון מדי שישי בין השעות 10:00-14:00 שתוקדש הפעם במיוחד לחג האהבה עם קינוחים מפתיעים ושושנים על כל שולחן. התפריט, אותו רקח שף המלון, אסף צמיר לשעבר שף מסעדת צ'אקרה הירושלמית, כולל מגוון גבינות מלוחות, רכות וצהובות, לחמים כפריים טריים, שקשוקות בצבעים שונים, אנטי-פסטי עונתי, דגים מעושנים, פשטידות, מיני פסטות, לזניה, גראטן תפוחי אדמה, אנטיפסטי, סלטי העונה צבעוניים, סלטי קינואה ובורגול, ריבות הבית ועמדת קינוחים מפנקת הכוללת עוגות פאי ועוגיות. שתייה קלה וחמה.

להשלמת החוויה ניתן ליהנות מסדנת יצירה בשוקולד למבוגרים. קפצו לחוות השוקולד גליתא שבצובה שם מכינים לכם במיוחד סדנאות שוקולד גם למבוגרים והקהל מוזמן ליצור משוקולד לבבות רומנטיים ולהעניק לבן/בת הזוג.

הסיור, הבראנץ' וסדנת השוקולד בתיאום מראש בלבד בטל 02-5347090

ט"ו באב רומנטי בתיירות צובה

ט"ו באב על הקרח בהיכל הקרח של ישראל Ice Peaks בחולון

מתחם Ice Peaks – היכל הקרח של ישראל בחולון מזמין את זוגות האוהבים לציין את ט"ו באב (19.08.2016) בבילוי בלתי נשכח. החלקת זוגיות על משטח הקרח החצי אולימפי על רקע שירים רומנטיים, ומזכרת מההיכל מגנט מצולם של זוג האוהבים במתנה!

כתובת: פארק פרס, חולון | http://icepeaks.co.il

חבילת טיפולים זוגית על טהרת פילינג דבש ושקדים ופירות אקזוטיים בספא היוקרתי "פיורינה" ב"הגושרים מלון בטבע"

ספא "פיורינה " בהגושרים מלון בטבע  מזמינים אתכם לקחת פסק זמן ממרוץ החיים ולהיכנס לאווירה קסומה של רוגע והתחדשות.

לכבוד ט"ו באב, חג האהבה הישראלי שמתחבר השנה עם סוף שבוע , מציעים בספא "פיורינה" חבילת פינוק זוגית שכוללת טבילה באמבט זוגי עם לבנדר המרגיע את הגוף וטוב לבעיות עור (למשך כ- 20 דקות), ממשיכים עם פילינג גוף המבוסס על דבש שקדים (למשך כ- 30 דקות) לפתיחת נקבוביות בגוף והרגעה , איתו משלבים טיפול משולב או שוודי במשך  50 דקות ומקנחים באווירה רומנטית עם בקבוק יין ופלטת פירות אקזוטית .

מחיר החבילה הזוגית  1150 ₪

ספא פיורינה – ספא טבעי מושלם

הספא היוקרתי "פיורינה " ב"הגושרים מלון בטבע" מציע חווית פינוק מרגיעה מוקפת בטבע, משתרע על פני שטח של 600  מ"ר ומציע 10 חדרי טיפולים בסטנדרט גבוה, מתחם חיצוני עם מרפסת מקורה חלקית וג'קוזי מפנק, חמאם טורקי, חדר סאונה, חדר מניקור-פדיקור, אזורי מנוחה והתרגעות ותפריט טיפולי יופי ובריאות ליחידים ולזוגות.

פיורינה –  מציע לאורחיו ליהנות מהשילוב המושלם בין מגוון טיפולים מקצועיים לבין אווירת טבע פסטורלית ומרגיעה לגוף ולנפש. כך תוכלו ליהנות מחווית האירוח של המלון שמציע לאורחיו חופשה מושלמת בטבע לצד חוויית ספא ייחודית ומפנקת.

