fbpx
איפור וטיפוח

סדרת מוצרי הטיפוח של כללית אסתטיקה

היי. שמי מיטל ואני חולת קוסמטיקה וטיפוח. אם אתן עוקבות אחרי האתר, אתן בטח כבר יודעות זאת 🙂 במידה ולא יוצא לכן לעקוב, אז עכשיו אתן יודעות. רק עם כל האהבה לעולם היופי, עור הפנים שלי לא תמיד נהנה ולא תמיד מפרגן. כן, מאז ומעולם סבלתי מעור בעייתי: שומני ומחוצקן בקיץ, יבש וחיוור בחורף (לפחות בחיוור המייקאפ מטפל). האמת, שמאז שטיפלתי בחצקונים אי שם בתחילת שנות ה-20 לחיי, בעיה אחת מאחורי (היא חזרה בקטנה ממש בהריון הריון וקצת בהריון הנוכחי, אבל נעלמה דיי מהר). עניין השומניות/הברק והיובש – עדיין לוקה בחסר.

אני לא אשקר, יש מוצרים מדהימים שעושים עם הפנים שלי חסד, ומנגד…יש את המוצרים שרק מבטיחים ולא מקיימים. לכן, כשזה מגיע למוצרי טיפוח, אני אוהבת להתנסות אבל מאוד מקפידה על החברות שמייצרות את המוצרים והחומרים שמהם עשויים. הרבה פעמים יוצא לי לקנות מוצרי טיפוח אצל הקוסמטיקאית. זה נגיש, היא מכירה את הפנים שלי ותמיד יודעת מה יעשה להן טוב. אבל לפעמים, כל מה שבא לי לעשות זה לפשוט על המדפים ברשתות הפארם השונות ולקנות ולקנות ולקנות כי לרוב המחירים שלהם הרבה יותר שפויים. עכשיו, הרצון לקנות רק הלך וגדל עם ההשקה שהייתה בחודש שעבר לסדרת מוצרי הטיפוח של כללית אסתטיקה. כן, כן, כללית…הקופ"ח עם הפרסומת של חמודי.

סדרת המוצרים לטיפוח העור של כללית אסתטיקה

בתחילת חודש ספטמבר נחתה על מדפי רשת ניו-פארם סדרת מוצרי הטיפוח הדרמו קוסמטיים של כללית אסתטיקה. עליית המוצרים מגיעה לאחר שנים ארוכות של פיתוח וניסוי בהנחיה ובשיתוף עם רופאי כללית אסתטיקה.

הסדרה מורכבת מ-19 מוצרי סופר פרימיום ומשלבת אלמנטים רפואיים שפותחו עבור כללית אסתטיקה, על ידי חברת נאוטק מקבוצת קורדן. המוצרים מכילים רכיבים אפקטיביים בתחום האנטי אייג'ינג ומיועדים לקשת רחבה של לקוחות. פיתוח המוצרים נועד על מנת לאפשר ללקוחות רכישת תכשירים משלימים למגוון הטיפולים האסתטיים, וכמובן, גם לשימוש יום יומי לאוהבות הטיפוח. דרך אגב, גם המחירים סבירים ביותר: 50-203 ₪ .

מה תמצאו בסדרה?

קרמי יום ולילה, סרומים יעודיים ללחות מרוכזת נפח והזנה, פילינג ומסיכה לניקוי עמוק ולליטוש פני העור, מוצרים ייעודיים לעור העפעפיים ,מענה לעור שמן ולעור עם נטייה  לשומניות ופצעונים, קרם הגנה בטכנולוגיית הפנינים הייחודית, קרם מולטי טסקינג לטיפול בעור בוגר עם סימני גיל נראים לעין ,מוצרים לטיפול בעור הגוף ועוד..

השימוש במוצרי הטיפוח של רשת המרפאות כללית אסתטיקה מבטיח למשתמשים בו איכות רכיבים בלתי מתפשרת בשילוב טכנולוגיות מתקדמות, מגובות מחקרית. המוצרים מבוססים על רכיבי מפתח פעילים רבי עוצמה המעניקים לתכשירים יעילות גבוהה. השילוב בין הטכנולוגיה לרכיבי המפתח המכילים תשלובות מדמות בוטוקס, חומצה הילארונית, אנטי אוקסידנטים, צמחי מרפא ועוד, מקנים למשתמש חוויה אופטימאלית עם תוצאות מוצלחות.

