fbpx
חתונות ואירועים

"כלהלוש" – לקנות שמלת כלה ולהשאר עם עודף לירח דבש

מכל המשימות המרתיעות והמתישות של תכנון חתונה- קניית שמלה יכולה להיות המאתגרת מכולן. את, מול שלושה טון בד סאטן, אלפי רקמות תחרה וכמובן- תג מחיר של שלוש משכורות.

אבל איפה בספר החוקים של החתונות כתוב שהשמלה חייבת לבוא משואו-רום מעופש ולהיראות כמו גרסה של כל-כלה-שראית-בחיים-שלך? אה, ובכלל אין "ספר החוקים של החתונות".

הכירי את כלהלוש

מייסדת המיזם "כלהלוש", יהלי, הסבירה כי "עכשיו יותר מתמיד ניתן למצוא שפע של מיזמים חברתיים ואני ראיתי שכל החברות מסביבי שמתחתנות מוציאות הון תועפות על שמלות- אז למה לא להפוך את זה לנגיש עבור צעירים כמונו ועל הדרך לתרום בדרך שלי?". לכן היא החליטה להקים חנות אינטרנטית לשמלות כלה במחירים זולים ושווים ביותר.

שמלות כלה מעצבים

שמלות כלה במחירים שפוים

מה תוכלי למצוא בכלהלוש?

כלהלוש מציעה שמלות כלה במחירים שפויים והוגנים של 1,000 עד 2,000 ש"ח לשמלה. היא מציעה גם זרי כלה מבד ואקססוריז במחירי רצפה ששווה לחטוף.ככה שאם לא בא לך להשקיע עשרות אלפים בסלון כלות ועדיין להיראות מיליון דולר- זה בדיוק המקום.

נכון, יש בינינו המון צרכניות חכמות שיגידו- "רגע, אז למה לא איביי?". נכון, איביי מציעים סחורה בזול. א-ב-ל היתרון הגדול הוא אמינות בין כלהלוש לכלות ושירות מצוין. השמלות באתר מוצגות על דוגמניות שהן כמוני-כמוך. בנות ישראליות, בלי פוטושופ או משחקי תאורה מתעתעים. השמלה שאת רואה ובוחרת- זה בדיוק מה שאת מקבלת. אין חוכמות. ובקשר לאיכות? השמלות הן של מעצבים אירופאים, הן נבחרות אחת אחת ואין ספק שהן פשוט נראות טוב.

לצד זה יש כמובן משלוח מהיר עד הבית עם שליח. ואפילו, במידה ואהבת דגם ואת רוצה למדוד לפני הקניה, כלהלוש נותנת לך אפשרות להגיע, למדוד ולקנות במקום, בשיטת "למדוד ולקחת".

רעות, אחת מהכלות ה"חלוציות" שקנו שמלת כלה באתר ממש כשהוקם, מספרת שהגיעה לאתר במקרה, קבעה עם יהלי ואחרי שעה יצאה עם שמלה הורסת במחיר שפוי. "מדדתי כבר שמלות ב8,000 ₪ ואפילו יותר, אבל זה פשוט סכומים מטורפים.. 3 פעמים שאלתי אם השמלה היא להשכרה או לקניה, ממש לא האמנתי שבפחות ממה ששילמתי על איפור ושיער אני אקנה שמלת כלה".

טיפים לבחירת שמלת הכלה המושלמת

ולסיום, קבלי כמה טיפים שיעזרו לך לבחור את שמלת הכלה שלך בחכמה:

  • תכנני מראש את טווח התקציב שאת מעוניינת להשקיע בשמלה (אחת או שתיים?)
  • חפשי באינטרנט/במגזינים דגמים וגזרות של שמלות שאת מתחברת אליהם.
  • אל תתפשרי על נוחות- זו שמלה שאת מסתובבת איתה יום שלם, כולל צילומים והאירוע עצמו וחשוב שתרגישי בנוח.
  • חשוב לזכור – איכות ונוחות לא אומר שאת חייבת לקנות שמלה יקרה שתעשה לך חור בכיס.
  • שמלת "וואו" לחופה ושמלה נשפכת ומתנפנפת לריקודים הן ה-דבר עכשיו בעולם החתונות. אם את מחליטה ללכת על שתי שמלות, מומלץ למצוא שמלות במחיר הוגן כדי שלא תחרגי מהתקציב ועדיין תראי מיליון דולר.

אז מאורסת יקרה (תרתי משמע..) את לא חייבת לוותר על החלומות שלך על השמלה המושלמת, את פשוט צריכה לדעת איך להגשים אותם! ולהשאר עם עודף לירח דבש… ?

www.kalalush.com | 054-5245711

שמלות כלה לקניה

קניית שמלות כלה

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X