fbpx
הורות וילדיםצרכנות

מטרנה BIG – כי כל רגע זה רגע טוב לשוקו

התזונה של הילדים משמעותית מרגע הלידה ובהמשך כל שלבי ההתפתחות והדרכים אל תזונה טובה ונכונה – רבות ומגוונות. לכל הורה יש אג'נדה משלו בנוגע לתזונה שהוא מעוניין לתת לילדו, אך אין ויכוח כי כל הורה מעוניין להרכיב תפריט בריא ומזין עבור ילדיו. לרצונותינו ההורים מצטרפים בגיל שנתיים רצונותיו של הפעוט שמראה ניצני עצמאות ראשונים באמצעות האוכל ואנו ההורים נדרשים לשלבם במסגרת דאגתנו לתזונה מאוזנת של הפעוט.

למה דווקא שוקו של מטרנה BIG?

שוקו של מטרנה BIGבמיוחד לשם כך מטרנה מציעה להורים וילדיהם את מטרנה BIG: משקה חלב המועשר בפרוביוטיקה, ויטמינים ומינרלים. מטרנה BIG בטעם שוקו אהוב במיוחד על ילדים ומתאים לשילוב עם ארוחת הבוקר, הערב או בין הארוחות, כך שהילדים יכולים ליהנות מטעם נהדר וההורים יכולים להרגיש בטוחים שזה גם טוב להם.

לדברי רננה מזרחי, דיאטנית קלינית ומנהלת מדעית מטרנה: "במסגרת תזונה מאוזנת ובריאה, מוצרי חלב מהווים מרכיב חשוב בתפריטם של ילדים. במחקרי צריכה שנערכו בקרב פעוטות ישראלים נמצא כי 87% מהם שותים שוקו כמשקה חלבי. מטרנה BIG מכילה 22 ויטמינים ומינרלים ובהם ברזל וסידן כך שכוס מספקת כשליש מהקצובה היומית המומלצת של סידן וברזל לפעוטות בגילאי 2-3, וכן פרוביוטיקה התורמת לחיזוק ההגנה הטבעית, והיא מהווה משקה חלבי מצוין שהילד אוהב והמספק לו רכיבי תזונה חשובים לגדילה."

האיגוד הישראלי לרפואת ילדים ממליץ כי כחלק מתזונה מגוונת ילדים בגילאי 2-8 יצרכו לפחות 2-3 מנות חלב ו/או או מוצרי חלב ביום  כמקור עיקרי לסידן הנספג מהם בצורה מיטבית, זאת על מנת להבטיח צריכה מספקת של סידן החיונית להשגת שיא מסת העצם ולהורדת הסיכון לשברים ולאוסטיאופורוזיס בהמשך החיים.

כוס מטרנה Big מספקת כשליש מהקצובה היומית המומלצת לברזל ולסידן (לגילאי 2-3) ושקולה לכ:

  • 1 כוס חלב בסידן
  • 2 קציצות הודו בברזל
  • 1 תפוח עץ קטן בויטמין c

אמהות, שימו לב כי מטרנה BIG בטעם שוקו מיועד לילדים מגיל שנתיים ואילך אשר נגמלו כבר משתיית תחליף חלב. כאן תוכלו למצוא את טבלת הסימון התזונתי והרכב הויטמנים והמינרלים שך המוצר.

הוראות הכנה: יש להוסיף 3 כפיות מדידה של מטרנה Big לכוס של 200 מ"ל מים ולערבב … החלב כבר בפנים.

אם בא לכן להזמין קופון ודוגמנית של המוצר – תוכלו לעשות זאת כאן.

טווח המחירים (תלוי ברשת השיווק): 27-33 ₪ | ניתן להשיג את מטרנה BIG בכל רשתות השיווק, רשתות הפארם וחנויות פרטיות.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X