fbpx
איפור וטיפוח

עשו עליה: מוצרי Glysomed הקנדיים הגיעו לישראל והעור מרגיש בהבדל

אני מאוד אוהבת מוצרי טיפוח ובטח שמתן לב לכך מכמות הכתבות שיש כאן. אני קונה את מוצרי הטיפוח השונים שלי אונליין, בכל מיני אתרים בחו"ל (כדי להשיג דברים שאין בארץ…לפעמים גם דברים שיש בארץ עדיפים לקנות בחו"ל כי הם פשוט יותר זולים), או בחנויות הפארם בארץ. הפעם יצא לי להתנסות במוצרי טיפוח שלא ניתן להשיג ברשתות הפארם, אלא ממש ללכת לנקודות מכירה ספציפיות ולרכוש דרכם. פייר, הרגשתי קצת כמו סלבית 🙂

מאז שגרתי בברלין אי שם כין השנים 2002-2005 התמכרתי לקרם ידיים. האמת, מזג האוויר היבש לא הותיר לי ברירה. ההתמכרות הזאת הולכת איתי לכל מקום ואני תמיד מחפשת את קרם הידיים המושלם. יחד איתו, הגיעה התמכרות קלה לקרם גוף אבל בתחום זה יש לי יחסי אהבה-שנאה עם כמה מותגים (אספר בהמשך). ומתישהו, מאמצע שנות ה-20 שלי, כשגיליתי את נפלאות הפדיקור – הגיעה ההתמכרות גם לקרם רגלים. לכן, אם יש מותג שעונה על כל הצרכים האלה, אני חייבת להכיר ולהתנסות (אני מאוד אוהבת שיש הרמוניית ריחות אחידה ולא ריח שונה של מוצר שונה על כל איבר בגוף). וכך הכרתי את Glysomed.

על Glysomed יצא לי לשמוע ממש מעט דרך חברה ישראלית שהתגוררה בקנדה לפני כמה שנים ועברה לארה"ב. היא סיפרה לי עליו אז, וכל פעם שהייתה בקנדה והייתה מביאה איתה מוצרים חזרה לארה"ב, עד שגילתה איפה ניתן לקנות אותם גם שם. כשדיברנו בטלפון לפני כמה שבועות שמעתי אותה מתעסקת עם משהו. שאלתי אותה מה זה הרעש הזה והיא אמרה שהיא בדיוק קנתה בקבוק חדש של קרם גוף והיא מנסה לפתוח אותו ביד אחת. ואז נזכרתי שראיתי פרסומים עליו בכל מיני מקומות בפייסבוק וביקשתי ממנה לשלוח לי בוואטס אפ תמונה של המוצר. היא שלחה לי תמונה של קרם הגוף באריזה ירוקה והתחלתי לחפש מידע על המוצר בפייסבוק. הגעתי לעמוד הפייסבוק וממנו לעמוד עם מידע על נקודות המכירה. יצרתי קשר עם מישהי שמוכרת את המוצרים שגרה ביתי, וכך מצאתי את עצמי עם הסט הנפלא הבא:

מוצרי טיפוח לידים ולגוף של גליסומד GLYSOMED

טבע בשפורפרת

אז תכירו את החברים החדשים שלי שהגיעו אלי כל הדרך מקנדה (טוב נו…מראשל"צ, אבל לשם הם הגיעו מקנדה) – מוצרי הטיפוח לעור ולפנים של Glysomed. החברים החדשים מגיעים באריזה ירוקה ורעננה אך בעיקר יסבו לכן אושר וישקו אתכן בלחות…כן כן, גם בימי הקיץ הלחים. ההבדל הוא, שכאן זאת לחות שכן העור ישמח להכיר כי היא נספגת, גורמת לו להראות טוב ובעיקר – לא גורמת לו ולך להזיע !

