fbpx
בע"ח

מבצע חורף מיוחד בתנו לחיות לחיות

ב'תנו לחיות לחיות' מציעים בחודש מרץ, לקראת עונת הייחום, מבצעים של עיקור וסירוס במחירים נמוכים במיוחד, כחמישית ממחיר השוק. הסיבה: המצב הקשה של עודף גורים שאין להם מאמצים.

החל מ-1 במרץ יעלה ניתוח עיקור או ניתוח סירוס של כלב או כלבה במרפאות 'תנו לחיות לחיות' 150 ₪ בלבד. העלות כוללת גם עלות של קולר מיוחד (קולר אליזבת) ושל כדורים, לשבוע שלאחר הניתוח (עלות רגילה של ניתוח כזה במרפאת העמותה הוא 350-500 ₪ ובנוסף סכום של 50-80 ₪ עבור הקולר והכדורים).

על מנת לנצל את המבצע בעלות הנמוכה, פשוט להגיע עם הכלב או הכלבה למרפאת העמותה (מומלץ לתאם טלפונית מראש) ברחוב דב פרידמן 8 , רמת גן – 03-6241776 שלוחה 4

 

מנכ"לית 'תנו לחיות לחיות', יעל ארקין, מספרת: לא נפלתי על הראש, למרות שבוודאי יהיו וטרינרים שיכעסו על המהלך הזה, אבל אני רואה את הפתרון הזה כהכרחי – צעד של אין ברירה. אנו חשים בעמותה שעבור חלק מן האוכלוסייה הסיבה העיקרית לא לבצע את הניתוח החשוב להפסקת הילודה הוא המחיר. אם רק המחיר הוא הבעיה – אנחנו נותנים את הפתרון. רק כך נוכל לצמצם את הכמות הבלתי נסבלת של גורים חסרי בית שמגיעים אלינו ולכלביות אחרות בעונת הייחום, רבים מהם חולים או פצועים. עיקור וסירוס הוא הפתרון היחיד.

בעמותה מציינים כי בכל חודש נולדים אלפי גורים ללא מאמצים וכי עדיין יותר מ 60% מהכלבים אינם מעוקרים ומסורסים.עוד מדגישים בעמותה, כי עיקור וסירוס מציל חיים ותורם לבריאות הכלבים.

האותיות הקטנות:

  • לא יעוקרו כלבות מיוחמות
  • המבצע לכלבים החל מגיל 5  חודשים
  • כלבים מעל גיל 6 יחויבו בבדיקת דם בתוספת תשלום
    לפרטים: דנה שבת, תנו לחיות לחיות,  03-6241776
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X