הכניסה לספא מגיל 18

חבילת טיפול לטו באב ספא פיורינה
צילום: עדי פרץ

אהבה ויין ביקב נטופה

ט"ו באב הוא חג האהבה, הרומנטיקה והזוגיות. ומה טוב יותר מאשר סלסלה זוגית, עם יין איכותי , גבינות בוטיק טעימות, לחם חם ושלל פינוקים טעימים? כשלכל הטוב הזה מוסיפים מפה ליעד שקט, אינטימי ומחצלת, מקבלים את הפיקניק האולטימטיבי- "אהבה ויין" הדבר האמתי, מבית יקב נטופה.

לפי המסורת היהודית בט"ו באב היו בנות ישראל מחוללות בכרמים, לבושות בלבן ומייחלות לחתן….הריקודים לצורכי שידוך נעלמו, אך החג ומהותו נשמרו.

ביקב נטופה חשבו על כל הפרטים, לטובת פסק זמן קסום ורומנטי: מפה, שתוביל אתכם ליעד לא מוכר בנוף גלילי משובח, לצד סלסלה מלאה במטעמים איכותיים-שני סוגי לחם, ארבע סוגי גבינות בוטיק, 2 סוגי מטבלים, זיתים וריבה, כשגולת הכותרת יין גלילי משובח, מבית יקב נטופה כמובן! להשלמת הפינוק, תמצאו בסלסלה גם זוג כוסות יין ופותחן וכמובן מחצלת…

מתי? 17-19.08.2016 י"ג – ט"ו באב | איפה? ביקב נטופה-מצפה נטופה | כמה? 150 ₪ לזוג

לפרטים :  www.netofa.com  ובדף הפייסבוק Netofa Winery יקב נטופה, מצפה נטופה, 04-678-6454

שולחן רומנטי ביקב נטופה

מתנות

מוצרים להעצמת הזוגיות בטלפארמה

ט"ו באב, חג האהבה העברי, הוא אחד מהחגים היהודיים המסורתיים, השוברים את השגרה הזוגית הרגילה. בכל שנה אנחנו חושבים על דרכים יצירתיות, מקוריות ומהנות לחלוק עם בן/בת הזוג שלנו את היום המיוחד הזה. ל"טלפארמה" יש מספר רעיונות אפשריים.

  • בשמים – הזמינו לבן/בת הזוג את הבושם שהם אוהבים עד הבית- כל הבשמים, כל המותגים והכל באתר אינטרנט אחד ובמשלוח ישיר עד הבית. תוך 36 שעות הבושם אצלם עם שליח מיוחד. רומנטי לא?
  • תכשירי גילוח וטיפוח – במקרה הזה הפינוק הוא בשביל שניכם. חשוב להשקיע בעצמנו אם נרצה שישקיעו עבורנו. למשל, לא כולם אוהבים את מגע השערות והזיפים- והדבר נכון לשני בני המגדר, ולכן מה שתוכלו לעשות זה לטפח את האזורים ה"מטרידים" עם תכשירים ומכשירים לגילוח שיעניקו לכם מגע רך ונעים. בנוסף, ל"טלפארמה" מגוון מוצרי איפור וטיפוח שישדרגו לכם את המראה בעיני עצמכם וגם בעיני בן/בת הזוג.
  • אמצעי מניעה – אלא אם כן אתם מתכננים ילד בקרוב, כדאי שהערב הרומנטי והבילוי המשותף לא יהפכו את חייכם עם בשורה משנת חיים. ל"טלפארמה" מגוון רחב של אמצעי מניעה לכל סיטואציה אפשרית.
  • אביזרי ומוצרים לשיפור המין – מדובר בתוספת מעניינת ליחסי המין שיכולה לשפר ולהעצים את הזוגיות ביניכם. אם אתם מרגישים מאוד בטוחים בעצמכם ובבן/בת הזוג כדאי לתבל עם אביזר או שניים שיעניקו לשניכם עונג וסיפוק. בנוסף, אפשר ליטול מוצרים לשיפור האונות אצל שני בני הזוג- כמו "סנסיטבע ויגה מקס פורטה" הנועד להגברת התשוקה וכוח הגברא אצל שני בני המינים.
  • שמני עיסוי – לכל מי שאוהב מגע, עיסוי הוא הדרך הטובה ביותר להעביר את הזמן עם בן/בת הזוג. ל"טלפארמה" יש שמני עיסוי ושמנים אתריים שמטרתם להגביר את התשוקה ואת המיניות. למשל: "פיור אויל-חשק".