המוצרים עשויים מהטבע ומבוססים על:

  • פרח הקמומיל שמופיע גם על-גבי המוצרים
  • חומצה לקטית המסייעת בהתחדשות העור ומשפרת את הלחות
  • אלנטואין המסייע בריפוי והתחדשות התאים
  • מיצוי של גרעיני חמניה, בעלח ריכוז גבוה של ויטמין D, E ו-A.
  • גליצרין לשיפור רמת הלחות בעור ומאזן הנוזלים
  • מיצוי צמח האלוורה המסייע להחלמת העור (ונהדר באופן כללי בימי הקיץ)
  • חמאת שיאה המרגיעה ומגנה על העור

קניתי ערכת מוצרים שהגיעה בתיק פלסטיק שקוף (ומאז שהתחלתי עבודה חדשה לפני שבועיים הוא הפף להיות תיק האוכל החדש), וכוללת:

קרם רגליים

אני ממש אוהבת קרם רגליים. מודה שיש לי לא מעט, ושידת הלילה שצמודה למיטה מלאה בעיקר בקרמי רגליים שהשתמשתי בהם בתקופה האחרונה. למה יש לי כ"כ הרבה קרמים? אני לא מצאתי אחד שממש אהבתי. או שלוקח להם מלא זמן להיספג, או שהם נספגים ואז כשמתעוררים בבוקר הרגל מרגישה יותר יבשה ממה שהייתה, או שיש להם ריח לא נעים, או שקניתי ופתאום גיליתי שבקרם יש גרגירים (לפילינג…אבל רציתי קרם לחות). באמת שבמגירה יש לי בית קברות לקרם רגליים. ואז הקרם הירוק הזה הגיע והפריח חיים במגירה וגם ברגליים.

נתחיל מזה שהריח שלו מאוד נעים, עדין ולא חזק למרות שמדובר בריח מנטה שלרוב מאוד דומיננטי. כן, אתן תריחו ריח של מנטה אבל ממש תוך כמה דקות הריח נהיה עדין מאוד ותחושת הקרירות של המנטה תטייל לכן על כף הרגל בכיף.
מעבר לזה, הקרם עושה את העבודה. בשנה ו-4 האחרונות, מאז שילדתי את הקטנה שלי, אני לרוב מסתובבת בכפכפים בין אם בבית או מחוץ לבית. מי שיראה אותי יראה רגלים מטופחות ופדיקור, הקוסמטיקאית/פדיקוריסטית שלי ואני יודעות כמה קשה אנחנו עובדות על הרגליים שלי בעיקר בגלל הסיבה שאני הולכת עם כפכפים והעור הופך ליבש וסדוק. הקרם הזה שינה לי את עור כף הרגל. הוא מכיל שיאה, שמן זית, אלנטואין, מנטול ושעוות דבורים – ופשוט משפר את הלחות והנראות של העור. כבר מהשימוש הראשון הרגשתי בהרגל והתעוררתי עם רגל חלקה יותר אך רק אחרי שבוע וקצת שמרחתי מדי לילה את הקרם על הרגל – באמת הרגשתי וראיתי שהעור חזר להראות כאילו הוא בן 25.

קרם גוף

אני אוהבת קרם גוף אך בקיץ הישראלי קצת פחות. גם אם אתמרח בו במזגן ואלך לישון עם מזגן, למחרת אצא מהבית, ארגיש את הלחות ואז את הדביקות של קרם הגוף. לכן, כשמציעים לי להימרח בקרם גוף בקיץ, לרוב אני מסרבת. גם קרם הגוף של גליסומד לא משך אותי, ולא כי יש בו משהו פחות טוב – רק בגלל מזג האוויר.

בעלי שכנע אותי להשתמש בו ולהתנסות. בדקתי שהמזגן עובד ונכנסתי להתקלח. התמרחתי והופתעתי כי הקרם נספג ממש מהר וביעילות. מצד אחד את מרגישה שהעור לח, נעים וגמיש אך מצד שני את לא מרגישה שהנקבוביות נסתמות או שאת דביקה מקרם. המקרם שלו באמת קליל ולא שומני. יש לו ריח מאוד עדין (פלוס גדול כשמתעוררים למחרת ושמים בושם ודיאודורנט לפני היציאה לעבודה) ובגלל המרכיבים שלו (קמומיל, חומצה לקטית, ויטימין E, גליצרין ופנתנול) הוא מותיר את העור חלק ועל הדרך גם מזין אותו בויטמנים.

