fbpx
אקססוריז ותכשיטים

יפה שעה אחת קודם…במיוחד אם היא על היד

עם החלפת שעון הקיץ בשעון חורף, כולם מדברים על החושך המוקדם ובזבוז כספי המדינה, אבל מתעלמים מהיתרונות, כמו: שעת שינה נוספת ובעיקר השקות קולקציות חדשות לחורף 2015/16 בענף השעונים.

עונת החורף תשוב  אלינו באופן רשמי ב-25.10.2015, בשעה 02:00 לפנות בוקר, כאשר נזיז את המחוגים שעה אחת אחורה, לשעה 01:00 וכך ייכנס לתוקפו שעון החורף. החדשות הטובות הן: נזכה לשעת שינה נוספת ולא פחות חשוב, חברות השעונים ישיקו קולקציות חדשות, בשלל סגנונות, עיצובים וצבעים בהתאם לטרנדים המובילים בעולם האופנה.

לדברי דניאל רחום, מנהלת השיווק של קבוצת רולטיים, המייבאת ומשווקת את מהמותגים השוויצרים המובילים בעולם ומגוון רחב של שעוני יוקרה שעוני אופנה ותכשיטים: בחורף הקרוב הצבע הכחול יהווה קו מוביל במותגי השעונים. הכחול ישתלב במספר אלמנטים בולטים: בלוח המחוגים, רצועות בגווני הכחול עמוק וכחול רויאל ומחוגים בגווני הכחול. את השפעתו של הטרנד, ניתן לראות בקולקציות החדשות של מותגי השעונים המובילים בניהם: הובלו, אומגה, לונג'ין, המילטון,  אוריס, סווטש, קלווין קליין ועוד. לדוגמא בשעון ג'יימס בונד של אומגה במהדורה מוגבלת  Aqua Terra GAUSS לוח השעון כחול עמוק ומגיע עם שתי רצועות מודלריות, האחת מתכת והשנייה בגוון כחול עמוק התואם לגוון לוח השעון.

שעון Oris Aquis Small
11,500 ש"ח – טרנד צבע הכחול עם שעון Oris Aquis Small Second Date

טרנד בולט נוסף הוא רצועות הטקסטיל  NATO, עם פסים בשלל צבעים ושילובים, הממשיכות לתת אותותיהן גם העונה ומתחילות לטפס גבוה ולהגיע גם למותגי היוקרה – כמו בשעוני  אומגה, טיסו ומובילות בשעוני דניאל וולינגטון.

שעונים דניאל וולינגטון
שעוני דניאל ולינגטון
שעון טיסו
1690 ש"ח – שעון טיסו Quickster Lugano
דניאל וולינגטון שעונים
730 ש"ח – רצועות NATO מתחלפות של דניאל וללינגטון
רצועות טקסטיל
845 ש"ח – רצועות טקסטיל 40 מ"מ

המגמה הבולטת  החורף הקרוב הן קולקציות קפסולה של  שעוני יוניסקס שנכונים ואופנתיים לגברים ונשים כאחד. אם פעם היה נכון לתת בידול ברור בין הדגמים, אזי שהיום הטרנד הגברי נחשק בעיקר בקרב נשים והפוך. היום, יותר ויותר גברים ונשים מחפשים את השונה  והמיוחד, באופנה, הנעלה, אקסוסוריס ושעונים- כמו בשעוני סווטש.

שעוני סוואש - טרנד היוניסקס
שעוני סוואש – טרנד היוניסקס
שעוני סוואש - טרנד היוניסקס
שעוני סוואש – טרנד היוניסקס

בחורף הקרוב ניחשף לחידושים בקלאסיקות אהובות, כמו בשעוני אוריס, שעוני אובקו ודניאל וולינגטון התרפקות על העבר נכונה בעיקר למותגי יוקרה, הניחנים בדגמים קלאסיים מוכרים, המציגים מתיחת פנים אבל עדיין נשארים נאמנים לעיצוב המקורי. לדוגמא המילטון וינטג' השעון מעוצב כמיטב המסורת של המותג הגברי, בניחוח קלאסי ובמראה וינטאג' אמריקאי.

שעוני אובקו חורף 29015
895 ש"ח – שעוני אובקו

מנתוני חברת רולטיים יבואנית השעונים הגדולה בישראל, המייבאת ומשווקת מעל 25 מותגים בינלאומיים בינהם המותגים השוויצרים המובילים בעולם, עולה  כי שוק השעונים בישראל מגלגל למעלה מ- 500 מיליון שקל בשנה. מסקר שערכה החברה, עולה כי בשנת 2015 חל גידול של כ – 3% אחוז במכירת שעוני היד בישראל, לעומת שנת 2014. עוד עולה מהסקר כי כיום העולם הפך גלובלי, צרכנים רבים משווים מחירים בעולם ומגלים כי כדאי ולעיתים אף יותר משתלם לקנות שעונים בארץ. כמו כן קיימת מגמה של שעונים מזויפים ולכן חשוב מאוד לרכוש אצל היבואן המורשה וקבלת אחריות על השעון בכי להימנע ממצב של רכישת שעון מזויף

ניתן להשיג ברשת חנויות אימפרס ובחנויות המובחרות | www.impress-stores.co.il

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X