fbpx
הורות וילדים

שידת ההחתלה: כל מה שחדש בעולם התינוקות

אם יש עולם שמחדש עצמו לא מעט זה ללא ספק עולם התינקות. אין חודש שבו לא תמצאו מוצר חדש שיצא לשוק: ממגבונים חדשים, דרך מוצצים ואפילו מצעים וסטים למיטות. באמת שהעולם הזה יודע להמציא את עצמו כל פעם מחדש, בין אם לפי דרישה צרכנית או עפ"י מחקרים מדעיים/מקצועיים. לכן, החלטתי לפתוח מדור חדש שבו אספר לכן על מוצרים חדשים בעולם זה. עוד לא החלטתי אם זה יהיה מדור חודשי קבוע (תלוי בכמות המוצרים החדשים שיצאו) או מדור רבעוני, אבל מה שבטוח – תכירו את "שידת ההחתלה: כל מה שחדש בעולם התינוקות" 👏🏻 .

Suavinex Coture – הקולקציה החדשה של סובינקס

מדהים איך מותג ספרדי בן 30 שנה מעצב את עצמו מחדש כל כמה חודשים. אם אתן זוכרות אז רק לפני מספר חודשים סיפרתי לכן על קולקציית חורף 2017/18 שסובינקס הוציאו, ועכשיו, הם יוצאים בקולקציה מיוחדת נוספת: Suavinex Coture .

מדובר בקולקציה מיוחדת שקיבלה את השראתה מתכשיטי זהב יוקרתיים והמראה האתני. מוצרי הקולקציה השונים (מוצצים, בקבוקים, מחזיקי מוצצים) עשויים מחומרי גלם איכותיים (ללא ביספנול A) ויש בם משחקי שקיפות שנותנים תחושה של זכוכית, עם גימורים במראה כרום מוזהב והטבעות של הדפסים בכדי לתת מראה יוקרתי והאמת, המוצרים כ"כ יפים שהרגשתי רע ש"לכלכתי" את הבקבוק עם תמ"ל…🤦‍♀️
מיותר לציין שלמרות שיש תחושת של זכוכית, המוצרים (במיוחד הבקבוקים) בקולקציה קלים ונוחים הן לתינוק והן להורה.

אם יש משהו שאני אוהבת בבקבוקים של סובינקס זה שלא צריך לקנות ולהחליף פטמות בהתאם לשלב שבו הילד נמצא. פשוט מסובבים את הפטמה הרב שלבית שמגיעה עם הבקבוק לשלב הנדרש וזהו! הזרימה מותאמת בהתאם.

בקולקציה תוכלו למצוא: בקבוקים (150-360 מ"ל), מוצצים (0-4 חודשים, 4-18 חודשים ו-18+ חודשים), תופסני מוצצים. כולם מגיעים בצבעים מגוונים ועל כולם ההדפסים האתנים והקוטור שיק!

חייבת לציין שאני אישית מאוהבת בתופסן מוצצים. הוא פשוט מהמם והוא ממש אקססורי לכל דבר.

סובינקס קוטור - קולקציית אביב 2018
תמונה נלקחה מהאתר שלהם .| צילום: יח"צ

מחיר: מגוון בקבוקים -59.9 ₪, מוצץ סיליקון פיזיולוגי  – 37.90 שקלים ₪, תופסן למוצץ- 45.90 ₪ | בחודש מרץ ניתן להשיג את קולקציית Suavinex Couture  בבלעדיות ברשת שילב.

מוצץ Ultra Soft של AVENT

אין אמא שלא מכירה את AVENT: בקבוקים, משאבות, מוצצים ועוד! גם לנו יש בבית מוצצים ובקבוקים של AVENT, ואפילו עם הגדול השתמשתי במשאבה הידנית שלהם כשיצאתי מהבית ולא הייתי במקום שבו יכולתי לחבר את המשאבה החשמלית.

לאחר שנות מחקר רבות, פיליפס אוונט מחדשים לנו בתחום המוצצים והוציאו מוצץ חדש שבא להגן על עור התינוק דרך הרכות שלו: מוצץ Ultra Soft. המוצץ החדש בעל פטמה רכה יותר עם מרקם מדי, כדי לתת לבייבי תחושת נוחות מוגברת. כמובן, שכמו ביתר המוצצים שלהם, הפטמה היא אורתודנטית, דו-כיוונית ופותחה בשיתוף מומחים ברפואת שיניים לעידוד התפתחות תקינה של הפה והלסת. מעבר לזה, המגן פה מעוגל, רך וגמיש ומכאן שהוא מתאים עצמו לצורת הלחיים של התינוק ואינו משאיר סימנים או מגרה את העור.