ליפ באלם

השימוש שלי בליפ באלם הוא בעיקר בחורף כשיש מזג אוויר יבש והשפתיים מתייבשות. בקיץ לא הרגשתי צורף להשתמש בליפ באלם למרות שיש לי אחד זרוק בתיק.

הליפ באלם של גליסומד מעושר בחמאת שיאה המחליקה את העור ואף בשעוות דבורים השומרת על לחות ובויטמנים. בדומה לקרם רגליים היא גם עם ריח מנטול אבל יחסית עדין. הוא מאוד נעים על השתפיים ונמרח בצורה חלקה ואחידה. הוא נותן מראה של גלוס שקוף במידה ומשתמשים בו לבד, אך בניגוד להרבה גלוסים – הוא לא מדביק את השפתיים.

ככל הנראה אחזור להשתמש בו בעיקר בחורף, אך יצא לי להשתמש בו מתחת לאודם לפני שבוע כשיצאנו לאירוע ורציתי שהשפתיים יהיו במרקם חלק ואחיד והוא עזר לי להגיע לתוצאה.

קרם ידיים

את האהבה שלי שמרתי לסוף. קרם ידיים !

נתחיל מהעובדות: הקרם מכיל אלנטואין, חומצה לקטית, קמומיל, גליצרין וסיליקון ומעולה לעור יבש וגס. אני סובלת מעור יבש בידיים בעיקר בחורף אך כמעט אחרי כל שטיפת ידיים או כלים – אני חייבת לשים קרם. אם הקרם מונח מולי, אשתמש בו גם בלי קשר לאם הידיים יבשות או לא.

בקרם השתמשתי מיד איך שרכשתי – כשיצאתי ממנה ונכנסתי לאוטו. כבר אז התלהבתי כי מרחתי אותו על הידיים וממש תוך דקה הוא נספג ויכולתי להחזיק את ההגה מבלי שיחליק. כ-3 ימים לאחר מכן, מצאתי את עצמי חוזרת וקונה עוד ממנו שיהיה…וטוב שעשיתי זאת כי אז התקבלתי לעבודה חדשה וכיאה לכל שולחן שהיה לי בעבר, גם בשולחן זה אצטרך קרם ידיים.

הקרם הזה פשוט מושלם. הוא היפואלרגני ומתאים לכל סוגי העור (כמובן במיוחד לעור יבש או גס). כאמור, הוא בהתחלה מרגיש מאוד שמנוני (בעיקר בגלל הגליצרין והסיליקון שהוא מכיל), אך הוא נספג והתחושה עוברת ממש תוך דקה, גג שתיים. העור מרגיש כאילו יש עליו שכבת הגנה חדשה שמלווה אותו לאורך זמן. אני מנסה לחשוב איך להגידר את הריח שלו, אבל אני לא באמת יודעת…יש לו ריח מאוד מאוד עדין (כנראה של הקמומיל) והוא נעלם כמה דקות אחרי המריחה, אז מי שפחות מתחברת לקרם ידיים עם ריח – אין לה מה לחשוש.

קרם ידים GLYSOMED
גם במשרד הקרם איתי

אני אישית התלהבתי ושמחתי מאוד להכיר את המוצרים ועוד יותר שמחתי לגלות שבמקרה יש נקודת מכירה ליד הבית. מי שרוצה מוזמנת להיכנס לעמוד הפייסבוק שלהם – https://www.facebook.com/GlysomedIsrael – ולקרוא עוד אודות החברה. כמו כן, תוכלו למצוא כאן חלק מנקודות המכירה – http://lp6.me/yKAsm (כשתכנסו לעמוד נקודות המכירה תראו שיש מספר טלפון ושם יעזרו לכן למצוא נקודות מכירה נוספות שאולי לא רשומות שם). אני כבר ממש מחכה לראות אלו עוד מוצרים שלהם יביאו לארץ כי הם באמת שווים.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X