fbpx
מסעדות

מסעדת הצוק בראש הנקרה

מכירים את זה שכבר סגרתם צימר, יש לכם תוכניות לכל יום ויום, אתם יודעים בדיוק איפה ומתי תעשו מסאז' אבל לא החלטתם איפה תאכלו?
לאחר תקופה ארוכה בה המסעדה מעל אתר התיירות ראש הנקרה הייתה סגורה, נפתחה החודש במקום מסעדת 'הצוק' – מסעדת שף כשרה למהדרין חדשה, בניהולם של צמד השפים השותפים מאור מלכה ואריק דניארו.

הצוק ראש הנקרה

מאור מלכה ואריק דניארו

לאחר השקעה של כחצי מיליון ש"ח בעיצוב ושיפוץ מקצה אל קצה של המתחם הממוקם מעל צוק ראש הנקרה, פתחו החודש צמד השותפים הנהריינים את המסעדה החדשה. ברזומה הקולינארי של מאור מלכה ואריק דניארו בוגרי בית הספר לבישול 'דן גורמה' מסעדות שונות בגליל המערבי ביניהן אדלינה, ארנולד'ס ומסעדת 'בן עמי' בנהריה אותה פתחו יחדיו השניים לפני מספר שנים.

מעבר לעיצוב ולנוף הייחודי הנשקף מחלונות המסעדה על צוק אתר ראש הנקרה, למסעדת 'הצוק' תפריט שף עשיר ובו שלל מאכלים בשריים וכשרים בסגנון ים תיכוני. מנת הדגל של השף היא 'צוק' טורנדו רוסיני –  מגדל של פטריית פורטובלו, מדליוני פילה וכבד אווז על מצע רוטב פירות יער.

לדברי ארז גל-עוז, מנכ"ל אתר התיירות ראש הנקרה, המסעדה החדשה, בעלת הנוף היפה ביותר בישראל, צפויה להיות מוקד משיכה קולינארי ותיירותי לאלפים ממבקרי אתר הנקרות הצפוני וכן לקהל רב מרחבי האזור בשעות הערב גם לאחר סגירת אתר הנקרות. המסעדה מציעה מלבד תפריט שף מיוחד לקהל הרחב גם הסעדה כשרה לקבוצות תיירים מכל העולם המבקרות באתר התיירות.

מסעדת 'הצוק' – לפרטים נוספים ולהזמנות:  04-6016849, ימי ושעות פעילות: א-ה – בין השעות 12:00-22:00, ו' – 11:00 – שעה לפני כניסת השבת.

מסעדת הצוק

מסעדת הצוק ראש הנקרה

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X