למידע נוסף באתר טלפארמה: www.telepharma.co.il או במוקד הטלפוני: 1-800-61-62-63

קולקציית אהבה ברשת התכשיטית ג.ר.א.ס במיוחד לט"ו באב

רשת התכשיטים הישראלית ג.ר.א.ס מציגה לקראת ט"ו באב קולקציה רומנטית במיוחד המשלבת זהב ולבבות. בקולקציה, ניתן למצוא שרשראות זהב 9 קראט המשלבות לב עבה, לב דק ועוד מגוון עיצובים. באותה גרסה, קיים גם צמיד זהב 9 קראט בשילוב לבבות מחוברים.

ניתן להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ

קולקוציית אהבה של גראס לטו באב

תומס סאבו עם קולקציה מיוחדת לאוהבים

תומס סאבו , מותג תכשיטי הכסף הבינלאומי, משיק בישראל קולקציה במהדורה מוגבלת לרגל חג האהבה- ט"ו באב שיחול ב19 לאוגוסט . הקולקציה משלבת צמידי כסף וטבעות לגבר ולאישה עם חריטה אישית על גבי התכשיט .

הקולקציה מתאפיינת בקווים נקיים וקלאסיים מלאי סטייל, מה שהופך את התכשיט לאל- זמני. התכשיט יכול לשאת משפט מובנה או משפט חרוט על פי בקשת הלקוח שמהדר בתוכו את אהבת הזוג אחד לשנייה. המשפטים המובנים על גבי הצמידים הם:  "love of my life" , "with love", "love you forever" .המשפטים המובנים על גבי הטבעות הם: "ME&YOU", "FOREVER".

בדרך זו התכשיט מהווה כמעיין תזכורת אחד לשנייה שהזוגיות נמצאת איתם בכל מקום! ועכשיו לרגל ט"ו באב ,מחיר השקה מיוחד על צמיד חריטה: 290 ₪ במקום 490 ₪  !.

מחירי הקולקציה: צמיד עם חריטה- 290 ₪ במקום 490 ₪, טבעת עם חריטה- 349 ₪

תוקף מחיר השקה עד 31.08.16 | חריטה על פי בקשת הלקוח מתאפשרת רק על גבי צמיד | להשיג בחנות הדגל תומס סאבו קניון עזריאלי תל אביב, קומה 2 ובסניפי רשת אימפרס

תומס סאבו צמיד עם חריטה
צמיד עם חריטה

"Desire Lips" – מארז רומנטי מבית SPRING

SPRING Perfume House, המתמחה ביצור בשמים, מוצרי טיפוח לגוף ובישום לבית, משיק מארז לכבוד ט"ו באב בניחוח חושני ומפתה שאי אפשר שלא להתאהב בו “Desire Lips”

מארז Desire Lips הכולל:

  • או דה פרפיום Desire Lips מאופיין בתווים עליוניים מרעננים של מנדרינה וברגמוט, תווי לב עם יסמין וורדים מפרובנס המעניקים לבושם ניחוח חושני ומפתה ותווי בסיס של פטצ'ולי, מסק ווניל, היוצרים עומק ו"אישיות" לבושם – 50 מ"ל
  • סבון גוף וידיים – 265 מ"ל
  • קרם גוף –  260 מ"ל

מחיר המארז: 152 ₪

את המארז הכולל ניתן להשיג בחנויות נבחרות ברחבי הארץ. לפרטים לגבי חנות קרובה למקום מגוריך: 09-8999981

מארז ספרינג DESIRE LIPS
מארז ספרינג

מתנות מפנקות ב-L'OCCITANE 

לכבוד ט"ו באב, L'OCCITANE מפנקת את לקוחותיה במתנה בכל קניה*: מיני פאוץ' עם המכיל 3 קרמי ידיים ממיטב הניחוחות של פרובאנס

בין התאריכים 16-20.8.16

מותנה בקנייה ב-100 ₪, כולל כפל מבצעים | עד גמר המלאי | תקף בחנויות הרשת או באתר www.loccitane.co.il

מארז מתנה לכבוד טו באב של לאוקסיטן

מארז יין ואמנות פרי של יקבי ירושלים והאמן דוד גרשטיין

מארז זוגי של יקבי ירושלים וגרשטיין לטו באבהאומן הבינלאומי דוד גרשטיין ויקבי ירושלים מהוותיקים בישראל, מציעים מארז זוגי ומיוחד לטו באב במהדורה מוגבלת, המורכב משני יינות של היקב, כאשר על כל אחד מהיינות מוטבעת יצירת אמנות שנבחרה בקפידה על ידי האמן.

