fbpx
טכנולוגיה

מה כשר – אפליקציה לאיתור סוכות

חג הסוכות בפתח ואלפי בתי עסק נרתמים לטובת ציבור שומר המצוות ע"י הצבת סוכה בבית העסק. בין העסקים הכשרים המפעילים סוכה במהלך החג: מסעדות, בתי קפה, בתי מלון ועוד.

הכירו את אפליקציית "מה כשר"

אפליקציית "מה כשר", המאפשרת חיפוש מבוסס מיקום של בתי העסק הכשרים ברחבי הארץ, נרתמת גם היא, ומציעה לכל בתי העסק הכשרים המפעילים סוכה במהלך החג קידום חינמי מיד עם צאת יום הכיפורים ועד לסיום חול המועד סוכות (בין התאריכים 24/9-4/10). העסקים שיקודמו יופיעו בראש רשימת העסקים באזור החיפוש שלהם. כך, משתמשים המחפשים בתי עסק המפעילים סוכה, יוכלו לאתרם ביתר קלות באזור החיפוש שלהם.

בנוסף, ייהנה בית העסק המקודם מכרטיס עסק הכולל לוגו של סוכה (המעיד על שירות הפעלת סוכה), לוגו של בית העסק, תפריט וקופון של בית העסק – שירות המוצע לבתי עסק בתשלום במהלך השנה.

אפליקציית "מה כשר" מאפשרת חיפוש של בתי עסק כשרים בארץ ובחו"ל, הנמצאים בקרבת מקום. מאגר העסקים הכשרים באפליקציה כולל מסעדות, בתי מלון, סופרמרקטים, מעדניות, קצביות, חנויות לפירות וירקות ועוד. האפליקציה מספקת פתרון לציבור רחב שעד היום לא נהנה מאף אלטרנטיבה שסיפקה עבורו מידע מקיף, מדויק ועדכני אודות בתי עסק כשרים. מאגר העסקים של "מה כשר" מונה כ- 15 אלף עסקים כשרים. רשימת העסקים מתעדכנת בשוטף מול המועצות הדתיות, לרבות המועצות האזוריות, ומול מנהלי הכשרות, בערים השונות, בארץ ובחו"ל, מול גופי הכשרות הרלוונטיים.  למחמירים מבין שומרי הכשרות, מנוע החיפוש באפליקציה מאפשר פילטור לפי סוג הכשרות: רבנות, בית יוסף, הרב מחפוד, בד"צ ועוד. לאפליקציה כ- 100 אלף משתמשים בחודש, ביניהם ישראלים, יהודים בחו"ל ותיירים הנופשים בישראל. שירות ייחודי באפליקציה מאפשר פנייה ישירה למשגיח בית העסק והשארת חוות דעת על כשרות בית העסק. כמו כן, ניתן ליצור קשר ישיר עם בית העסק לצורך הזמנה, בירור שעות פתיחה או בכל שאלה.

> האפליקציה זמינה להורדה בחינם ל-IOS ו-ANDROID

> אתר האינטרנט של "מה כשר" – http://www.makasher.co.il

אפליקציית מה כשר לאיתור סוכות

אפליקציה לאיתור סוכות

אפליקציית מה כשר

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X