fbpx
חתונות ואירועים

כלה בכל מידה – שמלות כלה במידות גדולות

מאז שאני זוכרת את עצמי תמיד הייתי טיפה יותר מלאה מאחרות. גם כשעשיתי דיאטות וירדתי 12 או 20 קילו, לא באמת הייתי מקל. עם הזמן למדתי להבין שזה הגוף שלי וזאת מי שאני. אני לא יכולה להגיד שאני מקבלת את זה ב-100%, כי אני עדיין מנסה לרדת במשקל (במיוחד אחרי הלידה) אבל לומדת לחיות עם זה ולקנות בגדים בהתאם.

קניית בגדים…חוויה אמביוולנטית. לפעמים נגמרת עם חיוך ולפעמים עם עצבים על רשתות האופנה. אבל אם יש רגע שחשששתי ממנו זה הרגע שבו אצטרך לחפש שמלת כלה. ידעתי כבר אז שאני כנראה לא אהיה מהכלות שמרגע ההצעה ועד רגע לבישת השמלה וההינומה ירדו במשקל. אני התחתנתי באפריל 2014 וכשחיפשתי ועברתי בין מעצבים – כולם הציגו דבר אחד: שמלות כלה על בחורות רזות. באף מקום לא ראיתי קטלוג עם שמלות כלה שאותן מדגמנות נשים "מן השורה" או אפילו נשים מלאות. בסופו של יום התחתנתי עם שמלה שעוצבה בשיתוף עם מעצב שמלות הכלה שבחרתי שממש נבנתה והותאמה לגוף שלי. היא הייתה מהממת והרבה יותר צנועה מאיך שתמיד דמיינתי את שמלת הכלה שלי.

השבוע שמעתי על שירות חדש שאני בטוחה יעזור להרבה מאוד נשים מלאות שנמצאות כרגע במרתון אחר שמלת הכלה המושלמת – כלה בכל מידה. זה מותג חדשה מבית "ליאה – כלה בכל מידה" והוא מציע שירות ייחודי עד בית הלקוחה עם מגוון שמלות כלה אופנתיות ומחמיאות בעיקר לנשים במידות גדולות. את יכולה להישאר בסביבת הנוחות שלך ולבחור שמלה מושלמת כשאת בכלל בפיג'מה 🙂 כל השמלות מגיעות בנפח מסוים לשמירה על הגזרה וניתנות להתאמה לפי מידת הנפח המחמיא והרצוי ללקוחה. הניסיון האישי והשירות שניתן עד הבית מבטיח שכל כלה, בכל מידה, תרגיש יפה ואופנתית ביום חתונתה.

אז אם את כבר רצה במרתון לשמלה המושלמת או עומדת לרוץ בקרוב, תשמרי את דף הפייסבוק שלהם במועדפים ותתני להם להתייחס אליך כמלכה עם שמלות עד הבית!

מצגת זאת דורשת JavaScript.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X