fbpx
איפור וטיפוח

מבצע על סדרת הטיפוח המובילה רויטליפט לייזר אנטי ספוט של לוריאל פריז

מותג הטיפוח הבינלאומי, לוריאל פריז, פותח את הקיץ במבצע חגיגי ומשתלם במיוחד לחודש יוני על סדרת הטיפוח רוויטליפט לייזר אנטי ספוט . כל מוצר מסדרת הטיפוח רוויטליפט לייזר ספוט ב- 120 ₪ ליחידה או שני מוצרים ב- 200 ₪ בלבד !

REVITALIFT LASER X3  – לטיפול מקיף ביום/ קרם יום מתקן, מבהיר ומונע בעל SPF25, לטיפול מקיף במראה קמטים ובמראה כתמי עור ופיגמנטציה

REVITALIFT LASER X3 – ג'ל פעיל לקילוף ללילה ג'ל מקלף, מבהיר ומחדש לטיפול לילי מקיף בקמטים ובפיגמנטציה מסייע בהתחדשות מהירה יותר, עד לשתי שכבות תאים בחודש!

שני מוצרי אנטי אייג'ינג בסדרת רויטליפט לייזר X3 לשימוש יומיומי: טיפול מקיף ליום וג'ל פעיל לקילוף ללילה, לטיפול משולב במראה קמטים ופיגמנטציה גם יחד. הטיפול המשולב כה יעיל, עד שתוצאותיו נבדקו מול3 טיפולי IPL (אינפרא אדום). *
לאחר עמידה באתגר כוח הלייזר, תוצאות יעילותם של 2 המוצרים החדשים נבדקו לראשונה מול הטיפול החדשני של היום: IPL. IPL (או אינפרא אדום) הוא הליך קוסמטי שנועד לשפר את מראה העור, בין היתר קמטים, פיגמנטציה וכתמי עור.
* מחקר קליני במשך 12 שבועות בקרב 23 נשים בטיפול IPL ו-25 נשים בטיפול משולב של קרם היום לטיפול מקיף+ג'ל הלילה סדרת מוצרי הטיפוח חדשניים ומותאמים לגילאי 40+ עם אפקט מתקן למראה עור מושלם הכוללת : קרם יום וג'ל פעיל לקילוף לטיפול לילה.

המבצע ארצי ויתקיים בין ה-11-30.6.15 2015 ו/או עד גמר המלאי.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X