fbpx
בילויים

יולי גולדסטאר ברדיו איפיג'יבי

החל מהאחד ביולי ולאורך כל החודש, רדיו איפיג'יבי חוגגים את "יולי גולדסטאר". לרגל החגיגה, מחירים חסרי תקדים על בקבוקי ה500 מ"ל של גולדסטאר. מפתיחת הערב (21:00) ועד 23:00 בקבוק חצי ליטר גולדסטאר ימכר ב10 ש"ח בלבד. החל מאחת עשרה ועד חצות הבקבוק ימכר בעשרים שקלים בלבד.

מחירים אטרקטיבים ביותר גם על מוצרים אחרים:

בקבוק מכבי/הייניקן 500 מ"ל ב15 ש"ח בלבד עד 23:00 ובעשרים ש"ח עד חצות. כך גם לגבי כוסות קאווה ויין מסדרת "אסמבלאז'" של ייקבי ברקן. קוקטיילים על בסיס וודקה אבסולוט וויסקי ג'יימסון בעשרים וחמשה ש"ח בלבד עד 11.

ברדיו מערכת מיזוג האוויר המקפיאה בעיר, והתקליטנים הטובים בעיר, המנגנים כבר מתחילת הערב. מסתמן שבקיץ הקרוב אין מקום טוב יותר למצוא אליו מפלט מהחמסין וההמולה !

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X