fbpx
איפור וטיפוח

איפור אביבי – הטרנדים לאיפור אביב/קיץ 2016

תצוגות אביב 2016-17 סחפו אחריהן את תעשיית היופי עם מנעד רחב של אפשרויות, החל מאיפור נועז ועד למראה קליל ומרומז יותר. קבלו את המראות הלוהטים לעונה: פשוט לגזור ולתלות ליד המראה: האביב מתקרב בצעדי ענק, ואיתו החום, הלחות ושאר היתרונות המופלאים של החיים במתחם המזרח-התיכוני שלנו ולוק מעודכן נכון וטרנדי להשלמת המראה בעונה החמה.

ביקשנו ממספר חברות טיפוח בארץ ומעבר לים לפנק אותנו בטיפים למראה האולטימטיבי שלהן לאביב הקרוב. ואתן קוראות יקרות, חממו עפרונות, הכינו את צבעי הבסיס והלק וקבלו את המראות הלוהטים והמעודכנים לעונה המתחממת.

שיק תמרוקים

יצרנית התמרוקים המקומית הציגה את  קריסוקולה: מראה אביבי נועז המפאר את הצבע הכחול.  המראה שאב השראתו המרכזית מצבעם המשתנה של חלוקי הקריסוקולה הניחנים בגוון כחול -טורקיז בוהק וזה מגלם את חזרת המראה הגרפי באלגנטיות של שנות המילניום כשמוטיב האיליינר הגרפי  מוצע בטוויסט של שימוש בצבע הכחול על גווניו השונים.

איפור הקיץ של שיק

סאקרה

רשת האיפור הציגה מראה זוהר, להדגשת היופי הטבעי! מישל אדרי, מאפרת הבית של הרשת הציגה לוק החוגג לדבריה "את השמש המלטפת, את עור הפנים שמתעורר לחיים אחרי תרדמת החורף ואת הבוהק הזוהר מהעיניים".

בועז שטיין

תחזית האיפור האביבית של גורו המייקאפ בועז שטיין אותה הוא כינה בשם Blossoming –  מציגה שימוש בגווני פסטל רכים לצד תיחומי עיניים מודגשים ודומיננטיים במראה כללי נקי עם נגיעות פסטליות רכות. אלה אומר שטיין "מגדירים קוטביות נשית של אסרטיביות דעתנית לצד רכות ענוגה השאולה מגווני פריחת העונה החמה".

איפור אביב של בועז שטיין

פלורמר

מראה האיפור מתבסס על צבעים עדינים ורומנטיים. העיניים מודגשות בצבעים רכים וצבע נייטרלי בשפתיים. ההשראה כצפוי שאובה מעונת האביב, מהפריחה המלבלבת וכמובן מהתחדשות הטבע במלוא הדרו.

איפור אביב וקית 2016 של פלורמר

סי.אן.די

התופעה הנצפית במקומות ציבוריים בכל רחבי העולם, בכל השפות וכל הלאומים ה"גרפיטי",  אפיינה תמיד את החברה  האנושית. החל מימי רומא ופומפיי או אף אחורה יותר בזמן לציורי המערות או מצריים העתיקה. CND מותג הלק האמריקאי השיק את מראה  'ארט וונדל' – השואב השראתו המרכזית מהגראפיטי – תחום האמנות היצירתי וזה בא לידי ביטוי בציפורניים אביביות, ססגוניות ומשובבות נפש.

CND מראה אביב 2016

מאלו ווילז

מראה האביב המתמקד בצבעים רכים ורומנטיים שוב וחוזר גם במראה האיפור של היצרנית הגרמנית. גווני הפריחה האביבית הם שהיוו את מרכז ההשראה  ובהתאמה מוצגת תחזית המאופיינת  בשלל גוונים רכים של ורוד רך ועדין שנועדו לסייע בקבלת מראה הרמוני וקליל.

איפור אביב Malu Wilz

לוריאל פריז

באביב הקרוב נוכל לשכוח משפתיים בגימור מאט. טוב, אולי לא לשכוח לחלוטין; הרי גימור המאט הפך לטרנד החביב על נשות ישראל והוא כאן כדי להישאר. אך, לאט לאט אנחנו רואים איך השפתיים הגלוסיות והמבריקות תופסות שוב את מקומן על מסלולי התצוגות ובהפקות הנחשבות. הדבר מאפשר לנו להיזכר שמבריק זה סקסי: גימור שמאפשר לנו לבלוט בשטח ללא צבעים עזים, מאפשר לנו לנצוץ ללא נצנצים.

שפתיים מבריקות נתפסות כמלאות יותר, במיוחד כשהן מגיעות בגווני הניוד, המחמיאים לכל אחת. גלוס בגווני ניוד קל לחדש גם ללא מראה, מה שהופך את אביזר האיפור הזה לחיוני בדייטים, בילויים בברים ומועדונים חשוכים ובעצם בכל יציאה מהבית.

