fbpx
בילויים

ילדי הסלבס חוגגים את פתיחת החופש הגדול

ביום שישי האחרון, נהרו סלבס וילדיהם לפארק נחשונית, בקיבוץ נחשונים, לרגל פתיחת עונת הרחצה וחגיגות החופש הגדול.  ילדי הסלבס והידוענים התקבלו על ידי  דיילות הפארק שהובילו אותם למתחם VIP  שנפתח במקום.

האירוע כלל בילוי חופשי בשלושת הפארקים: פארק מים הכולל בריכות ומגלשות, פארק השעשועים והפארק המוטורי, הופעה של כוכב הילדים טל מוסרי, אטרקציות ופינוקים לכל המשפחה וארוחת צהריים.

מנכ"ל הפארק ירון הדר, ערך לאורחים סיור בין מתקני הפארק החדשים, ביניהם: מתחם נחשונית אקטיב הכולל מתקני ספורט אהובים, מתחם ג'ימבורי ענק, חדר משחקי שולחן, מתחם עולם האגדות ועוד.

טל מוסרי בפארק נחשונית
מימין כוכב טל מוסרי עם ירון הדר מנכל פארק נחשונית
טל מוסרי בנחשונית
מימין רותם שחבר מנכלית עמותת שניר עם כוכב הילדים טל מוסרי וילדי עמותת שניר בפארק נחשונית

כחלק מהאירוע, אירח פארק נחשונית את עשרות ילדי "עמותת שניר", המטפלת בהענקת שוויון הזדמנויות בחינוך ובתרבות בקרב ילדים מרקע סוציו-אקונומי נמוך. הילדים שחגגו את סיום הלימודים ויציאתם לחופש הגדול, לא פספסו אף מתקן ואף ניצלו את שהיית המפורסמים לסלפי למזכרת.

נצפו בבגדי ים ועם קרם שיזוף: רון שחר ורעייתו מאיה קרמר עם ביתם הילה בת ה – 5, כוכב הילדים טל מוסרי, הסופרת דורית רביניאן שהגיעה עם האחיינים הקטנטנים,   כתב חדשות 2 שי גל עם אשתו נועה ושתי בנותיהם, קלוד דידיה עם פמליית ילדים, מלכת היופי לשעבר טלי לוינטל עם ביתה, מלכת היופי במיל' נירית בקשי  ועוד.

בסוף יצאו הסלבס עם מחצלת חוף מהודרת – מתנת פארק נחשונית.

דורית רביניאן
הסופרת דורית רביניאן עם האחיינים בפארק נחשונית.
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X