למי שממש מתעניינת, המוצץ החדש מיוצר באנגליה תחת בקרת איכות קפדנית ועמידה בכל הסטנדרטיים הבינלאומיים כולל תו תקן של מכון התקנים הישראלי. ואמנם זה לא חדש בעולם המוצצים, אבל לראשונה במוצצי פיליפס אוונט, המוצץ משווק בקופסה לסטריליזציה מהירה של המוצצים תוך דקות בודדות במיקרוגל ולאחסון הגייני של המוצצים בתיק.

תכירו את הדוגמן מהמם – דר – שהתלהב גם הוא מהמוצץ החדש 🙂

מחיר: 54.90 ₪ | להשיג ברשתות הפארמים, אתר סחר של מדילינק ובחנויות לתינוקות בכל הארץ

חיתולי האגיס פרידום דריי החדשים

האגיס פרידום דריי החדש
האגיס פרידום דריי החדש

אני מחתלת בהאגיס כבר 3 שנים את שני ילדי. מהרגע שנכנסתי לעולם החיתולים, אני משתמשת בחיתול זה. מדי פעם, כשיש מבצעים, אני מחתלת גם במהדורת הפרימיום – האקסטרה דריי, אבל ת-מ-י-ד (!) חוזרת לפרידום דריי.

בחודש וקצת האחרונים בטח שמתן לב לכל מיני דיבורים בפייסבוק על האגיס פרידום דריי החדש. כולן מדברות על החיתול הדק – חלק פחות אוהבות אבל הרוב הגדול דיי קבע שהוא ללא ספק חיתול מושלם.

אז מה מיוחד בפרידום דריי החדש ולמה יש סביבו כזה באז? בעיקר בגלל שסוף סוף יש בשוק חיתול דק שסופג פצצה. עד כמה הוא דק? בואו נאמר שאם עד לפני שבועיים-שלוש (כשקניתי לראשונה חבילה בסופר פארם של הפרידום דריי החדש) הייתי סוגרת את התיק של הגן בקושי (בגדים + 5 חיתולים), היום אני סוגרת אותו בקלות ועדיין יש לי מקום לעוד סט בגדים (ומלבד ביומיים האחרונים שהיה שרב, לילדה יש עדיין 3 סטים של פוטרים בתיק).

מכיוון שהחיתול דק, אין את השק הכבד שנוצר בין הרגליים כשהחיתול מלא בפיפי ומכאן שתנועתו של התינוק לא מוגבלת. אצלי הילדה הולכת וזה ממש כיף לראות איך היא זזה בחופשיות, נשארת יבשה ואין לה טוסיק ענק כי החיתול דק.

אני מעולם לא נתקלתי בבעיות ספיגה בפרידום דריי: הגדול שלי ישן לילות שלמים ולא נאלצתי להחליף לו באמצע הלילה. הקטנה שלי ישנה גם לילות שלמים ומלבד פעם אחת שהחלפתי לה חיתול כי היא חטפה את וירוס הרוטה לפני כחודשיים וגם אז מה שהיה בחיתול לא דלף החוצה. אבל כן חשוב לציין שהאגיס הכניסו טכנולוגיה חדשה לחיתולים העונה לשם Active Channels – תעלות ספיגה המפזרות את הנוזלים באופן אחיד ומכאן גם מפחיתות את הנפח וגם שומרות על הבייבי יבש. התעלות גם מסומנות בצד החיצוני של החיתול, איפה שהאיורים של פו נמצאים (אם את ממש רוצה לראות איפה – יש לך כאן הסברים: https://www.huggies.co.il/product/huggies-freedom-dry).

דרך אגב: תוכלו לדעת שאתן קונות את הגרסה החדשה גם לפי התינוקות החמודים על האריזה (החליפו את התינוקות הקודמים) וגם לפי האיור של אותן תעלות ספיגה.

מחיר: לשיקול הרשתות (אני אישית מזמינה קבוע אונליין ותמיד יש מבצעים ומי שסוחב את זה עד הבית. כנ"ל גם לגבי המגבונים של האגיס) | מידות: 3-5 (מידה 6 תצטרף בהמשך) | להשיג בכל רשתות השיווק

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X