fbpx
איפור וטיפוחכושר, תזונה ובריאות

מה אומרות שפתייך? איך ליצור מראה שפתיים מושלם!

סלבס כמו קיילי ג'נר שמו את השפתיים על סדר היום. כולנו רודפות אחר מראה השפתיים המושלם, ועל-מנת להשיג אותו חלקנו משתמשות בשפתונים ומוצרי איפור שונים, וחלקנו מעדיפות טיפולים קוסמטיים.

מידת בשרנותן של השפתיים מעידה על מידת מיניותו של בעליהן: שפתיים עסיסיות ומשורבבות נחשבות כשפתיים סקסיות, מושכות, מלאות ברוח נעורים.אפילו במשחקי האהבה, הפיתוי ההתחלתי נעשה אולי בעזרת העיניים, אך מימושו האולטימטיבי נחתם בנשיקת שפתיים, המעצימה תחושות של משיכה ואהבה. לרוב, כשישאלו, יצביעו הגברים על השפתיים, כמוקד המשיכה בפניהן של בנות הזוג.

זה לא מעט שנים שהשפתיים זוכות לתשומת לב רבה בכל הקשור לטיפוחן או אפילו ליצירתן ועיצובן מחדש.

אייקונים על-זמניים כמו מרלין מונרו, פלומה פיקאסו, מדונה, אליזבת טיילור, קתרין דנב ואחרות תרמו רבות לסמליות החושנית-מינית המיוחסת לשפתיים וגם כיום ממשיכות סלבריטאיות בנות זמננו להעצים את מראה פניהן ולחתום את הלוק הכללי שלהן באמצעות שימת דגש מיוחדת על עיצוב שפתיים שעולה בקנה אחד עם דמותן המתוקשרת כנשים חזקות, דעתניות, משפיעות, סקסיות ומושכות, ובכך מתוות את הדרך לדור חדש של נשים ברחבי העולם.

לא כולן נולדו עם שפתיים בשרניות ומלאות נפח. בנוסף עם הגיל, נוטות השפתיים לאבד מהנפח הטבעי שלהן ולעיתים לצנוח בזויות ולהתכווץ, תופעה המשפיעה על נראות הפנים: מבגרת אותם, הופכת אותם לעייפים ומשנה כמעט לגמרי את ההבעה. כך או כך, רבות תרות אחר הפתרונות שיאפשרו להן לעבות את השפתיים ולמלא אותן באופן סימטרי כך שיתאימו לפניהם ויעניקו להן מראה מושך ואטרקטיבי.

קיימים טיפולים אסתטיים מקצועיים שנועדו לאפשר עיבוי שפתיים, הליך שניתן לבצע באמצעות הזרקות לאזור השפתיים של חומרי מילוי זמניים או קבועים. חשוב לדעת כי שימוש בחומרים קבועים הוא הליך בלתי הפיך ועל כן מומלצת הזרקה של כמות קטנה מאוד על מנת לבחון את הנראות וההסתגלות אליו, ולאחר מכן ניתן יהיה להזריק כמות נוספת בהתאם לצורך ולהשלים את ההליך.

סוגי שפתיים

שפתיים עדינות, בשרניות, עסיסיות או בצורת לב… כולן יכולות להיות יפות.  באופן כללי ניתן לזהות 5 צורות עיקריות של שפתיים: צורת לב, צורת תפוח, צורת אליפסה, צורה מוארכת וצורת קשת. כל אישה בכל גיל יכולה לזהות את מראה שפתותיה ב-5 הצורות הללו.

  • שפתיים בצורת לב – היקף השפתיים נקי. לשפה העליונה קשת מוגדרת. לשתי השפות נפח זהה וצבע אדום חד.
  • שפתיים בצורת אליפסה – שפתיים עבות. מודגשות היטב ומשורבבות קדימה. הנפח הבולט שלהן מטשטש את הצורה הקלסית של השפתיים. קשת מודגשת בשפה העליונה שפתיים בצבע אדום בוהק.
  • שפתיים מוארכות – שפתיים צרות, בעלות קווי מתאר עדינים. הנפח לא מודגש במיוחד. נפח השפה העליונה מעט משמעותי יותר מהשפה התחתונה.
  • שפתיים בצורת קשת – שפתיים בצורת הקשת של קופידון, מוארכות מעט. נפחן ממוצע. מראה שפתיים מעט נמתח לרוחב.  קשת קדמית נמתחת כלפי מטה. נפח השפה התחתונה נוטה להיות מלא יותר.
  • מראה התפוח – שפתיים בעלות צורה מעוגלת.  הנפח מודגש במרכזן של השפתיים. שפה עליונה בצורת קשת מובהקת  ונקיה.

טיפולים אסתטיים ליצירת מראה שפתיים מושלם

לדברי דוקטור ד"ר גנדי נמירובסקי המתמחה בהליכים של עיבוי שפתיים ברשת פרופורציה: "השגת צורות השפתיים השונות נעשית באמצעות הזרקת חומרי מילוי טבעיים או קבועים: חומרים טבעיים כדוגמת חומצה הילארונית המצויה בגוף האדם, שומן עצמי או קולגן שמעצם היותם "שייכים" לגוף, בסופו של דבר גם יספגו בתוכו כעבור פרק זמן ממושך. חומרים קבועים שאינם נספגים בגוף ועשויים מחומרים סינטטיים כמו למשל סיליקון טהור, שהזרקתם מספקת תוצאה שנשמרת לשנים רבות"

"חשוב שההליך יעשה על ידי רופא מתמחה שמבצע גם בדיקת רגישות של חומר המילוי הנבחר באזור נסתר בגוף על מנת למנוע מצב שבו הגוף ידחה אותו. לאחר שנבחר החומר הנכון, הרופא מרדים הרופא את האזור, מזריק מספר פעמים את חומר המילוי, מעסה באצבעותיו את האזור ותוך כדי מפסל את השפתיים עם חומר המילוי שהוכנס לתוכן".

חומרים טבעיים לעיבוי שפתיים

היתרון בשימוש בחומרים טבעיים הוא בעובדת היכולת לחדש את המילוי במידת הצורך. בין החומרים הטבעיים בולטים הללו:

  • קולגן – חלבון טבעי שמצוי בגוף האדם  והאחראי על גמישות הרקמות בגוף. כשהוא נעדר מהגוף בכמויות הנדרשות, כמו בעת תהליך ההזדקנות למשל- מתחילים להיווצר קמטים.
  • חומצה היאלרונית – רקמות העור של האדם עתירות בחומצה היאלרונית באופן טבעי. חומצה זו אחראית על ייצור הנפחים בעור. החומצה ההיאלרונית המשמשת להזרקת עיבוי שפתיים מיוצרת בתהליך מלאכותי והסינתטיות שלה מקטינה את הסיכון להתעוררות אלרגנית בקרב המוזרקים.
  • שומן טבעי – שואבים מעט שומן מגופו של המטופל באזור כמו ירכיים, בטן או ישבן, מזככים אותו ומזריקים אותו אל השפתיים. מדובר כאן בתהליך ארוך יותר, המצריך גם אשפוז לצורך שאיבת השומן מן הגוף.

הכתבה באדיבות רשת פרופורציה  | טלפון 5599*

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X