fbpx
אופנהאיפור וטיפוח

לגזור ולשמור: הלוק שלך לפסח 2016

כיצד ללבוש לבן לחג מבלי להרגיש שזה משמין?

אמרו עליו שהוא משמין, אמרו עליו שהוא שקוף ובעיקר נמנעו ממנו שנים, אז איך יכול להיות שרוב הנשים לובשות אותו ביום חתונתן ונראות נהדר בעוד שבשאר הזמן פשוט לא מעזות להתקרב אליו? החגים מגיעים ואיתם גם הבגדים הלבנים המשדרים טוהר, התחדשות ובעיקר מראה חגיגי, אופנתי אך לא מתאמץ וקליל.
הסטייליסטית גאלה רחמילביץ' חושפת איך ניתן ללבוש לבן לחג ולעבודה, להיראות מעולה ובעיקר אופנתית יותר!

  1. הולם אותך לבן? לבן אינו צבע שהולם כל אחת, אבל ניתן לשלב אותו בכל הופעה. גווני עור חמים משתלבים נהדר עם לבן; אם את שזופה או גוון עורך כהה באופן טבעי, לבן יראה עלייך נהדר. אם לבן צורם לך להיראות חיוורת- ותרי עליו וחפשי גוון לבנבן שמחמיא לך יותר.
  2. אטימות. בדים לבנים רבים הינם שקופים- למחצה. על מנת להימנע מתאונות מביכות, בעת קניית בגדים לבנים בדקי בעזרת הפעולות הבאות האם הבגד שקוף:
    • הרימי את הבגד אל מול האור
    • הניחי את היד בתוך הבגד (מתחת לשכבה אחת)
    • הסתכלי על ידך וראי עד כמה היא בולטת מתחת לבד. אם את רואה את הצבע והצורה של כף ידך- היא מספיק שקופה כדי לחשוף את הכל…
  3. בדיקת איכות. בדים איכותיים הם פחות שקופים. לבגדים לבנים יש אף לפעמים ביטנה. העדיפי בדים המכילים לפחות קצת כותנה, ביטנה או בד מלאכותי.
  4. לבן- אין, צמוד- אאוט. בד לבן לא איכותי וצמוד מדי- לא יטיב עם הלבשה תחתונה ויחשוף אותה. ביחרי בגד שיושב או עוטף את הגוף אבל לא דבוק אליו. לבן זה קיץ, חגיגה, חופש ומתנפנף, אז ודאי שהבגד שלך משקפת את זה היטב.
  5. בחרי בהלבשה תחתונה התואמת את צבע עורך. אל תלבשי תחתון לבן או בצבע אחר כיוון שזה יבלוט. תחתונים בצבע עורך ידאגו שדבר לא יבלוט או ימשוך את העין למקום הלא נכון. הטעות הנפוצה היא לבחור בהלבשה תחתונה לבנה, ואז זו בולטת ונראית מבעד לבגדים.
  6. שלבי וצרי את הלוק שלך. לבן זה צבע פשוט וטהור. אם את רוצה לבלוט את יכולה לנעול נעלי עקב אדומות, אך יש אנשים שיחשיבו מראה זה קצת מוגזם- ואם זו מטרתך אז קדימה אבל אם לא; ביחרי בנעל/ סנדל/ כפכף בצבע בז',  כאמל, חום או ירוק בהיר להרמוניה מושלמת בין השמלה הלבנה לנעל. גם צבעים כגון כסף, ברונזה או זהב מטאלי משתלבים נהדר. הימנעי מנעליים או סנדלים לבנות כיוון שזה יעניק למראה שלך אפקט מוגזם.
  7. התאבזרי באקססוריז מתאימים. בגד לבן הוא כמו דף נייר חלק שניתן לקשט בכל מיני סגנונות, אך זיכרי את כלל הברזל- השאירי את זה פשוט ונקי. אל תעמיסי יותר מדי תכשיטים! תכשיטי עץ יחמיאו, תכשיטים ממשפחת צבעים מסוימת (אדום וורוד וכו')  או ממתכת.
  8. הולכת על לבן לארוחת חג? הצטיידי במגבון מסיר כתמים למקרה שישפך עלייך משהו. אחרי עם כל החגיגה בשולחן האוכל, את בטוח "תזכי" בכתם…

שימי לב!

