fbpx
אקססוריז ותכשיטים

מה בתיק שלי? הפריטים שלא תרצו להיתקע בלעדיהם…

התיק שלנו מלא בהרבה מאוד פריטים, מוצרים ותכשירים, שבחלקם אנחנו עושות שימוש נדיר, אם בכלל. אבל ישנם מצבים בהם הימצאות או חוסר של פריט כזה או אחר יכול להיות קריטי, במיוחד כאשר מדובר במוצר שנועד לשיפור ההרגשה, ההיגיינה והבריאות.

מי מאיתנו לא שכחה לשים דיאודורנט בדיוק לפני דייט עם אחד הבחורים הכי שווים שהכרנו, נתקפה כאב ראש או כאבי מחזור לפני ראיון עבודה, הרגישה שהבחור שאיתו מדברים מתרחק מאתנו כשאנחנו פותחות את הפה או שבהיסח דעת הרוטב השומני במסעדה השפריץ לנו על החולצה שקנינו ב–400 ₪?

זה קורה בכל יום ולכל אחת, ולכן, ריכזנו עבורכן את רשימת הפריטים שלא תרצו להיתקע בלעדיהם, בין אם במגירה במשרד, ברכב, בתיק נסיעה לחו"ל או סתם ככה בארוחת החג הקרובה:

  • כדור להעברת הכאב –  מי לא מכירה את המשפט: "יש לך משהו נגד כאבים?". הכאב תמיד תופס אותנו כשהכי פחות נוח: ביום עמוס בעבודה, באמצע חופשה עם בן הזוג, בים עם הילדים, אז למה לסבול? מומלץ תמיד לדאוג שיש בתיק אדויל, תרופה לשיכוך מגוון רחב של כאבים, כגון: כאבי ראש, מחזור, שיניים וגב, המתחילה להשפיע תוך כ-10 דקות מהנטילה.
  • דיאודורנט – הלחות בקיץ הישראלי, המתח בעבודה, מספיק שיוצאים לפגישה אחת באמצע היום והינה מתחילים להרגיש שהדאודורנט ששמנו רק לפני מספר שעות, למרות הבטחותיו ל- 24 שעות של רעננות, לא עומד באתגר הקיץ הישראלי. לא חבל שמהפרזנטציה שעבדתן עליה שבועות או מראיון העבודה, יזכרו רק ריחות לא נעימים? דיאודורנט ספריי יכול להיות זה שיציל אתכם ממבוכה אמיתית ועל הדרך תוכלו לזכות בעוד לקוח מרוצה.
  • מגבונים לחים – נכון שזה כבר מזמן הפך לפריט חובה עבור כל הורה טרי ומספר המותגים שצצו בשנים האחרונות כבר שובר שיאים, אבל מגבונים לחים יכולים להציל את הבגד החדש שקניתן שלשום במאות שקלים. אתן לא רוצות להסתובב עם החבילות הגדולות? קחו כמה יחידות בודדות בפעם הבאה שמלצר יגיש לכם לרענן את הידיים בסוף ארוחה, או תקנו חבילות מגבונים קטנות יותר שמוכרות יותר כחבילות TO GO. המגבונים האלה נחשבים למסירי הכתמים היעילים ביותר.
  • מסטיק – חברו הטוב ביותר של האישה, שמאפשר לארוחת צהריים תפלה להפוך לגורמה בתוספת בצל, שום ואפילו עמבה. לא נעים להיתקל בבוס במסדרון ולגרום לו לזכור אותך ולא בגלל המקצועיות.
  • אלכו ג'ל – רובנו לא חושבות על זה, אבל כמות הדברים שאנחנו נוגעות בהם במהלך היום היא עצומה, כשלרוב, חצי מהמדינה נגעה בהם לפנינו – השטרות והמטבעות שאתן מקבלות כעודף בחנות, המעקה במדרגות הנעות בקניון, הכספומט בבנק, הידית באוטובוס שמצילה את חייכן פעם אחרי פעם, ידית התדלוק בתחנת הדלק, עגלת הסופר וכדומה. אז עד שתגיעו לברז הקרוב לשטוף ידיים, תעשו לעצמכן טובה ושימרו בתיק בקבוקון אלכו-ג'ל לחיטוי ידיים.
  • פלסטר – כמה פעמים הרגשתן טיפשות, כשתוך כדי דפדוף בסיכומים למבחן בקורס עברית צחה, שהשגתן מהחנון של הכיתה ויוצאים ברגע זה ממכונת הצילום, תנועה מהירה של הדף, הצליחה לחתוך את קצה האצבע שלכן. סביר להניח שלא תשכחו שאגד מדבק הוא שמו בעברית של הפלסטר.
  • מטען נייד לסלולרי – יש כאלו שיגידו שהצלצול המטריד של גסיסת הסוללה בסלולרי יגרום להן להרגשה רעה, כאבי ראש ולחץ נפשי, שמא תהיו מנותקות מהעולם, מהפייס ומהאינסטוש למשך יותר מ- 15 דקות!!! לכו תדעו איך הסלולרי החכם שלכם יוכל לסייע לכם בעת צרה.

לסיכום, כדי שיום נעים לא יהפוך ליום גרוע, תמיד כדאי שיהיו לכם בתיק כמה פריטים "שיצילו"  אתכן: מגבונים, דיאודורנט וכדור נגד כאב למשל. אז אל תגידו שלא ידעתם!

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X