fbpx
הורות וילדים

ייעוץ בקבוצות וואטסאפ לאמהות – מטרנה גרופeat

בימים אלה משיקה מטרנה שירות חדש וראשון מסוגו עבור אמהות: ייעוץ און ליין באמצעות קבוצות ווטסאפ הניתן על ידי יועצות המרכז לייעוץ תזונתי של מטרנה. צוות היועצות מורכב מיועצות תזונה-דיאטניות קליניות, יועצות שינה ויועצות הנקה, המלוות ומייעצות לאימהות לאורך כל שלבי התפתחות התינוק. מזה כחצי שנה, מפעילה מטרנה פיילוט של שירותי ייעוץ תחת השם גרופeat, וכעת הפיילוט הורחב כשירות לציבור הרחב ומעניק מענה באמצעות קבוצות ייחודיות לנושאים שונים:

  • קבוצת שבועות ראשונים: ייעוץ בנושאי הנקה, שאיבת חלב אם, גזים
  • קבוצת טעימות או לא להיות: ייעוץ לשלב החשיפה למזון מוצק, טעימות ראשונות והשאלות הרבות הנלוות לכך
  • קבוצת ערות בלילות: ייעוץ להתמודדות עם בעיות שינה והקניית הרגלי שינה נכונים

כל הקבוצות מלוות על ידי יועצות מקצועיות של מטרנה בימים א'-ה' בין השעות 8:00 ל- 17:00.

לדברי קרן זופניק, מנהלת השיווק של מטרנה, "מטרנה גרופeat הוא שירות שנולד מתוך ההיכרות העמוקה שלנו עם קהל האמהות והבנת החשיבות של ליווי וייעוץ מקצועי בהתמודדות עם הסוגיות המתלוות לגידול התינוק. מחקרים שערכנו העלו כי אמהות רבות היו שמחות להתייעץ עם יועצת הנקה או שינה, אך מדובר בשירות יקר שאינו נגיש לכולן. מטרנה גרופeat מפגישה בין הכמיהה ליועצת מקצועית זמינה בכף היד לבין הצורך לשוחח ולחלוק מידע עם אימהות שנמצאות באותו שלב ואותן דילמות, וכל זאת ללא מחוייבות וללא עלות."

לדברי ליאת הרצוג, מנהלת המרכז לייעוץ תזונתי של מטרנה "הפלטפורמה של שירותי גרופeat מאפשרת לנו לתת שירות מקצועי ולהמשיך להיות הכי קרובים לאמא באופן שהכי נגיש ונוח לה. הפידבק שאנו מקבלים מאמהות מעיד יותר מהכל על הערך הרב שיש לשירות עבורן במסגרתו האמא זוכה גם להיתרם מייעוץ מקצועי, גם נהנית לחלוק את חוכמת האמהות שלה, וגם מקבלת אמפטיה מאמהות הנמצאות בשלב דומה לשלה. "

רוצות להצטרף? היכנסו לאתר מטרנה ועקבו אחר ההוראות ב"יעוץ-קבוצות וואטסאפ" – https://www.materna.co.il

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X