היינות המוצעים במארז:

  • גוורצטרמינר בציר 2014 – על יין זה מוטבעת עבודת האמנות המרהיבה של האומן דוד גרשטיין "פרחי השמש", אותה מתאר גרשטיין כהאביב הפורץ בשלל פרחים צבעוניים הנאספים יחד לאגרטל חגיגי; הבית רווי בריחות משכרים המחברים אותנו אל הטבע באווירה של התחדשות ורעננות אחרי חורף ארוך וכבד.
    היין מאופיין בניחוחות ריבת תפוז סיני, אפרסק צהוב ומי ורדים ובעל רעננות חמצמצה ומהנה. את היין יש לאכסן בשכיבה ולהגיש בטמפרטורה של 12 מעלות.
    מחיר מומלץ לצרכן: 59 ₪
  • מרסלאן בציר 2014 – על גבי בקבוק המרסלאן בחר האומן להציג את עבודתו "תפילת העץ"- עץ הזית המיתולוגי במלוא הדרו הכסוף והירוק נאחז באדמה ויונק את טובה, עץ אשר מסמל לנו את הקשר אל הקרקע והשאיפה להגיע לשמיים.
    היין מכיל 85% ענבי מרסלאן, 8% ענבי מרלו ו- 7% ענבי פטיט ורדו. ליין ניחוחות של דובדבנים, פירות יער, וניל ומעט טבק. היין ניחן בגוף מאוזן וסיומת מהנה. טמפרטורת הגשה מומלצת היא 16-18 מעלות.
    מחיר מומלץ לצרכן: 59 ₪

ניתן לקנות כמארז בודד או כמארז זוגי 99 ₪ | את היינות ניתן להזמין בטלפון 08-6225203 ולהשיג בחנויות היין המובחרות – לרשימת החנויות באתר היקב  http://jerusalemwineries.co.il

תכשיטי זהב משובצים יהלומים במראה דקורטיבי של לב פועם – Roni N. Jewellery

כשמגיע ט"ו באב, מיד מרגישים את הרומנטיקה, האהבה והלבבות שמתחילים להופיע באוויר. רוני נמדר, מעצבת מותג תכשיטי היוקרה Roni N. Jewellery מצטרפת לאווירה הרומנטית ומציעה תכשיטי זהב משובצים יהלומים במראה דקורטיבי של לב פועם.

טבעת City Chic במראה לב פועם – הטבעת מזהב לבן בוהק בצורת לב סימטרי ומשובצת ביהלום נדיר. עם כל תזוזה של הטבעת, משתקף אור וצורת הלב נראית "פועמת". בנוסף ליהלום המרכזי, הטבעת משובצת ב- 68 יהלומי צד התומכים ביהלום המרכזי.

עגילים מתמשכים במראה לב פועם – העגילים היחודיים מורכבים מ"שלושה שלבים"- חלק עליון, מרכזי ותחתון, כשכל אחד מהם משובץ ביהלום מרכזי ומעוטר סביבו ביהלומים משלימים. היהלום העליון בצורה עגולה, היהלום האמצעי בצורה אליפטית, והיהלום התחתון שהוא גולת הכותרת של העגילים – בצורת לב פועם.

רוני נמדר מעצבת את התכשיטים בעבודת יד ובמהדורה מוגבלת – עד 6 תכשיטים מכל דגם בכל בעולם. התכשיטים משובצים ביהלומים המשובחים בעולם המיוצרים ונלטשים בחברה הבינלאומית NAMDAR ASIA. שיהיה ט"ו באב שמח!

לפרטים נוספים: www.roni-n.com או בטלפון מספר: 03-9333358/ 0549851957 | את תכשיטי המותג ניתן לראות ב- Showroom הדגל בבנייני הבורסה ברמת גן.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X