fbpx
איפור וטיפוח

טיפים לשמירה על עור הפנים בחורף

חורף היא עונה שמשפיעה רבות על עור הפנים. מזג האוויר הקר הופך יבש יותר, ולרוב יש צורך להזין את העור היטב על מנת לשמור על מראהו ומרקמו. על אילו פעולות טיפוח כדאי להקפיד במהלך החורף? עדי פרג'י, מנהלת הדרכה בגרנייה עם כל מה שאת צריכה לדעת.

1. בדרך כלל אינכם סובלים מהפרשות שומניות תכופות? בעונת החורף, ותרו על תכשירי ניקוי במרקם ג'ל או גרגירים והעדיפו ניקוי עדין או מזין, כגון מי מיסלר, או חלב פנים.

2. עורכם שמן, וברצונכם להמשיך לטפל בהפרשות השומן? המשיכו להשתמש בניקוי החביב עליכם, אך הקפידו על מריחת קרם לחות מיד לאחר ניקוי הפנים. לדוגמה: לחות מסדרת פיור אקטיב, המתאימה לעור שמן ומעניקה מראה מאט לאורך זמן.

3. ללא קשר לסוג העור שלכם, הקפידו על מריחת קרם לחות מתאים מדי בוקר וערב, על פנים נקיות מלכלוך ומאיפור.

4. אתם בני עשרים פלוס, וכבר הבחנתם בשינוי במרקם העור בגלל היובש? חשים שהזוהר אבד והלחות הרגילה לא מספיקה? השתמשו בקרם היום בשפופרת מסדרת מיריקל. מלבד הלחות האינטנסיבית, קפסולות גוון זעירות שנמצאות בקרם ישיבו לעורכם זוהר טבעי ובריא, באופן מיידי!

5. מתאפרים? בחורף, העדיפו גוון משולב עם לחות, כגון קרם BB.  אם יש לכם צורך בכיסוי מלא יותר, ערבבו מעט קרם BB  בגוון המתאים לכם, עם המייקאפ שלכם.

6. האוויר הקר המאפיין את עונת החורף מייבש את העור. הקפידו על מריחת קרם גוף לאחר המקלחת, תוך תשומת לב מרבית לעור המפרקים.

7. דאגו לקרם ידיים זמין בתיק היד שלכם; אצבעות הידיים נוטות להתייבש במהירות רבה יותר, מפני שהן חשופות תמיד.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X