fbpx
בילויים

משינה בקיסריה – 07.09.2015

אני לא יכולה להגיד שאני מעריצה שרופה של משינה. לא גדלתי עליהם למרות שאני ילידת שנות ה-80 ומעולם לא הבעתי עניין מללכת להופעות שלהם לאורך שנות חיי. אני מאוד אוהבת את השירים שלהם ויודעת את רובם בעל-פה, אבל איכשהו לא יצא ללכת להופעה.

לפני כחודש שמעתי מחברים על סבב ההופעות של משינה לקיץ 2015 ואני נדלקתי. התחלתי לחפש כרטיסים וראיתי שהיה להם מופעה בלייב פארק בראשון לציון שבו הם אירחו את ברי סחרוף וכ"כ התלהבתי כי אני מתה על ברי וזה ממש ליד הבית, אבל עד שנזכרתי כבר נגמרו הכרטיסים. אמרתי לבעלי שלא משנה מה, אנחנו הולכים להופעה של משינה השנה. שוב שוחחתי עם חברים שסיפרו לי על הופעה בקיסריה בספטמבר אבל הם אמרו שהם לא יודעים אם נשארו כרטיסים. כמובן, מיד נכנסתי לאינטרנט וכעבור 10 דקות מצאתי את עצמי עם זוג כרטיסים להופעה ב-05.09.2015 ! אז נכון שלא בשורה הראשונה, אבל עדיין 🙂

הייתי בטוחה שזאת ההופעה האחרונה שלהם לסבב ההופעות אבל אז הופתעתי לגלות שהם עושים עוד הופעה בקיסריה, אבל ההופעה הזאת תהיה הרבה יותר מיוחדת כיוון שהיא בחסות רשת הבגדים Golbary, ומסתבר שזאת השנה השביעית שבה היא עושה אירוע המשלב אופנה ומוזיקה. השנה, לרגל השקת קולקציית סתיו-חורף 2015/16 גולברי חוגגת יחד עם משינה 30 שנות יצירה ואף איילת זורר מגיעה מחו"ל לככב בתוצגת אופנה שתתקיים באמפי.

האירוע יערך ביום שני ה-07.09.2015 בשעה 19.00. מכירת כרטיסים החל מה-01.08.2015 בכל סניפי גולברי (ברחבי הארץ), אבל קחו בחשבון שיש מלאי מוגבל של 4000 כרטיסים.

תצוגת האופנה של GOLBARY נחשבת לאחת  מתצוגות האופנה הגדולות, המדוברות והמוערכות בארץ. השנה תכלול תצוגת האופנה 50 דוגמניות מובילות שיחשפו את הקולקציה החדשה יחד עם פרזנטורית המותג מזה 11 עונות –  איילת זורר. לאירוע יוזמנו גם בכירי המשק והכלכלה, מובילי דעת קהל ואושיות אופנה. בעבר, אירחה גולברי באמפיתיאטרון בקיסריה את הזמר אייל גולן, שלומי שבת, עידן רייכל , ישי לוי, להקת אתניקס, משה פרץ, שירי מימון ושמעון בוסקילה ועוד, אבל הפעם זאת תורה של משינה האגדית !

אמנם לי יש כבר כרטיסים למוצ"ש יומיים קודם לכן, אבל אני בטוחה שתהנו ונשמח אם תשתפו אותנו בתמונות מהאירוע בדף הפייסבוק שלנו!

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X