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז מגישה לך את הלוק האביבי הנכון והעדכני לשנת 2016  על פניה של דוגמנית העל ואייקון אופנה בינלאומי לארה סטון. מראה האיפור המעודכן מכיל בתוכו את כל האפשרויות: עדין אבל בועט, אלגנטי אך עם זאת נועז יפה אבל שונה.

להלן מספר טיפים פשוטים, שיסייעו להשיג את המראה

  • בחרי במייק אפ בגימור מאט, בגוון שהולם במדויק את גוון עורך ולא כהה ממנו. מרחי בעזרת האצבעות על כל שטח הפנים, כולל אזור העפעפיים. המייק אפ יאפשר לצללית להתקבע טוב יותר.
  • בחרי בליינר מעושן בגוון חום ליצירת הלוק. התחילי בקו עבה ולא מוקפד לאורך קו הריסים; לאחר מכן, טשטשי אותו היטב כמעט עד לגבה.  למראה עוצמתי יותר, תוכלי להשתמש בליינר נוסף בגוון שחור, להעמקת המראה המעושן. כדי להעמיק את המראה, הדגישי את הזווית החיצונית של העין עם ליינר מעושן בגוון שחור, ושרטטי בעדינות את קו העפעף התחתון, בצמוד לקו הריסים.
  • בעזרת עיפרון עיניים שחור שחידדת היטב, שרטטי את הקו הפנימי של העיניים, על מנת לתת להן מסגרת שתבליט אותן.
    על מנת להדגיש את הריסים וליצור מניפה מלאה ומרשימה, השתמשי במסקרה בעלת פריימר, שיעבה את הריסים טרם צביעתם בשחור.
    במראה איפור זה, הנע בין עדין לדרמטי, נבחר לעצב את הגבות מבלי להוסיף להן גוון.  סרקי את גבותייך במסקרה שקופה הייעודית לגבות, מהחלק הפנימי של הגבות- וכלפי חוץ. המסקרה תעצב את גבותייך ותעניק להן מראה טבעי ומלא.
  • על מנת להדגיש את לחייך, בחרי בסומק בגוון אפרסק טבעי, מבריק במידה. בעזרת מברשת, טפחי קלות על תפוחי הלחיים, וטשטשי.
  • לסיום, בחרי גלוס מבריק בגוון טבעי ומשחי על שפתייך. גם אם הגוון בהיר לטעמך, זכרי כי האור יתפוס את שפתייך וידגיש אותן עם כל תנועה שלך.

רשימת מוצרים המומלצים להשגת המראה:

  • מייק אפ אינפליבל מאט
  • Smokissime- ליינר מעושן בגוונים חום ושחור
  • עיפרון עיניים שחור
  • מסקרה לגבות Brow Artist Plumper
  • מסקרה SUPER STAR
  • סומק True Match בגוון 140
  • גלוס קולור ריש ל'אקסטרא אורדינר 600

באדיבות עדי פרג'י מנהלת הדרכה ראשית בלוריאל פריז.

לארה סטון באיפור של לוריאל

ג'יבנשי

ניקולא דז'א, האחראי על העיצוב והפיתוח של מוצרי האיפור של מותג היוקרה ג'יבנשי מספר העונה סיפור על מקור היופי המלאכי, וכיצד הוא נוצר כמושג של תמימות עם יופי אוניברסלי. האישה שלו חושפת אל האור האישי שלה כמו הילה מתעצמת של סיפור חייה האישי.האור האלוהי, האור של הדיווה. " אני אוהב את המוצרים הללו הם כל כך זוהרים ורכים והם מותירים מקום לחופש יצירתי. באביב – קיץ הקרוב אני מציג קולקציה המתקוממת נגד אפליה מינית שעדיין רווחת למרות ההתפתחות והמהפכה בתחום. זו השלווה אותה אני מחפש להעניק במתנה. האישה שלי  היא אייקון", הוא אומר.

ג'יבנשי - איפור קיץ

מאק

ניחוח האביב באוויר מעורר אצל מאק תשוקה להתחדשות מרעננת. בהתאמה – פלטת הצבעים הוורודים של  Flamingo Park  בהשראת הפלמינגו כמובן תעניקלכל אישה מראה ייחודי ומרענן שכול כולו נחוג סביב הצבע הורוד.

איפור של מאק לאביב

בובי בראון

בצמד המילים Beach Nudes – מתארת בובי בראון את תמצית יופיו של הקיץ. האישה פשוטה וסקסית במראה שנוצר בהשראת העור המושלם והזוהר שניבט לאחר שהשמש נשקה לו.

מראה האביב והקיץ של המאפרת בובי בראון

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X