fbpx
הריון ולידה

כל מה שרצית לדעת על צילומי הריון

מזל טוב! החלטת לתעד את אחת התקופות היפות בחייך, אבל… אין לך מושג מה לעשות, איפה לבדוק, מה צריך לשאול ואיך להתכונן. אני מקווה שהכתבה הזו תעזור לך לעשות קצת סדר בבלאגן.

נתחיל מהשאלה הראשונה והחשובה- מתי כדאי להצטלם?

את הצילומים מומלץ לעשות בין שבוע 30 ל- 35, אך כמובן שזה משתנה מאישה לאישה. חשוב שהבטן תהיה כבר גדולה ויפה, אבל לא גדולה מדי ברמה שתקשה עלייך להצטלם וליהנות מהחוויה.

וכמה זמן מראש צריך לקבוע? באמצע שבוע רצוי לסגור מועד לפחות שבוע מראש (ולפעמים אפילו יותר), ואם את לא פנויה באמצע שבוע ויכולה רק בימי שישי, מומלץ לקבוע לפחות 3-5 שבועות מראש.

צילומי חוץ? סטודיו? או אולי בכלל בבית?

שאלת השאלות. יש נשים שהחליטו עוד לפני שנכנסו להריון איפה הן ירצו להצטלם, ויש כאלה שמתלבטות עד הרגע האחרון.

בבית שלך כנראה שתרגישי הכי בנוח, אבל הוא לא תמיד יהיה הכי אופטימלי לצילום.

לסטודיו יש יתרון שאת יכולה להצטלם בכל עונה ובכל שעה, אבל לא כולן מתחברות לקונספט.

בטבע יש מגבלה של שעות צילום וימים גשומים (למרות שמבחינתי החורף זו העונה היפה ביותר לצילומים), אבל אין ספק שזו התפאורה הכי יפה שיכולת לבקש.

אני הכי ממליצה לך לפשפש קצת באינטרנט על תמונות הריון, שם יש הכל מהכל, ותראי לאיזה סגנון את הכי מתחברת.

*טיפ ממני: תיכנסי לאתר הבא:  www.pinterest.com ותרשמי בחיפוש pregnancy photography. יש שם מגוון עצום של תמונות. כך תוכלי גם לראות לאיזה סגנון את מתחברת וגם לשאוב רעיונות לצילומים שלך (אני באופן אישי יכולה לשבת שעות על האתר ולקבל השראה!).

בבושקה צילומי הריון

צילומי הריון

בחירת הצלמת (או הצלם!)

אם שואלים אותי, לכתוב בגוגל 'צילום הריון', להיכנס לכמה אופציות הראשונות שעלו בדף ולהחליט, זה לא מספיק.

אז מה כן לעשות? אני מעריכה שאת חברה לפחות בפורום הריון אחד (כן, גם קבוצות בפייסבוק נחשבות). תשאלי את חברות הפורום או הקבוצה אם יש צלמות שהן ממליצות עליהן, וכך תוכלי להיחשף להרבה צלמות שכנראה לא היית מגיעה אליהן דרך גוגל.

אז נכון, כסף זה גם שיקול, אבל כנראה שאם תשלמי 250 ש"ח, התוצאה תהיה בהתאם. (אני כמובן לא מכלילה, ובטוחה שיש נשים ששילמו מעט ואהבו מאוד את התוצאה), אבל חשוב שזה לא יהיה השיקול העיקרי שלך. שורה תחתונה- הכי חשוב שתתחברי לעבודות של הצלמת, לסטייל ולאופי של הצילומים שלה, איכות העריכה בפוטושופ (שלא יהיה חובבני מדי) וכו'.

שני אלון צילומי הריון

בבושקה סטודיו צילום

ובהמשך ישיר- כמה זה עולה?

אז כמו שהבנת עד כה, יש מגוון רחב של סוגי צילום, ובנוסף יש מגוון של חבילות שכל צלמת עושה. טווח המחירים הוא מאוד רחב אבל בממוצע אוכל לומר ששעה עד שעה וחצי צילום בסטודיו/חוץ יכול לעלות בין 500 ל-800 ש"ח (לרוב המחיר הזה לא כולל אלבום אך כן כולל עריכה בפוטושופ של 10-20 תמונות).

יש חבילות גדולות יותר עם אלבומים, יש חבילות שכוללות צילומי ניובורן, ויש גם חבילות מצומצמות יותר שיכולות לחסוך לך בעלויות (אך חשוב לזכור שבמעט זמן אי אפשר להספיק הכל, אז זה מתאים בעיקר למי שרוצה סט אחד או שניים של בגדים ואביזרים).

אני מקווה שהצלחתי לעשות לך קצת סדר בנושא, ואם יש לך עוד שאלות את יותר ממוזמנת לפנות אלי (אחרי כמעט 5 שנים בתחום, אני בטוחה שאוכל לענות ולעזור לך בכל שאלה או בעיה).

ויש לי גם מתנה קטנה בשבילכן: 10% הנחה על הצילומים, סתם כי בא לי לפנק !

שלכן,

בר קזס

בבושקה- צילום הריון, משפחה וניובורן | 054-7770542 | פייסבוק | אתר: http://www.babooshka.co.il

צילום הריון

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X