fbpx
עוגות, מאפינס וקאפקייקס

מתכון לקייק פופס

איך חיכיתי לרגע הזה שבני יהיה מספיק גדול ואוכל להכניס אותו איתי למטבח. מאז שאני זוכרת את עצמי תמיד רציתי לאפות איתם עוגיות, להכין עוגות ולתת להם לעשות שטויות ובלאגן במטבח. כשהייתי צעירה ודמיינתי את זה, מעולם לא חשבתי על הלכלוך 🙂 כיום זה לכלוך שמתקבל באהבה!

אמנם הגדול שלי עדיין בגן (סה"כ בן שנתיים ו-4) עד אמצע אוגוסט ככה שאין לנו באמת חופש גדול עדיין, ועם זאת, אני כן מנסה לגוון לו בפעילויות השונות שאנחנו עושים אחה"צ כדי שהוא ירגיש מעט שוני. כחלק מהפעילויות שאני עושה איתו בחופש הגדול, אנחנו הרבה במטבח אופים ונהנים. אני שמחה להעביר לכן חלק מההנאה שלנו דרך מתכון נפלא ופשוט להכנה. ככה שאם הבן שלי, בגילו הצעיר, יכול – כל ילד יכול וזה ללא ספק יכול להיות חלק מהפעילויות לחופש הגדול.

מכיוון שמדובר בקייק-פופס, שזה למעשה, עוגה על מקל אתן כן תצטרכו לקנות כמה אביזרים שישמשו אתכן גם עכשיו וגם אח"כ. אני קפצתי לסניף של "פעמית סטור" ליד הבית ומצאתי שם הכל, במחיר אטרקטיבי והכי חשוב – מזגן 🙂
אז מה האביזרים שתצטרכו: תבנית לקייק-פופס (קניתי ב-59.90 ₪ והיא מגיע כבר עם 20 מקלות), מקלות סוכריה (עלו לי 12.90 ₪). ואם תהיו כמוני ותכינו גם מאפינס מהבלילה שנותרה, אז עדיף להצטייד בתבניות למאפינס שעלו לי 9.90 ₪ ליחידה (בכל יחידה מגיעים 20 מנז'טים).

הערה לגבי הציפוי: מכיוון שאני מעדיפה שהבן שלי יאכל כמה שפחות שוקולד וסוכר, לפחות כל עוד זה בשלטתי, הכנתי ציפוי ממש מהיר של שוקולד חלב מומס עם מעט שמנת מתוקה. גם לא ציפיתי את כל הקייק פופס, וחלק השארתי סתם ככה – פשוט כעוגה על מקל. אם אתן שואלות אותי, אז אני ממליצה לכן לקנות Candy Melts (הבנתי שגם אותם יש בכל מיני סניפים נבחרים של פעמית סטור וכן בחנויות למוצרי אפיה/בישול – יש, בסניף שאני הייתי לא היה).

אז שניה לפני שאפרט את המתכון, הנה סרטון קצר על איך להכין את הקייק פופס (ובסוף עוד מבט חטוף על הילד מציץ על המאפינס בתנור)

מצרכים

  • 2 כוסות קמח, לנפות (ממליצה בחום על הקמח החדש של אסם, עם הפלוס. דרך מעולה להכניס סיבים תזונתיים ווויטמינים למאפים שלנו, מבלי לשנות את טעמם)
  • 3/4 1 כוס סוכר
  • 3/4 כוס קקאו
  • 1/2 1 כפית אבקת סודה לשתיה
  • 1 שקית אבקת אפיה
  • 1 שקית סוכר וניל
  • 1/2 כפית מלח
  • 2 ביצים
  • 1 כוס חלב
  • 1/2 כוס שמן
  • 1 כוס מים רותחים

הוראות הכנה

  1. לחמם תנור ל-180 מעלות ולשמן את תבנית הקייקפופס באמצעות ספריי שמן.
  2. להניח את כל המצרכים בקערה ובאמצעות מטרפה לערבב את כל החומרים. תוך כדי ערבוב להוסיף לאט לאט את המים הרותחים.
  3. באמצעות כף למלא חצי מהשקע של כל קייק-פופ.
  4. לסגור את התבנית עם החלק העליון ולהכניס את המקלות.
  5. לאפות 20 דקות/עד שקיסם יוצא נקי.
  6. יש לחכות עד שהקייק פופס יתקררו בטמפ' החדר לפני שמוציאים, וכשמוציאים מהתבנית, לעשות בזהירות.
  7. להכין קרם שוקולד ולצפות את הפופס. ניתן לקשט עם סוכריות צבעוניות.

מתכון לקייק פופס

מתכון לקייק פופס

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X