fbpx
בילויים

לרקוד לקצב הסלסה עם אלופי עולם

רוצים לרקוד סלסה עם אלופי עולם?

סדנאות ריקוד שפתוחות לציבור יתקיימו לראשונה לקראת גביע המדינה בריקודים לטיניים

לקראת תחרות גביע המדינה בריקודים לטיניים המתקיימת השנה לראשונה בישראל ,ינחתו בישראל השבוע אלופי העולם בסלסה שמגיעים לרגל התחרות. ביום שישי ה- 17.07.2015 יעבירו האלופים סדנאות ריקודים לטיניים מקצועיות אשר פתוחות לקהל הרחב במחיר סמלי. הסדנאות תתקיימנה במרכז הספורט באוניברסיטת ת"א בין 10:00-18:00.

רקדנים חובבים ומקצועיים מוזמנים לפגוש פנים אל פנים את אלופי העולם: Ricardo Vega and Karen Forcano ואת צמד רקדני הבצ'אטה החשוב בעולם – Jorge "Ataca" Burgos y Tanja "La Alemana" Kensinger ולעבור בהנחייתם סדרת סדנאות אינטנסיביות ומרתקות בהן יעבירו האלופים מגוון של אלמנטים ייחודיים.

Ricardo Vega and Karen Forcano
קארן וריקרדו

סדנאות סלסה

PARTNER  WORK& SHINES עם קארן וריקרדו – טכניקה וסגנון שטרם חוויתם, מעברים מעניינים ודגשים מקצועיים שישפרו את הביצועים של כל רוקד ורוקדת ויאפשרו התנסות בתנועתיות ובסגנון הייחודי.

הסדנה הווירטואוזית של קארן וריקרדו – בסדנא הווירטואוזית המפורסמת של קארן וריקרדו – בה ייחשפו הסודות ליישום טריקים, אלמנטים וירטואוזים ואקרובטיים.

סנשואל בצ'אטה עם ג'ורג' וטניה – סדנה בסיסית לסגנון סנשואל בצ'אטה הייחודי לג'ורג' וטניה שכבש מיליונים ברחבי העולם.

שיינס דומיניקנית עם ג'ורג' וטניה – ג'ורג' וטניה ידועים בתנועות הרגליים הדומיניקניות שלהם ובסגנון הדומיניקני המיוחד שלהם, שניתן לראות בכל אחד מההופעות והריקודים שלהם.

סדנת Island Touch בצ'אטה עם ג'ורג' וטניה – ג'ורג' וטניה ידועים בסגנון המיוחד אותו פיתחו בעצמם, המשלב גם חושניות מעולם הסנשואל, וגם עבודת רגליים מסורתית מעולם הדומיניקני, יחד עם אלמנטים ריקודיים מרשימים למראה ופשוטים להובלה. הסדנה תלמד איך להוביל ולהיות מובלים ולפתח את סגנון הריקוד הקיים של הרוקדים.

סדנת ליידי סטייל עם טניה – טניה מהווה כבר שנים רבות מודל לחיקוי ודוגמה עבור בצ'אטרות ברחבי העולם

סדנת מוזיקליות כוריאוגרפית עם ג'ורג' – סדנה המיועדת רק לרקדנים מהרמה הגבוהה ביותר ובמסגרתה ג'ורג' ילמד איך לבטא את המוזיקה דרך הגוף שלנו, גם בעבודה זוגית עם הפרטנרית, וגם בעבודת רגליים דומיניקנית, ויעזור לנו להפוך את הריקוד שלנו מאוסף וריאציות, לריקוד שמבטא את המוזיקה בצורה מושלמת.

 

יום הסדנאות המיוחד מתקיים לקראת הפעם הראשונה שגביע ישראל ומוקדמות גביע העולם בריקודים לטיניים 2015 יתקיימו בישראל. אירועי מוקדמות גביע העולם וגביע המדינה יתקיים ב-18.08.2015 במוזיאון תל אביב, ובו צפויים להשתתף עשרות רקדנים מקצועיים, סוליסטים, זוגות ולהקות ממיטב בתי הספר בישראל.

סדנאות ריקודים לטיניים במגוון סגנונות תתקיימנה ב-17.07.2015 במרכז עלית לספורט באוניברסיטת תל אביב בין השעות 10:00-18:00.מחירי סדנא של 60 דקות נע בין 110-115 ש"ח לסדנא אחת.

להורדת טופס ההרשמה לסדנאות ולתחרות, כנסו ללינק הבא.

להרשמה לסדנאות סלסה – מיכל פאר: 054-7289307 | להרשמה לסדנאות בצ'אטה – אלון גושן: 050-6321033 | להרשמה לסדנאות קיזומבה – שני כהן: 054-6880660 | אתר התחרות  www.israelatincup.co.il

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X