כל המוצרים עומדים בתקני איכות מחמירים ובהתאמה לרגולציה האירופאית (GMP), אינם מכילים פרבנים ולא נוסו על בעלי חיים.

ד"ר עמוס לויאב, הרופא הראשי של כללית אסתטיקה מספר: "ביחד עם חברת נאוטק יצרנו תכשירי טיפוח סופר פרימיום המשלבים את עולם הרפואה עם עולם הטיפוח. בעזרת הניסיון הרב של רופאי הרשת ידענו לשים את האצבע על הצרכים של הלקוחות בפן הרפואי מבלי לשכוח את צד הטיפוח. המוצרים מיועדים לשימוש יומ-יומי לשימור ושיפור תוצאות הטיפולים, הגנה מתנאי מזג אוויר האופייניים לישראל ונמצאו יעילים באופן משמעותי בקרב הלקוחות שהתנסו בהם גם ללא טיפולים משלימים."

למוצר כללית אסתטיקה מספר יתרונות. כמו שכבר ציינתי, הם אינם מכילים פרבנים ושמן מינרלי. בנוסף, המוצרים מבוססים על:

  • פפטידים – רכיבי אנטי איג'ייניג חדשניים ורבי עוצמה (שרשרת קצרה של חומצות אמינו בעלת יכולת חדירה מעולה המסייעת בהאצת פעילות תאים יעודיים לייצוק קולגן, אלסטין וחומצה הילארונית ומעודדת תהליכי התחדשות בעור בדומה לעור צעיר).
  • תשלובות מדמות בוטוקס – המקנות לעור מראה מתוח יותר ומוצק יותר.
  • חומצה הילארונית ותשלובות מעצימות לחות – המרוות את העור, מסייעות בשמירת לחות לאורך זמן ומעניקות לעור נפח ורכות.
  • ויטמינים, פרוטאינים, אנטי-אוקסידנטים, פוליפנולים, קרטונואידים ומינרלים המסייעים בהעצמת חוסנו ויכולת עמידותו של העור מפני נזקים סביבתיים ומתוך כך מסייעים במניעת הזדקנות של העור.

ואם אתן שואלות במה אני התחדשתי, אז ככה:

  • דרמה סאן דיפנס SPF-50 – קרם הגנה בעל טכנולוגיה חדשנית של מסנני קרינה UV PEARL שמבטיח הגנה יעילה ובטוחה מהשמש וכמובן לשימוש יומיומי ללא פרבנים. דרך אגב, הקרם פותח במיוחד כדי להקנות הגנה מיטבית ובטוחה ולסייע במניעת היווצרות כתמי שמש ובמניעת הזדקנות מוקדמת של העור.
    הוא מומלץ לשימוש יומייומי לבעלות נטיה לשינויי גוון, כתמי שמש, גיל ופיגמנטציה וכן לאחר טיפולי הסרת שיער, פילינג ופוטורג'ובינשן.
  • קרם משקם סקין פרפקטור – קרם פעיל משקם לעור בוגר. את הקרם הזה הבאתי לאמא שלי שכן הוא מעניק טיפול מקיף ומרוכז לעור בוגר המבוסס על טכנולוגיות אנטי-אייג'ינג חדשניות. הוא פותח במיוחד כדי לסייע בהפחתת מראה קמטים, קמטוטים, כתמי שמש, גיל ופיגמנטציה. הוא מקנה לעור מראה מוצק יותר, גוון אחיד ומרקם חלק יותר ואין ספק שאמא שלי תאהב את זה.
  • תחליב לחות מאזן – למניעת ברק ופגמי עור לעור שמן. בדיוק מה שאני צריכה. תחליב לחות נטול שומן שנועד לסייע במניעת ברק שומני בעור, היווצרות פגמי עור ושמירה על מראה מאט. כל מה שאני מחפשת בשפורפרת אחת!

אם אתן מחפשות מוצרי טיפוח חדשים, אני באמת ממליצה לתת גיחה לניו-פארם ולהכיר את הסדרה החדשה של כללית אסתטיקה. כיף לדעת שניתן לרכוש מוצרי טיפוח שפותחו ע"י מומחים במחירים שפויים.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X