fbpx
איפור וטיפוח

לוק אביב 2017: מייבלין ניו יורק

איפור אביב 2017 מייבלין ניו יורקהשמש כבר כאן, מתחיל להתחמם והשכבות יורדות. הצבעים בחוץ מתבהרים ואנחנו זונחות את האיפור הכהה לטובת צבעוניות רעננה. נאור אפל המאפר הראשי של מייבלין ניו-יורק מציג את המראה הפרשי לקראת האביב, לוק בהשראת פריחת האביב עם קריצה פסטלית בו כולנו נשתעשע עם הצבע.

  1. התחילי במשיכת מייק-אפ על כל שטח הפנים ועד לכיסוי מלא.
  2. להדגשה ופיסול הגבות במראה טבעי, סרקי באמצעות מסקרה לגבות בראו דרמה ממרכז הגבה וכלפי חוץ. לנועזות יותר, ניתן גם לפרוע אותן במקצת.
  3. בחרי עפרון עיניים צבעוני מסדרת העפרונות קולורשואו, נאור ממליץ על טורקיז שמטיב עם רוב גווני העור והעיניים, ומשכי אותו מעל העין כאייליינר עבה. ניתן להיעזר בצללית קולור טאטו בגוון משלים על מנת לעבות את שאר העפעף וליצור מראה דרמטי יותר. שימי לב: אל תטשטשי! מומלץ להשאיר את המריחה בצורתה הטבעית על מנת שתינתן תחושה של כתם צבע.
  4. להשלמת המראה הדרמטי, השתמשי במסקרה פוש-אפ דרמה לנפח ואורך דרמטי תוך כדי עיגול והרמת הריסים – לאפקט פוש-אפ של ריסים מלאכותיים.
  5. מרחי מעט מברונזר דרים סאן על עצמות הלחיים ועל הלחיים עצמן מרחי סומק מאסטר בלאש בגוון ורדרד עדין. השילוב יצור מראה אביבי ומלטף אשר מחמיא לצבעוניות העיניים.
  6. לסיום, מרחי על שפתייך שפתון קולור סנסשיונאל בגוון ניוד על מנת להעניק לפנייך מראה אחיד ורך. בנוסף, הניוד יגרום לצבע הטורקיז לבלוט וימקד את הפוקוס בעיניים.

רשימת מוצרים:

את מוצרי מייבלין ניו-יורק ניתן להשיג ברשתות הפארם, המשביר החדש לצרכן, H&O, ובפרפומריות נבחרות.

(צילום: יח"צ חו"ל/ דודי חסון)

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X