fbpx
הורות וילדים

טיולון EasyLife של Recaro

לפני הלידה עשיתי סקר שוק בפייסבוק לגבי עגלה. קיבלתי כל מיני תשובות ואיכשהו יצא שרוב החברות שלי המליצו על עגלה (אמבטיה+טיולון) של חברה מסוימת. קראתי עליה, ראיתי סרטונים באינטרנט ויצא לי להיות באיזשהי תערוכת תינוקות ששם גם שיחקתי איתה. לבסוף החלטתי שזאת העגלה שאני רוצה ואותה קנינו.

עכשיו, כשאני אמא עם פז"ם של כמעט 5 חודשים וחוויתי את העגלה עם האמבטיה ובמצב טיולון אני קצת מאוכזבת ממה שקניתי. אפילו התחלנו לדבר על החלפת עגלה בילד הבא. כיום, אנחנו משתמשים במצב הטיולון של העגלה ועד כמה שאני מאושרת לראות את הבן שלי סקרן ומסתכל לכל עבר, אני קצת מתבאסת על העגלה: נתחיל מזה שהיא כבדה !!! כנראה שכשהיא הייתה עם האמבטיה פחות שמנו לב כי פיריקנו אותה ל-2 יחידות, אבל עכשיו כשזה רק הטיולון – זה פשוט כבד. כמו כן, המגן שמש לא ממש מגן, מסתבר שאין כיסוי מפני גשם לעגלה וכבר התחלתי לדמיין איך הילד נרטב או איך לא יוצאים מהבית בגלל עגלה. בקיצור, אכזבה.

השבוע שמעתי על טיולון EasyLife מבית ריקרו. אני מודה שלא יצא לי להתנסות בו ואני ממש (!!!) מקווה שיצא לי, אבל רק מלקרוא את המפרט עליו – נדלקתי.

חברת מוצרי האיכות לתינוקות בייבי לאב משיקה בישראל את טיולון EasyLife, מבית Recaro הגרמנית. טיולון EasyLife בטוח לשימוש לתינוקות רכים החל מגיל 6 חודשים. הטיולון הינו קל משקל, ומצטיין בקומפקטיות, נוחות להורה ולילד, קיפול ביד אחת וחיסכון במקום.

טיולון Easylife

 

טיולון EasyLife הוא בעל ידית אחיזה רחבה וגלגלים קלים ויציבים במיוחד, לנוחות הסעה מירבית – גם ביד אחת. הטיולון בעל משענת גב מתכווננת מישיבה זקופה לשכיבה (160 מעלות), צלון מגן, סל נשיאה רחב ונוח ורצועות רתימה בטוחות וקלות לתפעול. משקל הטיולון עומד על 5.7 ק"ג בלבד, כך שהוא למעשה אחד מטיולוני הילדים הקלים בקטגוריה. הבד האיכותי ניתן להסרה ולכביסה, ומידות הטיולון במצב מקופל הן 30X50X59 ס"מ בלבד – אידיאלי לאחסון בתא המטען במכונית, לטיסה, ואפילו מתחת לשולחן במסעדה.

טיולון EasyLife הוא פרי פיתוחם של מהנדסי Recaro, מותג בינלאומי בתחום הנוחות והבטיחות של מושבים למכוניות ולמטוסים, וכן עגלות וכסאות בטיחות לילדים. Recaro נמצאת בבעלות חברת פורשה ולה למעלה מ-100 שנות ניסיון ומוניטין כמובילה עולמית. חברת בייבי לאב הישראלית היא המשווקת  הבלעדית של מספר מותגים בתחום עגלות הילדים וכסאות הבטיחות, ביניהם STROLL AIR ,   BREVורבים נוספים.

את טיולון EasyLife ניתן להשיג ברשת "מוצצים" ובחנויות מוצרי התינוקות המובחרות | מחיר מומלץ: 1,590 ₪.

עכשיו רק נותר להתלבט איזה צבע לקחת…(נראה לי שהייתי הולכת על הירוק)

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X