fbpx
איפור וטיפוח

לוק אביב 2016: מייבילין ניו-יורק

לאחר החורף הסגרירי, מתפזרים העננים, השמש מבצבצת ומחממת אותנו עם קרניה האופטימיות – אין ספק שזו העונה האהובה! מזג האוויר מתחמם והאופנה בחלונות הראווה, ממש כמו האיפור שעל פנינו, נצבעת בצבעים עזים, שמחים ובהירים.

לוק אביב 2016 מייבילין ניו יורק

באביב ניתן להעז עם גוונים בוהקים ובולטים אך לשמור על מראה נקי ומדויק, שמתאים אפילו ליום שמשי בלימודים או בעבודה.

מייבלין ניו יורק משיק את הדרך למראה אביבי

כדי לאחד את גוון העור, ועל הדרך לוודא שהוא נשאר אחיד ומושלם לאורך זמן, השתמשי במייקאפ עמיד התואם במדויק את גוון עורך. מרחי אותו באופן אחיד על ידי טפיחות בעזרת כריות האצבעות.

כשהאביב מגיע לארץ ישראל, מזג האוויר מתחמם. מאוד. מנעי הברקות שומניות מיותרות על ידי פודרה קלילה ועמידה. תוכלי להשתמש בספוגית ייעודית או במברשת, איתה תלטפי את כל שטח הפנים.

משכי תשומת לב לעצמות הלחיים בעזרת נגיעה עדינה של מעט ברונזר.

הבליטי את עינייך בעזרת אייליינר עדין בעל שפיץ מחודד. כדי לסייע לך להשיג את הקו המדויק ביותר, השתמשי באייליינר טוש.
אביב היא עונת הפרחים והפרפרים, או במילים אחרות… פלרטטי! ומה יותר טוב מלעשות זאת בעזרת מניפת ריסים מרשימה. השתמשי במסקרה המעניקה נפח ואורך משמעותיים לריסים, כך שלא תוכלי להשאיר אף אחד אדיש.

הדגישי את גבותייך בעזרת מסקרה ייעודית לגבות, שתסרק אותן ותעניק מסגרת לעיניים. בחרי גוון המתאים לצבע שיערך.

הגענו לשיא. לגולת הכותרת של הלוק (או אולי נאמר "עלי כותרת", ברוח האביב?) בחרי שפתון בגוון עז ואל תתנצלי! אנחנו בחרנו בפוקסיה לוהט, אך גם אדום- כתמתם יכול בהחלט לעשות את העבודה. חשוב לדייק: התחילי במשיחת השפתון ממרכז השפה העליונה והחוצה, כלפי הקצוות. ישמי את אותה התנועה בשפה התחתונה וזהו, את מוכנה.

רשימת מוצרים:

  • מייק אפ עמיד סופרסטיי 24
  • פודרה עמידה סופרסטיי 24
  • ברונזר Dream Sun
  • אייליינר MASTER PERCISE
  • מסקרה Go Extreme Leather Black או Lash Sensational
  • מסקרה לגבות Brow Show
  • שפתון  בגוון 180 או Color sensational Matt מס' 950

מאת עדי פרג'י, מדריכה ראשית מייבלין ניו יורק | להשיג ברשתות הפארם, כל-בו מזון ובתמרוקיות

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X