  • הימנעי מלבישת שמלה לבנה בזמן המחזור על מנת למנוע תאונות מביכות.
  • את רצה אחרי ילדים כל היום? ובכן… שמלה לבנה היא לא אולטימטיבית עבורך שכן אחרי מספר דקות היא כבר לא תהיה לבנה…
  • לא לובשים שמלה לבנה לחתונה! זהו יומה של הכלה- יומך יגיע (או עבר).
  • לבן הופך לשקוף שהוא רטוב על כן הימנעי מכל מקור מים (בריכה שילדים משקים בה, ממטרות שעובדות וכו').

כך את והאיפור שלך תעברו בשלום את ליל הסדר

העולם מתחלק לשניים: אלה שמחכים לליל הסדר בקוצר רוח ורואים בו חג משפחתי, בו שותים לא מעט וצוחקים הרבה, ואלה שמגלגלים עיניים במחשבה על הישיבה הארוכה והגפילטע פיש. גם אם את נמנית על הקבוצה השנייה, רצוי שתגיעי באיפור הולם. וכשאנחנו אומרים "הולם" אנחנו לא מתכוונים לצנוע, אלא לאיפור שישרוד עשרות מנות קטנות, שפע כוסות יין ומספר לא מבוטל של חיוכים למצלמה. מוכנה?

בחרי במקומו שפתון בהיר, שעושה נעים בשפתיים ושניתן לחדש בשניות גם בלי מראה. כך תימנעי ממראה "טלאים" בשפתיים בדיוק כשאבא שולף את המצלמה. ההמלצה שלנו: שפתון קולור סנסשיונאל מס' 132 של Maybelline New-York.
וכשנמאס לך מהשפתון, בערך ב-11 בלילה כשכולם כבר עם כפתור אחד פתוח במכנסיים, שלפי שפתון לחות, טיפה מבריק ומרענן בטירוף, כמו הבייבי ליפס בצבע הירוק.

טרנד כחול בעיניים של מייבלין ניו יורק
הטרנד הכחול של מייבלין ניו-יורק כפי שמוצג על הדוגמנית ג'יג'י חדיד

שלבי כחול באיפור העיניים! כחול הוא הטרנד הכי חם לאביב 2016 במסלולי התצוגות בחו"ל. כחול יבליט כל צבע עיניים, במיוחד כחול לגונה אמיתי, בדיוק כמו זה מסדרת Color Show של מייבלין ניו-יורק. חוץ מזה, למה שלא תוציאי את העיניים לבת הדודה מבינת העניין, שתמיד מפגיזה בליל הסדר?

ינשקו אותך הרבה. לא על השפתיים, תודה לאל, אלא על הלחיים. מומלץ להשתמש בסומק במרקם קרם, שלא ימוש מלחייך ברגע האמת. נסי את דרים טאץ' בלאש של מייבלין גם כן (ואל תשכחי לדחוף אותו לתיק היד שלך, כדי שתוכלי להסתכל עליו מאוחר יותר ולחייך).

תשתזפי. אבל לא תחת השמש, חלילה. אנחנו משערים שתלבשי בגדים בהירים, לבן, ניוד או פסטל, ואין כמו כמה נשיקות של שמש כדי להבליט את הניגוד בין הבגד לעור. קחי ברונזר משזף בגימור מאט, לדוגמה דרים סאן של מייבלין ניו-יורק, ובעזרת מברשת רחבה טפחי בקלילות על המצח (בחיבור עם קו השיער), על גשר האף, עצמות הלחיים, קו הלסת ובאיזור המחשוף.

מחירים למוצרי מייבלין ניו-יורק שהוזכרו לעיל:

  • שפתון קולור סנסשיונאל – 102 ₪
  • שפתון לחות בייבי ליפס –  12.90 ₪
  • עפרון עיניים קולור שואו –  26 ₪
  • דרים טאץ' בלאש – 102 ₪
  • ברונזר – 114 ₪

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X